صفر تا صد خرید اکانت اپل موزیک در ایران

راهنمای کامل خرید اکانت اپل موزیک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

خرید اکانت اپل موزیک مزیت‌های بسیاری برای کاربران و مشترکین دائمی این پلتفرم به همراه دارد. در دنیای امروزی که افراد از سراسر دنیا به راحتی با چند کلیک ساده به محتواهای صوتی خود دسترسی پیدا می‌کنند، استفاده از اشتراک‌های ویژه برخی سرویس‌ها همچون Apple Music اقدامی لازم و ضروری است.

همچنین بخوانید :

از پلتفرم اپل موزیک می‌توان در دو حالت آنلاین و آفلاین استفاده کرد.، اما برای دانلود موسیقی‌ها باید حتما به شبکه اینترنت متصل شده و پس از اتمام دانلود، به صورت آفلاین به محتواهای آن‌ها گوش دهید. سوالی که اخیرا به یکی از دغدغه‌های کاربران ایرانی علاقه‌مند به دنیای موسیقی شده، این است که چگونه می‌توان از ایران اکانت پرمیوم اپل موزیک را خریداری کرد؟ در این مطلب از پلازا، تلاش می‌کنیم تا اطلاعات کاملی در رابطه با خرید اشتراک این پلتفرم و باید و نبایدهای آن به توضیحات کاملی بپردازیم.

فهرست مطالب

خرید اکانت اپل موزیک و مزایای آن
در این مقاله، صفر تا صد نحوه خرید اشتراک اپل موزیک در ایران را شرح می دهیم.

سرویس اپل موزیک (Apple Music) چیست؟

اپل موزیک بزرگ‌ترین وی پیشرفته‌ترین سرویس اشتراک موزیک در دنیا است. این سرویس همان طور که از نامش پیداست مخصوص کاربران محصولات برند اپل بوده و خدمات مربوط به دانلود و ذخیره انواع موسیقی را ارائه می‌دهد. هم اکنون این سرویس در بیش از 170 کشور در سراسر دنیا خدمات ویژه و خاص خود را ارائه می‌دهد!

جالب است بدانید در این پلتفرم بیش از 90 میلیون موزیک و موسیقی متنوع وجود داشته و قابل دانلود است. البته این سرویس علاوه بر به اشتراک گذاری انواع موسیقی، ایستگاه‌های رادیویی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی کاربران در ابتدا می‌توانند از اشتراک 3 ماهه رایگان این سرویس استفاده کنند.

اما این اشتراک برخی محدودیت‌ها را به همراه داشته و برای دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت‌های اپل موزیک بایستی اشتراک پرمیوم آن تهیه شود. از طرفی، متاسفانه به علت تحریم بودن انواع سرویس‌های بین‌المللی در ایران، کاربران مقیم این کشور برای بهره‌مند شدن از امکانات نسخه پرمیوم اپل موزیک باید از ارگان‌های واسطی همچون سایت‌های پرداخت ارزی کمک بگیرند.

فرمت موسیقی‌ها در اپل موزیک

از جمله سوالات رایج افرادی که قصد خرید اکانت اپل موزیک را دارند، این است که فایل‌های صوتی و آهنگ‌ها در این سرویس با چه فرمتی عرضه می‌شوند؟ کلیه ترک‌ها و فایل‌های موسیقی در اپل موزیک با فرمت ACC ارائه شده و به همین دلیل حجم کمتری دارند. البته کم حجم بودن فایل‌ها در این سرویس به معنای کم کیفیت بودن آن‌ها نیست، بلکه حتی ترک‌هایی با فرمت AAC کیفیت بالاتری نسبت به MP3 دارند.

البته اخیرا برند اپل از فناوری تحت عنوان صدای فضایی Spatial Audio و دالبی اتموس استفاده می‌کند تا کیفیت خروجی آهنگ‌ها به میزان زیادی افزایش یابد. سرویس اپل موزیک نیز تمامی 90 میلیون آهنگ موجود در حافظه خود را با بهره‌گیری از این فناوری بهبود داده است.

