اینستاگرام در حال آزمایش تب جداگانه برای پست های قدیمی است

اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بر اساس اخبار جدید، اینستاگرام در حال آزمایش نوعی قابلیت است که طی آن کاربران بعد از مشاهده تمامی پست‌های جدید، یک تب برای پست‌های قدیمی خواهند داشت.

پیش از این در ماه ژوئیه، اینستاگرام امکانی را تحت عنوان «You’re All Caught Up» ارائه کرد که اساسا نوعی ابزار آگاهی دیجیتال از این مسئله است که وقتی به این نقطه رسیدید، یعنی تمامی پست‌های افرادی که دنبال می‌کنید را مشاهده کرده‌اید و می‌توانید گوشی خود را کنار بگذارید و دیگر وسوسه نشوید که دوباره به سمت پایین اسکرول کنید. اما، علی‌رغم اجرایی کردن چنین قابلیتی، اینستاگرام به نظر قصد دارد تا قابلیت‌های جدیدی را آزمایش کند که می‌تواند با امکان قبلی تناقض داشته باشد.

اینستاگرام

بر اساس اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد که اینستاگرام در حال آزمایش نوعی واسط کاربری جدید برای این اپلیکیشن است که در آن کاربران می‌توانند فیدهای خود را بر اساس توصیه‌های اینستاگرام مشاهده کنند و یک تب مجزا را نیز داشته باشند که در آن پست‌های قدیمی‌تر را جستجو و مشاهده نمایند. همان طور که گفتیم، این قابلیت جدید به نظر با آن امکان آگاهی دیجیتال که پیش از این تعریفش را کردیم، تناقض دارد؛ چرا که به نظر می‌رسد به صورت فعال، کاربران را تشویق می‌کند تا نه‌تنها یک فید، بلکه تعداد بیشتری از فیدها را دوباره ببینند.

اما همان طور که گفتیم، این نوعی آزمایش است که یعنی هیچ تضمینی وجود ندارد که اینستاگرام بخواهد این قابلیت را به صورت کامل اجرایی کند. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، اخیرا این شرکت قابلیت‌های مختلفی را مورد آزمایش و امتحان قرار داده است. همین تازگی‌ها اعلام شد که این شرکت نوعی حالت ناوبری شبیه به استوری را برای هر یک از فید‌ها آزمایش می‌کند که کاربران به جای اسکرول‌کردن می‌توانند به سمت چپ و راست بروند تا پست قبلی و یا بعدی را مشاهده نمایند. اما، همان طور که گفتیم، هیچ یک از این قابلیت‌های جدید هنوز اجرایی نشده‌اند و تنها در مرحله آزمایشی هستند و تنها توسط تعدادی از کاربران مشاهده شده‌اند، بنابراین، کاربران نیازی نیست در این باره نگرانی خاصی داشته باشند.

کلام آخر

برای اخبار بیشتر از دنیای فناوری با پلازا همراه بمانید، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402