9 مورد از غیر مفیدترین برنامه های اندرویدی!

برنامه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

همیشه این جمله رو همگی باور داشته ایم که حقیقت را باید پذیرفت! سیستم های هوشمند دیگر جزیی از زندگی انسان شده اند و تقریبا انجام بیشتر کارها بوسیله سیستم های هوشمند برای ما آسان تر و راحت تر شده است. برنامه  های بی شماری که هروز و هروز توسط توسعه دهندگان و سازندگان به بازار داغ برنامه  های اندرویدی معرفی می شوند و ما را بیشتر از پیش به سمت خود جذب می کنند. در این بین برنامه  های زیادی هستند که نه تنها هیچ کاربردی ندارند بلکه استفاده از آنها تنها موجب هدر رفت وقت ما خواهد شد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی 9 مورد از غیر مفید ترین برنامه  های اندرویدی مورد استفاده صحبت کنیم. مانند برنامه های پشتیبانی گیری، برنامه های آنتی ویروس و … که برخلاف نام آنها، کارایی چندانی ندارند.

به عنوان مثال، برنامه پشتیبان گیری OEM، در مقایسه با برنامه پشتیبان گیری که در به صورت Built-in در گوگل مورد استفاده قرار می گیرد، ساخته شده است. از طرفی، مثلا به جای اینکه از یک برنامه آنتی ویروس استفاده کنید می توانید تلفن همراه خود را در معرض خطر ویروس ها قرار ندهید یا کارهایی از این قبیل.

با پلازا همراه باشید تا شروع کنیم!

Abu Moo Collection

برنامه Abu Moo Collection شاید بی استفاده ترین برنامه ای باشد که تا به امروز معرفی شده است. در این برنامه 6 برنامه مختلف قرار داده شده اند و قیمت هرکدام 400 دلار است. اما این برنامه های چه کاری انجام می دهند؟ این برنامه ها بر روی اندروید قرار گرفته و به شما امکان ساختن ویجت های بسیار ضعیف و قرار دادن آنها در Home Screenتان را می دهند و شما با استفاده از این ویجت ها می توانید به دیگران بگویید چقدر غنی هستید! به نظر می رسد سازندگان این برنامه های ازین موضوع آگاه هستند و بیان این مساله برای آنها آب در هاون کوبیدن است! شما می توانید این برنامه ها را بررسی کنید اما توصیه می کنیم که آنها را خریداری نکنید.

Clean Master

به نظر می رسد استفاده از Clean Master بسیار معقولانه باشد. این برنامه داده های اضافی و برنامه هایی که موجب اشغال بی مورد مفضای حافظه گوشی شما شده اند را پاک کرده و از این طریق فضای بیشتری برای حافظه مهیا می کنند. با گذشت زمان، قابلیت هایی به این برنامه اضافه شده اند که آن را بلا استفاده کرده اند. در حال حاضر، Clean Master و برنامه های مشابه آن، تلاشی مضاعف برای حذف همه چیز دارند حتی حدف آنتی ویروس ها! کاری که این پاک کننده ها انجام می دهند، ضرر آنها بیشتر از فایده ایست که می رسانند و البته به شدت از شارژ باطری استفاده می کنند. کاری که Clean Master و برنامه های مشابه آن انجام می دهند را می تواند به کار فروشندگان دوره گرد دارو در سال های 1800 تشبیه کرد!! پس از آن دوری کنید.

برنامه Coloring Book 

برنامه Coloring Book برنامهs بسیار در سیستم عامل های اندرویدی مورد استفاده قرار می گیرند. این برنامه و برنامه های مشابه آن که کار رنگ آمیزی انجام می دهند، و برنامه ای که اخیرا توسط دیزنی معرفی شده اند، در ابتدا بسیار جذاب هستند و از رنگ های بسیار جذابی استفاده می کنند اما هدف آنها خریداری اشتراک و در نتیجه ادامه بازی است. یعنی وقتی شما جذب این بازی های رنگ آمیزی شدید، تا مرحله پیش رفته اید که برای ادامه نیاز به پرداخت هزینه و خرید اشتراک آنها را دارید. در واقع هدف اصلی کاری که آنها انجام می دهند، فروش اشتراک و کسب درآمد است. با خرید اشتراک، به صورت ماهیانه، مقدار کمی از قابلیت ها و محتوا ها را دریافت می کنند که خیلی هم پاسخگوی نیاز شما نیستند، در نتیجه برای رسیدن به آنچه که مدنظر شماست، مجبورید هرماه اشتراک را خریداری کنید تا به آنچه که مقصود شماست و برنامه وعده داده است! دست پیدا کنید. بعضی از آین برنامه ها هزینه اشتراک ماهیانه ای بیشتر از هزینه اشتراکی Netflix و Hulu دارند! کتاب های رنگ آمیزی از آن دسته برنامه های رنگ آمیزی گران قسمت و بی استفاده است.

