5 روش برای همگام سازی موسیقی با آیفون بدون استفاده از آیتونز

5 روش برای همگام سازی موسیقی با آیفون بدون استفاده از آیتونز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

دیگر برای سفارش موسیقی در آیفون نیاز به استفاده از آیتونز و درگیر شدن با آن را ندارید! در این مقاله قصد داریم 5 روش مختلف به شما معرفی کنیم که بوسیله آنها قادرید موسیقی هایی که در فضای ابری (Cloud) قرار دارند را در گوشی آیفون خود داشته باشید.

اگر می خواهید به صورت لوکال یا محلی از گوشی آیفون خود پشتیبان بگیرید و یا برنامه ها را انتقال دهید، به آیتونز نیاز دارید اما هنگامی که می خواهید با سرگرمی های شخصی کار کنید می توانید ارتباط خود را با بخش مدیریت فایل های اپل قطع کنید.

استفاده از برنامه iTunes iOS

مناسب برای کاربران آیتونز که در گذشته از فروشگاه اینترنتی اپل، موسیقی یا ویدئو خریداری کرده اند.

اگر از کاربران پر و پا قرص آیتونز هستید و برای خرید موسیقی باید وارد حساب کاربری خود شوید، با استفاده از این برنامه می توانید موسیقی های دلخواه خود را دانلود کنید. در این برنامه می توانید با شناسه اپل خود که برای خرید موسیقی از آن استفاده می کردید، وارد فروشگاه آیتونز در گوشی اپل و یا آی پد خود شده و به مسیر زیر بروید:

More > Purchased > Music

در این قسمت می توانید موسیقی هایی که نماد Cloud در کنار آنها قرار دارد را دانلود کنید. همچنین اگر قصد خرید موسیقی های دیگر را دارید می توانید از زبانه سمت راست وارد قسمت Music شوید و از طریق تمام دستگاه های خود به آن دسترسی داشته باشید.

Alternative Library Manager

مناسب برای کپی کردن موسیقی بر روی iOS Library و پخش بوسیله برنامه هایی که پخش موسیقی انجام می دهند. البته چون این نرم افزار جز دسته نرم افزارهای شخص ثالث است، احتمال ریسک نیز به همراه دارد.

موسیقی های فروشگاه آیفون در قسمتی تحت عنوان کتابخانه یا Library قرار گرفته اند که فقط قابل استفاده در نرم افزارهای مشخصی هستند. موسیقی هایی که در هسته مرکزی کتابخانه iOS ذخیره شده اند این قابلیت را دارند که توسط برنامه های پخش موسیقی دیگری نیز اجرا شوند.

 

اپل از عرضه بخش موسیقی اختصاصی خود خبر می دهد

 

این روشی است که اپل برای پخش موسیقی بر روی آیفون با در نظر گرفتن آیتونز طراحی کرده است. هم اکنون برنامه های زیادی طراحی شده اند که به کاربران آیفون امکان گوش دادن به موسیقی بدون نیاز به آیتونز را خواهند داد. از طرفی چون این برنامه ها به طور غیر رسمی منتظر می شوند، احتمال کمی خطا در آنها نیز وجود دارد.

بهترین برنامه ای که ما آزمایش کردیم، WALTR است. این برنامه با عمل کشیدن و رها کردن (drag and drop) کار تبدیل و انتقال موسیقی را به طور مستقیم به دستگاه انجام خواهد داد.  موسیقی بوسیله WALTR در قسمت پخش موسیقی قرار گرفته و توسط برنامه های پخش موسیقی قابل اجرا خواهد بود.

قیمتی که برای WALTR در نظر گرفته شده است 40 دلار است. پیشنهاد می کنیم ابتدا از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید و در صورت رضایت، سپس اقدام به خریداری برنامه کنید.

برنامه هایی زیادی مانند WALTR وجود دارند اما ما آنها را آزمایش و بررسی نکرده ایم. برنامه هایی مانند CopyTrans، WonderShare MobileGo، I Music تولید شده توسط iSkysoft و Any Trans. تمام این برنامه قابل خرید هستند اما توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید آنها حتما از نسخه آزمایشی استفاده کنید تا مطمئن شوید انتظارات شما را برآورده خواهند کرد.

Streaming Music Services

در ازای پرداخت مبلغ ماهیانه متناسب با نیاز شما، به سرعت یک کتابخانه از موسیقی هایی که در فروشگاهی که در فضای ابری قرار دارد می سازد.

اگر در آیفون خود کتابخانه موسیقی و یا برنامه all you can eat را در اختیار ندارید، برنامه Streaming Music Services می تواند جایگزین مناسبی باشد. Apple Music بدیهی ترین انتخاب تمام کاربران آیفون است که با استفاده از حساب کاربری خود در آیتونز آن را می سازند.

با استفاه از Apple Music می توانید از مسیر Setting > Music،  iCloud Music Library را فعال کرده و دسته بندی موسیقی خود در فضای ابری را ایجاد کنید. هر سته بندی ای که در گوشی آیفون خود از این طریق ایجاد کرده اید، در آی پد و مک و دیگر دستگاه های شما قابل رویت خواهند بود. جالب است بدانید با این شیوه حتی به صورت آفلاین نیز می توانید موسیقی دانلود کنید. کافیست بر روی گزینه Cloud که در کنار موسیقی مورد نظر شما وجود دارد را لمس کنید.

