دانلود فیلم هابز و شاو (دوبله فارسی) + بازیگران، داستان و نمرات منتقدین

دانلود فیلم هابز و شاو (دوبله فارسی)
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

جدیدترین فیلم سریع و خشن با نام Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw اکران شده و توانسته عملکرد مثبتی داشته باشد. در این مطلب می‌خواهیم علاوه بر داستان و تریلر فیلم هابز و شاو نگاهی به نمرات منتقدین داشته و لینک دانلود دوبله فارسی فیلم را ارائه کنیم.

شاید مجموعه سریع و خشن یا همان Fast & Furious را بیشتر با اتومبیل اسپورت پرزرق‌وبرق و تبهکارانی که این اتومبیل‌ها را می‌رانند به خاطر آوریم، اما واقعیت این است که مهم‌ترین نکته درباره این مجموعه، موفقیت تجاری مثال‌زدنی آن و مقبولیتش در بین طرفداران فیلم‌های اکشن است. تاکنون هشت قسمت از این فرنچایز با نام‌های مختلف ساخته شده و دست کم سه فیلم دیگر نیز برنامه‌ریزی شده‌اند یا به‌زودی اکران می‌شوند. جدیدترین نسخه این سری، Hobbs and Shaw است. این فیلم که یک اسپین-آف یا نسخه فرعی از این مجموعه به‌شمار می‌رود، داستان دو شخصیت اصلی یعنی «لوک هابز» با بازی دواین جانسون (معروف به راک) و «دکارد شاو» با بازی جیسون استاتهام (معروف به کوسه‌کش؛ اشاره به فیلم Meg) را دنبال می‌کند.

دانلود فیلم هابز و شاو بدون سانسور

کارگردان این فیلم دیوید لیچ، همان کسی است که فیلم‌های Deadpool 2 و Atomic Blonde را در کارنامه دارد. مراحل فیلمبرداری Hobbs and Shaw در شهرهای لندن و گلاسگو دنبال شد و در هاوایی به پایان رسید. نکته جالب آنکه جانسون پس از اتمام فیلمبرداری اعلام کرد که این چالش‌برانگیزترین و سخت‌ترین فیلم عمرش بوده است.

اگر به دنبال اطلاعات یا دانلود فیلم هابز و شاو دوبله فارسی هستید، در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به داستان، بازیگران و تریلر فیلم Hobbs and Shaw داشته و لینک دانلود فارسی و دوزبانه بدون سانسور آن را ارائه کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:


تریلر فیلم Hobbs and Shaw


تریلر اول فیلم در ماه فوریه منتشر شد تا ما را با حال و هوای کلی و شخصیت‌ها آشنا کند. در این تریلر هابز و شاو را در برابر دشمن اصلی‌شان یعنی «بریکستون» با بازی ادریس البا دیدیم. بریکستون خلافکار بزرگی است که بدنش به‌صورت ژنتیکی ارتقا پیدا کرده و قدرتمندتر شده است. همچنین با این تریلر، اولین پوستر فیلم هم منتشر شد که در پایین آن را مشاهده می‌کنید.

تریلر فیلم سریع و خشن هابز و شاو

تریلر دوم اواسط ماه آوریل منتشر شد و در آن شخصیت‌هایی مثل «مگدالن شاو» (مادر دکارد) با بازی هلن میرن و همچنین «مادام اِم» با بازی ایزا گونزالس را دیدیم. اما جذاب‌ترین نمایش فیلم تا به امروز مربوط به تریلر سوم آن است. این تریلر که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید، پر از صحنه‌های اکشن دیوانه‌وار است که هابز، شاو و بریکستون آن‌ها را رقم می‌زنند.

 


دانلود فیلم سریع و خشن: هابز و شاو 2019


در ابتدا اعلام شده بود که این فیلم در تاریخ 26 جولای 2019 اکران خواهد شد، اما بعدا سازندگان فیلم اعلام کردند که با چند روز تاخیر، آن را در تاریخ 2 آگوست یعنی 11 مردادماه 1398 به روی پرده می‌برند. گفتنی است که این فیلم به‌طور کامل و دقیق Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw نام دارد و با همین اسم هم در سینماها اکران می‌شود، ولی ما به اختصار آن را Hobbs & Shaw می‌نامیم. اگر به دنبال دانلود فیلم سریع و خشن: هابز و شاو 2019 با کیفیت عالی هستید، باید بگوییم که این اثر در 15 اکتبر 2019 (23 مهر 98) به صورت دیجیتال و در 5 نوامبر 2019 (14 آبان 98) به صورت بلوری و دی‌وی‌دی عرضه شده است. برای دانلود فیلم هابز و شاو دوبله فارسی می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود فیلم سریع و خشن هابز و شاو 2019 دوبله فارسی

