بهترین پاوربانک های سال 2019

بهترین پاوربانک / Power bank
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر قصد دارید در سال جدید یکی از انواع پاوربانک های موجود در بازار را برای خود خریداری کنید، بهتر است در ابتدا با بهترین پاوربانک های موجود در بازار آشنا شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه 7 پاوربانک برتر که برای خرید در سال جدید پیشنهاد می‌شوند را با هم مرور کنیم.

امروزه با وابستگی هرچه بیشتر کاربران به گوشی‌های همراه و تبلت‌ها، تقریبا غیرممکن است که بدون داشتن یک پاوربانک از منزل خارج شویم. از آنجا که معمولا در همه حال مشغول چک کردن پیام‌های خود در فضای مجازی و یا بازی کردن با گوشی و تبلت خود هستیم، شارژ باتری آنها خیلی زودتر از حد تصور تمام شده و حال تنها یک پاوربانک می‌تواند در خارج از منزل به کمک ما بیاید. پاوربانک‌ها در اندازه‌ها، شکل‌ها و وزن‌های مختلفی در بازار موجود هستند، بنابراین ممکن است مشتری در هنگام خرید و انتخاب یکی از آنها دچار سردرگمی شود. اگر قصد خرید یک پاوربانک به‌روز و کارآمد را دارید، پیشنهاد می‌شود با پلازا همراه باشید تا در ادامه 7 پاوربانک برتر که برای خرید در سال 2019 پیشنهاد می‌شوند را با هم مرور کنیم.

 


بهترین در حالت کلی: پاوربانک انکر آسترو ای 7 (Anker Astro E7)


پاوربانک برتر آنکر / Anker Astro E7

پاوربانک انکر آسترو ای 7 یکی از بهترین پاوربانک های سال 2019 است. این پاوربانک یک باتری عالی با  ظرفیت بسیار بالا داشته و در عین حال از سایز و وزن مناسبی نیز برخوردار است. در حقیقت این محصول هم‌اندازه با یک گوشی استاندارد است و بنابراین کاملا قابل حمل است. باتری قدرتمند این پاوربانک، ظرفیتی در حدود 26800 میلی‌آمپر ساعت داشته و قادر است با یک بار شارژ، یک گوشی آیفون را برای 7 بار متوالی شارژ کند. پاوربانک انکر آسترو ای 7، چهار درگاه خروجی USB داشته و از یک پورت لایتنینگ سریع 4 آمپری نیز بهره می‌برد. در نتیجه ضمانت می‌کند که قادر است دیوایس کاربر را تا حد امکان، خیلی سریع شارژ کند.

یکی از بهترین مزایا و ویژگی‌های باتری این پاوربانک، بهره‌مندی از تکنولوژی PowerIQ است که موجب می‌شود دیوایس کاربر با کارایی و بازده بالا شارژ شده و احتمال بروز اتصال کوتاه در دستگاه کاملا به صفر برسد. فرقی نمی‌کند که دیوایس شما سیستم عامل ویندوز، اندروید و یا iOS را اجرا می‌کند، چون در هر حالت پورت PowerIQ، آمپراژ و قدرت پاوربانک را متناسب با نوع دیوایس شما تنظیم کرده و گوشی و یا تبلت را با بالاترین سرعت ممکن، شارژ می‌کند. علاوه بر تثبیت‌کننده جریان خروجی، این پاوربانک از حالت خاموشی خودکار نیز پشتیبانی کرده و در صورتی‌که پاوربانک به میزان کافی شارژ شده باشد، از بارگذاری بیش از حد جریان روی آن ممانعت کرده و موجب حفاظت هرچه بیشتر از پاوربانک می‌شود.

پاوربانک انکر آسترو ای 7 تقریبا با تمام دستگاه‌هایی که از پورت USB پشتیبانی می‌کنند، سازگار است و دیوایس‌هایی نظیر آیفون‌های اپل، آیپد، گوگل نکسوس 7 و سایر برندها را به خوبی پوشش می‌دهد. گفتنی است کمپانی انکر یک گارانتی 18 ماهه برای این محصول درنظر گرفته است و چنانچه در این مدت، باتری پاوربانک دچار مشکل شود، به‌راحتی آن را برای کاربر تعویض می‌کند. طراحی این محصول در عین سادگی، بسیار زیبا و شیک است و سنگینی آن حدود 450 گرم است. این پاوربانک در رنگ‌های مشکی و سفید در بازار موجود است.

 


قدرتمندترین: پاوربانک جکری جاینت پلاس (+Jackery Gient)


پاوربانک جکری جاینت پلاس / Jackery Gient plus

پاوربانک جکری جاینت پلاس تقریبا هم‌اندازه یک گوشی معمولی بوده اما کمی ضخیم‌تر است. این محصول به خوبی در کیف دستی و یا کوله‌پشتی کاربر جا شده و کاملا قابل حمل است. این پاوربانک به‌واسطه بهره‌مندی از یک باتری 12000 میلی‌آمپر ساعتی قادر است که دیوایس کاربر را چندبار به صورت متوالی شارژ کند. همچنین پورت خروجی 3.4 آمپری آن، تضمین می‌کند که گوشی و یا تبلت کاربر را به سرعت شارژ خواهد کرد. از آنجا که این پاوربانک تنها دو پورت خروجی دارد، کاربر می‌تواند گوشی و آیپد خود را به صورت همزمان و بدون آنکه نگران باشد سرعت شارژ یکی دچار مشکل شده و یا کند شود، هر دو دیواس خود را به صورت همزمان با استفاده از این پاوربانک شارژ کند. این محصول به مدت 18 ماه گارانتی دارد و اگر در کمتر از 500 بار شارژ کردن نیز از کار افتاده و خراب شود باز هم تحت پوشش گارانتی و ضمانت شرکت قرار خواهد گرفت.

 


ارزشمندترین: پاوربانک راوپاور (RAVPower)


پاوربانک راوپاور / RAVPower

پاوربانک راوپاور تقریبا نیاز هر کاربری را برآورده خواهد کرد. این محصول مجهز به یک باتری 16750 میلی‌آمپر ساعتی است و در اندازه تقریبی 12.5 در 7.5 سانتی‌متر در بازار موجود است. این پاوربانک حدود 300 گرم وزن دارد و خیال کاربر را از نظر پرتابل بودن کاملا راحت می‌کند. راوپاور گزینه بسیار خوبی برای کاربران معمولی خواهد بود و به واسطه دو پورت با خروجی 4.5 آمپر به‌راحتی قادر است که دیوایس کاربر را شارژ کند. این محصول از تکنولوژی شارژ سریع بهره برده و با ظرفیتی که دارد قادر است با یک بار شارژ، گوشی و یا تبلت کاربر را چند بار متوالی شارژ کند. می‌توان گفت که پاوربانک راوپاور ترکیبی عالی از سرعت، ظرفیت و اندازه است.

این محصول از تکنولوژی iSmart بهره برده و قادر است به صورت خودکار آمپر دیوایس کاربر را تشخیص داده و ولتاژ مناسبی را برای شارژ شدن به گوشی بدهد. در نتیجه موجب می‌شود که در فرآیند شارژ گوشی و یا تبلت، هیچگونه انرژی، اتلاف نشده و احتمال اتصال کوتاه در این سیستم کاملا صفر باشد.

گفتنی است کمپانی راوپاور همیشه به بادوام بودن محصولات خود افتخار می‌کند و در این زمینه نیز تضمین می‌کند که این پاوربانک حدودا 500 بار و یا بیشتر قادر خواهد بود که دیوایس کاربر را شارژ کند. البته باید یک ظاهر و طراحی شیک و کلاسیک را نیز به کیفیت و کارایی این محصول اضافه کنیم. علاوه براین چراغ‌های LED این پاوربانک، میزان شارژ موجود در دستگاه را به کاربر گزارش می‌دهد.

 


قابل حمل ترین: پاوربانک انکر پاورکر پلاس مینی (Anker PowerCore plus Mini)


پاوربانک آنکر پاورکر پلاس مینی / Anker PowerCore plus Mini

پاوربانک انکر پاورکر پلاس مینی یکی از کوچک‌ترین و البته بهترین پاوربانک های موجود در بازار محسوب می‌شود. باتری این پاوربانک به شکل یک استوانه کوچک و در اندازه یک رژ لب است، در نتیجه کاربر به‌راحتی قادر خواهد بود که این محصول را در کیف دستی خود قرار داده و با خود حمل کند. ظرفیت باتری این محصول در حدود 3350 میلی‌آمپر ساعت است و قادر است گوشی‌هایی نظیر آیفون 7، سامسونگ گلکسی اس 7 و گوشی‌هایی با این اندازه را یک بار به صورت کامل شارژ کند. البته به خاطر داشته باشید از آنجا که سیستم شارژ این پاوربانک، 1.0 آمپر است، در نتیجه سرعت شارژ دیوایس با این محصول در مقایسه با دیگر پاوربانک‌های موجود در این فهرست، اندکی کمتر است. اما سایز کوچک و جمع و جور پاوربانک پاورکر پلاس مینی به خوبی دیگر نقاط ضعف آن را جبران کرده و می‌پوشاند.

 


باظرفیت‌ترین: پاوربانک ایزی ای سی سی مانستر (EasyAcc Monster)


پاوربانک ایزی ای سی سی مانستر / EasyAcc Monster

بدون شک پاوربانک EasyAcc مانستر با بهره‌مندی از یک باتری 26000 میلی‌آمپر ساعتی، یک خروجی 4.8 آمپری و چهار پورت USB یکی از بهترین پاوربانک های سال 2019 است. ممکن است شارژ چند دیوایس به صورت همزمان، موجب کند شدن سرعت شارژ آنها شود، اما مطمئنا در سفرهای جاده‌ای خانوادگی که چند نفر با هم احتیاج به پاوربانک دارند، گزینه بسیار خوبی خواهد بود. همچنین این پاوربانک مجهز به دو پورت microUSB در دیواره جانبی خود است که سبب می‌شود، سرعت شارژ برای یک یا دو دستگاه افزایش یابد.

