معرفی انیمه Wind Breaker؛ یکی از جذاب‌ترین انیمه‌های بهار 2024

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمه بادشکن یا ویند بریکر یکی از زیباترین و هیجان‌انگیزترین انیمه‌های بهار 2024 است که در روزهای اول انتشارش توانست عده زیادی از طرفداران انیمه را خوشنود کند. انیمه Wind Breaker با ژانری گنگستری، اکشن و کمدی ساخته شده است.

این انیمه با وجود این که گانگستری است و بیشتر داستان گروه‌های مختلف مبارزه‌ای را روایت می‌کند، اما تعریفی که شما تاکنون از گانگستر و گروه می‌دانستید را به طور کلی تغییر می‌دهد. داستان جذاب انیمه ویند بریکر می‌تواند علاوه بر سرگرم کردن شما درس‌هایی نیز بیاموزد که هیچ‌گاه فراموش نکنید. پس با پلازا همراه باشید تا با هم به معرفی و بررسی این اثر زیبا بپردازیم.

فهرست مطالب

داستان انیمه Wind Breaker

تریلر انیمه Wind Breaker

انیمه ویند بریکر حول محور پسر جوانی به نام ساکورا هاروکا (Haruka Sakura) می‌چرخد. او پسری قدرت طلب و قوی است که ظاهری عجیب دارد. بخاطر همین ظاهر عجیبش هم مدام مورد تمسخر اطرافیانش قرار می‌گرفت. هر کس که موهای سفید و چشم تیله‌ای کهربایی او را می‌دید، با حالت انزجار رویش را برمی‌گرداند یا او را نادیده می‌گرفت. ساکورا به این رفتارها عادت کرده بود تا این که پا به شهر جدیدش می‌گذارد.

ساکورا از ضعیف‌هایی که تظاهر می‌کنند قوی هستند، متنفر است. او دوست دارد با قوی‌ها مبارزه کند و قدرت خود با به چالش بکشد. به همین دلیل، دبیرسان فورین را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کند؛ دبیرستانی که فکر می‌کرد پر از باندهای خلافکاری خشن و ترسناک است. او اینطور تلقی می‌کرد که می‌تواند با همه آن‌ها مبارزه کرده و قدرت خود را به نمایش بگذارد.

ورود او به شهر جدید، با دعوا و درگیری آغاز می‌شود. ساکورا یک دختر کافه‌دار را از دست یک گروه خلافکاری نجات می‌دهد. اما پس از این که این گروه خلافکاری با اعضای بیشتری دوباره به سراغ او می‌آیند، ساکورا با اتفاق عجیبی روبرو می‌شود؛ اعضای دبیرستان فورین به کمک او می‌آیند و او را که پایش زخمی شده بود، نجات می‌دهند.

ساکورا متوجه می‌شود که دبیرستان فورین با آنچه که تاکنون شنیده بود، متفاوت است. درواقع، دانش آموزان این دبیرستان گنگ‌های خلافکاری نیستند، بلکه آن‌ها قهرمانانی هستند که شهر را نجات می‌دهد و جلوی هر کسی که قصد خراب کردن امنیت شهر را دارد، می‌گیرند. مردم شهر در ستایش این گروه که امنیت را به وجود می‌آورند، نام زیبای «بوفورین» را به آن‌ها داده بودند.

آن‌ها یک شعار مخصوص نیز دارند «هر کس از این نقطه جلوتر به کسی آسیب بزند، هر کس خرابی به بار بیاورد، هر کس قلبش در اسارت شرارت باشد، بدون استثنا توسط بوفورین حذف خواهد شد.»

ساکورا که اصلا انتظار این را نداشت، اما تصمیم می‌گیرد بر هدف خود پایبند باشد؛ هدفی که طی آن باید قوی‌ترین فورین را شکست داده و به جایگاه برتر این مدرسه برسد. این که ساکورا در مدرسه فورین با چه چالش‌هایی روبرو می‌شود و آیا می‌تواند به هدف خود یعنی بالاترین جایگاه مدرسه برسد یا خیر، را می‌توانید در انیمه ویند بریکر ببینید.