دانلود فیلم هابز و شاو دوبله فارسی بدون سانسور (دوزبانه) با کیفیت 1080p و حجم 2.84 گیگابایت

دانلود فیلم هابز و شاو دوبله فارسی بدون سانسور (دوزبانه) با کیفیت 720p و حجم 1.51 گیگابایت

دانلود فیلم هابز و شاو دوبله فارسی بدون سانسور (دوزبانه) با کیفیت 480p و حجم 751 مگابایت

دانلود فیلم سریع و خشن هابز و شاو 2019 دوبله فارسی سانسور شده با کیفیت 1080p و حجم 2 گیگابایت

دانلود فیلم سریع و خشن هابز و شاو 2019 دوبله فارسی سانسور شده با کیفیت 720p و حجم 1 گیگابایت

دانلود فیلم سریع و خشن هابز و شاو 2019 دوبله فارسی سانسور شده با کیفیت 480p و حجم 512 مگابایت

 


بازیگران فیلم هابز و شاو (Hobbs and Shaw)


همانطور که گفتیم دواین جانسون و جیسون استاتهام دو بازیگر نقش اصلی این فیلم هستند و ادریس البا نیز نقش بریکستون، یعنی دشمن آن‌ها را بازی می‌کند. علاوه بر این‌ها ونسا کربی، بازیگر The Crown در نقش هتی شاو، خواهر دکارد بازی می‌کند. هتی که مامور سازمان اطلاعات مخفی MI6 است، بیش از آنکه طرفدار برادرش باشد، رابطه خوبی با هابز دارد. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، هلن میرن در این فیلم نقش مگدالن شاو، مادر دکارد و هتی را ایفا می‌کند؛ او در زندان به سر می‌برد.

بازیگران فیلم hobbs and shaw

البته ونسا کربی و ادریس البا تنها بازیگران تازه‌وارد به مجموعه سریع و خشن نیستند؛ ادی مارسن، بازیگر فیلم Deadpool 2 هم در این فیلم حضور دارد. رایان رینولدز، بازیگر ددپول هم در این فیلم بازی می‌کند. همچنین در فیلم Hobbs and Shaw شاهد بزرگ‌تر شدن خانواده هابز هم هستیم؛ رومن رینز، ستاره کشتی کچ که خویشاوند جانسون هم هست، نقش برادر او را در این فیلم بازی می‌کند. همچنین از دیگر اعضای جدید خانواده هابز می‌توان به کلیف کرتیس (بازیگر Fear the Walking Dead)، جاش موگا و جان تووی اشاره کرد که همگی در نقش برادران لوک هابز ظاهر می‌شوند.

سریع و خشن : هابز و شاو / Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

 


داستان فیلم هابز و شاو (Hobbs and Shaw)


کمپانی یونیورسال پیکچرز، ناشر فیلم هابز و شاو، خلاصه‌ای رسمی از داستان این فیلم منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید:

هابز، پلیسی قوی هیکل که عضو وفادار سازمان امنیت سیاسی امریکا نیز هست و شاو، عضو سابق ارتش بریتانیا که حالا به یک قانون‌‌گریز تبدیل شده، اولین بار در فیلم سال 2015 یعنی Fast & Furious 7 در مقابل هم قرار گرفتند. آن‌ها از همان موقع قصد داشتند یکدیگر را نابود کنند، اما وقتی بریکستون، یک خلافکار قدرتمند که قصد دارد با آلودگی بیولوژیکی دنیا را نابود کند، پا به میدان می‌گذارد، این دو دشمن قسم خورده با هم متحد می‌شوند. آن‌ها با کمک یک مامور MI6 که از قضا خواهر شاو هم هست، تصمیم می‌گیرند تا در مقابل مردی که در پلیدی همتا ندارد بایستند و بشریت را از خطر نابودی نجات دهند.

