کارگردان اورواچ ۲ به شکست در بخش داستانی اعتراف کرد

تیم پلازا - انتشار: 21 تیر 1404 17:11
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
-

آرون کلر، کارگردان Overwatch 2، اعتراف کرد که بلیزارد در زمینه محتوای داستانی و PvE «توپ را به زمین انداخته» و قول داد که تیم به دنبال بازگشت به آن است.

اعتراف به کم‌کاری

آرون کلر (Aaron Keller)، کارگردان بازی «اورواچ ۲» (Overwatch 2)، در مصاحبه‌ای جدید، به انتقادات طرفداران مبنی بر کم‌کاری استودیو «بلیزارد» (Blizzard) در زمینه محتوای داستانی، PvE و انیمیشن‌های کوتاه، پاسخ داد. او به صراحت پذیرفت که این انتقادات را درک می‌کند و تیم توسعه‌دهنده از انتظارات طرفداران آگاه است. کلر در این مصاحبه که در تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۵ (۲۱ تیر ۱۴۰۴) انجام شد، گفت:

یکی از چیزهایی که زیاد از بازیکنانمان می‌شنویم و آنلاین می‌بینید… این است که انگار اورواچ در زمینه داستان و روایت، توپ را به زمین انداخته است. ما قبلاً تعداد بیشتری از آن انیمیشن‌های کوتاه بزرگ را منتشر می‌کردیم.

یک بازنشانی پس از لغو PvE

نارضایتی طرفداران پس از لغو ناگهانی بخش داستانی و PvE بازی در تابستان ۲۰۲۳ (تابستان ۱۴۰۲) به اوج خود رسید. کلر اعتراف کرد که آن بخش، برنامه اصلی بلیزارد برای روایت داستان در بازی بود. او افزود: «آن برنامه به نتیجه نرسید. بنابراین، وقتی آن اتفاق افتاد، برای ما یک لحظه بازنشانی بود و ما دوست داریم به آن بازگردیم.»

هدف برای آینده

کلر تأکید کرد که جهان و شخصیت‌های اورواچ از بهترین بخش‌های آن هستند و بازگشت به روایت داستان، یکی از اهداف اصلی تیم است. او گفت: «برای اینکه بگوییم اورواچ ۲ با تمام قوا در حال حرکت است، باید مقداری از آن [محتوای داستانی] را بازگردانیم.» این اظهارات نشان می‌دهد که با وجود تمرکز اخیر بر بهبود بخش PvP، داستان و روایت همچنان در برنامه‌های بلندمدت بلیزارد قرار دارد.

منبع: IGN

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست