تمام آنچه از بازی Red Dead Redemption 2 می‌دانیم

بازی Red Dead Redemption 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تریلر سوم بازی Red Dead Redemption 2 روز چهارشنبه به نمایش گذاشته شد و اطلاعات بسیاری در مورد داستان بازی به ما ارائه داد. با ما همراه باشید تا تمام اطلاعاتی که تا به این لحظه از این بازی داریم را با هم مرور کنیم.

تریلر جدید بازی Red Dead Redemption 2 روز چهارشنبه به نمایش گذاشته‌ شد و پیش‌‌نمایش‌های گیم‌پلی-محور آن روز بعد در اروپا منتشر شد. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار این بازی، که هشت سال و نیم پس از عرضه نسخه‌ی اول آن، در چهارم آبان‌ماه سال جاری منتشر خواهد شد، کاسه صبر طرفداران برای انتشار این بازی جهان باز وسترن از کمپانی راک‌استار در حال لبریز شدن است.

پس از گذشت زمان طولانی از انتشار نسخه‌ی اول و دو بار تاخیر خوردن، کمپانی راک‌استار هنوز هم که هنوز است اطلاعات بسیار محدودی از این بازی را ارائه داده، بطوریکه در سال 2016 فقط اشاره شد که این بازی در دست ساخت است و در سال 2017 مشخص شد که داستان آن پیش از وقایع نسخه‌ی اول رقم می‌خورد. حتی شایعات خیلی کمی نیز در مورد این بازی وجود دارد.

با این حال، تمام چیزی‌هایی که از Red Dead Redemption 2 می‌‌دانیم را در ادامه مرور می‌کنیم:

 

Red Dead Redemption 2 چیست؟

این بازی دنباله‌ای‌ است بر بازی Red Dead Redemption که در سال 2010 برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد. نسخه ی اول این مجموعه از نظر بسیاری از طرفداران و منتقدان بهترین بازی سال 2010 شناخته شد. در آن بازی شخصیت اصلی، جان مارستون، از سوی مقامات فدرال مجبور شده بود تا همدسته‌های قدیمی اش در دارودسته‌ی هلندی را دستگیر کند یا بکشد. داستان آن بازی در سال 1911 جریان داشت در حالی‌که وقایع نسخه‌ی دوم آن در سال 1899 رقم خواهد خورد.

 

تاریخ انتشار این بازی چه زمانی‌ است؟

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است در 26 اکتبر 2018 مصادف با 4 آبان 1397 بر روی کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. در ابتدا این بازی قرار بود در پاییز سال 2017 عرضه شود سپس تاخیر خورد و قرار شد در بهار سال 2018 به بازار بیاید و پس از آن دوباره با تاخیر مواجه شد و تاریخ انتشار آن به پاییز 2018 موکول شد.

در سال 2016، سونی اعلام کرد که قراردادی ویژه برای دسترسی انحصاری موقت به محتوای آنلاین این بازی برای پلی استیشن 4 منعقد کرده اما دقیقا مشخص نشد که منظور آنها از این بیانیه چه بوده است.

 

داستان Red Dead Redemption 2 چیست؟

خلاصه داستان رسمی‌ای که از طرف کمپانی Rockstar Games چند روز پیش منتشر شد بدین‌گونه است:

آمریکا، سال 1899.

کلانترها با دستگیر کردن آخرین دارودسته‌های خلافکار در حال پایان دادن به دوران غرب وحشی هستند.

پس از یک سرقت ناموفق در شهر غربی Blackwater، آرتور مورگان و دارودسته‌ی Van der Linde مجبور به فرار شده‌اند. آنها در حالی که توسط افسران فدرال و بهترین جایزه‌بگیرها تحت تعقیب هستند باید در مرکز آمریکای وسیع و خشن بدزدند، بجنگند و غارت کنند تا بتوانند به زندگی خود ادامه دهند. در حالی‌که این دارودسته‌ی هلندی با قوت گرفتن اختلافات داخلی در حال پاشیده شدن است، آرتور باید میان ارزش های خود و وفاداری به گروهی که او را بزرگ کرده یکی را انتخاب کند.

از قرار معلوم، ما مجموعه اتفاقاتی که به اسیر شدن مارستون منجر شد را در این بازی خواهیم دید، در دیالوگ هایی در نسخه‌ی اول این بازی، این مجموعه اتفاقات بدین‌گونه توصیف شده‌اند: یک تیراندازی خونین در شهر بلک‌واتر (شهری که در هردو بازی حضور دارد) منجر به کشته شدن 37 نفر شد که 15 نفر از آنها افسران قانون بودند.

 

آبا جزئیات بیشتری از داستان در دسترس است؟

خیر، بجز اطلاعاتی که در تریلر های این بازی تاکنون نشان داده شده است، اطلاعات دیگری در دسترس نیست.

 

شخصیت اصلی بازی چه کسی است؟

شخصیت اصلی این بازی آرتور مورگان (Arthur Morgan) است. او عضوی از اولین دارودسته‌ی هلندی Van der Linde است. مورگان نه در نسخه‌ی اول Red Dead Redemption حضور داشته و نه در آن نسخه به او اشاره ای شده، از این رو او یک شخصیت کاملا جدید است. انتظار می‌رود مارستون، همان‌طور که در تریلر جدید این بازی دیده شده است، در داستان این نسخه نقش برجسته‌ و مهمی را ایفا کند.

