همه تریلرهای نمایش داده شده در مراسم The Game Awards 2018

The Game Awards 2018
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در مراسم انتخاب بهترین بازی سال 2018 یا همان TGA 2018 تریلرهای زیادی از بازی‌های مختلف به نمایش گذاشته شد. در ادامه می‌توانید همه این تریلرها را مشاهده کنید.

مراسم سالیانه انتخاب بهترین بازی یا The Game Awards درست مثل مراسم اسکار برای صنعت بازی است. در TGA بهترین بازی‌ها و سازندگان آنها در بخش‌های مختلف انتخاب می‌شوند و جایزه دریافت می‌کنند. اما TGA یک فرق مهم هم با اسکار دارد؛ اینکه در این مراسم می‌توانیم شاهد رونمایی‌های بزرگ و غیرمنتظره و انتشار اخبار جذاب از بازی‌های جدید باشیم. TGA 2018 هم مانند سال‌های قبل پر بود از رونمایی‌های ریز و درشت و تریلرهایی که بعضی‌ها یک بازی جدید را معرفی می‌کردند و بعضی دیگر اطلاعات تازه‌ای درباره بازی‌هایی می‌دادند که از قبل می‌شناختیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

تریلرهای منتشر شده در مراسم The Game Awards 2018

به هر حال The Game Awards 2018 صبح دیروز برگزار شد و به پایان رسید. اگر پیگیر اخبار رسانه‌های سرگرمی، مثل پلازا بوده باشید احتمالا از مهمترین رویدادهای مراسم دیروز باخبر هستید. به هر حال ما در این مطلب علاوه بر مرور اخبار مهم TGA 2018، تریلرهای منتشر شده در این مراسم را قرار داده‌ایم تا اگر آن را به طور کامل دنبال نکرده‌اید، چیزی را از دست ندهید.

 


اجرای ارکسترال هانس زیمر و گروهش بهترین شروع ممکن بود


در مراسم دیروز شاهد اجرای چند اجرای چند قطعه ارکسترال برای بازی‌های مختلف (از جمله Red Dead Redemption 2) بودیم، اما یکی از جذاب‌ترین و شنیدنی‌ترین اجراها مربوط به هانس زیمر، آهنگساز بزرگ معاصر و گروهش بود که با تشویق بی‌وقفه حاضران در سالن مراسم نیز همراه شد. بد نیست قبل از تریلرها، نگاهی به این اجرا داشته باشید که با میکس زیبایی از تریلر بازی‌های امسال نیز همراه شده بود.

 


God of War بهترین بازی سال 2018 شد


اصلی‌ترین بخش مراسم، بدون شک انتخاب‌ بهترین‌ها در بخش‌های مختلف، مخصوصا بهترین بازی سال بود. قبل از شروع این رویداد همه می‌دانستند که Red Dead Redemption 2 و God of War دو رقیب اصلی امسال برای کسب عنوان بهترین بازی هستند. در نهایت این «خدای جنگ» بود که توانست به این افتخار دست پیدا کند. ضمن اینکه این بازی به عنوان بهترین بازی بازی اکشن-ماجراجویی هم انتخاب شد و کارگردانش، کوری بارلوگ، جایزه بهترین کارگردانی را گرفت. البته Red Dead Redemption 2 هم بی‌نصیب نماند؛ این بازی در بخش‌های بهترین داستان، بهترین موسیقی متن (ای کاش محدودیت‌ها اجازه می‌دادند که ویدیوی اجرای زنده ارکسترال این بازی را پخش کنیم)، بهترین طراحی صدا، بهترین ایفای نقش (راجر کلارک در نقش آرتور مورگان) برنده شد.

به جز دو غول امسال، باید به بازی مستقل و کوچک، اما خوش‌ساخت Celeste هم اشاره کنیم که در دو بخش بهترین بازی مستقل و همچنین تاثیرگذارترین بازی جایزه گرفت. جایزه بهترین بازی موبایل امسال هم به Florence رسید. Dead Cells بهترین بازی اکشن شد، Monster Hunter: World بهترین نقش‌آفرینی و Into The Breach هم بهترین بازی استراتژی شدند. جایزه بهترین بازی مبارزه‌ای به Dragon Ball FighterZ رسید و Forza Horizon 4 هم لقب بهترین بازی ورشی / مسابقه‌ای را ازان خود کرد.

شما می‌توانید فهرست کامل برندگان و همچنین نامزدهای هر بخش را اینجا مشاهده کنید.

 


بازی بعدی مجموعه فار کرای با نام Far Cry: New Dawn منتشر می‌شود


بازی بعدی مجموعه تیراندازی‌ اول‌شخص فار کرای، Far Cry: New Dawn نام دارد و دنباله‌ای مستقل برای بازی Far Cry 5 محسوب می‌شود. این بازی که به‌نظر می‌رسد اتمسفر متفاوتی با نسخه قبلی داشته باشد، داستان Far Cry 5 را ادامه می‌دهد؛ جایی که «جوزف سید»، شخصیت منفی اصلی داستان، یک بمب هسته‌ای کار گذاشته و می‌خواهد دنیا را نابود کند. خبر خوب این است که Far Cry: New Dawn به‌زودی منتشر می‌شود. بازی در فوریه 2018 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

 


نسخه بازسازی «کراش مسابقه‌ای» منتشر می‌شود


بازی Crash Team Racing یا همان کراش مسابقه‌ای خودمان قرار است در قالب یک نسخه ریمستر یا همان بازسازی و با نام Crash Team Racing Nitro-Fueled منتشر شود. نسخه اصلی در سال 1999 برای اولین کنسول پلی‌استیشن عرضه شد بود و نسخه بازسازی شده برای کنسول‌های نسل حاضر منتشر می‌شود.

