معرفی بهترین و ضروری ترین پلاگین های فتوشاپ

بهترین پلاگین فتوشاپ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فتوشاپ با پلاگین پذیری خود میتواند حیطه کاری کاربران را به شکل خوبی گسترش دهد که در این مقاله از سایت پلازا قصد معرفی بهترین پلاگین فتوشاپ در زمینه های مختلف را خواهیم داشت که با کمک آنها میتوانید استفاده بهتری از این برنامه گرافیکی داشته باشید.

Photoshop به تنهایی یک منبع قدرتمند در اقدامات گرافیکی است. اما با نصب پلاگین در فتوشاپ میتوانید آن را به یک آزمایشگاه ویرایش و ساخت تصویر آماده کنید. اما آیا شناخت بهترین پلاگین های فتوشاپ برایتان دشوار است؟ نمیدانید ضروری ترین پلاگین های فتوشاپ کدام موارد هستند؟ نگران نباشید زیرا در این مقاله به گزینه های خوبی اشاره نموده ایم که از طریق آنها میتوانید به ابزار و تنظیمات بسیار خوبی دسترسی داشته باشید. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین پلاگین فتوشاپ

برنامه های افزودنی در فتوشاپ به شما این امکان را میدهد تا بتوانید ویژگی نرم افزارهای مشابه را به این ابزار ادوبی اضافه کنید. استفاده از پلاگین ها میتواند به شما در گسترش دادن حیطه کاری فتوشاپ کمک شایانی کند. امکان استفاده از ویژگی ابزارهای دیگر از جمله Capture One Pro ،Corel PaintShop Pro ،CyberLink ،PhotoDirector ،GIMP و Lightroom Classic در فتوشاپ امکان پذیر بوده است که این موضوع میتواند یکپارچکی بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

1. AI Image Generation

بهترین پلاگین فتوشاپ

مولد هوش مصنوعی به تنهایی میتواند زمینه های مختلف را به طرز چشمگیری گسترش دهد. امروزه پلاگین خوبی با الهام گیری از هوش مصنوعی توسعه یافته که امکان نصب و راه اندازی آن روی فتوشاپ امکان پذیر است. از طریق این پانل میتوانید روی تصاویر بسیاری مانور کنید. مدل های مختلفی از هوش مصنوعی به نام های LoRA و ControlNet و Generative Fill و همچنین هوش مصنوعی Stable Diffusion در این ابزار وجود داشته که بسته به نیاز خود میتوانید از آنها کمک بگیرید. این پلاگین برای تولید تصاویر به صورت هوشمند درنظر گرفته شده که با وارد نمودن اطلاعات اولیه خود میتوانید در بخش خروجی تصاویری که مدنظر دارید را دریافت کنید. این مبحث با AI های قدرتمند تلفیق شده که بی شک میتواند حیطه کاری فتوشاپ را به طرز چشمگیری گسترش دهد. موضوعی که نباید فراموش کنید رایگان نبودن این ابزار است زیرا برای دسترسی کامل آن باید هزینه ای را بپردازید تا سرویس جدید آن برای فتوشاپ راه اندازی شود.

2. BrushBox

بهترین پلاگین فتوشاپ

BrushBox یکی دیگر از پلاگین های کاربردی برای درگ و دراپ بوده است که با استفاده از آن میتوانید کشیدن و رها کردن را برای ابزارهای براش و تنظیمات ویرایش تصاویر انجام دهید. همچنین باید بدانید که این ابزار امکان جستجوی برچسب و کد رنگ را به شما میدهد که در این زمینه تنظیمات بهتری برایتان درنظر گرفته شده است. اگر از قلم مو برای طراحی استفاده میکنید باید بدانید که BrushBox میزبان افزونه های سازمانی بسیار خوبی بوده که از طریق آنها میتوانید تصاویر دیجیتال حرفه ای و جدیدی را ویرایش کنید. این پلاگین با قیمت 19 دلار در دسترس بوده که اگر نیاز به خرید آن دارید کافیست یک سرچ ساده در وب فارسی داشته باشید. در ادامه مقاله مربوط به معرفی بهترین پلاگین های فتوشاپ با ما همراه باشید.

