بهترین گوشی موبایل ضدضربه 2018 – قسمت سوم

گوشی های ضد ضربه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
بهترین گوشی های هوشمند ضدضربه 2018 – قسمت اول

 

بهترین گوشی های هوشمند ضدضربه 2018 – قسمت دوم

در دو قسمت قبلی این مقاله، ده مورد از بهترین انواع گوشی‌های هوشمند ضدضربه را با ویژگی‌های کامل به شما معرفی کردیم. در این مقاله سعی داریم تا ده مدل دیگر با مقاومت بالا در شرایط مختلف را به شما معرفی نماییم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بهترین گوشی موبایل ضدضربه 2018

گوشی های هوشمند ضدضربه

11) گوشی ضدضربه سامسونگ گلکسی S6 اکتیو

سامسونگ برندی نیست که برای شرایط سخت طراحی شده باشد، چرا که در دست افراد و کاربرانی همچون کارگرهای ساختمانی دوام نمی‌آورد. اما اگر آدم فعالی هستید و ورزش‌های زیادی همچون دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، پیاده‌روی سریع و یا هر نوع فعالیت ورزشی دیگری انجام می‌دهید، مدل S6 اکتیو برای شما بسیار مناسب است، چرا که محافظت بیشتری همراه خود دارد.

سامسونگ ادعا می‌کند که این گوشی منطبق با استاندارد IP68 است و این یعنی که این گوشی مقاومت بالایی در شرایط سخت آب و هوایی، فشار یا رطوبت دارد. همچنین منطبق با استانداردهای وزارت دفاع آمریکا به شمار می رود. این گوشی به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام می‌آورد.

اگر در مورد گوشی گلکسی S6 اطلاعات کاملی دارید، باید بدانید که طراحی گوشی جدید S6 اکتیو کاملا متفاوت است. در این مدل، خبری از بدنه فلزی و شیشه‌ای نیست و همه بخش‌ها از پلاستیک ساخته شده‌اند. این گوشی از جنس پلاستیک سخت با گوشه‌های زاویه‌دار است و وزن آن بیشتر از مدل S6 به شمار می‌رود. ابعاد این گوشی برابر با 7.3 در 14.7 در 0.8 سانتی‌متر است.

صفحه نمایش این گوشی ضدضربه از نوع سوپر امولد Quad HD و با اندازه 5.1 اینچی و رزولوشن 1440×2560 و تراکم پیکسل 577 ppi است و از جمله بهترین‌ها در گوشی های هوشمند ضدضربه است و رنگ‌هایی واقعی و با کنتراست بالا را ارائه می‌دهد.

عملکرد این گوشی نیز بسیار بالا است. گلکسی S6 اکتیو دارای پردازنده چهارهسته‌ای 2.1 گیگاهرتزی و 1.5 گیگاهرتزی مدل Exynos 7420 است که 3 گیگابایت رم دارد و GPU آن از نوع ARM Mali-T760 و ظرفیت حافظه داخلی آن برابر با 32 گیگابایت است. این امر بدین معنا است که این مدل یکی از پرسرعت‌ترین مدل‌های گوشی ضدضربه موجود در بازار است که به راحتی می‌توان با آن به انجام بازی‌های پرحجم و همچنین انجام مولتی تسکینگ پرداخت.

دوربین این گوشی از نوع 16 مگاپیکسل و دوربین جلوی این مدل 5 مگاپیکسل است. درست مانند گوشی‌های S6، این مدل نیز تصاویر بسیار خوبی می‌گیرد که همچون عکس‌های گرفته شده توسط دوربین‌های DSLR است.
اگرچه مدل S6 Active دارای اندروید لالی‌پاپ همراه با TouchWiz است، برخی از موارد اضافی از مدل S6 به آن افزوده شده که از آن جمله می‌توان به نرم‌افزار Activity Zone اشاره کرد که نوعی اپلیکیشن مخصوص ورزش و تناسب اندام است.

نکته نهایی: گوشی سامسونگ گلکسی S6 اکتیو همچون مدل S6 بسیار عالی است و قابلیت‌های بسیاری دارد و تجربه‌ای از یک گوشی ضدضربه خوب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در عین حال ویژگی‌های یک گوشی پرچمدار را نیز داراست.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌ های موبایل سال 2018 از نظر دوربین

گوشی های هوشمند ضدضربه

12) گوشی ضدضربه Doogee S60

شاید مدل‌های دیگر دارای قابلیت‌های بسیار باشند، اما مدل Doogee S60 چیزی از آنها کم ندارد و در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای همراه با امکانات زیادی ارائه شده است. از جمله این امکانات می‌‌توان به NFC، شارژ سریع بی‌سیم، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از کارت SD، گوریلا گلس 5، میزان 6 گیگابایت رم و حجم باتری برابر با 5580 میلی‌آمپر ساعت است. این گوشی همچنین دارای دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی است که آن را به گوشی بسیار قدرتمندی تبدیل می‌کند. گوشی Doogee S60 که در بسیاری از موارد با مدل‌های قدرتمند رقابت می‌کند، به نوعی بازار انواع گوشی ضدضربه را متحول کرده است.

مشخصات مقاومتی و فنی: منطبق با استاندارد IP68، ضد گردوغبار، بدنه پلی کربنات، دارای صفحه نمایش IPS LED با اندازه 5.2 اینچی و رزولوشن 1920×1080، گوریلا گلس 5 و 424 ppi، پردازنده Helio P25 ساخت مدیاتک، دارای رم 6 گیگابایت، حافظه 64 گیگابایت و حجم باتری 5580 میلی‌آمپر ساعت، دوربین 21 مگاپیکسلی سونی و اندروید 7 است.

گوشی های هوشمند ضدضربه

13) گوشی ضدضربه CAT S61 ساخت کاترپیلار

شاید گوشی CAT S61 ساخت کاترپیلار (Caterpillar) به نظر بسیاری جزو گوشی های هوشمند ضدضربه نباشد، اما گزینه‌ای بسیار ایده‌آل است، چرا که دارای اولین دوربین تمام حرارتی در بین گوشی‌های هوشمند است.

گوشی ضدضربه CAT S61 که به دنبال CAT 60 عرضه شده است، دارای سنسور عکس‌برداری و تصویربرداری حرارتی است که تا 400 درجه سانتی‌گراد عمل می‌کند و قابلیت تهیه داده‌های تصویری با خروجی HD را دارد. شاید این قابلیت، زیاد تخصصی به نظر برسد، اما برای بسیاری از کاربران حرفه‌ای گزینه‌ای عالی است.

نکته خاص این گوشی، تنها یک دوربین حرارتی جذاب نیست، بلکه این گوشی قابلیت مقاومت هنگام افتادن از فاصله 1.8 متری را دارد که این امر به لطف قاب قدرتمند و تقویت شده آن است. همچنین این مدل را می‌توان به مدت یک ساعت در عمق سه متری آب نگاه داشت، بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید. صفحه نمایش این گوشی دارای گوریلا گلس 5 است و در موقعیت‌های خیس و نمناک به خوبی کار می‌کند.

مشخصات مقاومتی و فنی: منطبق با استاندارد IP68، ضدگرد و غبار، با امکان مقاومت در برابر شکستگی در افتادن از فاصله 1.8 متری، مقاومت در عمق 3 متری آب به مدت 60 دقیقه، کارکرد در دمای 25 درجه زیر صفر تا 55 درجه بالای صفر، مجهز به دوربین حرارتی و سنجش لیزری، این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی، با رزولوشن 1920×1080 با محافظ گوریلا گلس 5، 312 ppi، پردازنده اسنپدراگون 630، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، حجم باتری 4500 میلی‌آمپرساعت با امکان شارژ سریع نسخه 3.0، مجهز به NFC، دوربین 13 مگاپیکسل به علاوه دوربین حرارتی FLIR و اندروید 7 اوریو است. این نسخه از اندروید امکان آپدیت به اندروید پی را نیز دارد.

14) گوشی ضدضربه AGM A8

AGM برندی است که به صورت اختصاصی به ساخت گوشی های هوشمند ضدضربه می‌پردازد و مدل AGM A8 از جمله گوشی‌های میان‌رده این برند به شمار می‌رود. این مدل کاملا ضدآب و منطبق با استاندارد IP68 است. همچنین محافظ صفحه گوریلا گلس 3 در صفحه نمایش 720p این مدل به کار رفته است.

برند AGM در مدل A8 به جای زیبایی، به قابلیت توجه داشته و از نظر وزن آن را با میزان سنگین 247 گرم عرضه کرده است. از نظر سخت‌افزاری این گوشی با صفحه نمایش 5 اینچی دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون 410، رم 4 گیگابایت و باتری با ظرفیت 4050 میلی‌آمپر ساعت است که گوشی را تا زمان بسیار خوبی روشن نگاه می‌دارد. این مدل از ابتدا دارای اندروید 7 است و کاربران می‌توانند میان رم 3 گیگابایتی و 4 گیگابایتی یکی را انتخاب نمایند.

مشخصات مقاومتی و فنی: منطبق با استاندارد IP68، مقاوم در برابر گردوغبار و افتادن از فاصله 1.5 متری، ضدآب و امکان ماندن در عمق 1.2 متری تا یک و نیم ساعت و با امکان کارکرد در دمای 40 درجه زیر صفر تا 80 درجه بالای صفر. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720×1280، محافظ صفحه گوریلا گلس 3، 294 ppi، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 410، رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64گیگابایتی و همین طور ظرفیت باتری 4050 میلی‌آمپر ساعت همراه با قابلیت‌هایی همچون NFC، دوربین 13 مگاپیکسلی و همین طور سیستم‌عامل اندروید 7 است.

گوشی ضدضربه

15) گوشی ضدضربه AGM X1

گوشی AGM X1 به شکل خوبی، طراحی و عملکرد را با یکدیگر ترکیب کرده و دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی امولد فول HD و همچنین قابلیت کاملا ضدآب با سیستم GPS سطح نظامی است. این گوشی همچون برادر خود یعنی مدل AGM A8 سخت نیست، اما همچون یک گوشی اندرویدی پرچمدار عمل می‌کند.

این گوشی با داشتن پردازنده مدل اسنپدراگون 617، 4 گیگابایت رم، فناوری GPS عالی و باتری با حجم 5400 میلی‌آمپر ساعت، گزینه‌ای ایده‌آل برای فعالیت‌های بیرون از خانه به شمار می‌رود. صفحه نمایش امولد این گوشی به لطف کنتراست بیشتر خود، مشاهده کردن صفحه گوشی را در روزهای آفتابی بسیار راحت می‌کند.

مدل AGM X1 از نظر قابلیت‌هایی که دارد بسیار برتر است، اما با این وجود، دارای تنظیمات دوربین دوگانه است. بدین ترتیب، کاربران به راحتی می‌توانند عکس‌هایی عالی از ماجراجویی‌های خود تهیه کنند. برند AGM همچنین در این مدل حسگر اثر انگشت را به صورت ضدآب ارائه کرده و بدین ترتیب، هنگام خیس بودن دست نیز به خوبی عمل می‌کند.

مشخصات مقاومتی و فنی: منطبق با استاندارد IP68، ضد گردوغبار، قابلیت مقاومت در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه، دارای حسگر اثر انگشت ضدآب، صفحه نمایش امولد 5.5 اینچی با رزولوشن 1920×1080 و 401 ppi، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 617، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، همراه با باتری دارای ظرفیت 5400 میلی‌آمپر ساعت (با امکان شارژ سریع نسخه 3.0)، NFC، دوربین 13 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 7.

گوشی ضدضربه

16) گوشی ضدضربه Ulefone ARMOR 2

بعد از موفقیت مدل Ulefone ARMOR، گوشی مدل Ulefone ARMOR 2 نیز عرضه گردید. این مدل دوم، آپگریدی بسیار عالی از مدل اصلی است و حالا میزان رم آن دو برابر شده و به 6 گیگابایت و میزان حافظه داخلی آن نیز دو برابر و به 64 گیگابایت رسیده است و با پردازنده مدل Helio P25 بسیار سریع‌تر نیز عمل می‌کند.

این مدل، نسبت به برادر خود سختی بیشتر، شارژ باتری بیشتر، سرعت بیشتر و صفحه نمایش بهتر دارد، اما وزن آن حدود 70 گرم بیشتر است و به 270 گرم رسیده است.

مدل ARMOR 2 به راستی مناسب افرادی است که به فعالیت‌های خارج از خانه و ورزش علاقه دارند. البته، از نظر عملکرد دستخوش تغییری نشده و هر آنچه کاربر از یک گوشی ضدضربه انتظار دارد، برایش فراهم است.

مشخصات مقاومتی و فنی: منطبق با استاندارد IP68، مقاوم در برابر گردوغبار، ضدآب و امکان مقاومت در عمق 1.5 متری آب به مدت یک ساعت، امکان کارکرد در دمای 40 درجه زیر صفر تا 80 درجه بالای صفر. دارای صفحه نمایش 5 اینچی و IPS با رزولوشن 1920×1080 و 441 ppi، محافظ صفحه نمایش گوشی به نام گوریلا گلس 3، پردازنده مدل Helio P25 مدیاتک، دارای 6 گیگابایت رم و میزان ظرفیت باتری 4700 میلی‌آمپر ساعت و همچنین دارای قابلیت‌هایی همچون NFC، دوربین 16 مگاپیکسل و اندروید 7.

گوشی ضدضربه

17) گوشی ضدضربه Vernee Active

گوشی ضدضربه Vernee Active منطبق با استاندارد IP68 است و لبه‌های آن به گونه‌ای طراحی شده که در برابر افتادن روی زمین مقاومت دارد و همچنین به خاطر ساختار خود، همچون یک گوشی هوشمند معمولی به نظر می‌رسد. این مدل با وزن 189 گرم و ضخامت 11.2 میلی‌متری دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که به سادگی، با گوشی‌های هوشمند اشتباه گرفته می‌شود.

ظرفیت باتری این گوشی همچون برخی از گوشی های هوشمند ضدضربه دیگر در این فهرست نیست، اما با ظرفیت باتری 4200 میلی‌آمپرساعت خود آن قدری هست که بتواند یک روز کامل روشن بماند و کمی هم اضافه بیاید. عملکرد این گوشی نیز، به خاطر پردازنده Helio P25 با مشکل مواجه نخواهد شد، چرا که نوعی چیپ قدرتمند است و با میزان رم خوبی پشتیبانی می‌شود.

البته، یکی از نقاط ضعف این گوشی آن است که با اندروید نسخه 7.0 عرضه شده و به این زودی‌ها نمی‎توان آن را به اندروید 8 آپگرید کرد.

مشخصات مقاومتی و فنی: منطبق با استاندارد IP68 و ضدآب (مقاومت در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه)، دارای فریمی از آلیاژ آلومینیوم و امکان کارکرد در دمای 30 درجه زیر صفر تا 60 درجه بالای صفر. دارای صفحه نمایش LED با اندازه 5.5 اینچی و رزولوشن 1920×1080، گوریلا گلس، 401 ppi،پردازنده Helio P25 ساخت مدیاتک، رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایت و ظرفیت باتری 4200 میلی‌آمپر ساعت با امکان شارژ سریع، دوربین دوگانه از نوع 16 مگاپیکسل به علاوه 8 مگاپیکسل، NFC و اندروید 7.

گوشی ضدضربه

18) گوشی ضدضربه Ulefone Armor X

گوشی ضدضربه Ulefone Armor X مدلی بسیار جذاب با قیمتی مناسب است که در دسته‌بندی گوشی‌های مقاوم جای می‌گیرد. این مدل دارای قابلیت ضدآب و منطبق با استاندارد IP68 است و همچنین امکاناتی همچون NFC و شارژ بی‌سیم دارد و آخرین نسخه از اندروید 8.1 در آن ارائه شده است.

مدل مدیاتک 6739 پردازنده‌ای بسیار به‌صرفه است. این امر برای عمر باتری بسیار خوب است، اما برای اجرای اپلیکیشن‌های سنگین چندان مناسب به شمار نمی‌رود. میزان حافظه 16 گیگابایت، حتی در گوشی‌های هوشمند قیمت مناسب سال 2018 هم بسیار کم است، اما امکان پشتیبانی از کارت SD این مشکل را رفع می‌کند.

از نظر ابعاد، این گوشی 13.9 میلی‌متر طول داشته و 256 گرم وزن دارد. این عدد شاید سنگین به نظر برسد، اما به یاد داشته باشید که ظرفیت باتری این گوشی عدد شگفت انگیز 5500 میلی‌آمپر ساعت است.

مشخصات مقاومتی: منطبق با استاندارد IP68 و ضدآب (امکان کارکرد در عمق 1.5 متری آب به مدت 60 دقیقه)، دارای امکان مقامت در برابر افتادن از فاصله 1.2 متری روی زمین، کارکرد در دمای محیطی 40 درجه زیر صفر تا 80 درجه بالای صفر.

گوشی های هوشمند ضدضربه

19) گوشی ضدضربه BlackView BV8000 Pro

برند BlackView با عرضه انواع گوشی ضدضربه معروف است که حالا نوعی گوشی ضدآب و قدرتمند ارائه کرده که مدل BV8000 Pro نام دارد. این گوشی دارای قابلیت‌های پیشرفته از جمله NFC، صفحه نمایش فول HD، میزان رم 6 گیگابایت و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که تا 256 گیگابایت افزایش می‌یابد و عملکردی عالی هنگام بازی کردن ارائه می‌دهد.

گوشی BV8000 Pro در ارتفاع 5000 متری تست شده و قابلیت دوام در عمق یک متری آب را به مدت یک ساعت دارد. سنسور اثر انگشت در این مدل، به شکلی غیرمنتظره در کناره گوشی قرار گرفته و باز کردن قفل گوشی را با یک دست، ساده‌تر نموده است.

این گوشی دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ است و اندروید 7 روی آن کار می‌کند و دو سیم‌کارته بودن آن گزینه بسیار خوبی برای افرادی است که به مسافرت علاقه‌مند هستند.

مشخصات مقاومتی: منطبق با استاندارد IP68، ضد گردوغبار، قابلیت کارکرد در عمق یک متری به مدت 60 دقیقه و همچنین کارکرد در دمای 15 درجه زیر صفر تا 55 درجه بالای صفر و در ارتفاع 5 هزار متری.

گوشی ضدضربه

20) گوشی ضدضربه Nomu S30 Mini

آخرین نسخه از گوشی‌های ساخت برند Nomu مدل Nomu S30 Mini نام دارد که آخرین نسخه از اندروید را در خود دارد و برای کسانی که به دنبال گزینه‌ای با قیمت مناسب می‌گردند، عالی است.

مدل S30 Mini در برابر افتادن روی زمین از فاصله 1.5 متری مقاوم است و در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه دوام می‌آورد. صفحه نمایش این گوشی با اندازه کوچک 4.7 اینچی ارائه شده، اما دارای رزولوشن 720×1280 است و باتری آن نیز با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر بر ساعت نکته مثبت دیگری در کارنامه این گوشی است. با این گوشی می‌توان یک روز کامل به کارهای سنگین و یا دو روز کامل به کارهای سبک پرداخت.

مشخصات مقاومتی: منطبق با استاندارد IP68، مقاوم در برابر گردوغبار، امکان کارکرد در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه، دارای پورت USB ضدآب، دمای کارکرد از 20 درجه زیر صفر تا 55 درجه بالای صفر.

بهترین گوشی های هوشمند ضدضربه 2018 – قسمت اول

 

بهترین گوشی های هوشمند ضدضربه 2018 – قسمت دوم
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402