امکانات و بخش‌های مختلف Apple Music

قبل از اقدام به خرید اکانت اپل موزیک، بهتر است با بخش‌های مختلف این سرویس آشنا شوید. شاید در ابتدا فرمت اصلی این نرم‌افزار برای کاربران اپل کمی پیچیده باشد. در حالی رابط کاربری بسیار ساده و روانی دارد! این سرویس دارای 5 بخش اصلی است:

  • Radio
  • Browse
  • Library
  • Listen Now
  • Search

البته برای پخش موزیک کافی است تا گزینه Now Playing موجود در صفحه اول نرم‌افزار را لمس کنید. بخش کتابخانه یا همان Libnrary همان محل نگهداری آهنگ‌ها است. موزیک‌هایی که از طریق آیتونز دانلود شده‌اند به این قسمت افزوده می‌شوند.

نحوه خرید اکانت اپل موزیک

خرید اکانت Apple Music در حالت کلی و در کشورهای آزاد هیچ گونه مشکل یا محدودیت خاصی ندارد. اما در کشورهای تحریمی همچون ایران، پروسه خرید اشتراک این سرویس کمی دشوار است. البته خوشبختانه برخی از نهادها و ارگان‌های قانونی توانسته‌اند با ارائه راهکارهایی مطمعن، این محدودیت‌ها را برطرف کنند.

در کل برای دسترسی به امکانات ویژه این سرویس در حالت پرمیوم، باید به صورت قانونی هزینه اشتراک آن را بپردازید. به احتمال زیاد با شنیدن تحریم بودن ایران، این پرسش در ذهنتان پدید آید که علت اصلی عدم دسترسی ایرانیان به خدمات سرویس اپل موزیک چیست؟ علت این امر، عدم امکان استفاده ایرانیان از سرویس‌های پرداخت بین‌المللی است. منظور از این سرویس‌های پرداخت، پلتفرم‌هایی همچون وب مانی، پرفکت مانی، پی پال، مستر یا ویزا کارت است.

البته این پروسه هم راهکار مخصوص خود را دارد. برای مثال شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی، در ازای پرداخت معادل ریالی هزینه صدور ویزا و مستر کارت و افتتاح حساب در سرویس‌های مختلف به راحتی از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. استفاده از این راهکار علاوه بر هزینه‌بر بودن، بسیار زمان‌بر است. در حالی که به صورت مستقیم می‌توان از طریق سایت‌های واسط ایرانی، فرایند پرداخت هزینه خرید اکانت Apple music را انجام داد.

چگونگی خرید اکانت Apple music
خرید نسخه پرمیوم اپل موزیک در ایران با حضور سایت های واسط بسیار ساده و راحت است.

راهنمای ردیم کردن گیفت کارت اپل موزیک

بعد از خرید گیفت کارت مخصوص  اپل موزیک، باید فرایند ردیم کردن آن را انجام دهید. برای ردیم کردن این گیفت کارت باید به بخش Account در اپل موزیک مراجعه کرده و سپس روی گزینه Redeem کلیک کنید. کد درج شده روی گیفت کارت را در فیلد مربوطه وارد کنید. مهم‌ترین مزیتی که خرید اشتراک اپل موزیک دارد، این است که علاوه بر مشترکین محصولات اپل، کاربران سیستم اندروید نیز امکان استفاده از آن را دارند!

همچنین بخوانید :

اصلی‌ترین مزایای اکانت پرمیوم اپل موزیک

خرید اکانت اپل موزیک همان طور که در مطالب بالا گفتیم، مزایای زیادی دارد. در ادامه امکانات و قابلیت‌های نسخه پولی یا همان پرمیوم اپل موزیک را بررسی خواهیم کرد.

1- دسترسی گسترده و قیمت ارزان

پلن‌ها و اشتراک‌های مختلف موجود در اپل موزیک، در مقایسه با سایر سرویس‌های اشتراک موزیک بسیار ارزان است. همین امر باعث شده تا خیل عظیمی از افراد به خرید اکانت Apple Music روی آورند. انواع اشتراک‌های این سرویس از انواع سیستم عامل اندروید، ios و مک بوک و ویندوز پشتیبانی می‌کنند.

2- قابلیت پخش آفلاین

یکی از امکانات پرکاربرد و مهم نسخه پرمیوم اپل موزیک، قابلیت پخش آفلاین رسانه‌ها در آن است. برای نمونه شما پس از دانلود موسیقی مورد نظر خود، می‌توانید حتی در مواقع عدم دسترسی به اینترنت این سرویس را باز کرده و به موسیقی گوش دهید.

