فیسبوک و استریم آنلاین بازی؛ رقیب جدید توییچ

فیسبوک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

طی چند سال گذشته شاهد ویژگی ها و افزونه های جدیدی نظیر استریم زنده ویدئو و تولید محتوا از جانب فیسبوک غول بزرگ شبکه های اجتماعی بوده ایم و اکنون این شبکه اجتماعی مجازی قصد دارد اقداماتش را در زمینه بازی و با تمرکز بر پخش ویدئو بازی‌ ها گسترش دهد. توییچ در این زمینه سال هاست که حرف اول را می زند و پس از آن یوتیوب و تا حدودی اپ میکسر (Mixer) مایکروسافت به پخش ویدئو بازی ها مشغول بوده‌اند. حال فیسبوک اعلام کرده که برنامه تولید محتوای جدیدی را در زمینه بازی و در راستای بخشی از تلاش برای دعوت استریمرها به این شبکه اجتماعی در نظر دارد و در عوض استفاده تولیدکنندگان محتوای بازی از این برنامه، فیسبوک نیز مخاطبان آن‌ها را تأمین خواهد کرد.
طبق گفته فیسبوک، برنامه جدید آن‌ها بر استریم ویدئو های زنده بازی و تأمین امکانات موردنیاز تولیدکنندگان برای مدیریت شبکه هایشان خواهد بود. برای مثال استریمرها در این برنامه قادر خواهند بود تا گیم پلی خود را با تفکیک پذیری تصویر ۱۰۸۰ پیکسل و در ۶۰ فریم بر ثانیه پخش کنند که این تفیکیک‌پذیری تصویر، بهترین استاندارد ممکن برای بازی ها است.

فیسبوک
پر واضح است که این تلاش فیسبوک برای ساخت چیزی شبیه شبکه توییچ است که به اغلب استریمرهای شناخته شده این امکان را می دهد تا از ویژگی ها و امکاناتی مانند ثبت نام و خرید اشتراک و امتیازهایی برای مشترکان استفاده کنند؛ امتیازهایی نظیر چت خصوصی که اکنون در توییچ وجود دارد از جمله این امکانات است. فیسبوک می‌گوید برنامه‌ جدیدش شامل سیستم انعام است که بیننده را قادر می‌سازد تا میزان حداقل ۳ دلار به تولیدکننده مورد نظرش هدیه بدهد، اگرچه هنوز هم امتیازهای خاصی برای طرفدارانی که انعام می‌دهند در نظر گرفته نشده است.
دیگر جزئیات منتشر شده در مورد برنامه فیسبوک بسیار اندک است؛ اطلاعاتی نظیر نحوه تقسیم درآمد تولیدکنندگان با فیسبوک. گفتنی است که این برنامه فیسبوک در روز یکشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد این شبکه اجتماعی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محتوا برای پیوستن به این برنامه دعوت به عمل خواهد آورد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402