چرا هایلایت اینستاگرام باز نمی‌شود؟ [۱۰ روش کاربردی]

چرا هایلایت استوری دیگران رو نمیبینم / عدم نمایش هایلایت استوری دیگران
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

چرا هایلایت اینستا بقیه بالا نمیاد؟ در صورتی که شما نیز با مشکل باز نشدن یا ندیدن هایلایت‌های اینستاگرام دیگران مواجه هستید، برای پیدا کردن علت و همچنین حل این مشکل، با ما همراه باشید.

هایلایت های اینستاگرام یکی از قابلیت‌های جذاب این شبکه اجتماعی هستند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای همیشه استوری‌های خود را در پروفایل داشته باشید و به همین ترتیب به استوری‌های دیگران هم دسترسی پیدا کنید؛ با این حال این قابلیت همیشه هم درست کار نمی‌کند. اما چرا هایلایت اینستا بقیه بالا نمیاد؟ در این مطلب پلازا می‌خواهیم به علت ندیدن هایلایت اینستاگرام دیگران و راه‌های حل این مشکل بپردازیم.

فهرست مطالب

چگونه هایلایت اینستاگرام را مخفی کنیم؟

پیش از این که به علت ندیدن هایلایت اینستاگرام دیگران بپردازیم، شاید بهتر باشد با نحوه مخفی کردن هایلایت نیز آشنا شویم. تنظیمات حریم خصوصی بخش هایلایت، مشابه تنظیمات استوری اینستاگرام است. هر کاربری که بتواند استوری‌های شما را ببیند، می‌تواند به هایلایت‌ها نیز دسترسی داشته باشد؛ از همین رو، برای مخفی کردن هایلایت، باید استوری را مخفی کنید. برای انجام این کار به تنظیمات اینستاگرام بروید و Settings and privacy را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، روی Hide story and live بزنید.

چگونه هایلایت اینستاگرام را مخفی کنیم

در صفحه بعدی، روی Hide story and live from بزنید و کاربرانی که می‌خواهید هایلایت‌ها و استوری‌ها را از آن‌ها مخفی کنید، انتخاب نمائید.

علت ندیدن هایلایت اینستاگرام دیگران

اما باز نشدن هایلایت اینستاگرام می‌تواند به چند دلیل مختلف باشد. در ادامه به این دلایل خواهیم پرداخت و روش‌های برطرف کردن آن‌ها را نیز شرح می‌دهیم.

۱. گوشی را ریستارت کنید

شاید این راه‌حل خیلی ابتدایی به‌نظر برسد ولی در خیلی از مواقع می‌تواند مشکل را برطرف کند. یک بار گوشی را ریستارت کنید و ببینید مشکل برطرف شده است یا خیر.

۲. ارتباط اینترنت را بررسی کنید؛ چرا هایلایت های اینستا باز نمیشه؟

در خیلی از مواقع علت ندیدن هایلایت استوری دیگران در اینستا، ارتباط اینترنت است. به‌خصوص حالا که اینستاگرام مسدود شده است و باید از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی برای دسترسی به آن استفاده کنید. این نرم‌افزارها، به‌خصوص آن‌هایی که رایگان هستند، همیشه درست کار نمی‌کنند و ممکن است به صورت ناگهانی ارتباط شما با آن‌ها قطع شود. بهتر است ابتدا مطمئن شوید که به اینستاگرام متصل هستید.

۳. حالت هواپیما را خاموش و روشن کنید

علت ندیدن هایلایت اینستاگرام دیگران - حالت هواپیما

علت مخفی شدن هایلایت در اینستاگرام ممکن است به مشکلات مربوط به شبکه گوشی مربوط باشد. برای حل این مشکلات یک بار گوشی را در حالت هواپیما قرار دهید. یک دقیقه صبر کنید و بعد این حالت را خاموش کنید و ببینید مشکل حل شده است یا خیر.

۴. اینستاگرام را آپدیت کنید؛ علت باز نشدن هایلایت اینستاگرام دیگران

اگر مدت‌ طولانی است که برنامه را آپدیت نکرده‌اید، احتمالا عدم نمایش هایلایت دیگران در اینستاگرام نیز به همین علت است. پس از گذشت مدتی، اینستاگرام دیگر از نسخه‌های قدیمی برنامه پشتیبانی نمی‌کند و برخی قابلیت‌ها را برای آن‌ها از دسترس خارج می‌کند. مطمئن شوید که آخرین نسخه را از گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود کرده‌اید.

۵. شخصی شما را بلاک کرده است

اگر شخصی شما را از اکانت اینستاگرام خود بلاک کرده باشد، نمی‌توانید از حساب او بازدید کنید و هیچ یک از موارد او را مانند هایلایت، پست‌ها و استوری‌ها را ببینید. به علاوه، شما حتی نمی‌توانید آن‌ها را در اینستاگرام پیدا کنید.

۶. استوری‌های کاربر از دید شما مخفی شده‌اند

همانطور که بالاتر گفتیم، تنظیمات حریم خصوصی بخش استوری، تاثیر مستقیمی روی هایلایت‌ها دارند؛ به همین خاطر، اگر کسی استوری‌های حساب خود را از دید شما پنهان کرده باشد، هایلایت‌ها را هم نمی‌توانید ببینید.

