بررسی گوشی Huawei Nova 5T ؛ مشخصات، دوربین و قیمت

نقد و بررسی nova 5t
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی هواوی نوا 5 تی را باید یک گوشی میان‌رده بدانیم؛ اما نه یک میان‌رده معمولی. این گوشی از طراحی هوشمندانه و دوربین‌های خوبی برخوردار است و عملکرد خوبی هم دارد. برای آشنایی بیشتر با آن همراه ما باشید.

امروزه گوشی‌های میان‌رده به ویژگی‌های قابل‌توجهی مجهز هستند که گاه مشاهده این ویژگی‌ها آن‌ها را در حد و اندازه یک گوشی پرچمدار در فهرست خرید انتخاب مشتریان و طرفداران موبایل قرار می‌دهد. یکی از تولیدکنندگانی که چنین محصولاتی را در کنار گوشی‌های پرچمدار تولید می‌کند، شرکت هواوی است که در این باره چندی پیش در اینجا مقاله‌ای منتشر کردیم. اخیرا این شرکت فناورانه روزها و ماه‌های خوبی را پشت سر نگذاشته است. درواقع از آنجایی که این شرکت از سوی دولت آمریکا در بلک لیست تحریم‌ها قرار گرفته است، امکان استفاده از سرویس‌های حیاتی گوگل بر روی گوشی‌های جدیدش وجود نداشت. در این مقاله می‌توانید اطلاعات خوبی در این باره کسب کنید.

گوشی nova 5t pro

اما هواوی در تلاش است تا امسال آخرین دستاورد خود را با پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها و سرویس‎‌های گوگل روانه بازار کند. گفتنی است که هواوی نوا 5 تی محصولی تقریبا 500 دلاری است و از آنجایی که پیش از قرار گرفتن هواوی در فهرست تحریم‌ها در چین با امکان برخورداری از اپلیکیشن‎‌های گوگل مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود، حالا نیز از این امکان برخوردار است. همراه ما باشید تا نگاهی به مشخصات گوشی هواوی Nova 5T داشته باشیم.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 

 


بررسی گوشی Huawei Nova 5T


گوشی هواوی نوا 5 تی محصولی چشم‌نواز و باکیفیت است که به عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه نیز شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر LCD به اندازه 6.2 اینچ سود می‌برد که ترکیب مناسبی از اندازه گوشی و نمایشگر را به نمایش می‌گذارد؛ اما با این حال کیفیت نمایشگر یاد شده خیلی روشن و فوق‌العاده برجسته نیست. همچنین این گوشی هوشمند در بخش دوربین هم عملکرد خوبی دارد؛ ولی باید به این نکته هم اشاره کنیم که عکاسی در شب آن ممکن است اندکی ضعیف باشد.

بررسی نوا 5t

اما در کنار همه این‌ها پردازنده قدرتمند کرین 980 به همراه یک رم 6 گیگابایتی، قادر است تا همه نیازهای کاربران در استفاده از یک گوشی هوشمند امروزی را برآورده کند. از آنجایی‌که هواوی توسط آمریکا تحریم شده بود، ممکن است گوشی را باز کنید و تعداد زیادی از برنامه‌های هواوی را ببینید؛ اما ناگفته نماند که می‌توانید اپلیکیشن‌های گوگل را هم در گوشی خود داشته باشید. در ادامه می‌توانید نگاهی به جدول مشخصات گوشی هواوی نوا 5 تی داشته باشید.

هواوی نوا 5 تیمشخصات
ابعاد و وزنابعاد: 3.0×2.9×6.1 میلی‌متر
وزن: 174 گرم
نمایشگر6.2 اینچ LCD با رزولوشن 2340×1080
پردازندهکرین 980 هواوی
حافظهحافظه رم: 6 گیگابایت
حافظه ذخیره‌سازی: 128 گیگابایت
دوربیندوربین چهارگانه: لنز 48 +16+2+2 مگاپیکسلی
دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی
امنیتحسگر اثر انگشت
باتری3750 میلی‌آمپرساعت
قیمت399 پوند(حدود 445 دلار)

 


مشخصات فنی گوشی هواوی Nova 5T


در این بخش مولفه‌های ارزشمند در بررسی یک تلفن همراه را برای گوشی nova 5t بیان می‌کنیم. برای آشنایی کامل با این تلفن هوشمند همراه ما بمانید.

