بازی های ترسناک با بهترین جو ممکن

بازی های ترسناک با بهترین جو ممکن
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دوست داران بازی های ترسناک به خوبی میدانند که فضا و جو بازی یکی از تاثیرگذارترین موارد روی افزایش استرس و هیجان بازی بوده است که در این مقاله قصد معرفی تعدادی از بازی های ترسناک با بهترین جو ممکن را خواهیم داشت.

برخی عناوین بازی های ترسناک به دلیل شخصیت های محبوب و غم انگیزشان شناخته شده هستند اما در سمت دیگر بازی هایی نظیر Silent Hill یا SOMA به دلیل فضای ترسناک و محیط جو ترسناک شان است که شناخته شده اند. اگر ادعا میکنید که طرفدار ژانر ترسناک هستید و تا به امروز بازی های بسیاری نظیر فرنچایز رزیدنت اویل و… را به پایان رسانده اید پیشنهاد میشود به سراغ گزینه های موجود در لیست بازی های ترسناک با بهترین جو ممکن در این مطلب از پلازا بروید.

فهرست مطالب

بازی های ترسناک با بهترین جو

جو و فضای بازی امروزه موضوعی مهم در روند ساخت بازی های ترسناک بوده است که خوشبختانه در سال های اخیر شاهد انتشار یکسری نمونه های شگفت انگیز در این زمینه هستیم. بازی هایی که با خشونت بالا و محیط جو متراکم و استرس زا توانسته اند رده بندی سنی 18+ را کسب کنند. لازم به ذکر است بدانید که تعدادی از بازی های لیست متاسفانه به دلیل خشونت های بالا مجوز انتشار در سایت های ایرانی را از دست داده اند که برای دستیابی به آنها میتوانید به مقاله بهترین سایت های دانلود بازی کامپیوتر خارجی رجوع کنید.

1. Martha Is Dead

Martha Is Dead

داستان بازی مارتا مرده است در سال 1994 در کشور ایتالیا جریان داشته برای معرفی بازی، شرکت سازنده اقدام به انتشار یک تریلر اول شخص روان شناختی نمود که این موضوع سبب شد تا بازخورد های مثبت بسیاری به سمت بازی روانه شود. داستان در مورد خواهر شخصیت اصلی بازی یعنی مارتا بوده که او جولیا نام داشته است. او به تنهایی با از دست دادن خواهرش غم بسیاری را به دوش میکشد.

در حالی که زمان بازی نزدیک به خطر جنگ جهانی بوده وی را مسمم میکند تا به زندگی خود ادامه دهد. بازی Martha Is Dead میزبان صدا های بسیار خوبی بوده که گیمر را در دنیای بازی به طور کامل غرق میکند و لحظه ای او را از ترس و استرس دور نخواهد کرد. رسیدگی به میائل سلامت روانی مارتا در طول بازی امری حیاطی بوده زیرا این شما هستید که در کنار عبور از مراحل بازی Martha Is Dead باید نیم نگاهی به سلامتی مارتا داشته باشید. راز های پنهان بسیاری در مورد مرگ جولیا وجود داشته است که اگر میخواهید به مارتا برای رهایی از این مشکل کمک کنید باید با او تا انتهای بازی همراه باشید. بازی مارتا مرده است میتواند یادآور خاطرات دردناک بسیاری برای شما باشد که در این زمینه توانسته صدر لیست بازی های ترسناک با بهترین جو ممکن را به خود اختصاص دهد.

2. Song Of Horror

Song Of Horror

بازی Song Of Horror با انتشار در هالووین توانست خود را به عنوان یکی از بهترین بازی های ترسناک با جو متفاوت معرفی کند. سبک سوم شخص و بقاء مانند بازی که با دوربین ثابتی همراه بوده میتواند احساس کنترل شخصیت را رفته رفته از شما دور کند و این موضوع اصلی ترین هدف سازنده Song Of Horror بوده که قرار است شمارا به چالش های بسیاری سوق دهد. داستان بازی در مورد پنهان شدن گیمر از The Presence بوده است.

موجودی تاریک که فقط میتوان آنرا از بخش های تاریک بیرون کشید و این موضوع در حالی بوده که قادر به مبارزه با وی نخواهید بود. استفاده از هوش مصنوعی عالی در اسختا بازی سبب شده تا روند گیم پلی بازی نسبت به تصمیمات گیمر متفاوت باشد. این موضوع میتواند شمارا به خطرات بیشتری سوق دهد پس تا میتوانید از قدرت ذهن خود برای شکست دادن مراحل و هیولاهای زیر مجموعه The Presence استفاده کنید. طراحی دیدنی و صداگذاری وحشتناک میتواند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیار شما قرار دهد که پیشنهاد میشود در ادامه لیست باما همراه باشید. همچنین باید بدانید که بازی Song Of Horror برای پلتفرم های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز از سوی شرکت Raiser Games در سال 2020 منتشر شده است.

