ملزومات کافی جمع کنید تا مروری داشته باشیم بر 10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

10 بازی برتر پساآخرالزمانی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فقط به این دلیل که دنیا تبدیل به ویرانه شده و مردم واسه یک قطره آب جان همدیگر را می گیرند، دلیل نمی شود که نتوانید حالش را ببرید. اگر از گشت و گذار در برهوت های بی آب و علف و شکار جهش یافته های عجیب و غریب لذت می برید پس لینک را درست باز کرده اید. در 10 برتر این هفته با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر 10 بازی برتر پسا آخرالزمانی :

# 10: (I Am Alive (2012

10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

داستان این بازی پس از حادثه فاجعه برانگیزی که در بازی هم حادثه نام دارد (خودشون رو راحت کردن، آخه حادثه هم شد اسم) روایت می شود. پس از این حادثه بشریت در مانده می شود و برای یک لقمه نان دست به هر کاری می زند. هدف شما در بازی این است که به خانه بازگردید تا دوباره خانوادتان را ببینید. در بین این مسیر، سفرتان را به شکل مستند با دوربین دستی خودتان ضبط می کنید که می توانید هر از گاهی به آن سر بزنید تا داستان را از نمایی دیگر شاهد باشید. I Am Alive در بعضی بخش ها واقعاً هیجان انگیز و اضطراب آور می شود، مخصوصاً هنگامی که توسط گروهی از بازمانده ها که قسمت جانتان را دارند محاصره شده اید و با قمه در دستتان یکیشان را ناکار می کنید و باید با اسلحه ای که خشابش خالیست بقیه را تهدید کنید.

# 9: (S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl (2007

10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

شوتر اول شخص و بازی های جهان باز دو ژانر فوق العاده محبوب هستند و .S.T.A.L.K.E.R این دو ژانر را به هم ترکیب کرد، به علاوه با اضافه کردن مناطق رادیواکتیو به دنیای پرداخت شده و متروک بازی حس و حالی جدید القا کرد که تا آن زمان کمتر شاهدش بودیم. متأسفانه یا خوشبختانه این دنیا آنقدر ها هم که فکرش را می کنید متروک نیستند. در گوشه و کنار بازی باید با طیف وسیعی از دشمنان مثل: خون آشام ها، اسنورک ها، سودوجاینت ها و کلی جک و جانور دیگر درگیر شوید. اگر چه، درست است که خیلی خوف انگیز به نظر می رسند اما به سادگی از پا در می آیند. .S.T.A.L.K.E.R ممکن است خیلی به مذاق بازیکن های امروزی خوش نیاید، اما به دلیل سبک منحصر به فردی که در زمان خودش ارائه می داد باید جزو 10 بازی برتر پسا آخرالزمانی قرار بگیرد.

# 8: (Final Fantasy VI (1994

10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

شاید از نظر بسیاری از بازیکنان Final Fantasy VI و همچنین Final Fantasy VII به دلیل  داستان درگیر کننده و شخصیت های فراموش نشدنیشان از بهترین عنوان های این سری نقش آفرینی افسانه ای باشند. دنیای بازی موقعی جزو 10 بازی برتر پسا آخرالزمانی قرار می گیرد که آنتاگونیست بدذات بازی، ژنرال Kefka، آن را نابود و تبدیل به یک برهوت می کند. وظیفه شما و همراهانتان این است که سیاره را از نو بسازید و به ستم Kefka یک بار برای همیشه پایان دهید.

# 7: (Wasteland (1988

10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

می توانستیم Wasteland 2 را در این 10 برتر ذکر کنیم، اما دنباله بازی هرچه که دارد از موفقیت قسمت قبلی اش دارد. این نقش آفرینی نوبتی یکی از اولین ها در این ژانر محسوب می شود و استانداردهای این سبک را به روش خودش تعریف کرد. داستان بازی پس از نابودی زمین به دلیل جنگ بین آمریکا و روسیه جریان دارد و شما به عنوان یک رنجر وظیفه دارید با آدم بدها بجنگید، بازماندگان را نجات دهید و اعضای جدید برای تیمتان پیدا کنید. داستان جذاب و گرافیک Retro بازی حس اکشن را از ابتدا تا انتها در Wasteland حفظ می کند.

# 6: (Rage (2011

10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

بر خلاف دیگر بازی ها که خود بشریت عامل اصلی به فنا رفتنش است در Rage یک شهاب سنگ با زمین برخورد می کند و مردم را در خاموشی مطلق فرو می برد. پس از اینکه پناهگاه زیرزمینی را ترک کردید، همراه با چند بازمانده دیگر برای دفاع از خانه تان و مبارزه با جهش یافته ها وارد برهوت بازی می شوید.

خوشبختانه برای این کار سلاح های زیاد و به درد بخوری در اختیارتان قرار می گیرد تا بتوانید از خودتان محافظت کنید، مثل یک Wingstick که چیزی در مایه های بومرنگ است و برای قطع کردن کله دشمنان حسابی به کارتان می آید. انیمیشن های حرکتی بازی به شکل فوق العاده ای وحشت پسا آخرالزمانی را القا می کنند. وقتی دشمنان از هر دیوار و مانعی بالا می روند، می دانید که اگر به شما برسند سرو صورتتان را مثل کله پاچه می خورند.

