چرا سایت پزشکی را سئو می‌کنیم؟

چرا سایت پزشکی را سئو می‌کنیم؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تغییرات تکنولوژی، راه‌های ارتباطی و ظهور اینترنت سبب ایجاد شیوه‌های نوین تبلیغات پزشکی شده است. پیش‌تر برای آشنایی با کار یک پزشک از اطرافیان و مراجعان پزشک در مورد مطلوبیت خدمات پرس‌و‌جو می‌کردیم. بیلبوردهای تبلیغاتی یا تراکت‌ها هم ابزارهای دیگری بودند که خدمات پزشکی و ارائه دهندگان آن را به ما معرفی می‌کردند.

اما به مرور زمان، فناوری در حیطه‌های مختلف علم پزشکی گسترش پیدا کرد و شیوه‌های پیشین دیگر جوابگوی معرفی ابزار و فناوری‌های جدید نبود. چه‌ بسا در روش‌های قدیمی از برخی خدمات پزشکی یا کلینیک مطلع نمی‌شدیم. بنابراین نیاز به ایجاد راه تبلیغاتی نوین منجر‌به استفاده از اینترنت و طراحی سایت پزشکی شد.

کسب بهترین نتیجه از طراحی سایت نیاز به سئوی سایت پزشکی دارد. اصول و قواعدی که موجب ارتقاء رتبه مطلوب در موتورهای جستجو می‌شود و در شناساندن موضوع مورد نظر نقش کلیدی ایفا می‌کند.

مزیت‌های سئو سایت پزشکی

  • تبلیغات پزشکی گسترده

ضریب نفوذ بالای اینترنت در بین مردم آن را به موثرترین راه برای تبلیغات تبدیل کرده است. تبلیغات پزشکی در اینترنت محدودیت زمانی و مکانی ندارد و تمام افراد به آن دسترسی دارند. بنابراین احتمال گسترش آن در بین تعداد بیشتری از افراد وجود دارد. همچنین این شیوه از ارائه‌ی اطلاعات با‌توجه به نیاز مخاطب اختصاصی می‌شود و احتمال مورد توجه قرار نگرفتن بسیار کمتر از روش‌های دیگر است.

  • ایجاد برندینگ پزشکی

قرار گرفتن در موج تبلیغاتی و ایجاد برند یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات پزشکی است. نام برند یک ابزار قوی برای معرفی یک محصول، یک اقدام پزشکی و یا خدمات ارائه شده در یک کلینیک است. ایجاد برند پزشکی از طریق دنیای مجازی و طراحی سایت پزشکی باعث موفقیت بیشتر و افزایش تعداد مراجعات می‌شود.

تکرار مراجعات به دنبال برانگیخته شدن حس اعتماد مخاطبان است. اما نکته‌ای که نباید از آن غفلت نمود این است که اعتماد فقط از طریق کسب رضایت مستقیم حاصل نمی‌شود بلکه برخوردهای غیر مستقیم مانند روش‌های سنتی هم در ایجاد اعتماد دخیل است. مثلاً وقتی شما از دوستان و آشنایان در مورد مزایای سامانه‌ی ویزیت آنلاین پزشکان یا سایت خرید تجهیزات درمانی می‌شنوید با اعتماد بیشتری به سراغ آن مجموعه می‌روید. بنابراین طراحی سایت پزشکی می‌تواند نقش موثری در برندینگ ایجاد می‌کند.

  • افزایش ترافیک سایت با کمترین هزینه

در لیست کردن مطالب مورد نظر یا طراحی سایت پزشکی نیاز به پرداخت هزینه به گوگل وجود ندارد. در واقع سئو کردن سایت و کلیک بیشتر کاربران جایگزینی برای پرداخت هزینه است. همچنین بهترین راه برای بازگشت سرمایه در تبلیغات پزشکی سئو سایت است.

  • عدم وجود محدودیت زمانی

روش‌های تبلیغات پولی در سایت پس از به‌پایان رسیدن بودجه با کاهش چشمگیری در کلیک مواجه می‌شود. اما سئو سایت پزشکی به واسطه‌ی شگردهای به‌کا‌ررفته یک راه دائمی برای تبلیغات مورد نظر است.

ویژگی‌های سئو سایت پزشکی

ویژگی‌های سئو سایت پزشکی

  • قابلیت سازگاری با همه‌ی دستگاه‌ها

کاربران برای کسب اطلاعات به‌وسیله‌ی دنیای الکترونیک از وسایل کاربری مختلف مانند موبایل، کامپیوتر یا تبلت استفاده می‌کنند. بنابراین طراحی سایت پزشکی باید به‌گونه‌ای باشد که امکان دسترسی به نسخه‌ی موبایل و نسخه‌ی تحت وب وجود داشته باشد.

  • بهینه سازی موتور جستجو

تبلیغات پزشکی در بستر اینترنت با هدف بهبود رویت انجام می‌شود. مجموعه‌ای از شیوه‌ها و متدها که استراتژی سایت را تغییر می‌دهد تحت عنوان سئو شناخته می‌شود. این شیوه‌ها توسط طراحان سایت و سئو‌کاران پیاده‌سازی می‌شود و با برقراری ارتباط بین کلمات کلیدی و صفحات جستجو موجب جلب رضایت مخاطب و بالا بردن ترافیک بازدید می‌شود.

