استراتژی هل‌دایورز ۲ برای عرضه روی ایکس‌باکس

تیم پلازا - انتشار: 14 تیر 1404 21:11
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
-

دنیای بازی «هل‌دایورز ۲» (Helldivers 2) در حال حاضر در یک سکوت عجیب فرو رفته است. پس از پایان رویداد «قلب دموکراسی» (Heart of Democracy)، جنگ کهکشانی متوقف شده و بازیکنان درگیر ماموریت‌های عادی و بدون هیجان هستند. اما به نظر می‌رسد این آرامش، یک استراتژی حساب‌شده از سوی استودیوی ارهد (Arrowhead) باشد.

نیاز به یک رویداد بزرگ برای بازیکنان جدید

عرضه بازی برای کنسول ایکس‌باکس (Xbox) در ماه مرداد-شهریور (آگوست) یک فرصت بزرگ برای این بازی است، اما نیازمند یک رویداد عظیم است تا بازیکنان جدید را به سرعت جذب کند. اگر کاربران جدید ایکس‌باکس وارد یک دنیای راکد و بدون هدف شوند، احساس خواهند کرد که بهترین لحظات بازی را از دست داده‌اند.

بازآفرینی هیجان روزهای اوج

رویداد بعدی باید هیجان روزهای اوج بازی، مانند دفاع از مالیولون کریک (Malevelon Creek) یا نبرد سوپر ارث (Battle of Super Earth)، را بازسازی کند. در آن رویدادها، جامعه بازیکنان برای روزها با هم متحد می‌شدند تا با یک تهدید بزرگ مقابله کنند و هر پیروزی، یک دستاورد بزرگ و مشترک بود. این «حس فوریت مشترک» دقیقاً همان چیزی است که عرضه ایکس‌باکس به آن نیاز دارد.

نمونه‌های موفق در دیگر بازی‌ها

بسیاری از بازی‌های سرویس-محور دیگر از این استراتژی با موفقیت استفاده کرده‌اند. برای مثال، بازی «دستینی ۲» (Destiny 2) همزمان با رایگان شدن، بسته الحاقی بزرگ «شدوکیپ» (Shadowkeep) را عرضه کرد. «فورتنایت» (Fortnite) نیز فصل دوم خود را با رویداد عظیم «سیاهچاله» آغاز نمود که رکوردهای تعداد بازیکنان را شکست. این رویدادها به بازیکنان جدید دلیلی عالی برای پیوستن به بازی در یک لحظه هیجان‌انگیز می‌دهند.

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست
    استراتژی هل‌دایورز ۲ برای عرضه روی ایکس‌باکس - پلازا