۷. حساب کاربری به خصوصی تبدیل شده یا شما از فهرست دنبال کنندگان حذف شده‌اید

اگر صفحه مدنظر شما قبلا به صورت عمومی در دسترس بوده و حالا به خصوصی تبدیل شده است، دیگر نمی‌توانید به هایلایت‌ها و پست‌ها دسترسی پیدا کنید. البته مگر این که جزو دنبال‌کنندگان آن صفحه باشید. همچنین اگر یک حساب خصوصی شما را از فهرست دنبال کنندگان خود حذف کند هم دیگر نمی‌توانید به پست‌ها و البته هایلایت‌های آن حساب دسترسی داشته باشید.

۸. کش برنامه را حذف کنید؛ چرا هایلایت اینستا بقیه بالا نمیاد؟

علت باز نشدن هایلایت اینستاگرام دیگران می‌تواند از باگ‌های خود برنامه هم باشد. در این صورت، اگر یک گوشی اندروید دارید، می‌توانید با پاک کردن کش اینستاگرام، مشکل را حل کنید. ابتدا به تنظیمات و سپس Apps بروید و اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس از قسمت Storage روی گزینه Clear cache بزنید تا کش برنامه پاک شود.

عدم نمایش هایلایت دیگران در اینستاگرام ؛ حذف کش

دوباره به اینستاگرام برگردید و ببینید مشکل برطرف شده است یا خیر.

۹. از حساب خود خارج شوید

برخی اوقات علت باز نشدن هایلایت اینستاگرام دیگران می‌تواند از حساب شما هم باشد. در این صورت یک بار از حساب خود در اینستاگرام خارج شده و مجددا وارد شوید. البته حواستان باشد که رمزعبور حساب را فراموش نکرده باشید تا مجبور به بازیابی رمز اینستاگرام نشوید.

۱۰. اینستاگرام را حذف و مجددا نصب کنید

اگر هیچکدام از روش‌های بالا مشکل را حل نکردند، یک بار برنامه را از گوشی حذف و دوباره نصب کنید. حتما هنگام نصب، برنامه را تنها از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

سوالات متداول

۱. اگر کسی استوری‌های خود را مخفی کند می‌توانیم هایلایت‌های او را ببینیم؟

در صورتی که یک حساب کاربری، استوری‌های خود را از دید چند حساب دیگر پنهان کند، آن چند حساب علاوه بر استوری‌ها، هایلایت‌ها را نیز نمی‌توانند مشاهده کنند.

۲. علت ناپدید شدن بخش هایلایت دیگران چیست؟

این موضوع دو دلیل اصلی دارد؛ یا آن حساب کاربری هایلایت‌ها را از دید شما مخفی کرده و یا این که هایلایت‌های حساب خود را حذف کرده است.

۳. آیا با حذف استوری، هایلایت‌ها نیز پاک می‌شوند؟

بله. برای نمایش استوری در بخش هایلایت، استوری شما حتما باید در آرشیو حساب کاربری‌تان وجود داشته باشد. در صورتی که استوری را حذف کنید، آن استوری از هایلایت شما نیز پاک خواهد شد.

سخن پایانی

در بیشتر مواقع دلیل اصلی این که چرا هایلایت اینستا بقیه بالا نمیاد، این است که طرف مقابل آن‌ها را از دید شما پنهان کرده است؛ با این حال، برخی اوقات هم ممکن است دلیل باز نشدن هایلایت اینستاگرام، ایرادات و باگ‌های برنامه باشد. با استفاده از روش‌های بالا می‌توانید این مشکل را برطرف و دوباره به هایلایت‌ها دسترسی پیدا کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
پارسا ن
.
20 شهریور 1402، 09:13
پاسخ
0
5
پیج دومم اصلا قابلیت هایلایت نداره نه میتونم استوری های خودم رو هایلایت کنم نه میتونم هایلایت های بقیه رو ببینم چرا؟؟؟ چیکار کنم درست بشه همه ی این راهکار هارو انجام دادم ولی نشد !
avatar
المیرا ف
.
22 مرداد 1402، 12:21
پاسخ
0
7
من اصلا پیج دومم هایلایت نداره کلا استوری هام تو قسمت استوری هم نیست کت انتخاب کنم هرچه به روز رسانی و خاموش میکنم بی فایدس
avatar
پارسا ن
.
20 شهریور 1402، 09:12
پاسخ
0
0
@المیرا ف
دقیقا منم همینطور
avatar
کاملیا
.
21 مرداد 1401، 13:29
پاسخ
1
1
یه زمانی فکر میکردیم "علت بالا نیامدن استوری دیگران در اینستاگرام فعالیت نکردنشونه ! چه کسایی که شکست عشقی نخوردن از این موضوع که یا بلاک شدن یا آنفالو 🤣👍 از موقعی که این گزینه رو تواینستا گذاشتن بهترین حرکت ممکنه اس برای کنجکاوی خیلیا که فقط برای دخالت تو حریم شخصی کسی میخوان باشن به نظرمن وقتی میبینم نمیتونم استوری و پستهای کسی رو ببینم بخودم بقبولونم ک زیادی تو حریم کسی وارد نشم که اونا مجبورنشن منو بلاک یا آنفالو کنند پس بهترین گزینه برای احترام ب حریم شخصیه هرکسی حق داره برای خودش حریمی تعیین کنه ویا اگر تو رودرواسی موندیم میتونیم گزینه ریستریک هم امتحان کنیم😉😉😉
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402