 

طراحی ظاهری بدنه

گوشی هواوی نوا 5 تی از طرحی جمع و جور سود می‌برد که این طراحی باعث خواهد شد تا به راحتی در دست قرار بگیرد و کار با آن برای کاربران آسان باشد. البته این همه ماجرا نیست و در بدنه و جنس آن و همین‌طور نمایشگر این گوشی نیز نکات قابل‌توجهی مشاهده می‌شود. همچنین در ادامه می‌توانید ویدیویی درباره این گوشی مشاهده کنید.

همچنین بخوانید :

طراحی بدنه جلویی گوشی هواوی نوا 5T، طراحی مشابه هواوی پی 20 پرو است. درواقع در بدنه جلویی این گوشی‌ها، شاهد بریدگی حفره‌ای در سمت چپ و بالای گوشی و همچنین حاشیه ضخیم در بخش پایینی گوشی خواهیم بود. از طرفی آنر ویو 20 هم از بریدگی نمایشگر مشابه گوشی‌های یاد شده برخوردار است. با این حساب گفته می‌شود که هواوی قرار است طراحی بدنه جلویی گوشی‌های خود را در هواوی پی 40 یا میت 40 تغییر دهد. در اینجا می‌توانید انتظاراتی که از گوشی پی 40 هواوی داریم را بخوانید. با این حساب هواوی Nova 5T جزو آخرین نمونه‌ها از طراحی اشاره شده از سوی هواوی خواهد بود.

بررسی هواوی nova 5t

البته ناگفته نماند که در طراحی بدنه پشتی، مابین هواوی نوا 5T و همتای دیگرش از گروه آنر نیز تفاوت جالبی دیده می‌شود. هواوی در طراحی نوا 5T تلاش کرده است تا فلش LED را در کنار دوربین‌های پشتی حفظ کند. علاوه بر این شاهد حضور لوگوی هواوی در کنار بدنه پشتی دستگاه هواوی نوا 5T نیز هستیم. یک نکته برجسته دیگر در طراحی گوشی هواوی نوا 5 تی این است که کاربران می‌توانند آن را به راحتی در دست بگیرند و از حسگر اثر انگشت نیز با انگشت شست و یا انگشت میانی خود استفاده کنند. این موضوع حالا ثابت می‌کند که نمایشگرهای بزرگ هم می‌توانند طوری طراحی شوند که ارگونومی خود را نیز حفظ کنند.

گوشی nova 5t قیمت

 

نمایشگر

در بخش نمایشگر هواوی نوا 5 تی هم باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.2 اینچی LCD و فول اچ دی پلاس سود می‌برد و با بریدگی حفره مانند خود، نوید بهره‌مندی از یک نمایشگر تقریبا تمام صفحه را به کاربران می‌‎دهد. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه در نمایشگر این گوشی این است که کارایی آن در برابر تابش نور خورشید عالی بوده و خوانایی بسیار خوبی نیز دارد. هرچند نمایشگر اشاره شده هنوز با کیفیت اولد ممکن است فاصله داشته باشد، اما ناگفته نماند که کیفیت اشاره شده در نمایشگر هواوی نوا 5 تی از گوشی پیکسل 3a گوگل که در اینجا می‌توانید با آن آشنا شوید نیز بهتر است.

nova-5t-display / گوشی Huawei Nova 5T

دوربین ها

در بدنه پشتی گوشی Huawei Nova 5T، شاهد 4 دوربین هستیم. سنسور اصلی یک دوربین 48 مگاپیکسلی است. دوربین دیگر که در بین آرایش چهارگانه قرار دارد 16 مگاپیکسلی بوده و سنسور 2 مگاپیکسلی آن که سنسوری کمکی است، در پایین این لنز قرار گرفته است. همچنین در انتها نیز یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی نیز به تنهایی در سمت راست وجود دارد.

بررسی nova 5t

دوربین پشتی

لنز اصلی در آرایش چندگانه بدنه پشتی همان‌طور که بیان شد یک لنز 48 مگاپیکسلی است. این لنز به ویژگی لایت فیوژن هواوی مجهز بوده و می‌تواند ثبت تصاویر باکیفیت را در نور کم تضمین کند؛ اما این در حالی است که کیفیت دوربین پیکسل 3a در این شرایط بهتر است. درواقع گوگل حتی در گوشی ارزان قیمت خود نیز از ویژگی Night Sight استفاده کرده است.

