چگونه رمز عبور (ممبر آیدی) پرفکت مانی را بازیابی کنیم؟

چگونه رمز عبور (ممبر آیدی) پرفکت مانی را بازیابی کنیم؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پرفکت مانی یک پلتفرم ارز دیجیتال است که تعداد زیادی از افراد از آن استفاده می‌کنند تا انتقال و دریافت پول را به راحتی بتوانند انجام دهند. امکان دارد برای تعدادی از افراد این مشکل پیش بیاید که ممبرآیدی خود را فراموش بکنند. فراموش نکردن و در اشتراک نگذاشتن ممبرآیدی شما یکی از موضوعاتی است که از حساسیت زیادی برخوردار است.

اگر شما ممبرآیدی خود را فراموش کردید نگران نباشید، روش‌های مختلفی وجود دارد که اگر مدارک شما در اختیارتان باشد می‌توانید به وسیله آن‌ها به بازیابی ممبرآیدی پرفکت مانی خود بپردازید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت است که امکان انتقال وجه الکترونیکی را بین کاربران فراهم می کند. این سرویس به توسعه دهندگان وب، فروشگاه های آنلاین و کسب‌وکارهای اینترنتی امکان می‌دهد تا پرداخت های آنلاین را با استفاده از حساب‌های پرفکت مانی دریافت کنند.

همچنین کاربران می توانند از این سیستم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، موجودی ذخیره‌سازی و انتقال وجه به‌صورت الکترونیکی استفاده کنند.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای بازیابی ممبرآیدی پرفکت مانی چیست؟

برای اینکه بتوانید هویت خود را اثبات کنید و بتوانید به بازیابی ممبرآیدی خود بپردازید و یا بتوانید رمز ان را دوباره عوض کنید به شرایط زیر نیاز دارید.

اثبات شناسی

شما باید بتوانید به وسیله پاسپورت یا شناسنامه یا کارت ملی خود هویت خود را برای پلتفرم پرفکت مانی اثبات کنید تا بتوانید به بازیابی ممبرآیدی پرفکت مانی خود بپردازید.

آدرس محل اقامت

شما باید بتوانید محل اقامت خود را به وسیله یک قبض یا سند ترجمه شده به پلتفرم اثبات بکنید تا پلتفرم پرفکت مانی بتواند به شما اعتماد بکند.

آدرس اینترنتی

شما در هنگام بازیابی ممبرآیدی پرفکت مانی نیاز به دسترسی به آدرس اینترنتی یا همان ایمیلی دارید که در هنگام ثبت نام از ان استفاده کرده‌اید. برای شما ایمیلی می‌آید که باید به وسیله آن احراز هویت خود را تکمیل بکنید.

شماره تلفن

برای تکمیل پروسه بازیابی ممبرآیدی پرفکت مانی شما، کارهای متفاوتی نیاز است که انجام شود. شما نیاز دارید به شماره تلفنی که در هنگام ثبت نام استفاده کرده‌اید دسترسی داشته باشید. دقیقا مثل ایمیل برای شما اس ام اسی می‌آید که با کدی که در آن اس ام اس وجود دارد می‌توانید به ادامه پروسه بازیابی ممبرآیدی پرفکت مانی خود بپردازید.

C:\Users\RayanGostar\Desktop\1-1.jpg

مراحل بازیبای ممبرآیدی پرفکت مانی چیست؟

در متن بالا به بررسی مدارک مورد نیاز برای بازیابی ممبرآیدی پرفکت مانی پرداختیم. در ادامه قصد داریم تا مراحل این امر را بررسی کنیم.

ورود به سایت رسمی Perfect Money

ابتدا باید وارد وب سایت رسمی Perfect Money شوید. برای این منظور می توانید از مرورگر خود به آدرس https://perfectmoney.ir بروید.

ثبت نام یا ورود به حساب

اگر حساب کاربری در پرفکت مانی ندارید، باید ثبت نام کنید و یک حساب جدید بسازید. در غیر این صورت، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد حساب کاربری خود شوید. اگر هیچکدام از این دو حالت نبود و رمز خود را فراموش کرده بودید روی گزینه فراموشی ممبرآیدی می‌زنید.

وارد کردن اطلاعات درخواست بازیابی

در بخش بازگردانی ممبر آیدی، اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود را وارد کنید. معمولاً این اطلاعات شامل نام کاربری، آدرس ایمیل، شماره تلفن و مدل پرداخت برای بازیابی ممبر آیدی شما است.

تأیید اطلاعات و ارسال درخواست

پس از وارد کردن اطلاعات مربوطه، لطفاً اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صحیح و کامل هستند. سپس دکمه “ارسال” یا “بازیابی” را بفشارید تا درخواست شما برای بازیابی ممبرآیدی پرفکت مانی شما ارسال شود.

بررسی و پاسخ به درخواست

حالا شما باید صبر کنید تا تیم پشتیبانی Perfect Money درخواست شما را بررسی کند و پاسخی برای شما ارسال کند. معمولاً این پاسخ به صورت ایمیل یا اعلان در حساب کاربری شما ارسال می شود.

عملیات بازیابی ممبر آیدی

در‌صورتی‌که درخواست شما تأیید شود، ممبر آیدی شما به حساب کاربری Perfect Money شما بازیابی می‌شود. شما می‌توانید با وارد کردن ممبر آیدی و رمز عبور خود به حساب کاربری خود دسترسی یابید و از ویژگی‌ها و سرویس‌های این سیستم پرداخت آنلاین استفاده کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است مراحل و مدل‌های بازیابی ممبر‌آیدی در Perfect Money با توجه به تغییرات در سیستم، متغیر باشند. بنابراین، بهتر است همیشه از منابع رسمی و دستورالعمل‌های آخرین نسخه آن استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که اقدامات درست را برای بازیابی ممبر آیدی خود انجام می دهید.با مراجعه به سایت xpay می‌توانید این کار را انجام دهید.

این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که هنگام آپلود مدارک، یک سری قوانین و شرایط وجود دارد که اگر آن‌ها را به درستی انجام ندهید احراز هویت شما به درستی انجام نمی‌شود و باید دوباره اقدام بکنید. سعی کنید عکس‌ها کامل، با کیفیت و مطابق شرایط ذکر شده گرفته شوند تا به درستی تأیید شوند.

C:\Users\RayanGostar\Desktop\pic16465655386567DGeC.jpg

جمع‌بندی

در این متن سعی شد به افرادی که نیاز دارند به بازیابی ممبرآیدی پرفکت مانی خود بپردازند تا حد معقولی کمک بشود. تا حد امکان سعی کنید که اطلاعات حساب کاربری خود را در جایی یادداشت بکنید تا همیشه در اختیارتان باشد و حواستان باشد که دیگران نیز به آن دسترسی نداشته باشند چون امکان دارد از حساب کاربری شما سو استفاده بشود.

اگر قصد بازیابی ممبرآیدی خود را دارید باید مدارکی که در بالا ذکر شد را به همراه داشته باشید بعد از آن به سایت رسمی پرفکت مانی مراجعه کنید و از طریق مراحل مختلفی که نیاز است مدارک خود را آپلود کنید و منتظر پاسخ پشتیبانی پرفکت مانی باشید.

در این شرایط اگر مدارک خود را به درستی آپلود کرده باشید در کمتر از چند ساعت ممبرآیدی شما بازیابی خواهد شد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402