شخصیت های انیمه Wind Breaker

شاید جالب‌ترین بخش داستان، همین کاراکترهای انیمه Wind Breaker باشند. کاراکترهایی با شخصیت‌های متفاوت و دوست داشتنی که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند و نقش بزرگی در روند داستان ایفا می‌کنند. این شخصیت‌ها را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد:

هاروکا ساکورا (Haruka Sakura)

بررسی انیمه Wind Breaker

ساکورا پسری با قد و وزن متوسط است که موهای او به دو دسته تقسیم شده است؛ نیمی از آن سفید و نیمی دیگر مشکی است. چشمان او نیز دو رنگ دارند و یکی از آن‌ها رنگ کهربایی زیبایی دارد. او به شهر آمده تا مبارزه کند و قوی‌ترین‌ها را شکست دهد. ساکورا با ضعیف‌ها کاری ندارد و فقط به دنبال قوی‌ها است. به همین دلیل، جایگاه برتر مدرسه فورین را می‌خواهد.

با این که به نظر می‌آید ساکورا از دیگران متنفر است، اما قلب مهربانی دارد و از همه محافظت می‌کند. رفتار تندخویانه او بیشتر به دلیل تبعیض‌ها و طرد شدن‌هایی بوده که او در گذشته تجربه کرده است. او شیوه صحبت کردن پرخاشگرانه‌ای دارد و نمی‌تواند موقعیت‌های ساده را درک کند. تنها چیزی که می‌تواند او را به وجود بیاورد، دعوا و مبارزه است.

یوما اوچیدا (Yuma Uchida) ویس اکتور، خواننده و بازیگر خوش صدا و خوش چهره ژاپنی این شخصیت را دوبله کرده است. یوما صدایی بسیار جوانانه و بانشاط داشته و همین سبب شده تا در انیمه‌های بسیاری به جای شخصیت‌های جوان و پرشور صحبت کند. او تاکنون در انیمه‌هایی همچون انیمه جوجوتسو کایسن به جای شخصیت مگومی فوشیگورو، انیمه بنانا فیش به جای شخصیت اش لاینکس (Ash Lynx)، انیمه گرند بلو به جای شخصیت ایوری کیتاهارا و انیمه گیون به جای شخصیت ریتسوکا اونه‌یاما (Ritsuka Uenoyama) صحبت کرده است.

آکیهیکو نیری (Akihiko Nirei)

زمان پخش انیمه Wind Breaker

پسر پرشور و بیش فعالی است که در یک کلاس با ساکورا قرار دارد. درواقع، او اولین کسی بود که به ساکورا نزدیک شد و سعی کرد با او دوست شود. نیری در دوران راهنمایی مدام مورد قلدری قرار می‌گرفت و همین سبب شد تا به مدرسه فورین بپیوندد و خود را قوی‌تر کند. او یک دفترچه همراه خود دارد و تمام مشخصات کسانی که فکر می‌کند قوی و خفن هستند را در آن یادداشت می‌کند. نیری با وجود این که اکثر اوقات ترسو است، اما شخصیت مصممی دارد.

شویا چیبا (Shōya Chiba) صداپیشه دوست داشتنی این شخصیت است. شویا با این که بیشتر حرفه بازیگری را دنبال می‌کند اما در انیمه‌های ارزشمندی نیز هنرنمایی کرده است. او تاکنون به جای شخصیت تاهومارو در انیمه دورورو، یو در انیمه fire force، کیوتاکا آیانوکوجی (Kiyotaka Ayanokōji) در انیمه کلاس نخبه‌ها، شینای نوزن در انیمه 86 و سوما شیکی در انیمه play it cool, guys! صحبت کرده است.

هایاتو سو (Hayato Suo)

داستان انیمه Wind Breaker

هایاتو سو یکی دیگر از همکلاسی‌های ساکورا است. او پسری آرام و مهربان و البته مرموز است که کمی حس شوخ طبعی نیز دارد؛ به طوری که در ابتدا خود را لئوناردو دیکاپریو معرفی می‌کند. او همیشه لبخند به لب دارد و سعی می‌کند ساکورا را آرام نگه دارد، اما در مبارزه بسیار بی‌رحم است. او سبک مبارزه خاص و ترسناکی دارد و هیچگاه از مشت استفاده نمی‌کند. به جای آن با کف دست ضربه می‌زند.