بررسی تخصصی nova 5t

از طرفی باید اشاره کنیم که حفظ جزئیات نیز در هواوی 5 تی به خوبی صورت می‌گیرد که می‌توان آن را نتیجه نرم افزار قدرتمند دوربین گوشی Huawei Nova 5T دانست. درواقع برنامه دوربین این گوشی هوشمند بین حالت‌های عکاسی استاندارد و تغییر عکاسی با لنز تله فوتو یا زاویه گسترده قابل تنظیم است. هرچند خوب است بدانید که گوشی هواوی نوا 5T از نظر سخت افزاری دارای لنز تله فوتو نیست و لنز 48 مگاپیکسلی این گوشی از بزرگنمایی دیجیتال استفاده می‌کند.

همچنین بخوانید :

در مورد لنز ماکرو این گوشی نیز باید بگوییم که لنز ماکرو برای ثبت تصاویر کلوزآپ به کار می‌آید. البته برای بهره‌مندی از نتیجه ایده‌آل باید نور مناسب فراهم باشد. شاید درشرایط کم‌نور تصاویر ایده‌آلی را نتواند ثبت کند و گاهی رنگ‌ها در نتیجه نهایی تغییر کند؛ اما در کل به عنوان دوربین یک گوشی میان‌رده کیفیت خوبی دارد.

 

دوربین سلفی

در نهایت دوربین سلفی گوشی هواوی نوا 5 تی یک دوربین تکی 32 مگاپیکسلی است که وضوح بالایی دارد و با این کیفیت می‌تواند انتخاب مناسبی برای دوستداران عکاسی سلفی باشد. علاوه بر این خوب است بدانید تجهیز این دوربین به قابلیت هوش مصنوعی، باعث زیباسازی بیشتر تصویر و همچنین ثبت تصاویر پرتره باکیفیت خواهد شد.

بررسی نوا 5t

 

مشخصات سخت افزاری و باتری

در مورد حسگر اثر انگشت در این گوشی هوشمند باید بگوییم که این گوشی دارای حسگر ادغام شده با نمایشگر نیست و به جای آن از حسگر اثر انگشت در بدنه کناری بهره می‌برد. هرچند این موضوع ممکن است اندکی قدیمی به نظر برسد، اما حرکت خوب هواوی در طراحی آن این بوده است که حسگر یاد شده را بر روی دکمه قفل قرار داده است؛ به این ترتیب برای باز کردن قفل تنها کافی است که انگشت خود را روی دکمه یاد شده که در تصویر هم مشاهده می‎‌شود قرار دهید. در این راستا هواوی اعلام کرده است که مدت زمان باز شدن قفل از طریق حسگر یاد شده 0.3 ثانیه است.

nova-5t-fingerprint-scanner/ گوشی nova 5t

گوشی هواوی نوا 5 تی از یک باتری 3750 میلی‌آمپرساعتی سود می‌برد. ظرفیت این باتری که تنها اندکی از باتری‌های 4000 میلی‌آمپری موجود در گوشی‌های اخیر دنیای فناوری کمتر است، عملکرد خوبی دارد و با توجه به نمایشگر LCD گوشی و اندازه نمایشگر، به عنوان یک ویژگی قابل‌قبول شناخته می‎شود. درواقع می‌توان به راحتی یک روز کامل از این گوشی بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن برای اهداف مختلف ازجمله کار با اینترنت، مشاهده فیلم و مرور شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد. خوب است بدانید که در جعبه این گوشی، شارژر 22.5 واتی مشاهده می‌شود که می‌تواند این گوشی را در عرض 30 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ کند.

 

عملکرد و سرعت گوشی هواوی Nova 5T

در بخش عملکرد و مشخصات گوشی هواوی نوا 5T باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از پردازنده کرین 980 بهره می‌برد. این پردازنده جزو پردازنده‌های پرچمدار هواوی است که از سال 2018 در گوشی‌های سری میت 30 استفاده شده است. در کنار این پردازنده، برخورداری از یک رم 6 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی Mali-G76 باعث می‌شود تا عملکرد قابل‌قبولی را به عنوان یک گوشی میان‌رده از این محصول ببنیم. نتایج بنچمارک گیگبنچ نشان می‌دهند که پردازنده به کار رفته در این گوشی، پردازنده اسنپدراگون 670 کوالکام را که در پیکسل 3a با یک رم 4 گیگابایتی به کار رفته است شکست می‌دهد و در بخش پردازش چند هسته‌ای امتیاز بیشتری را کسب کرده است. خوب است بدانید امتیاز هواوی نوا 5 تی برابر 2392 و امتیاز پیکسل 3a برابر 1327 در بخش پردازش چند هسته‌ای بوده است.

