9 برنامه طراحی ناخن برای اندروید + لینک دانلود

برنامه طراحی ناخن
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

زیبایی و طراحی ناخن ظرافتی به دستان زنان می‌دهد که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. با یک برنامه طراحی ناخن این زیبایی همیشه در دسترس است.

دنیای زنان پر از رنگ‌ها و طرح‌هایی است که آن‌ها برای زیباتر کردن تیپشان از آن استفاده می‌کنند؛ از لوازم آرایشی و مدل‌های مختلف مو گرفته تا طراحی‌ها و لعاب‌های مختلف مانیکور و پدیکور. همه این‌ها نمونه‌هایی هستند از فعالیت‌های جانبی زنان برای زیباتر و به روز کردن ظاهرشان. اما برای مثال انتخاب یک مدل و طرح خاص برای طراحی ناخن، از بین طیف گسترده و متنوعی از نمونه‌های موجود در بازار می‌تواند مشکل و طاقت‌فرسا باشد. با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی ناخن می‌توان این کار را به یک تفریح سرگرم‌کننده تبدیل کرد.

برنامه طراحی ناخن

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • 9 برنامه طراحی ناخن برای اندروید + لینک دانلود
    • برنامه Nailbook Nail Art Designs 2020
    • برنامه طراحی ناخن Nail Art
    • اپلیکیشن Nail Art Designs
    • برنامه Toe Nail Designs
    • برنامه YouCam Nails – Manicure Salon for Custom Nail Art
    • اپلیکیشن Easy nail designs
    • برنامه Nail Art Designs
    • برنامه طراحی ناخن Acrylic Nails
    • برنامه Nail Salon Manicure Girl Game

 


9 برنامه طراحی ناخن برای اندروید + لینک دانلود


برای بسیاری از زنان مانیکور به معنی تمیزی، درخشندگی و زیبایی ناخن است. تکنولوژی‌های جدید به دنیای طراحی ناخن هم راه پیدا کرده‌اند و امروزه تقریبا می‌توان در هر زمینه‌ای، اپلیکیشنی پیدا کرد. در ادامه 10 برنامه طراحی ناخن را معرفی می‌کنیم. ما بهترین نرم‌افزارهای طراحی ناخن برای موبایل را انتخاب کرده و در اینجا فهرست کرده‌ایم که به شما در جهت یادگیری هنر ناخن کمک می‌کنند.

 

 برنامه Nailbook Nail Art Designs 2020

برنامه ادیت عکس ناخن

الهام گرفتن از مدل‌های مختلف، در خلق طراحی‌های جدید و منحصربه‌فرد ناخن بسیار تاثیر دارد. اپلیکیشن Nailbook Nail Art Designs 2020 بیش از 35000 طرح خاص دارد که شما می‌توانید به عنوان یک مکمل در طراحی خود از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، این برنامه آموزش‌هایی را ارائه می‌دهد که مرحله به مرحله چگونگی اجرای مانیکور را توضیح می‌دهند. برای استفاده از این برنامه طراحی ناخن شما به اتصال اینترنت نیاز دارید.

دانلود برنامه Nailbook Nail Art Designs 2020 برای اندروید

 

برنامه طراحی ناخن Nail Art

برنامه ادیت عکس ناخن

ظرافتی که ناخن‌های هنرمندانه به بانوان می‌دهد قابل مقایسه با هیچ چیز دیگری نیست. اما اگر شما می‌خواهید از نظر هنری خلاق باشید، برنامه Nail Art حاوی مدل‌ها و شکل‌های گوناگونی است که آن را به یکی از بهترین و منحصربه‌فردترین اپلیکیشن‌های طراحی ناخن تبدیل کرده است. این اپلیکیشن دارای بیش از 150 مدل زیبا است که در دسته‌بندی‌های مختلف قرار گرفته‌اند. رنگ‌های ترند شده توسط این برنامه به کاربر پیشنهاد داده می‌شوند؛ به طوری که او می‌تواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کند.