 


سازنده Bastion و Transistor از بازی جدیدش با اسم Hades رونمایی کرد


استودیوی سوپرجاینت (Supergiant Games) که به‌خاطر ساخت بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی ایزومتریک Bastion و Transistor شهرت دارد، از بازی جدید خود با نام Hades رونمایی کرد. بازی شباهت‌های زیادی به Transistor دارد؛ البته این اصلا عیب نیست. در واقع بهتر است بگوییم این بازی به همان زیبایی Transistor است. تریلر زیر را ببینید خودتان حرفم را تایید می‌کنید.

 


بازی Rage 2 اردیبهشت‌ماه سال آینده می‌آید


در مراسم TGA 2018 با نمایش تریلری جدید از بازی Rage 2، اعلام شد که این بازی در تاریخ 24 اردیبهشت 98 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. تریلر جدید بازی را که مانند قبلی‌ها پرهیجان و دیوانه‌وار است، در ادامه مشاهده می‌کنید.

 


بازی ماجراجویی فانتزی Ashen برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر شد


بازی Ashen چهار سال پیش معرفی شد. در آن زمان اعلام شد که این بازی به‌طور اختصاصی برای پلتفرم ایکس‌باکس منتشر می‌شود، اما در مراسم دیروز، سازندگان بازی اعلام کردند که آن را علاوه بر ایکس‌باکس وان، روی رایان‌های شخصی هم عرضه کرده‌اند. بازی همان دیروز منتشر شد.

 


آبسیدین بالاخره به انتظارها پایان داد و The Outer Worlds را معرفی کرد


استودیوی آبسیدین اعضایی دارد که هر کدام‌شان یکی از غول‌های دنیای نقش‌آفرینی هستند. کسانی که مجموعه عظیمی چون Fallout را خلق کرده‌اند. به همین خاطر است که وقتی شایعه ساخت یک بازی نقش‌آفرینی جدید از این استودیو پخش می‌شود، همه گیمرها گوش تیز می‌کنند و به هیجان می‌افتند. بالاخره پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌پردازی از سوی مخاطبان و انتشار اخبار ضد و نقیض از رسانه‌ها، آبسیدین رسما از بازی جدیدش رونمایی کرد. The Outer Worlds همانطور که در تریلر زیر می‌بینید شباهت‌های انکارناپذیری با مجموعه فال‌اوت دارد، ولی ما به آبسیدین و کارش ایمان داریم؛ این استودیو بازی تقلیدی و بد نمی‌سازد، حتی اگر اخیرا به مایکروسافت پیوسته باشد!

 


اد بون اشتباهی Mortal Kombat 11 را رونمایی کرد!


اد بون، خالق مشهور مجموعه مورتال کامبت را که می‌شناسید. او در مراسم دیروز به روی صحنه دعوت شد تا برنده بخش بهترین بازی ورزشی را اعلام کند. او طبق معمول کمی حرف زد و بعد گفت که برویم تریلر متعلق به بهترین بازی ورزشی را ببینیم؛ اما به‌جای پخش تریلر مربوطه، چیز دیگری نمایش داده شد. صحنه‌ای از مبارزه خشن و خون‌بار شخصیت‌های معروف مورتال کامبت به نمایش درآمد و در پایان تریلر هم نام Mortal Kombat 11 روی صفحه نقش بست. اد بون به شوخی گفت که احتمالا اشتباهی در پخش ویدیو رخ داده است، اما حاضران در سالن آنقدر سرگرم جیغ و کف زدن بودند که اصلا حرف اون را نشنیدند.

 


Dragon Age دیگری در راه است …


یادتان هست وقتی تیزر کوتاه و سربسته‌ای از The Elder Scrolls 6 در نمایشگاه E3 2018 پخش شد چه سر و صدایی به پا کرد؟ کمپانی بایوور هم دست به اقدامی مشابه بتسدا زد و یک تیزر کوتاه از بازی بعدی مجموعه Dragon Age را نمایش داد. اگرچه در این تیزر به چیز خاصی اشاره نمی‌شود، اما شاید بهترین تریلر مراسم دیروز برای طرفداران سبک نقش‌آفرینی باشد. اساسا بزرگان این شکلی هستند؛ بی‌صدا حرف می‌زنند.

 


سایر تریلرهایی که در مراسم به نمایش درآمدند


به جز مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، مراسم دیروز چندین تریلر و رونمایی دیگر هم داشت که در پایین خیلی خلاصه‌تر به آنها اشاره می‌کنیم:

 

نقشه برفی Vikendi برای بازی PUBG معرفی شد

 

اولین تریلر رسمی از بازی Psychonauts 2 به نمایش درآمد

 

بازی ماجراجویی پازل‌محور The Last Campfire معرفی شد

 

تریلر جدید بازی مورد انتظار Anthem نمایش داده شد

 

Scavengers یک بازی جدید با اتمسفر پساآخرالزمانی است

 

بازی ماجراجویی و زیبای Among Trees سال آینده میلادی عرضه می‌شود

 

دانته هم در مراسم دیروز حضور داشت!

 

نظر شما درباره مراسم TGA 2018 چیست؟ آیا از انتخاب‌ بهترین‌ها در بخش‌های مختلف راضی بودید؟ بازی‌ها و تریلرهای جدید را دوست داشتید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. ضمنا فراموش نکنید که مهمترین اخبار بازی های ویدیویی را می‌توانید هر روز در پلازا دنبال کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
هومهر صالحی
.
17 آذر 1397، 11:47
پاسخ
0
1
ویدیوی اولی رو حتما ببینید شاهکار بود...
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402