حال در مقایسه با شیائومی می 9 تی پرو که از اسنپدراگون 855 برخوردار است، تعجب‌برانگیز نخواهد بود که عملکرد مشابهی مشاهده می‌شود و دراقع امتیاز محصول شیائومی در این مقایسه 2457 بوده است؛ از این رو می‌توانیم به رقابت نزدیک کرین 980 و اسنپدراگون 855 نیز اشاره کنیم.

nova-5t-mobile/ هواوی نوا 5 تی

 

سیستم عامل و برنامه های گوشی هواوی Nova 5T

به مانند دیگر گوشی‌های هواوی نیز باید اشاره کنیم که گوشی هواوی نوا 5 تی رابط کاربری EMUI 9 را بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می‌کند. نسخه اندروید هم در این محصول هواوی، اندروید 9 پای است که البته در آینده با EMUI 10 و همچنین اندروید 10 قابل آپدیت نیز خواهد بود. بر روی بستر EMUI، کاربران می‌توانند به فهرست برنامه‌های متنوعی از هواوی که شامل گالری، برنامه پخش‌کننده موسیقی، مرورگر وب، ایمیل، تقویم و برنامه‌های مربوط به سلامت است دسترسی داشته باشند. با همه این‌ها، هرچند هواوی در این بخش کامل است، اما کاربران همچنان می‌توانند از برنامه‌های گوگل پلی استور نیز علیرغم تحریم‌های دولت آمریکا استفاده کنند.

huawei-5t-nova-colors/ قیمت گوشی هواوی نوا 5 تی

 


مقایسه گوشی nova 5t با A51 و Mi 9T Pro


مقایسه یک گوشی با هم‌رده های آن می‌تواند شما را در انتخاب بهتر راهنمایی کند. به این منظور در جدول زیر مشخصات گوشی‌های هواوی nova 5T، سامسونگ گلکسی A51 و شیائومی Mi 9T پرو را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

 

مشخصات

Huawei nova 5T

Samsung Galaxy A51

Xiaomi Mi 9T Pro

ابعاد154.3x74x7.8 میلی‌متر158.5×73.6×7.9 میلی‌متر 156.7×74.3×8.8 میلی‌متر
وزن174 گرم172 گرم191 گرم
صفحه نمایش6.26 اینچی IPS LCD

2340×1080 پیکسل با چگالی 412ppi

6.5 اینچی Super AMOLED

2400×1080 پیکسل با چگالی 405ppi

Corning Gorilla Glass 3

6.39 اینچی Super AMOLED

2340×1080 پیکسل با چگالی 403ppi

Corning Gorilla Glass 5

HDR

سیستم عاملاندروید 9 پای قابل ارتقا به اندروید 10

EMUI 10

اندروید 10

One UI 2.1

اندروید 9 پای

MIUI 10

فضای ذخیره سازی

128 گیگابایت با رم 6 یا 8 گیگابایت

64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت

یا 128 گیگابایت با رم 4 یا 6 یا 8 گیگابایت

64 گیگابایت با رم 6 گیگابایت

یا 128 گیگابایت با رم 6 گیگابایت

یا 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت

درگاه کارت حافظه

ندارد

دارد

ندارد

پردازنده

هشت هسته‌ای Kirin 980 فناوری 7 نانومتر

2×2.6 GHz Cortex-A76 و 2×1.92 GHz Cortex-A76 و 4×1.8 GHz Cortex-A55

 

هشت هسته‌ای Exynos 9611 فناوری 10 نانومتر

4×2.3 GHz Cortex-A73 و 4×1.7 GHz Cortex-A53

 