دانلود برنامه Nail Art برای اندروید

 

اپلیکیشن Nail Art Designs

برنامه لاک زدن ناخن در عکس

خیال‌پردازی یک فاکتور ویژه برای مانیکور و طراحی ناخن است. برنامه Nail Art Designs بیش از 50 نمونه از مدل‌های ناخن منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. علاوه براین، این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های طراحی خلاقانه و زیبای ناخن شناخته شده است که با مواد و مدل‌های گوناگون، طراحی ناخن را آموزش می‌دهد. این برنامه طراحی ناخن یک موتور جستجو دارد که جستجوی مدل موردپسند شما را بر اساس تم، هایلایت و یا کلیدواژه آسان کرده است. اما در طراحی به این نکته توجه داشته باشید که خیال‌پردازی هم حد و حدودهایی دارد.

دانلود برنامه Nail Art Designs برای اندروید

 

برنامه Toe Nail Designs

برنامه طراحی ناخن برای اندروید

همچنین بخوانید :

برای پوشیدن صندل‌های زیبا و یا کفش‌های پاشنه بلند که انگشت‌های پا در آن‌ها مشخص هستند، لازم است برای زیبا نشان دادن پا، یک مانیکور زیبا انجام داد. برای انتخاب بهترین مدل مانیکور، برنامه Toe Nail Designs عالی است. این برنامه حاوی یک گالری از طراحی‌های ناخن است که از تم‌های گوناگون ساخته شده‌اند و شما می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. همچنین این اپلیکیشن می‌تواند مدل دلخواه شما را به صورت سفارشی با تغییر رنگ و لعاب و اکسسوری‌های طراحی موجود در آن  طرح‌ریزی کند.

1000 طراحی با کیفیت HD در این برنامه وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بهتر از همه این موارد این نکته است که برای کار با این برنامه طراحی ناخن نیازی به اتصال اینترنت نیست و این ویژگی این اپلیکیشن را در موقعیت خوبی قرار داده است.

دانلود برنامه Toe Nail Designs برای اندروید

 

 برنامه YouCam Nails – Manicure Salon for Custom Nail Art

بهترین برنامه طراحی ناخن

جامعه بانوان که اشتیاق زیادی برای طراحی ناخن دارد به دنبال راه‌هایی جهت خلق مدل‌های منحصربه‌فرد است. با برنامه YouCam Nails – Manicure Salon for Custom Nail Art این کار ساده خواهد بود. این برنامه طراحی ناخن دارای یک پالت از رنگ‌های لعابی و 65 سایه است که می‌تواند به طرح‌های شما حیاتی تازه ببخشد. از الگوهایی با طرح‌های گل، قلب و راه راه پلنگی گرفته تا طرح‌هایی که شامل استیکرهای عالی هستند را می‌توان در تم‌های گوناگون انتخاب کرد.

این اپلیکیشن، برنامه‌های طراحی ناخن را در سطحی عالی قرار داده است؛ چراکه هر موضوع مرتبط با طراحی ناخن (هم انگشتان دست و هم انگشتان پا) را پوشش می‌دهد و برای هر مدلی که انتخاب می‌کنید، 5 استایل ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، با خلاقیت‌های جدید ارائه شده توسط این اپلیکیشن به شما ایده‌های جدید الهام می‌شود؛ چراکه این طرح‌ها توسط متخصصان حرفه‌ای طراحی شده‌اند.

دانلود برنامه YouCam Nails – Manicure Salon for Custom Nail Art برای اندروید

 

اپلیکیشن Easy nail designs

دانلود برنامه طراحی ناخن اندروید

زیبا شدن یک مانیکور و طراحی ناخن، یک موضوع از پیش تعیین شده نیست؛ چراکه انجام مانیکور گاهی می‌تواند پیچیده باشد. اما اگر شما جز افرادی هستید که در هر موقعیتی به دنبال طراحی می‌گردید، برنامه طراحی ناخن Easy nail designs برای شما مفید است. این برنامه هزاران عکس از طراحی ناخن دارد که به صورت فولدرهای تم‌دار دسته‌بندی شده‌اند.

همچنین بخوانید :

باید به این موضوع اشاره شود که این اپلیکیشن یک موتور جستجوی عالی بر اساس تم‌های مختلف دارد و دارای طراحی‌های رنگی با افکت‌های درخشان است. این ویژگی‌ها و عملکرد این برنامه، آن را تبدیل به یک نرم‌افزار عالی در بین برنامه‌های طراحی ناخن کرده‌اند. علاوه بر این، برای کار با این برنامه نیاز به اتصال اینترنت ندارید و اگر می‌خواهید کیفیت کارتان را بالا ببرید، در هر موقعیتی می‌توانید بر روی طراحی‌هایتان کار کنید.