3- نداشتن تبلیغات آزاردهنده

اگر تجربه کار با انواع سرویس‌های پخش موسیقی را داشته باشید، حتما با باکس‌های تبلیغاتی آزاردهنده و مزاحی مواجه شده‌اید. تعداد کثیری از این سرویس‌ها در نسخه رایگان و حتی پرمیوم خود این تبلیغات را انتشار می‌کنند. در حالی که نرم‌افزار اپل موزیک در نسخه پرمیوم، تمامی تبلیغات مزاحم و آزاردهنده را حذف می‌کند.

در واقع شما با خرید اکانت اپل موزیک، از شر تبلیغات مزاحم خلاص شده و می‌توانید از اجرای انواع موسیقی‌ها در این سرویس نهایت لذت را ببرید!

4- برخورداری از ایستگاه رادیویی

سرویس اپل موزیک به جهت تامین تمامی نیازهای کاربران خود، ایستگاه رادیویی Beast 1 را عرضه کرده است. به جرئت می‌توان گفت که یکی از بهترین امکانات نسخه پرمیوم Apple Music ایستگاه رادیویی آن است. البته در این ایستگاه رادیویی  انواع آهنگ‌‌های محبوب پخش شده و حتی بسیاری از مصاحبه‌های مهم و جنجالی با خوانندگان معروف نیز به اشتراک گذاشته می‌شود.

5- امکان شخصی‌سازی بیشتر و ایجاد پلی لیست‌های مختلف

اگر شما هم دوست دارید که کتابخانه موسیقی خود را نظم دهید، پیشنهاد می‌کنیم از قابلیت ایجاد پلی لیست در اپل موزیک استفاده کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا آهنگ‌های مورد نظر خود را بر اساس سبک، خواننده و… دسته بندی کرده و در پلی لیست‌های جداگانه‌ای قرار دهید.

6- امکان افزایش کیفیت پخش موسیقی

یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های خرید اکانت اپل موزیک، قابلیت افزایش کیفیت آهنگ‌ها است. با فعال کردن دو گزینه Spatial Audio و Lossless Audio کیفیت موسیقی در حال پخش به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

انواع اشتراک Apple Music و قیمت هر کدام

سرویس اپل موزیک دارای 3 اشتراک است:

  • اشتراک شخصی (Individual Plan): ماهانه 9.9 دلار
  • اشتراک ویس پلن (Voice Plan): ماهانه 4.99 دلار
  • اشتراک خانوادگی (Family Plan): ماهانه 14.99 دلار

هر یک از این اشتراک‌های Apple Music بر اساس تعرفه تعیین شده، امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

انواع اشتراک اپل موزیک
اپل موزیک دارای 3 نوع اشتراک خانواده، شخصی و ویس پلن است.

خرید اکانت اپل موزیک در کمترین زمان

بهترین و سریع‌ترین راهکار برای خرید اشتراک اپل موزیک در ایران، مراجعه به سایت‌های پرداخت ارزی معتبر است. این نوع از ارگان‌های واسط در ازای دریافت کارمزدی بسیار اندک پروسه صفر تا صدی خرید گیفت کارت اپل موزیک و تهیه اشتراک آن را انجام می‌دهند. برای بهره‌مند شدن از خدمات سایت‌های واسط ایرانی باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • ثبت نام در سایت
  • تکمیل حساب کاربری
  • مراجعه به بخش منو و انتخاب گزینه خرید اکانت Apple music
  • انتخاب نوع اشتراک و پلن
  • پرداخت معادل ریالی پلن منتخب و کارمزد

سوالات متداول

خرید اکانت اپل موزیک از ایران، بر خلاف تصور خیلی از افراد در صورت مراجعه به سایت‌های واسط، بسیار ساده و راحت است. اما با این حال، ممکن است افراد با برخی سوالات خاص و پرتکرار مواجه شوند.

اپل موزیک بهتر است یا ساوند کلاد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر یک از این سرویس‌های استیم، امکانات و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

کارمزد خرید اکانت اپل موزیک در سایت‌های ایرانی چقدر است؟

مبلغ کارمزد هر سایت، بر اساس نوع و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد متفاوت است.

کلام آخر

اگر از کاربران و طرفداران سرویس‌های اپل هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از نرم‌افزار اپل موزیک استفاده کنید. این سرویس استیم فایل صوتی، بهترین نرم افزار برای دانلود و پخش انواع موسیقی است. نسخه پرمیوم اپل موزیک گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به دنیای موسیقی است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402