کلمات کلیدی در سئو سایت پزشکی با هم رقابت دارند و سعی می‌کنند بالاترین رتبه را در صفحات گوگل کسب کنند. در این‌صورت با هر جستجو با احتمال بیشتری در دسترس کاربر قرار می‌گیرند و خیلی بهتر می‌توانند محصول یا خدمات مورد نظر را تبلیغ کنند.

  • تولید محتوای با‌کیفیت

شاید گمان کنید صرفاً رعایت اصول سئو می‌تواند بازدید سایت را بالا ببرد و بازدهی سئو سایت پزشکی را افزایش دهد. اما این‌طور نیست. محتوای ارائه شده در سایت باید جامع و کامل باشد و بتواند نیاز اطلاعاتی کاربر را تامین کند. سایتی که رتبه‌ی یک گوگل را کسب کرده اگر در ارائه‌ی مطالب و تولید محتوای جامع ناتوان باشد محکوم به شکست و بستن پنجره است. لذا تولید و ارائه‌ی محتوای متناسب با نیاز کاربر به‌عنوان یک برگ برنده در طراحی سایت پزشکی قلمداد می‌شود.

بنابراین در طراحی سایت پزشکی توجه به کیفیت و کمیت بازدید از سایت با‌رعایت اصول بهینه‌سازی، سئو و به کار بردن کلمات کلیدی در اولویت قرار می‌گیرد.

بازدهی سئو سایت پزشکی چه قدر طول می‌کشد؟

در دنیای صنعتی شتاب و سرعت بخشی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره است. بنابراین طبیعی‌ست که از سئو سایت پزشکی انتظار سرعت در بازدهی داشته باشیم. اما باید بدانید بهینه‌سازی یک سایت علاوه بر دانش به زمان هم نیاز دارد. استفاده‌ی صحیح از کلمات کلیدی در فضای رقابتی طراحی سایت پزشکی می‌تواند این زمان را کوتاه کند. البته در مواردی هم که نتایج بهینه‌سازی سایت به‌سرعت قابل مشاهده نیست، می‌توان انتظار افزایش بازدید کننده در دراز مدت را داشت.

انواع سایت حوزه‌ی سلامت

مشاغل حوزه‌ی بهداشت و درمان برای معرفی خدمات نیاز به تبلیغات پزشکی دارند. به طور مثال شما ممکن است در‌پی ارئه‌ی خدمتی نوین در زمینه‌ی زیبایی باشید که افراد زیادی با آن آشنایی ندارند. پس باید راهی را برای تبلیغ انتخاب کنید که از قدرت آن در معرفی اطمینان داشته باشید.

در مواردی دیگر هم برای آسایش مراجعان یا رقابت با مراکز دیگر تسهیلات خاصی مانند رزور آنلاین، نمونه‌ی کار، نظر سنجی و غیره در طراحی سایت پزشکی در نظر گرفته می‌شود. در مشاغل و تخصص‌های زیر سئو سایت پزشکی مناسب است:

  • جراحی صورت، فک و بینی
  • زاویه دار کردن فک و صورت
  • فیلر بینی
  • مراقبت از پوست و مو
  • مراکز ضایعات پوستی و از بین بردن موهای زائد
  • کاشت و بوتاکس مو
  • بوتاکس چین و چروک صورت
  • ریباندینگ ، میکرونیدیلینگ و رنگساژ مو
  • لیفت ابرو و شقیقه
  • تاتوی ابرو، خط لب، خط چشم
  • کاشت ابرو
  • تزریق ژل، گونه و لب
  • لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن
  • ارتودنسی
  • لمینیت و کامپوزیت
  • ایمپلنت
  • انواع پروتز
  • پیکر تراشی
  • طب سنتی

طب مارکتینگ بهترین سئو سایت پزشکی را با کمترین هزینه در اختیار پزشکان و مدیران حوزه‌ی سلامت و زیبایی قرار می‌دهد. برای ارتباط با مشاوران و کارشناسان این شرکت به آدرس www.tebmarketing.com مراجعه کنید یا با شماره‌ی    02122644773-02126643064 و یا موبایل 09379900134 تماس بگیرید.

مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 280 میلیون دلار
    Free Guy
    اکران: 13 آگوست 2021
  • 273 میلیون دلار
    Shang-Chi
    اکران: 03 سپتامبر 2021
  • 203 میلیون دلار
    Jungle Cruise
    اکران: 30 جولای 2021
  • 94 میلیون دلار
    PAW Patrol: The Movie
    اکران: 20 آگوست 2021
  • 64 میلیون دلار
    Candyman
    اکران: 27 آگوست 2021
  • 45 میلیون دلار
    Dont Breathe 2
    اکران: 13 آگوست 2021
  • 16.5 میلیون دلار
    Malignant
    اکران: 10 سپتامبر 2021
  • 1.63 میلیارد تومان
    خورشید
    اکران: 27 آبان 1400
  • 1.45 میلیارد تومان
    هفته‌ای یک بار آدم باش
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 980 میلیون دلار
    تک خال
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 257.43 میلیون تومان
    پیشی میشی
    اکران: 08 مهر 1400
  • 184 میلیون تومان
    خون شد
    اکران: 27 اسفند 1400
  • 90 میلیون تومان
    لاله
    اکران: 27 اسفند 1399
  • 84 میلیون تومان
    آقای سانسور
    اکران: 26 شهریور 1400
  • 11.7 میلیون تومان
    دینامیت
    اکران: 10 تیر 1400
plaza-ads