Hobbs and Shaw دروازه‌ای جدید را برای مجموعه سریع و خشن باز می‌کند و اکشن توقف‌ناپذیر این سری را در سراسر دنیا، از لس آنجلس تا لندن و از بیابان‌های مسموم چرنوبیل تا جزایر زیبای ساموآ گسترش می‌دهد.

داستان فیلم سینمایی هابز و شاو

همچنین دیوید لیچ، کارگردان این فیلم هم درباره فضای کلی آن صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. او می‌گوید:

ویژگی‌های عمومی و DNA مجموعه سریع و خشن در این فیلم هم وجود خواهد داشت. ولی ما می‌خواهیم چیزی جدید و متفاوت در رابطه با این شخصیت‌ها و دنیای آن‌ها بسازیم. Hobbs and Shaw مربوط به دنیای مامورها و جاسو‌س‌هاست و به روابط میان آن‌ها می‌پردازد. اما بیش از همه، این فیلم به گسترش دنیا و ارتباطات آن‌ها می‌پردازد و می‌خواهد خانواده‌ای را در دنیایی که تا حدودی متفاوت است خلق کند. این در نوع خودش جالب خواهد بود.

 


بررسی و نمرات منتقدین به فیلم هابز اند شاو


فیلم Hobbs and Shaw دارای امتیاز 67 درصد از 319 نقد در سایت راتن تومیتوز است. نظر اکثر منتقدین درباره فیلم به این صورت است که «Hobbs and Shaw در حد بهترین عناوین این مجموعه نیست، اما عملکرد خوبی به خاطر ستاره‌ها و صحنه‌های اغراق‌آمیز اکشن خود دارد». این فیلم همچنین رتبه 9 این سایت را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن 2019 دارد.

فیلم سریع و خشن هابز و شاو 2019

در سایت متاکریتیک، فیلم هابز اند شاو دارای میانگین امتیاز 60 از 100 بر اساس 54 نقد هستند. در سایت IMDB هم این فیلم دارای امتیاز 6.5 از 10 بر اساس بیش از 127 هزار رای است. در ادامه قصد داریم نگاهی به نظرات برخی از منتقدین درباره فیلم هابز و شاو داشته باشیم.

متیو داتری / IGN: امتیاز  70

با اینکه فیلم هابز اند شاو زیادی طولانی است و برخی از صحنه‌های اکشن یا قسمت‌های کمدی آن جالب نیستند، ولی دواین جانسون، جیسون استاتهام و ستاره جدید، ونسا کربی نشان می‌دهند که یک فیلم Fast & the Furious که محوریت آن ماشین‌ها یا مسابقه دادن نیست هم می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.

پیتر دبروژ / ورایتی: امتیاز 70

شما احتمالا وقتی چنین فیلمی را تماشا می‌کنید، می‌دانید که درکی از نحوه کارکرد گرانش یا سرحد مقاومت انسان در برابر درد دارید یا می‌دانید که یک فیلم خوب، از چه چیزی تشکیل می‌شود؛ اما تجربه این فیلم آنچنان متحول‌کننده و هیجان‌انگیز، آنچنان خارج از واقعیت است که شما اساسا باید درک خود را از چیزهایی که می‌دانستید درست هستند، دوباره تنظیم کنیم و از تجربه لذت ببرید.

بررسی فیلم هابز اند شاو

تاد مک‌کارتی / هالیوود ریپورتر: امتیاز 70

ویژگی رقابتی دو شخصیت اصلی که همواره به هم تیکه می‌اندازند؛ به همراه شرایط دشواری که همیشه می‌توانند از آن‌ها جان سالم به در ببرند، معمولا سرگرم‌کننده است. کارگردان این فیلم یعنی دیوید لیچ با شکستن قوانین فیزیک به صورت مکرر توسط شخصیت‌هایش هنگام مواجه شدن با وضعیت‌های دشوار اغراق‌آمیز متعدد، به صورت مجازی به مخاطبین چشمک می‌زند.

سام ادامز / اسلنت: امتیاز 60

فیلم هابز و شاو یک فیلم خنده‌دار است و گاهی به بهترین صورت این کار را انجام می‌دهد. من به وقاحت صحنه‌های اکشن آن خندیدم و کمی هم سرم را به خاطر شرایط مضحک موجود تکان دادم؛ اما وقتی ساعت را در بخشی از فیلم که به نظر می‌رسید اوج آن باشد نگاه کردم، دیدم که هنوز یک ساعت از آن مانده و کمی ناامید شدم.