3. DXO PureRAW

بهترین پلاگین فتوشاپ

شفاف سازی و کاهش نویز یکی از اصلی ترین مشکلات کاربران در حین کار با فتوشاپ بوده است که پلاگین DXO PureRAW در این زمینه مزایای بسیاری را برای شما درنظر گرفته است. با استفاده از DXO PureRAW میتوانید به نویزهای تصاویر رسیدگی کنید و یا لغزندگی و پیچیدگی های بافتی که در تصاویر به وجود آمده است را با روش های نوین بازسازی و بهینه سازی کنید. جزئیات عالی در نمایش فایل های RAW از دیگر ویژگی های این پلاگین بوده که از طریق ابزارهای آن میتوانید اصلاحات خوبی را روی تصاویر اعمال کنید. گردش کار DXO PureRAW بسیار ساده بوده که شرکت سازنده برای آن رابط کاربری خوبی را درنظر گرفته است. امکان استفاده از این ابزار روی فتوشاپ یا لایت روم امکان پذیر بوده است که در استفاده از ابزارها محدودیتی برای شما درنظر گرفته نشده است و همین موضوع سبب خواهد شد تا با خیالی آسوده بتوانید به سراغ استفاده از DXO PureRAW بروید.

4. Fontself 

بهترین پلاگین فتوشاپ

پلاگین Fontself برای Photoshop و Illustrator یک ابزار ضروری بشمار میرود که با تغییر دهنده نوین آن که برای طراحان و تایپوگرافیسک ها درنظر گرفته شده میتوانید به ابزارهای بسیاری دسترسی داشته باشید. پلاگین Fontself امکان ایجاد فونت های سفارشی سازی را به شما میدهد. رابط کاربری ساده و کارپرسند به شما این امکان را میدهد تا بدون نیاز به آموزش بتوانید از این ابزار کمک بگیرید. گرافیک های برداری و وجود الگو های هنری و بصری جذاب که از طریق Fontself توسعه یافته میتواند قدرت بالای آنرا برای شما معنا کند.

امکان ساخت فونت های جدید در مدت زمان کوتاه از طریق این پلاگین امکان پذیر بوده است که تنظیمات هسته ای آن مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد. این افزونه از فرمت های بیت مپ و وکتور پشتیبانی میکند و همین موضوع سبب شده تا تطبیق پذیری خوبی در این زمینه با برنامه ها داشته باشد. امروزه طراحان لوگو و افرادی که در زمینه طراحی بصری و هنری تصویر فعالیت دارند به سراغ Fontself آمده اند.

5. PixelSquid by Shutterstock

بهترین پلاگین فتوشاپ

آخرین پلاگین معرفی شده در این لیست PixelSquid by Shutterstock نام داشته که این بخش یک منبع عالی برای طراحان گرافیک بوده که کمک شایانی به تصویرسازان دیجیتالی نموده است. با استفاده از این ابزار قادر به اضافه کردن اشیاء جدیدی به بوم های نقاشی خواهید بود. اشیاء 3 بعدی بسیاری در PixelSquid by Shutterstock وجود داشته که بدنیست بدانید در این پلاگین 244000 شی آماده سازی شده وجود داشته است که این موارد میتوانند به شما در زمینه های مختلفی کمک نمایند. سازندگان کولاژ های دیجیتالی خوب میدانند که منبع و کتابخانه گسترده PixelSquid by Shutterstock چه مقدار میتواند به انها کمک کند. موضوعات مختلفی در این پلاگین درنظر گرفته شده که از اصلی ترین آنها میتوان به وسایل نقلیه و گیاهان و جانوران و شی های مختلف اشاره داشت. استفاده از این ابزار رایگان نیست و برای دستیابی سالانه باید هزینه 199 دلار و یا ماهانه 19 دلار را بپردازید که اگر از طراحان گرافیکی باشید خوب میدانید که ارزشش را داشته است.

سخن پایانی

معرفی لیست بهترین پلاگین فتوشاپ به پایان رسید که برای شروع به 5 مورد از بهترین پلاگین فتوشاپ اشاره شد. اگر از طراحان گرافیکی هستید و یا گزینه خوبی را در این زمینه میشناسید که به آن اشاره نشده، میتوانید در بخش نظرات با ما همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود را برایمان به اشتراک بگذارید. با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402