هاکان ابراک، مدیرعامل آیاو اینتراکتیو، در مصاحبهای جدید اعلام کرد که پس از عرضه فاجعهبار بازی «مایندزآی»، آینده واحد نشر تردپارتی این شرکت، آیاوآی پارتنرز، نامشخص است.
به نظر میرسد آینده واحد نشر تردپارتی استودیو آیاو اینتراکتیو (IO Interactive) با نام آیاوآی پارتنرز (IOI Partners) در هالهای از ابهام قرار گرفته است. این تردید پس از عرضه فاجعهبار اولین بازی منتشر شده توسط این واحد، «مایندزآی» (MindsEye)، ایجاد شده است.
هاکان ابراک (Hakan Abrak)، مدیرعامل آیاو اینتراکتیو، در مصاحبهای جدید با آیجیان، پذیرفت که بازخوردهای منفی به این بازی «قطعاً سخت» بوده است. او در پاسخ به سؤالی درباره آینده واحد نشر تردپارتی گفت: «آیاو اینتراکتیو بازیهای خودش را به صورت داخلی منتشر خواهد کرد. اما آیاوآی پارتنرز؟ باید دید چه میشود.»
این اظهارنظر نگرانیها را درباره احتمال تعطیلی این واحد که در سال ۲۰۲۴ برای حمایت از دیگر استودیوها تأسیس شده بود، افزایش داده است. «مایندزآی» که توسط استودیوی Build a Rocket Boy با حضور لزلی بنزیز، از توسعهدهندگان سابق جیتیای، ساخته شده بود، در ماه ژوئن با نقدهای بسیار ضعیف و واکنش منفی بازیکنان روبرو شد و به یکی از بدترین بازیهای نسل حاضر تبدیل گردید.
منبع: IGN