اگر آیفون شما فاقد Apple Music است می توانید از برنامه هایی همچون Spotify, SoundCloudDeezer, YouTube Red, Google Play Music, Amazon Prime Music, Microsoft Groove و Tidal استفاده کنید. هرکدام از برنامه های ذکر شده، امکان  پخش موسیقی و همچنین دانلود بدون نیاز به اتصال به Wi-Fi را برای شما فراهم خواهند کرد.

بعضی از این برنامه ها امکان دانلود موسیقی با کیفیت بهتر و حجم مناسب را به شما خواهند داد. توصیه می کنیم در ابتدا نسخه آزمایشی برنامه ها را استفاده کرده و سپس اقدام به خرید آنها کنید.

Local Media Players

این نرم افزار ، انتقال لوکال مدیا، کتاب های صوتی و .. که مجوز انتشار آزاد دارند را امکان پذیر خواهد کرد.

پخش کننده های موسیقی که در گوشی موبایل وجود دارند با برنامه های مدیریت کتابخانه مانند WALTR متفاوت هستند زیرا نمی توانند داده ها را در قسمت کتابخانه هسته iOS یا ذخیره کنند بلکه فایل ها در حافظه خود برنامه ذخیره خواهند شد. بهترین نمونه برای چنین برنامه هایی نرم افزار موبایلی VLC است.

ما این نرم افزار را آزمایش کرده و با آیتونز قیاس کرده ایم. VLC برای افرادی که می خواهند به طور دستی فایل های خود را مدیریت کنند، بسیار مناسب است. فرایند انتقال فایل ها می تواند با روش کشیدن و رها کردن بوسیله یک مرورگر و اتصال به Wi-Fi یا استفاده از سرویس ابری و یا از طریق فایل سرور صورت پذیرد.

حتی می توانید فایل ها را با استفاده AirDrop به دستگاه خود منتقل کرده و سپس انتخاب کنید که کدام برنامه آن را ذخیره کرده و یا در آینده آن را پخش کند.

Store Music in the Cloud

دارای قابلیت دسته بندی و استفاده از برای کاربرانی که به فضای ابری دسترسی دارند.

اگر قصد دارید موسیقی های مورد علاقه خود را در فضای ابری ذخیره کنید تا بتوانید از هر دستگاه دیگری به آنها دسترسی داشته باشید، نیاز به راه حلی مخصوص فضای ابری دارید. تنها ایراد این کار اینست که شما در این روش نیاز به مقداری فضای ابری دارید که برای آن باید به صورت ماهیانه، حق اشتراک پرداخت کنید.

بهترین راه حل، استفاده از Dropbox و برنامه Jukebox است. این برنامه در ابتدا شروع به اسکن کردن فایل های موسیقی در  Dropbox کرده و سپس از شما می پرسد که مایلید کدام یک از فایل های محلی خود را به Dropbox منتقل کنید؟ سپس فایل ها را مرتب کرده و به شما امکان پخش آنها را خواهد داد. برای اضافه کردن موسیقی های بیشتر، باید در ابتدا فایل را با Dropbox آپلود کرده و سپس بوسیله Jukebox مجددا آن را داخل Dropbox قرار دهید.

برای هر سرویسی که وجود دارد، راه حلی نیز ارائه شده است مانند Google Play Music. این سرویس گوگل، فضایی رایگان برای 50,000 موسیقی، و همچنین زیر مجموعه برای 40 میلیون آهنگ در اختیار کاربران می گذارد. آمازون نیز سرویسی تحت عنوان Amazon Music ارائه کرده است که تمام موسیقی هایی را که از طریق آمازون خریداری کرده اید را در حساب کاربری شما نمایش خواهد داد. همچنین آمازون در این سرویس، امکان انتقال 250 آهنگ را به صورت رایگان فراهم کرده است. ولی برای انتقال 250,000 آهنگ در سال باید حق اشتراکی برابر 25 دلار به صورت ساالیانه پرداخت کنید.

در نهایت، ترکیب مایکروسافت OneDrive و برنامه Groove streaming امکان استفاده از فضای ابری خود مایکروسافت را به شما خواهد داد. 15 گیگابایت فضای ابری رایگان به شما اختصاص داده خواهد شد و یا می توانید حق اشتراک ماهیانه 7 دلار برای مقدار فضای نامحدود پرداخت کنید. برای این منظور باید ابتدا آهنگ ها را در OneDrive در کامپیوتر شخصی و یا مک خود آپلود کرده و سپس از طریق برنامه Groove در آیفون خود به آنها دسترسی داشته باشید.

آیا دیگر به آیتونز نیازی نداریم؟

آیتونز به طور کامل کنار گذاشته نشده است. برای تهیه نسخه پشتیبان و همچنین بازگرداندن آن و همگام سازی برنامه ها به آیتونز نیاز دارید. اما می توان گفت آیتونز آنقدرها به نسبت مک و ویندوز، آنقدرها هم کسل کننده نیست. به طور کلی، دیدن اینکه اپل و دستگاه های تحت iOS، در ساختار خود اجازه استفاده از سایر برنامه ها را خواهند داد، در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402