پاوربانک EasyAcc مانستر در دو رنگ‌بندی مشکی/نارنجی و مشکی/خاکستری در بازار موجود است و از یک چراغ قوه LED نیز در ساختار خود بهره می‌برد. علاوه براین نشانگرهای LED روی این پاوربانک، کاربر را از میزان شارژ موجود در دستگاه مطلع می‌سازد. اما احتمالا یکی از بارزترین نقاط قوت این محصول، ایمنی آن خواهد بود. در حقیقت فناوری داخلی این پاوربانک به گونه‌ای است که تضمین می‌کند هیچگونه آسیب غیرمنتظره‌ای از قبیل اتصال کوتاه به دستگاه وارد نخواهد شد.

پس اگر به دستگاهی برای شارژ همزمان چند دیوایس نیاز دارید یا ترجیح می‌دهید از یک باتری قابل حمل که قادر است دیوایستان را چندین بار متوالی شارژ کند، استفاده کنید، بدون شک پاوربانک EasyAcc مانستر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. این پاوربانک به‌واسطه ویژگی‌های مطلوب و ظرفیت بالای باتری آن، ارزش خرید نسبتا بالایی داشته و یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار به حساب می‌رود.

 


با کارایی و ظرفیت بالا: پاوربانک راوپاور با ظرفیت باتری 26800 میلی‌آمپر ساعت


پاوربانک راوپاور 26800

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین پاوربانک های با ظرفیت باتری بالا هستید، پاوربانک راوپاور مدل 26800 میلی‌آمپر ساعت، به شما پیشنهاد می‌شود. این پاوربانک از ظرفیت بالایی برخوردار است و قادر است با یک بار شارژ، یک آیفون 7 را به مدت 9 بار و یا گوشی‌هایی نظیر آیفون 7 پلاس و یا سامسونگ گلکسی اس 6 را به مدت 6 بار متوالی شارژ کند. سیستم شارژ این پاوربانک 5.5 آمپری است و این بدین معنا است که گوشی شما با استفاده از این پاوربانک حدودا 2 برابر سریع‌تر از زمانی که در خانه با شارژر معمولی تغذیه می‌شود، شارژ خواهد شد. به عنوان مثال این پاوربانک قادر است که یک آیفون 7 را در کمتر از یک ساعت از شارژ 0 درصد به 100 برساند.

این محصول تنها 450 گرم وزن داشته و در ابعاد 19 در 14.5 در 1 سانتی‌متر طراحی شده است. بنابراین ممکن است در نگاه اول آنقدرها که انتظار داشتید این محصول را کوچک نبینید اما به خاطر داشته باشید که حجم نسبتا زیاد آن به دلیل بهره‌مندی و استفاده از یک باتری با ظرفیت بالا است. این محصول در حالت کلاسیک طراحی شده است و از یک روکش مات مشکی که در برابر خط و خراش مقاوم است، بهره می‌برد. این پاوربانک مجهز به سه پورت USB است و بنابراین کاربر قادر خواهد بود که سه دیوایس خود را به صورت همزمان با هم شارژ کند. همچنین نشانگر LED آبی رنگ موجود در بدنه این محصول، کاربر را از میزان شارژ باقیمانده در آن آگاه خواهد کرد.

 


بهترین پاوربانک برای آیفون: موفی پاوراستیشن پلاس


موفی پاوراستیشن پلاس / Mophie Powerstation plus

با توجه به آنکه کمپانی موفی پیش از این به عنوان یک پیشرو در صنعت پاوربانک شناخته شده و مدل‌های پاوراستیشن قبلی، گواه این نکته هستند، اما پاوربانک جدیدی که این شرکت ساخته است یک محصول کاملا انحصاری برای آیفون و آیپد شما است که قادر است ساعت‌ها شارژ آی دیواستان را تضمین کند. این پاوربانک در ساختار خود از کابل‌های شارژ متنوعی بهره برده و به خوبی شارژ محصولات اپل و دارای پورت میکرو USB را پوشش می‌دهد، درنتیجه کاربر دیگر نیاز نخواهد داشت که کابل شارژ جدایی با خود به همراه داشته باشد. موفی پاوراستیشن پلاس به لطف بهره‌مندی از خروجی 2.1 آمپری، قادر است که دیوایس موردنظر را با سرعت بالایی شارژ کند. این محصول از تکنولوژی آداپتیو هوشمند بهره می‌برد در نتیجه متناسب با نوع هر دیوایس، مقدار متناسبی از انرژی را به دستگاه انتقال می‌دهد.

برای آنکه بخواهید میزان شارژ موجود در این پاوربانک را چک کنید، کافیست دکمه نشانگر پاور را فشار دهید تا میزان شارژ فعلی باتری پاوربانک به شما گزارش شود. این دستگاه طراحی شیک و زیبایی داشته و با استفاده از یک پارچه با کیفیت، روکش شده است. موفی پاوراستیشن پلاس در رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و میزان ظرفیت باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی آن قادر است که شارژ یک گوشی نظیر آیفون 10 را برای حدود 20 ساعت، حفظ کرده و تامین کند.

882x509 (950x548)
24.73 KB
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402