درباره ظاهر هایاتو سو در انیمه Wind Breaker می‌توان گفت او موهایی شرابی داشته و همیشه یک جفت گوشواره منگوله‌دار به گوش دارد. همچنین، یک چشم بند هم بر روی یکی از چشمانش بسته است.

نوبوناگا شیمازاکی (Nobunaga Shimazaki) صداپیشه خوش صدای ژاپنی این شخصیت را دوبله کرده است. او شخصیت‌های انیمه‌ای زیادی را دوبله کرده که از بین آن‌ها می‌توان ماهیتو در انیمه جوجوتسو کایسن، باکی هانما در انیمه باکی هانما، یونو در انیمه شبدر سیاه، سیشو هاندا (Seishuu Handa) در انیمه باراکامون و لویوس کرامول در انیمه Levius را نام برد.

کیوتارو سوجیشیتا (Kyotaro Sugishita)

شخصیت های انیمه Wind Breaker

کیوتارو نیز همکلاسی ساکورا است. با این که این دو اصلا با هم کنار نمی‌‌آیند اما در عمل درست همانند هم هستند. کیوتارو دانش‌آموزی که اکنون در برترین جایگاه مدرسه قرار دارد، یعنی هاجیمه اومه‌یاما، را بسیار تحسین می‌کند. به همین دلیل وقتی می‌شنود که ساکورا می‌خواهد به این جایگاه برسد، سخت عصبانی شده و از او متنفر می‌شود. کیوتارو زیاد صحبت نمی‌کند و تنها زمانی واکنش نشان می‌دهد که سختی از اومه‌یاما به میان بیاید. او قد بلندترین فرد کلاس است و موهای بلندی به رنگ آبی دارد.

کوکی یوچی‌یاما (Koki Uchiyama) صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. گویی یوچیاما تخصص خاصی در دوبله کردن شخصیت‌های کم‌حرف دارد و به همین دلیل در دوبله شخصیت سوجیشیتا همانند کاراکتر دوست داشتنی توگه اینوماکی در انیمه جوجوتسو کایسن خوش درخشیده است. از دیگر شخصیت‌هایی که او دوبله کرده می‌توان به آکیتو یامادا (Akito Yamada) در انیمه داستان عشقی من با یامادا-کون در Lv999، ایزومی میامورا در انیمه هوریمیا و هیروشی کیدو در انیمه باراکامون اشاره کرد.

هاجیمه یومه یاما (Hajime Umemiya)

کاراکترهای انیمه Wind Breaker

امپراطور دبیرستان فورین و قوی‌ترین دانش آموز این مدرسه است. او برترین جایگاه را در کل مدرسه دارد و می‌توان گفت رئیس گنگ است. با این وجود، اومه‌یاما بسیار آرام، مهربان و خنده‌رو است. او تمام مردم شهر را خانواده خود می‌داند و با تمام وجود از آن‌ها مراقبت می‌کند. اومه‌یاما به کشاورزی و پرورش گیاهان علاقه خاصی دارد. او پشت بام مدرسه را به یک گلخانه کوچک تبدیل کرده و این نشان‌دهنده لطافت روحیه امپراطور دبیرستان است.

اومه‌یاما در یک یتیم‌خانه بزرگ شده و اکنون در مقطع سوم دبیرستان تحصیل می‌کند. با وجود مهربانی و حمایت‌گری بیش از حدش، او بسیار مقتدر بوده و تحسین و تمجید تمام افراد را در اختیار دارد. به گونه‌ای که وقتی سخنی به زبان می‌آورد، هیچکس نمی‌تواند از آن سرپیچی کند؛ حتی ساکورا!

ویس اکتور خوش‌صدا و محبوب این شخصیت کسی جز یویچی ناکامورا (Yuichi Nakamura) نیست. اکثر اوتاکوها او را با دوبله زیبای شخصیت گوجو ساتورو در انیمه جوجوتسو کایسن می‌شناسند. اما گوجو تنها یکی از هنرنمایی‌های بی‌نظیر این ویس اکتور صداطلایی است.

او در انیمه‌های ارزشمندی همانند انیمه کیمیاگر تمام فلزی به جای شخصیت گرید، انیمه توکیو غول به جای رنجی یومو (Renji Yomo)، انیمه وان پانچ من به جای شخصیت مومن رایدر، انیمه مای هیرو آکادمی به جای شخصیت هاوکس (Hawks) و انیمه نامیرا بدشانی به جای اندی حضور داشته است.

توما هیراگی (Toma Hiragi)

دانلود انیمه Wind Breaker

هیراگی یکی از 4 ژنرال برتر مدرسه است که در هرم قدرت دبیرستان فورین در جایگاهی بعد از اومه‌یاما قرار می‌گیرد. او اکثر اوقات عصبی و تحت استرس به نظر می‌رسد و همین سبب شده تا بیشتر وقت‌ها سوزش معده داشته و دارو مصرف کند. هیراگی بسیار دقیق و کمال‌گرا است و تحمل دیر کردن یا درگیری در شهری که فورین از آن محافظت می‌کند را ندارد. با این حال، او می‌تواند همانند یک معلم دلسوز به دانش‌آموزان کوچک‌تر از خودش نکاتی را آموزش دهد.

ریوتا سوزوکی (Ryōta Suzuki) صداپیشه این شخصیت خشن اما دوست داشتنی است. سوزوکی هنوز یک ویس اکتور جوان است و راه درازی را در حرفه صداپیشگی در پیش دارد. با این حال، او در انیمه‌های بسیار زیبا و ارزشمندی دوبله کرده است.

سوزوکی کار خود را از سال 2017 آغاز کرده و تاکنون در انیمه‌هایی همچون انیمه کاگویا-ساما عشق جنگه به جای شخصیت یو ایشیگامی (Yū Ishigami)، انیمه تسورونه به جای شخصیت ریوهی یامانوچی (Ryōhei Yamanouchi) و انیمه چری مجیک به جای شخصیت یویچی کروساوا (Yūichi Kurosawa) حضور داشته است.

جو توگامه (Jo Togame)

نقد انیمه Wind Breaker

جو توگامه در گنگ شیشی تورن عضو است؛ گنگی که درست مقابل گنگ فورین قرار دارد. گروه شیشی تورن آن سوی راه آهن را مقر خود می‌خوانند. به همین دلیل، فورین نباید به قلمرو آنان وارد شده و دردسر درست کنند. جو بسیار آرام صحبت می‌کند و کمی کند به نظر می‌رسد. با این حال، به طرز شگفت‌انگیزی قوی است. او معمولا یک جفت عینک گرد افتابی بر چشم دارد و لباس رزمی‌کاران قدیمی ژاپنی را به تن می‌کند.

یویچیرو یومه‌هارا (Yūichirō Umehara) صداپیشه خوش صدای ژاپنی این شخصیت را دوبله کرده است. یومه‌هارا صدای گرم، بم و بسیار جذابی دارد که آن را برای دوبله کاراکتر‌هایی با شخصیت آرام و همچنین تهدیدآمیز عالی می‌کند. او تاکنون با صدای جذاب خود به شخصیت‌های انیمه‌ای زیادی جان بخشیده که از بین آن‌ها می‌توان به رنه سیم (René Simm) در انیمه اسرافیل پایانی، کورو هازاما در انیمه Young Black Jack، مارس در انیمه شبدر سیاه، توجو در انیمه fire force، آبل والکر در انیمه ماش: جادو و ماهیچه و یوسه شیروساکی در انیمه My New Boss Is Goofy اشاره کرد.

کلام آخر

انیمه جدید و جذاب ویند بریکر را با هم مورد بررسی قرار دادیم. این انیمه زیبا در حال انتشار است و هنوز راه درازی را در پیش دارد. نظر شما درباره انیمه wind breaker چیست؟ آیا انیمه بادشکن می‌توانید یمی از جذاب‌ترین انیمه‌ها برای شما شود؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402