 # 5: (The Walking Dead (2012

10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

بر خلاف سریال مورد علاقه AMC (البته بگذارید اعتراف کنم که اصلاً از سریالش خوشم نمیاد) که دنباله روی کتاب مصور رابرت کیرکمن می باشد، بازی با گرته برداری از کتاب مسیر خودش را پیش می گیرد. نتیجه، تجربه ای شگرف، گیرا، و درگیر کننده است که مرزهای روایت داستانی در بازی ها را جا به جا می کند. انتخابات کوچکی که در بازی اتخاذ می کنید به نتایج بسیار سنگینی منجر می شوند. به علاوه تنها رابطه Lee و Clementine کافی است که The Walking Dead جزو 10 بازی برتر پسا آخرالزمانی قرار بگیرد.

# 4: (Metro: Last Light (2013

10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

در اکثر بازی های کامپیوتری، روس ها نقش منفی های داستان هستند، اما بد نیست برای تنوع هم که شده داستان را از دید یکی از آن تجربه کنیم. در این FPS شما به عنوان یک رنجر وظیفه دارید دنبال تنها بازمانده موجودات ماوراطبیعی به نام Dark One بگردید که قابلیت این را دارند، در هوای مسموم سطح مسکو به راحتی تنفس کنند. با حداکثر استفاده از قدرت کارت گرافیک های PC بازی Last Light جلوه های بصری پسا آخرالزمانی را بهتر از هر بازی دیگری نمایش می دهد. راستی در بازی نازی ها هم هستند البته از نوع پیشرفته ترشان!

# 3: (Gears of War (2006

10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

بازی بیش از هر چیزی به دلیل سیستم سنگرگیری مثال زدنی اش در صنعت بازی سازی شناخته شد، که بعد ها عناوین بسیاری با اقتباس از همین سیستم ساخته شدند. علاوه بر گرافیک زیبای بازی و سیستم سنگرگیری، Gears of War حس سربازی را القا می کرد که در بارانی از گلوله باید برای حفظ جان با ارزشش تلاش کند. راستی باید به داستان پسا آخرالزمانی بازی اشاره کنم که در سیاره سرا جریان دارد، جایی که بشریت به لطف لوکاست های زیرزمینی در آستانه نابودی قرار دارد. ولی شما جنبه مثبت ماجرا را ببینید. فرصت دارید تا دلتان بخواهد با اره برقی زیراسلحه، لوکاست تیکه و پاره کنید.

# 2: (The Last of US (2013

10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

واقعاً بعضی موقع از خودتان می پرسید: در این بازی کدام یک بدترند؟ زامبی های کله قارچی که Clicker نامیده می شوند یا انسان های بازمانده که برای بقا بیشتر خوی حیوانی دارند. در حالی که در سرتاسر دنیای که از ما باقی مانده همراه Ellie، دختری که مسئولیت انتقالش را دارید سفر می کنید، هر دو جناح نهایت سعیشان را می کنند که شما را متوقف کنند. ولی The Last of Us فقط به خاطر هدشات زامبی ها و کوبیدن کله بازمانده ها به در و دیوار جزو 10 بازی برتر پسا آخرالزمانی قرار نمی گیرد. جلوه ها بصری خیره کننده و محیط شگفت انگیز بازی و احساسات عمیق شخصیت ها باعث شکل گیری این تجربه فراموش نشدنی شده است.

# 1: (Fallout 3 (2008

10 بازی برتر پسا آخرالزمانی

مگر می شود فهرست 10 بازی برتر پسا آخرالزمانی باشد و اسم Fallout نباشد. نابودی زمین و پایان دنیا در بازی های زیادی ساخته شده اند، اما هیچ یک به اندازه این نقش آفرینی فوق العاده نیستند. پس از اینکه پدرتان پناهگاه اتمی 101 را ترک می کند، شما هم برای دنبال کردن ردش از آنجا فرار می کنید و پا به ویرانه های آلوده به رادیو اکتیو واشینگتون می گذارید. در این مسیر با رهبران نظامی بی رحم و هیولاهای جهش یافته مرگباری روبرو می شوید که همگی مرده تان را بیشتر از زنده تان دوست دارند. چیزی که فضای بازی را نسبت به دیگر دنیاهای پسا آخرالزمانی متمایز می کند، اتمسفر بازی است که در نوستالژی دهه 50 آمریکا جا مانده، نقاشی بیلبوردهای تبلیغاتی، ترس از بمباران اتمی و پروپاگاندای «زندگی شیرین آمریکایی» شما را در برهوتی غوطه ور می کنند که گویا هنوز درگیر جنگ سرد است.

امیدوارم از 10 برتر این هفته لذت برده باشید. توجه داشته باشید که اسامی این لیست با سلیقه و تجربه شخصی جمع آوری شده اند، پس اگر فکر می کنید جای عنوانی در 10 بازی برتر پسا آخرالزمانی خالی است، نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
امیرعلی
.
14 اسفند 1398، 00:55
پاسخ
0
0
تو گاد آف وار3 با کشتن خدایان خودمون آخرالزمان راه می انداختیم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402