تغییرات تازه در سامانه هوشمند سوخت؛ خودروهای وارداتی صاحب کارت شخصی می‌شوند

تیم پلازا - انتشار: 12 اردیبهشت 1405 18:06
ز.م مطالعه: 1 دقیقه
-

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در تازه‌ترین اطلاعیه خود، تغییرات مهمی را در فرآیند صدور و استفاده از کارت سوخت شخصی اعلام کرد.

به گزارش پلازا و به نقل از اقتصاد آنلاین،بر اساس این بخشنامه، مالکان خودروهای وارداتی برای نخستین بار امکان درخواست کارت سوخت شخصی با نرخ سوم را پیدا کرده‌اند.

طبق این اطلاعیه، استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی برای تمامی رانندگان در هنگام مراجعه به جایگاه‌ها الزامی شده است. کارت‌های سوخت موجود در جایگاه‌ها صرفاً برای شرایط اضطراری در نظر گرفته شده‌اند و شرکت ملی پخش از همه رانندگان خواسته که حتماً کارت شخصی خود را به همراه داشته باشند تا از بروز صف‌های طولانی و اتلاف وقت جلوگیری شود.

کسانی که هنوز کارت سوخت شخصی دریافت نکرده‌اند، می‌توانند از دو طریق اقدام کنند؛ مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ یا ثبت درخواست اینترنتی از طریق سامانه fcs.niopdc.ir با انتخاب گزینه دریافت حضوری.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این اطلاعیه، اختصاص به مالکان خودروهای وارداتی دارد. برای نخستین بار، این دسته از مالکان نیز می‌توانند برای دریافت کارت هوشمند سوخت شخصی با نرخ سوم ثبت‌نام کنند. برای این منظور، مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا استفاده از سامانه اینترنتی یادشده توصیه شده است.

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست