بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران (سرویس دوره ای لپ تاپ)

تعمیر لپ تاپ و بهترین مراکز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در صورتی که لپ تاپ با خرابی مواجه شود، شما باید به دنبال یک تعمیرکار ماهر باشید تا دستگاه شما را تعمیر کند. بنابراین لازم است شما بدانید یک مرکز خوب در زمینه تعمیر لپ تاپ باید چه ویژگی هایی داشته باشد. در ادامه شما می توانید با توجه به این ویژگی ها، یک مرکز را برای تعمیر لپ تاپ انتخاب کنید تا کارهای لازم را برای بازیابی عملکرد دستگاه شما انجام دهد. برای آشنایی با بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران و همینطور ویژگی های بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی های بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران

برای اینکه بتوانید تعمیر لپ تاپ خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، توصیه می کنیم به سراغ مراکز معتبر بروید. مراکزی که دارای ویژگی های لازم هستند و این اطمینان را به شما می دهند که تعمیر لپ تاپ شما به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد.

در ادامه به مهم ترین ویژگی های بهترین مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران اشاره کرده‌ ایم :

استفاده از قطعات اورجینال و اصلی برای تعمیر لپ تاپ

اگر قطعه ای از لپ تاپ کاملا عملکرد خود را از دست داده باشد، لازم است این قطعه با نمونه مشابه و البته اصلی، تعویض شود. مراکزی که چندین سال است در حوزه تعمیر لپ تاپ فعالیت دارند، اعتبار خود را با استفاده از قطعات تقلبی یا دست دوم به خطر نمی اندازند؛ اما برخی مراکز ممکن است با استفاده از قطعات تقلبی درآمد خود را افزایش دهند که البته این موضوع باعث خواهد شد طی مدت زمان کوتاهی لپ تاپ شما دوباره خراب شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید مرکز انتخابی شما از قطعات اورجینال و اصلی برند لپ تاپ شما برای تعمیر آن استفاده می کند.

تعمیر لپ تاپ توسط بهترین تعمیر کاران

بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران از تعمیرکارانی بهره می گیرند که دانش فنی بسیار بالایی دارند تا بتوانند مشکلات مختلف لپ تاپ را شناسایی کرده و نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کنند. در صورتی که لپ تاپ شما توسط یک تکنسین مبتدی تعمیر شود، ممکن است این شخص قادر نباشد خرابی دستگاه را به خوبی شناسایی و رفع کند؛ بنابراین از آنجایی که تعمیرات لپ تاپ یک کار کاملا تخصصی است لازم است شما این موضوع را از طریق تعمیرکاران ماهر این حوزه پیگیری کنید. پس بهتر است یکی از ملاک های شما برای انتخاب یک مرکز مناسب برای تعمیر لپ تاپ این باشد که ارائه خدمات توسط تکنسین های کاربلد و با تجربه انجام شود.

انواع لپ تاپ های ارائه شده از سوی شرکت های مختلف، طراحی خاص خود را دارند و این موضوع باعث می شود تعمیر برندهای مختلف لپ تاپ با یکدیگر فرق داشته باشند. اما تعمیرکارانی که از تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشند، می توانند انواع مدل های لپ تاپ شامل لپ تاپ های ایسوز، لنوو، دل، اپل و… را تعمیر کنند.

دارای گارانتی برای تعمیر لپ تاپ

بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران به دلیل اینکه روی کیفیت خدمات خود اطمینان کامل دارند، به شما تضمین می دهند که پس از تعمیر، تا مدت ها خرابی مشابهی برای دستگاه شما پیش نخواهد آمد. این ادعا به معنای این است که این مراکز به متقاضیان گارانتی تعمیر ارائه می دهند تا خیال آنها از بابت کیفیت خدمات دریافتی کاملا راحت شود.

دریافت هزینه مناسب در بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران

موضوع بعدی مربوط به قیمت ارائه خدمات توسط این مراکز می باشد، که میزان هزینه شما را برای بازیابی عملکرد دستگاه مشخص می کند. لازم است بدانید مراکز مختلف، برای سرویس دوره ای دستگاه یا تعمیر لپ تاپ، تعرفه های متفاوتی دارند. اما بهترین انتخاب برای شما می تواند مرکزی باشد که در ازای تعمیر لپ تاپ با توجه به استاندارهای لازم، هزینه مناسبی را برای اجرای خدمات از شما دریافت کند.  گاها مشاهده می شود که مراکزی که از اعتبار کافی برخوردار نیستند، برای تعمیرات جزئی و ساده، هزینه زیادی را روی دست متقاضیان می گذارند.

در مجموعه سازگار ارقام، لپ تاپ توسط تکنسین های ماهر و باتجربه عیب یابی می شود و سپس بعد از شناسایی مشکل، قطعه معیوب با قطعه اصلی و اورجینال تعویض می‌ گردد. در نهایت لپ تاپ همراه با گارانتی خدمات و پس از تست، به شما تحویل داده خواهد شد.

برای دریافت خدمات تعمیر لپ تاپ در گارانتی سازگار(www.shop.sazgar.com) با شماره تلفن 0218701 تماس بگیرید و در این زمینه از کارشناس مربوطه مشاوره رایگان بگیرید.

سرویس دوره ای لپ تاپ در بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران

سرویس دوره ای لپ تاپ

در بین ویژگی های بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران، می توان به ارائه خدمات در زمینه سرویس لپ تاپ اشاره کرد. این خدمات شامل موارد زیر می شود:

تعمیر و تعویض فن لپ تاپ

فن لپ تاپ وظیفه خنک کردن فضای داخلی دستگاه را بر عهده دارد و اگر از کار بیافتد، دمای لپ تاپ بالا می رود و قطعات مختلف آن ممکن است در اثر دمای بالا عملکرد خود را از دست بدهند. این قطعه در معرض تجمع گرد و غبار قرار دارد و لازم است در سرویس های دوره ای لپ تاپ، نسبت به تمیز کردن فن یا تعویض آن اقدام کنید‌. این موضوع یکی از مهم ترین خدماتی است که در سرویس های دوره ای در بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران انجام می شود.

چک کردن سوکت های لپ تاپ

شاید یا این شرایط روبرو شده باشید که بخواهید یکی از سوکت های لپ تاپ را مورد استفاده قرار دهید اما این قسمت از کار افتاده باشد. علت این موضوع می تواند به دلیل کثیف بودن سوکت باشد که توجه به سرویس های دوره ای باعث می شود از این موضوع پیشگیری شود. چرا که در سرویس های دوره ای، تمام سوکت های لپ تاپ تمیز می شوند و اتصال الکترونیکی آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشکلی در عملکرد این قسمت به وجود نیاید.

نکات نگهداری درست از لپ تاپ

نگهداری از لپ تاپ

در صورتی که به نکات نگهداری درست از لپ تاپ خود توجه داشته باشید، می‌ توانید با عمل به این نکات، عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید و کمتر به دریافت خدمات در زمینه تعمیر اساسی لپ تاپ نیاز پیدا کنید.

این موضوع باعث می شود هزینه های مربوط به تعمیر لپ تاپ در بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران نیز برای شما کاهش پیدا کند. مهم ترین نکات در این زمینه شامل موارد زیر می شوند:

  • داغ شدن لپ تاپ می تواند به قطعات اصلی آن مثل CPU و مادربرد آسیب بزند؛ به همین دلیل باید از این موضوع جلوگیری کنید. به طوری که اگر لازم است هر روز ساعات طولانی از لپ تاپ خود استفاده کنید، بهتر است هر یک ساعت یا دوساعت به اندازه یک ربع یا نیم ساعت به لپ تاپ استراحت دهید تا خنک شود و مجدد از آن استفاده کنید. یا اگر در طول روز زمان زیادی را از لپ تاپ خود استفاده می‌ کنید، بهتر است از کول پد نیز استفاده نمایید.
  • حافظه لپ تاپ را به شکل درست مورد استفاده قرار دهید و همواره حدود سی درصد از فضای آن را خالی نگه دارید تا سرعت عملکرد آن کاهش پیدا نکند.
  • تعمیرکاران بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران توصیه می‌ کنند، از لپ تاپ بر روی میز استفاده شود و از قرار دادن لپ تاپ برای یک بازه زمانی طولانی بر روی زمین و یا فرش اجتناب شود.
  • کیبورد لپ تاپ خود را تمیز نگه دارید و هر هفته یک یا دوبار آلودگی هایی که زیر دکمه های کیبورد جمع می شود را از بین ببرید.
  • نرم افزارها را از منابع معتبر نصب کنید تا از نصب بد افزارها روی لپ تاپ جلوگیری کرده باشید.
  • در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمی کنید آن را در محلی قرار دهید که احتمال سقوط آن وجود نداشته باشد. چرا که وارد شدن ضربه به لپ تاپ می تواند به آن آسیب جدی وارد کند.
  • یکی از نقاط ضعفی که تقریبا برای تمام لپ تاپ ها وجود دارد، مربوط با باتری آنها می شود. برای نگهداری اصولی باتری لپ تاپ، شارژ آن را بین بیست تا نود درصد حفظ کنید و هفته ای یک بار آن را صد درصد شارژ کنید.
  • نباید آب یا سایر مایعات روی کیبورد یا صفحه نمایش لپ تاپ بریزد بنابراین در هنگام نوشیدن مایعات یه این نکته توجه داشته باشید.
  • بهترین زاویه برای صفحه لپ تاپ بین هشتاد تا صد درجه است و باز کردن بیشتر از حد صفحه لپ تاپ می تواند به لولا های آن آسیب وارد کند.

سخن پایانی

مجموعه سازگار ارقام دارای چندین سال سابقه در زمینه تعمیر انواع لپ تاپ است. ما در مرکز سازگار ارقام با به کارگیری با تجربه ترین تعمیرکاران کشور خدمات مختلفی را در حوزه سرویس، تعمیر و ارتقا لپ تاپ (shop.sazgar.com/laptop-upgrade-and-service) به شما عزیزان ارائه می دهیم.

برای عیب یابی و تعمیر لپ تاپ از برندهای مختلف، از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سازگار ارقام در ارتباط باشید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما خواهیم بود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402