امتیازات فیلم هابز و شاو سریع و خشن

برایان لوری / سی‌ان‌ان: امتیاز 55

Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw یک عنوان بلند برای فیلمی است که تقریبا همان داستان فیلم سال 1989 با عنوان Tango & Cash را دارد؛ اما همه چیز در این فیلم جدید بزرگ‌تر است و جلوه‌های ویژه بهتری وجود دارد.

استفانی زکارک / تایم: امتیاز 50

جایی در وسط فیلم هابز و شاو، صحنه‌های اکشن آنقدر پیچیده می‌شوند که تاثیر منفی روی فیلم می‌گذارند و از یک غذای سالم تبدیل به سوسیس‌هایی گوشتی و بدقلق می‌شوند. حتی اگر مطمئن باشید که چیزی به نام اکشن خیلی زیاد وجود ندارد، قطعا می‌دانید که چه زمانی زیادی سوسیس خورده‌اید.

هابز و شاو بدون سانسور

جانی اولکسینسکی / نیویورک پست: امتیاز 50

در فیلم هابز اند شاو، راک خنده‌دار و کاریزماتیک است و رابطه جذاب او با جیسون استاتهام واقعا لذت‌بخش است. این دو همواره به هم می‌تازند که چیزی شبیه اجرای نمایشی است؛ اگر آن‌ها در این رابطه کنسرت زنده‌ای برگزار کنند، استقبال خوبی می‌شد. این موارد یک طرف و بقیه فیلم هم یک طرف.

دیوید سیمز / آتلانتیک: امتیاز 35

شاید بینندگان شیفته رابطه بین دو شخصیت اصلی فیلم شوند. شاید فیلم Hobs and Shaw تولد یک فرنچایز فوق‌محبوب دیگر باشد. اما به احتمال زیاد، این فیلم به عنوان یک دنباله ناتوان که تنها به خاطر شناخته بودن نامش در سینماها اکران می‌شود، به یاد آورده می‌شود و به همان سرعت از اذهان پاک می‌شود.

سریع و خشن : هابز و شاو / Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

به نظر می‌رسد با توجه به موفقیت فیلم Hobs and Shaw طولی نمی‌کشد که شاهد ساخت دنباله آن خواهیم بود. این فیلم در فروش باکس آفیس هم بسیار موفق ظاهر شده و توانست با بودجه 200 میلیون دلاری خود، حدود 760 میلیون دلار فروش داشته باشد و تبدیل به دهمین فیلم پرفروش 2019 شود. در این مطلب نگاهی به داستان، تریلر و بازیگران این فیلم داشتیم و لینک دانلود فیلم سریع و خشن هابز و شاو 2019 را ارائه دادیم. نظر شما درباره فیلم هابز و شاو چیست؟ آیا از تماشای آن لذت بردید یا به نظرتان صحنه‌های اکشن آن بیش از حد اغراق‌آمیز بودند؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
مرتضی
.
25 دی 1398، 22:46
پاسخ
0
0
هابزوشاو فیلم خیلی بدیه
avatar
دریا
.
24 دی 1398، 19:06
پاسخ
0
0
بازیگرای این فیلم رو دوست دارم
avatar
مهدی
.
14 مرداد 1398، 23:27
پاسخ
0
0
به نظر من داستان فیلم به کل با سریع و خشن فرق می کرد. انگار یک فیلم مستقل ساخته شده بود. از یک طرف دیگه لوک هابز هم اون پلیس با عبوهت که در سریع و خشن دیدیم نبود. اما صحنه های پر از اکشن زیبایی رو در فیلم شاهد هستیم
avatar
معین نسیم دوست
.
26 دی 1398، 00:03
پاسخ
0
0
@مهدی
حق با شماست. این فیلم Spin off هست و مستقل از سری فیلم های سریع و خشن ساخته شده. به همین دلیل نباید با اون دیدگاه گذشته به فیلم نگاه کرد.
avatar
کامیاب
.
14 تیر 1398، 16:34
پاسخ
0
1
من در سایت های دیگر رفتم نوشته که دو سال دیگر منتشر می شود ولی شما میگید که 28 روز دیگر،کدومش درسته؟؟؟؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402