Fan Cooler و برنامه های مشابه آن

Fan Cooler و برنامه های نظیر آن، برنامه های جالب اما در واقع بی مصرفی هستند! ادعای سازندگان برنامه این است که قدام به خنک کردن CPU در زمانی که گوشی شما بیش از حد داغ شده است خواهند کرد، اما در واقع چنین کاری را انجام نمی دهند. محبوب ترین این قبیل برنامه ها، که Fan Cooler است، به شما هشداری های تقلبی، حسگر اثر انگشت تقلبی، تماس های تقلبی و … را گزارش می دهند که در واقع هیچ کدام واقعی نیستند! تنها برای فریب دوستانتان برای 2 یا 3 مرتبه می توانند جالب باشند در غیر این صورت هیچ کاربرد دیگری ندارند.

Hold On (و بازی های مشابه)

بازی Hold On و بازی های مشابه آن، به معنای واقعی بی استفاده هستند! این بازی ها تلاش می کنند تا شمار را ترغیب به انجام یک سری کار های تکراری برای بارها و بار ها کنند و در نهایت هیچ نتیجه ای در بر نخواهند داشت. در Hold On یک دکمه وجود دارد که باید آن را فشار داده و نگه دارید و ببینید تا چه اندازه می توانید پیشروی داشته باشید. و این واقعا یک شوخی است! چرا که پیام های تبلیغاتی به یکباره ظاهر می شوند و شما شکست خورده اید! در نتیجه تلاش شما بی فایده می شود. بازی دیگری مشابه آن وجود دارد که به شما می گوید دکمه را نگه دارید ببینید تا چه زمانی می توانید بدون پلک زدن به صفححه نمایش گوشی موبایل نگاه کنید!!!!

Human to Animals Translator (وبرنامه های مشابه)

ما در مورد برنامه هایی صحبت می کنیم که آنچه را که ادعا کرده اند، انجام نمی دهند. مانند برنامه ای که احساس حیوانات را برای ما بازگو می کند! برنامه های بسیاری تحت عنوان ترجمه زبان حیوانات برای انسان ها و برعکس، وجود دارد مانند : dog whistles، animal sound effects و fake laser pointers که می دانیم کارایی ندارند. در واقع این برنامه ها منظور واقعی حیوانات شما را منتقل نمی کنند بلکه فقط یک سری صدا تولید می کنند که چه بسا حیوانات شما از آنها بیزار هم باشند! در هنگام تهیه این برنامه ها این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ بار مثبت و توان آموزشی ای را برای کودکان شما به همراه نخواهند داشت.

Stupid IQ Quizzes

باز یهای تست هوش دو دسته هستند: نوع اول، بازی هایی که یک سری سئوال از شما می پرسند که پاسخ هایی منطقی دارند و در نهایت میزان هوش شما را اندازه گیری می کنند. نوع دوم، بازی هایی که یک سری سئوال از شما می پرسند که جوابی برای آنها در نظر گرفته نشده است ! و در نهایت هیچ میزان هوشی به شما تحویل نمی دهند! از این قبیل بازی های تست هوش در فیسبوک زیاد هستند و می بینیم که 9000 نفر به سئوالات آنها پاسخ داده اند و 9000 نفر دیگر به آن 9000 نفر اول گفته اند که پاسخ شما اشتباه است و سپس 9000 نفر دیگر که خواسته اند جواب صحیح بدهند!!! لطفا این بازی های را دانلود نکنید!!

Tickle Me Timmy (و برنامه‌های مشابه)

Tickle Me Timmy از آن قبیل برنامه هایی است که به شما امکان غلغلک دادن گوشی موبایلتان را می دهد، همانطور که مردم را غلغلک می دهید! و در جواب گوشی شما می خندد! برنامه هایی شبیه این برنامه زیاد هستند که هیچ کار مثبتی انجام نمی دهند و فقط باعث هدر رفت زمان شما خواهند شد.

YO

آیا YO را به خاطر دارید؟ YO یک برنامه پیام رسان است که تمام چیزی که شما می توانید با آن ارسال کنید، کلمه YO است! وقتی شما YO را ارسال می کند، مخاطب شما کنجکاو می شود که بداند منظور شما از YO چیست، پیامی به شما ارسال کرده و می پرسد، منظورت چه بوئ؟ و شما می گویید YO! چون شما غیر از YO امکان فرستادن واژه دیگری را ندارید!!! البته سازندگان این برنامه تعدادی قابلیت برای آن در نظر گرفتند که البته هرگز به کار نیامدن و بهتر بگوییم هرگز کار نکردند!! YO در سال 2015 آپدیت شد و فقط YO تبدیل به YOS شد. وقتی Google Allo ساخته شد، مردم گفتند که پیام رسان بی فایده ای است، ولی گویا YO را فراموش کرده بودند.

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402