بهترین بازی های مک بوک را بشناسید

بهترین بازی های مک بوک را بشناسید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برخی براین باور هستند که مک‌بوک‌های اپل، بازی خاصی برای سرگرمی ندارند که در پاسخ به چنین تفکراتی تصمیم داریم شما را با لیستی از بهترین بازی های مک بوک درطول تاریخ آشنا کنیم که پیشنهاد می‌شود با پلازا در ادامه همراه باشید.

لازم است بدانید که سبک و سیاق مناسب این لیست سبب خواهد شد تا با گزینه‌های خوبی سروکار داشته باشید. اگر یک MacBook دراختیار دارید و به دنبال بازی خوبی برای سرگرمی هستید باما همراه باشید که لیست خوبی از بازی های مک بوک را برای شما عزیزان آماده‌سازی نموده‌ایم که با بررسی موارد زیر می‌توانید به سراغ نصب آنها بروید.

فهرست مطالب

بازی های مک بوک

بی فوت وقت به سراغ معرفی بهترین بازی های مک بوک خواهیم رفت.

1. Divinity: Original Sin

بهترین بازی های مک بوک را بشناسید

بازی نقش آفرینی اورجینال سین یک محصول عالی در سبک نقش آفرینی بوده که میزبان نبردهای نوبتی شما با دشمنان بوده است. در دنیای این بازی باید به کاوش کردن بپردازید و هر شخصیت دیگری که سد راهتان شد با آن تعامل کنید و یا آن را از سر راهتان بردارید. به طور کلی شما در نقش یک شکارچی هستید که باید به دنبال نابود کردن بدترین جادوها بروید که در این زمینه مشکلات و چالش‌های عمیق بسیاری سطح راه شما خواهد شد که پیشروی در بازی را برایتان دشوار می‌کند.

این نسخه از بازی میزبان ویژگی‌های بسیاری بوده که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به صداگذاری بهبود یافته و حالت‌های جدید در کنار پشتیبانی از کنترلر اشاره داشت که این موضوع در کنار موارد مختلف دیگر می‌تواند گیم پلی خوب و سرگرم کننده‌ای را در اختیار شما قرار دهد. سلاح و پازل‌های بسیاری در بازی وجود داشته است که برای جمع آوری آنها و یا عبور از پازل‌ها باید حسابی حواستان را جمع کنید. طراحی دیدنی و وجود سیستم‌های نوین از دیگر مزایای این بازی نقش آفرینی بوده است که پیشنهاد می‌شود در ادامه این لیست با ما همراه باشید.

2. Disco Elysium؛ بازی های برتر Macbook

بهترین بازی های مک بوک را بشناسید

همانطور که کم و بیش می‌دانید بازی Disco Elysium یکی از بهترین بازی‌های جهان در تمامی پلتفرم‌ها بوده که امتیاز بالای ۹۵ آن سبب شده تا گیمرهای بسیاری برای کسب تجربه‌های جدید و رویارویی با یک بازی معمایی و جنایی به سراغ این محصول بیایند. طراحی هنری و کاملاً زیبای بازی سبب شده تا در طول مراحل گیم پلی با زیبایی‌های بسیاری مواجه باشید که شرکت سازنده توانسته یکی از بهترین نمونه کارهای خود را به ثبت برساند که خوشبختانه از سوی گیمرهای بسیاری نیز مورد پسند واقع شده است.

در طول بازی ۲۴ مهارت و ۶ ماده روانگردان و ۶۰ فکر وحشی در کنار ۸۰ نوع لباس و ۱۴ ابزار مهم مواجه خواهید شد که این موارد روی پیش بردن بازی نقش مهمی داشته اند. پیشنهاد می‌شود در ادامه لیست بهترین بازی‌های مک بوک با ما همراه باشید که تصمیم داریم شما را با گزینه‌های بهتری مواجه کنیم.

3. Stardew Valley؛ بازی های مناسب مک بوک

بهترین بازی های مک بوک را بشناسید

در نگاه اول، بازی Stardew Valley یک محصول شبیه سازی کشاورزی ساده به نظر می‌آید ولی با وارد شدن به بطن گیم پلی آن متوجه خواهی شد که یکی از بهترین بازی‌های مک بوک همین گزینه بوده است که در مقابل شما قرار گرفته است. داستان بازی در خصوص مزرعه قدیمی پدربزرگ شما بوده که اکنون به ارث شما رسیده است. در طول بخش‌های مختلف بازی باید به ابزارهای دستی دسترسی پیدا کنید و روی بخش‌های مختلفی از این زمین کارهای کشاورزی انجام دهید. امکان پرورش دادن محصولات مختلف برای شما وجود داشته است که با انجام چنین کاری می‌توانید زمین بیهوده و فرسوده خود را به مکانی پر جنب و جوش تبدیل نمایید و از طریق آن به فروش محصولات خود بپردازید. در کنار پرورش گیاهان و میوه‌های مختلف میتوانید به سراغ پرورش حیوانات نیز بروید که در چنین شرایطی با افزایش هزینه‌های به دست آمده و جمع آوری سکه‌های بازی می‌توانید زمین خود را گسترش دهید و به سراغ رویاهایی که در سر داشته‌اید بروید.

4. Final Fantasy 14

بهترین بازی های مک بوک را بشناسید

بازی فاینال فانتزی ۱۴ برنده جوایز و عناوین بسیاری بوده است که بد نیست بدانید این محصول تا به امروز بیش از ۲۷ میلیون کاربر را میزبانی می‌کند و همین مورد سبب شده یکی از حماسی‌ترین بازی‌های فاینال فانتزی مواجه باشید. داستان بازی در خصوص نبردهای هیجان انگیز تعداد بی‌شماری از دشمنان در مقابل شخصیت‌های شناخته شده بوده است که شما با تشکیل دادن یک تیم می‌توانید به سراغ شکست دادن دشمنان بروید که در این زمینه مهارت و سلاح‌های خوبی برای شما در نظر گرفته شده است که با یادگیری و جمع آوری آنها می‌توانید روند نابودسازی دشمنان را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید. بی تردید بازی فاینال فانتزی ۱۴ یکی از بهترین عناوین منتشر شده در این فرنچایز بوده است که توانسته میزبان طراحی بصری بسیار خوبی نیز باشد و نام خود را در لیست بهترین بازی‌های جهان نیز قرار دهد که امروزه توانسته گزینه خوبی در لیست بازی‌های مک بوک باشد.

5. Total War: WARHAMMER؛ بازی های خوب مک بوک

بهترین بازی های مک بوک را بشناسید

سری بازی‌های وارهمر همیشه از سوی کاربران با عنوان یک محصول استراتژی فانتزی خوب شناخته شده است که بد نیست بدانید این محصول در دنیای قدیم جریان داشته که بی‌وقفه با درگیری‌های مختلفی مواجه بوده است. گیم پلی بازی میزبان یک کمپین اعتیادآور بوده است که در آن می‌توانید به صورت نوبتی به سراغ ساخت امپراتوری حماسی خود بروید و در نبردهای انفجاری عظیم و بلادرنگ حضور پیدا کنید.

در گیم پلی بازی ۵ نژاد کاملا متفاوت وجود داشته است که برتونیا و امپراتوری و کوتوله‌ها و خون آشام و گرین اسکین‌ها نام داشته ا‌ند که هر یک از سلاح‌های مرگبار مخصوصی برخوردار هستند. شما با تعیین نمودن جناح خود می‌توانید در نبردهایی که بازی برایتان تدارک دیده است حضور پیدا کنید و با استفاده از تاکتیک‌های مناسب و قدرت‌های جادویی مختلف به سراغ نابودسازی اژدهایان وحشی بروید که سیستم دشواری مراحل بازی قادر است شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید.

6. Civilization VI؛ بازی های مخصوص مک بوک

بهترین بازی های مک بوک را بشناسید

بازی تمدن ۶ راه‌های جدیدی برای تعامل شما با دنیای نوین را ارائه داده است که می‌توانید به صورت فیزیکی در نقشه‌های بسیاری حضور پیدا کنید و سبب گسترش آنها شوید. تحقیقات میدانی شما روی فناوری و فرهنگ هر یک از تمدن‌ها نقش مهمی داشته است که از این طریق می‌توانید پتانسیل جدیدی را برای رقابت با امپراتوری‌های دیگر در پیش بگیرید.

جهت پیروزی در بازی تمدن ۶ چالش و مشکلات بسیاری سطح راه شما وجود داشته است که با استفاده از استراتژی‌های مناسب می‌توانید از شر مشکلات خلاص شوید و از فرصت‌های به دست آمده برای افزایش امکانات شهر خود بهره بگیرید. از اصلی‌ترین فرصت‌ها می‌توان به مراکز تجاری و بندرهای فضایی اجاره داشت که با راه‌اندازی آنها می‌توانید پاداش‌های منحصر به فردی را از سوی بازی دریافت کنیم و از این طریق به دنبال تقویت خود و افزایش متحدان خود باشید تا بتوانید به امپراتوری عظیمی دسترسی پیدا کنید. نیرو و جناح‌های بسیاری در این بازی وجود داشته است که با جلب نمودن نظر آنها به سمت خود می‌توانید به دنبال گسترش دادن بخش‌های مختلفی باشید که لازم به ذکر است بدانید این بازی با گیم پلی خوب خود قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود.

سخن پایانی

معرفی بازی های مک بوک به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید درطول این فهرست به گزینه‌های خوبی اشاره شد که قادرند شمارا برای زمان خوبی سرگرم کنند. ناگفته نماند که برای تکمیل این لیست می‌توانید بازی های رایگان مک بوک مدنظر خود را برایمان ارسال کنید و با انجام اینکار به تکمیل شدن فهرست کمک نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402