دانلود برنامه Easy nail designs برای اندروید

 

برنامه Nail Art Designs

بهترین برنامه طراحی ناخن

طراحی ناخن با استفاده از مواد آکریلیک موضوعی است که اخیرا بسیار مورد تقاضای بازار است. اما اگر شما نمی‌دانید که از چه طرحی استفاده کنید، می‌توانید از یکی از مدل‌های پیشنهادی برنامه Nail Art Designs استفاده کنید. این اپلیکیشن بیش از 70 ایده برای ناخن‌های آکریلیکی دارد که در عکس‌های مختلف ارائه شده است و می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین در این برنامه سنگ‌ها و حالت‌هایی که جدیدا ترند شده‌اند به شما پیشنهاد می‌شوند و برای کار با آن نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.

از طرف دیگر این برنامه به عنوان کامل‌ترین اپلیکیشن در انتخاب مدل‌ها شناخته شده است؛ چراکه در بین ابزارهای آن شما حتی می‌توانید رنگ اصلی طرح را هم تغییر دهید. همچنین این برنامه طراحی ناخن هر هفته با طراحی‌ها و محتوای جدید آپدیت می‌شود که شما می‌توانید آن‌ها در تلفن خود ذخیره کرده و یا حتی با دیگران به اشتراک بگذارید و نظر دوستان خود را در مورد آن جویا شوید.

دانلود برنامه Nail Art Designs برای اندروید

 

برنامه طراحی ناخن Acrylic Nails

برنامه طراحی ناخن

اگر به دنبال افزایش استفاده از مواد آکریلیک در طراحی‌های خود هستید، اپلیکیشن Acrylic Nails مجموعه‌ای از طرح‌ها و نقش‌های مختلف را برای شما فراهم می‌کند. در این برنامه طراحی ناخن مدل‌های ناخن بسیار متنوع هستند. علاوه بر این مواد استفاده شده طراحی‌های پیچیده‌ای را رقم می‌زنند. این نرم‌افزار 1470 مدل ناخن‌های آکریلیک را دسته‌بندی کرده است که بر اساس تم و مواد استفاده شده در آن‌ها سازمان‌دهی شده‌اند.

علاوه بر این، این برنامه به دلیل خلاقیت‌های ارائه شده در طراحی ناخن دارای ویژگی‌هایی است که آن را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های طراحی ناخن به بازار معرفی کرده است. همچنین در طول عملکرد این اپلیکیشن، هایلایت‌ها در موتور جستجو قرار می‌گیرند که با استفاده از آن شما می‌توانید طرح‌های مورد علاقه خود را فولدربندی کرده و آن‌ها را تمرین کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به اتصال اینترنت نیست و در هر موقعیتی می‌توانید با آن کار کنید.

دانلود برنامه Acrylic Nails برای اندروید

 

 برنامه Nail Salon Manicure Girl Game

برنامه آموزش طراحی ناخن

اپلیکیشن Nail Salon Manicure Girl Game هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است و به شما حس حضور در یک سالن آرایشگاه مجازی را می‌دهد. این برنامه طراحی ناخن به شما اجازه می‌دهد از عکس‌های موجود در گالری‌تان و یا حتی عکس‌های دست خودتان برای انجام تست مانیکور استفاده کنید. این اپلیکیشن طیف گسترده‌ای از طراحی‌های ناخن دارد که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید.

دانلود برنامه Nail Salon Manicure Girl Game برای اندروید

 

رنگ و لعاب بخشیدن به دنیای زنان با استفاده از مانیکور و طراحی ناخن یک هنر به روز و زیباست. با استفاده از یک برنامه طراحی ناخن مناسب می‌توان به سادگی این تخصص را یاد گرفت و از آن بهره جست. در این مقاله چند برنامه طراحی ناخن را برای شما کاربران عزیز پلازا معرفی کردیم. اگر برنامه خوب دیگری در این زمینه می‌شناسید، می‌توانید در قسمت نظرات آن را معرفی کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402