 

دیگر شخصیت‌های این بازی چه کسانی هستند؟

به جز مورگان، ون در لیند و مارستون که پیشتر به آنها پرداخته شد، دیگر شخصیت ها عبارتند از:

  • Bill Williamson و Javier Escuella (اعضای دارودسته‌ی هلندی از نسخه‌ی اول Red Dead Redemption) و شخصیت Uncle
  • Sadie Adler (زنی که در تریلر سوم مشاهده شد و مشخص بود که نقش مهمی در دارودسته‌ی هلندی دارد)
  • اعضای دارودسته‌ی هلندی که جدیدا معرفی شدند از جمله Lenny, Karen, Micah Bell, Sean McGuire و Pearson

 

از این بازی چه نوع انتظاراتی می‌توان داشت؟

به احتمال زیاد، براساس پیش‌نمایش هایی که اخیرا در مورد بازی نوشته شده‌اند، این بازی بسیار شبیه نسخه‌ی اولش اما بسیار بزرگتر از آن است. Red Dead Redemption 2 یک نقشه‌ی جهان باز وسیع و پراز ماموریت های تصادفی، مراحل فرعی و اتفاقات غیرمنتظره خواهد داشت و اشاره شده که این نقشه پر از مناطق سرسبز و پوشش گیاهی و مناطق غیرشهری خواهد بود. به اندازه ی نسخه‌ی اول یا بیشتر جمعیت انسانی برای تهدید و غارت کردن وجود خواهد داشت و بنظر می‌رسد این واقعیت که دارودسته‌ی هلندی در حال فرار و در خفا هستند نیز بر روند بازی تاثیرگذار خواهد بود.

مشابه نسخه‌ی قبلی یک سیستم Honor در بازی وجود دارد که هم جنبه خوب و هم جنبه بد دارد و این سیستم بر شهرت بازیکن تاثیر خواهد گذاشت. بعنوان مثال تعقیب شدن توسط مامورین قانون و میزان جایزه ای که برای دستگیری یا کشتن مورگان تعیین شده ( که آن هم بستگی به جرائمی که او مرتکب شده دارد) بر رفتار مردم عادی با او، زمانی که در شهر حضور پیدا می‌کند، تاثیر خواهد گذاشت.

 

بخش چندنفره‌ی این بازی چگونه است؟

کمپانی راک‌استار گیمز اظهار داشت که در این مورد کمی بعدتر صحبت خواهد کرد، اما می‌توان انتظار داشت که بخش آنلاین این بازی همانند بخش آنلاین بازی GTA اما با حال و هوای وسترن باشد. اولین نسخه RDR سه سال قبل از GTA V منتشر شد و بخش چندنفره‌ی MMO-شکلِ آن بهترین بود و حقیقتا یک بازی جداگانه‌ی مداوم در حال تغییر بود. سیستم هزینه هایی که مصرف کننده برای برخی محتواهای آنلاین پرداخت می‌کند که به آن Reccurent Consumer Spending می‌گویند، در بازی GTA Online و در بخش MyCareer بازی NBA 2K توسط کمپانی Take-Two Interactive قرار گرفته است و این سیستم سود سرشاری را برای این کمپانی رقم زده‌ است، بنابراین تقریبا مطمئنیم که این شرکت از این سیستم در بازی Red Dead Redemption 2 نیز استفاده خواهد کرد.

 

نقشه‌ی بازی چقدر بزرگ است ؟

هنوز نمی‌دانیم، اما این ندانستن به این علت نیست که تلاشی برای فهمیدن این موضوع صورت نگرفته است. در خلاصه داستانی که راک‌استار برای تریلر روز چهارشنبه ارائه داد به شهر بلک‌واتر بعنوان یک شهر غربی اشاره شده (در حالی که این شهر در نقشه‌ی نسخه‌ی اول بازی در انتهای شرقی قرار داشت.) این شهر در نسخه‌ی دوم در منطقه‌ی جنوب‌ شرقی نقشه‌ی لو رفته از بازی‌ دیده می‌شود که ادعا شده نقشه‌ی جهان بازی را نشان می‌دهد. بنابراین بنظر می‌رسد که نقشه‌ی نسخه‌ی دوم این بازی نسبت به بازی اول به سمت شمال شرقی سوق داده شده‌ است. مناطق این بازی همانند نسخه‌ی اول همچنان متنوع‌اند و شامل رودخانه‌ها، کوه‌ها و دشت‌های وسیع خواهند بود.

 

اطلاعات بیشتر از بازی چه زمانی منتشر خواهند شد؟

اطلاعات بیشتر از این بازی احتمالا درخرداد ماه، تقریبا حول و حوش زمان برگزاری نمایشگاه E3 2018 منتشر خواهند شد و انتظار می‌رود که این اطلاعات در نمایشگاه E3 منتشر نشوند و در مراسمی جداگانه از جزییات بازی پرده‌برداری شود. احتمال دارد کمپانی راک‌استار با همراهی سونی مراسمی را برای ارائه‌ی این اطلاعات ترتیب دهد. راک‌استار از آن دسته کمپانی‌هایی نیست که غرفه ای را در نمایشگاه E3 در اختیار بگیرد و اخبار بازی‌هایش را از آن طریق منتشر کند. راک‌استار همواره راه و روش خودش را دارد. کمپانی راک‌استار باید اطلاعات بسیار بیشتری درمورد بخش آنلاین بازی منتشر کند و شاید موضوع پیش‌نمایش بعدی این بازی نیز در همین باره باشد. مسلم است که در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بسیاری در مورد جزئیات بازی، داستان و کاراکترهای آن منتشر خواهد شد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402