3. Lost In Vivo

Lost In Vivo

Lost In Vivo یکی دیگر از بازی های حوزه ترس و وحشت با موضوع کلاستروفوبیا بوده است. استودیو KIRA که سازنده بازی بوده با بکارگیری یک ایده عالی توانسته بازی خوبی را ارائه دهد. شخصیت اصلی بازی Lost In Vivo مدتی از کلاستروفوبیا شدید رنج میبرد و این موضوع در حالی بود که وی سعی میکرد تا سگ خود را نجات دهد. ترس های بسیاری به سمت او روانه شده بود که شما در نقش یک نیروی کمکی باید وی کمک کنید تا از فاضلاب های تنگ و تاریک بازی به سلامت خارج شود. اقدامات بسیاری در طول بازی بستگی به شما داشته است که در پایان این شما هستید که میتوانید به شخصیت اصلی کمک کنید تا سگش را نجات دهد و یا میتوانید از این کار منصرف شوید و فقط به فکر نجات شخصیت اصلی باشید. طراحی بازی Lost In Vivo به نسبت داستان عالی در سطح ضعیفی قرار داشته است که اگر از سیستم قوی برای اجرای بازی برخوردار هستید این بازی میتواند گزینه خوبی برای شما در دراز مدت باشد زیرا در این زمینه قادر به تجربه بازی ترسناک جدیدی خواهید بود.

4. Mundaun

Mundaun

Mundaun یکی دیگر از دروازه های ترس و وحشت بوده که در کوه های آلپ جریان داشته است و میتواند شمارا با سبک هنری منحصر به فرد و جدیدی مواجه کند که این موضوع سبب متمایز شدن بازی در لیست شده است. سبک بازی به نحوی طراحی شده که هرچقدر در برابر ترس مقاومت نشان دهید با هیولاهای بیشتری مواجه خواهید شد و این موضوع از اصلی ترین دلایل محبوبیت بازی Mundaun در دنیای گیم بوده است.

در حالی که سیستم جنگی و نبردهای بازی Mundaun همواره تلاش میکند تا کیفیت بهتری را به شما ارائه دهد این موسیقی و طراحی بازی است که میتواند ارزش آنرا به تصوی بکشد. گیمر در حین عبور از کوه های آلپ باید موانع بسیاری که سد راهش شده است را حل نماید و با موجودات متخاصم بسیاری که سد راهش شده است مبارزه کند. برقراری ارتباط میان مراحل در کنار سیستم دشواری میتواند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیار شما قرار دهد که تمامی این موارد روی محبوبیت و افزایش امتیاز بازی Mundaun نقش مهمی داشته اند.

5. Darkwood

Darkwood

Darkwood برنده جایزه Polityka Passport Award for Digital Culture بوده که ناشر و سازنده بازی شرکت های Acid Wizard Studio، Crunching Koalas بوده است. بازی دارک وود در سال 2017 منتشر شده که از همان زمان توانست مورد استقبال گیمرهای بسیاری قرار بگیرد. داستان و سبک بازی اینبار شمارا در جنگلی سراسر اسرار قرار میدهد که در شب های آن میتوانید در پناهگاه های خود پنهان شوید و در طول روز به دنبال دستیابی به منابع باشید. این موضوع سبب خواهد شد تا بیشتر زنده بمانید ولی باید بدانید که روند گیم پلی Darkwood یکسان نبوده زیرا هیولاهای بسیاری شکارهای خود را در شب انجام میدهند که این موضوع میتواند خطرات بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد.

6. Until Dawn Remastered

Until Dawn Remastered

بازی آنتیل دان ریمستر اخیراً از سوی سونی تایید شده که در دست توسعه بوده است. نسخه ریمستر این بازی می‌تواند بیانگر یک نسل و سبک جدید از سری بازی‌های ترسناک باشد که این بازسازی قرار است از طریق جنبه‌های جدید بازی‌سازی توسعه پیدا کند. وفاداری به خط اصلی داستانی بازی در کنار به کارگیری مزیت‌های جدید سبب خواهد شد تا این ریمستر بتواند در لیست بهترین ریمسترهای تاریخ قرار بگیرد که استودیو Supermassive Games قرار است وظیفه توسعه بازی را بر عهده داشته باشد. بر اساس اطلاعات افشا شده از سوی Supermassive Games درخصوص این بازی باید بدانید که در این نسخه قرار است شاهد روان شناختی‌های جدیدی از سوی سازنده باشیم که این موضوع می‌تواند سطح و جنبه بازی را نسبت به نسخه قبلی به شدت افزایش دهد. از دیگر اطلاعات افشا شده می‌توان به بهبود طراحی گرافیکی در کنار بازسازی سیستم‌های مربوط به درگیری‌ها اشاره داشت که این مورد سبب تقویت گیم پلی بازی نیز خواهد شد. نظر شما نسبت به لیست بازی های ترسناک با بهترین جو چیست؟ باما همراه باشید و نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

معرفی بازی های ترسناک با بهترین جو ممکن به پایان رسید که در این زمینه سعی کردیم به بازی های خوبی اشاره داشته باشیم. وجود جو متراکم و دلهره آور را میتوان از اصلی ترین مزایای بازی های ذکر شده دانست که اگر احساس میکنید بازی خوب دیگری وجود داشته که از قلم افتاده است، آنرا باما به اشتراک بگذارید و به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402