ادامه همکاری مارول و الکترونیک آرتس با سه بازی جدید

تیم پلازا - انتشار: 8 خرداد 1404 22:02
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
-

شرکت‌های الکترونیک آرتس (EA - Electronic Arts) و مارول (Marvel) تأکید کردند که با وجود لغو بازی «پلنگ سیاه (Black Panther)» و تعطیلی استودیوی «کلیف‌هنگر گیمز (Cliffhanger Games)»، همکاری بلندمدت آن‌ها برای ساخت حداقل سه بازی جدید از دنیای مارول همچنان پابرجاست. استودیوی «موتیو (Motive Studio)» رهبری این پروژه‌ها را بر عهده خواهد داشت و کار خود را با توسعه یک بازی بر اساس شخصیت «مرد آهنی (Iron Man)» آغاز کرده است.

تأکید بر تداوم همکاری بلندمدت

پس از اعلام تعطیلی استودیوی کلیف‌هنگر و لغو پروژه پلنگ سیاه توسط EA، گمانه‌زنی‌هایی در مورد آینده همکاری این شرکت با مارول مطرح شد. با این حال، هر دو شرکت به سرعت به این شایعات پاسخ دادند. لورا میل (Laura Miele)، رئیس بخش سرگرمی‌های الکترونیک آرتس، در بیانیه‌ای که برای وب‌سایت IGN ارسال شده، گفت:

«همکاری ما با مارول همچنان قدرتمند باقی مانده و همکاری بلندمدت و چند عنوانی ما ادامه دارد.» سخنگوی مارول نیز بیانیه مشابهی ارائه داد: «همکاری بلندمدت و چند عنوانی بین مارول گیمز و EA، که یک همکاری خلاقانه متمرکز بر داستان‌گویی اصیل با شخصیت‌های نمادین مختلف مارول است، پابرجا خواهد ماند. توسعه عناوین کنسول و کامپیوتر ما، که با بازی "مرد آهنی مارول" آغاز می‌شود، توسط استودیو موتیو هدایت می‌شود.»

استودیو موتیو و بازی مرد آهنی در راس پروژه‌ها

توافق اولیه بین EA و مارول برای تولید سه بازی به سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ (2023) بازمی‌گردد. این قرارداد شامل یک بازی «مرد آهنی» در حال توسعه در استودیو موتیو، بازی لغو شده «پلنگ سیاه» و یک بازی سوم بود که هنوز معرفی نشده است. اکنون با لغو پروژه پلنگ سیاه، استودیو موتیو به عنوان محور اصلی این همکاری شناخته می‌شود و مسئولیت پیشبرد بازی‌های مارول در EA را بر عهده گرفته است.

جایگزینی پروژه پلنگ سیاه

در پاسخ به این سوال که آیا لغو بازی پلنگ سیاه به معنای کاهش تعداد بازی‌های قرارداد اولیه به دو عنوان است یا خیر، سخنگوی مارول توضیح داد که شرایط همکاری به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و یک عنوان کاملاً متفاوت که هنوز معرفی نشده، جایگزین پروژه لغو شده پلنگ سیاه خواهد شد. این نشان می‌دهد که هر دو شرکت به موفقیت این همکاری و پتانسیل بازی‌های مارول ایمان دارند، حتی با وجود تأکید اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، رئیس EA، بر اینکه شرکت باید «بر توسعه مجوزهای آینده‌دار در یک بخش به‌سرعت در حال تحول تمرکز کند.»

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست