استوری اینستاگرام ویدیوهای طولانی‌ تر را به چند بخش تقسیم می‌ کند

استوری اینستاگرام / instagram stories
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به موجب آن، کاربر می‌تواند ویدیوهای طولانی‌تری را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارد و ویدیو به‌صورت خودکار به چند بخش تقسیم می‌شود.

استوری اینستاگرام به‌گونه‌ای طراحی شده است که وضعیت‌های کوتاه کاربر را نمایش دهد. با این حال کاربرانی وجود دارند که مایل هستند ویدیوهای طولانی خود را در استوری اینستاگرام آپلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند. خوشبختانه استوری اینستاگرام از این پس قادر است که ویدیوهای طولانی‌تر کاربران را نیز پوشش دهد. تا پیش از این کاربران تنها قادر بودند که 15 ثانیه از یک کلیپ را در استوری خود آپلود کنند و برای ویدیوهای طولانی‌تر مجبور بودند که کلیپ‌های خود را ویرایش کرده و به 15 ثانیه کاهش دهند.

استوری اینستاگرام / instagram stories

به‌تازگی یکی از کاربران Reddit اظهار کرده است که به‌نظر می‌رسد اینستاگرام از این پس، خودش ویدیوهای کاربران را ویرایش کرده و درصورتی‌که کاربر یک ویدیو با بیش از 15 ثانیه را آپلود کند، اینستاگرام قادر است که این ویدیو را به چند بخش تقسیم کرده و دیگر نیازی نیست کاربر کلیپ‌های خود را ویرایش یا کوتاه کند.

البته اینستاگرام هنوز به صورت رسمی این ویژگی را معرفی نکرده است و بنابراین احتمال دارد که این ویژگی فعلا در مرحله تست و آزمایش باشد. با این حال اگر فعلا این ویژگی در اکانت اینستاگرام‌تان در دسترس نیست، جای نگرانی ندارد.

براساس ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، به‌نظر می‌رسد ویدیوی طولانی که توسط اینستاگرام به چند بخش تقسیم می‌شود، به‌گونه‌ای خواهد بود که اگر کاربر در قسمت اول از فیلتر و یا متنی استفاده کرده و درواقع ویرایشی روی بخش اول انجام شود، این فیلترها و متون به قسمت‌های بعدی وارد نشده و تنها مختص بخش اول خواهند بود که ویژگی بسیار جالب توجه و کاربردی است.

با وجود آنکه هنوز یک سری کمبودها در این ویژگی دیده می‌شود اما به‌نظر می‌رسد که این قابلیت می‌تواند برای آن‌ دسته از کاربرانی که مایل هستند ویدیوهای طولانی خود را در استوری با بقیه به اشتراک بگذارند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. البته همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده است، اینستاگرام پلتفرم IGTV خود را برای به اشتراک‌گذاری ویدیوهای طولانی‌تر اختصاص داده است اما باز هم استوری محبوبیت بیشتری در میان کاربران دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلام آخر

برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402