هشت هسته‌ای Snapdragon 855 فناوری 7 نانومتر

1×2.84 GHz Kryo 485 و 3×2.42 GHz Kryo 485 و 4×1.78 GHz Kryo 485

پردازنده گرافیکیMali-G76 MP10Mali-G72 MP3Adreno 640
دوربین اصلی

48 مگاپیکسل عریض f/1.8

16 مگاپیکسل فوق‌عریض f/2.2

2 مگاپیکسل ماکرو f/2.4

2 مگاپیکسل عمق f/2.4

ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه

ضبط ویدیوی 1080p با سرعت 30 یا 60 فریم در ثانیه

gyro-EIS

LED flash و HDR و پانوراما

48 مگاپیکسل عریض f/2.0

12 مگاپیکسل فوق عریض f/2.2

5 مگاپیکسل ماکرو f/2.4

5 مگاپیکسل عمق f/2.2

ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه

ضبط ویدیوی 1080p با سرعت 30 یا 120 فریم در ثانیه

gyro-EIS

LED flash و HDR و پانوراما

48 مگاپیکسل عریض f/1.8

13 مگاپیکسل فوق عریض f/2.4

8 مگاپیکسل تله فوتو f/2.4

ضبط ویدیوی 4K با سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه

ضبط ویدیوی 1080p با سرعت 30 یا 120 یا 240 یا 960 فریم در ثانیه

Dual-LED flash و HDR و پانوراما

دوربین سلفی

32 مگاپیکسل f/2.0 عریض

ضبط ویدیوی 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه , gyro-EIS

HDR

 

32 مگاپیکسل f/2.2 عریض

ضبط ویدیوی 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه

HDR

 

پاپ‌آپ موتوری 20 مگاپیکسل f/2.2 عریض

ضبط ویدیوی 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه

HDR

 

بلوتوثبلوتوث 5

A2DP, aptX HD, LE

بلوتوث 5

A2DP, LE

بلوتوث 5

A2DP, LE, aptX HD

پورت‌ها2.0, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Goجک 3.5 میلی‌متری هدفون

2.0, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go

جک 3.5 میلی‌متری هدفون

2.0, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go

حسگر اثر انگشتدارددارددارد
باتریلیتیوم-پلیمری 3750 میلی‌آمپر ساعت غیر قابل تعویض شارژ سریع 22.5 واتلیتیوم-پلیمری 4000 میلی‌آمپر ساعت غیر قابل تعویض شارژ سریع 15 واتلیتیوم-پلیمری 4000 میلی‌آمپر ساعت غیر قابل تعویض شارژ سریع 27 وات

Quick Charge 4+

تاریخ عرضه14 شهریور 9825 آذر 9830 مرداد 98
قیمت هنگام عرضه 299.99 دلار/  273.31 یورو/  243.94 پوند 269.90 دلار /  268.06 یورو / £ 269.89 پوند 409.99 دلار/  441.79 یورو /  616.66 پوند

 


قیمت گوشی هواوی Nova 5T


همچنین بخوانید :

گوشی Huawei Nova 5T با 128 گیگابایت حافظه و رم 6 گیگابایتی در اروپا با قیمت 399 پوند (تقریبا 445 دلار) در رنگ‌های بنفش، آبی و مشکی عرضه شد. اما در زمان نگارش مقاله، خرید این گوشی جدید هواوی با 299.99 دلار/  273.31 یورو/  243.94 پوند امکانپذیر است و می‌توانید نسخه 128 گیگابایتی آن با 8 گیگابایت رم را در آمازون 349.50 دلار بخرید. در ایران نیز در زمان نگارش این مقاله گوشی هواوی نوا 5 تی با قیمت 5میلیون و ششصد هزار تا 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 


سخن پایانی


پس از بررسی گوشی Huawei Nova 5T باید گفت سرعت حسگر اثر انگشت، کیفیت دوربین اصلی و گسترده و همچنین طراحی مناسب و ظاهر زیبا و جذاب، از نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف این گوشی هوآوی باید به کیفیت متوسط عکاسی حالت شب، مشکل بودن استفاده از لنزهای ماکرو، امکانپذیر نبودن تطابق نمایشگر LCD آن با اکثر نمایشگرهای OLED، تعداد زیاد برنامه‌های از قبل نصب شده آن اشاره کرد.

بررسی huawei nova 5t

گفتنی است با وجود قرار گرفتن هواوی در لیست سیاه آمریکا، گوشی هواوی نوا 5 تی هنوز مجاز به استفاده از خدمات تلفن همراه گوگل است بنابراین مانند سایر تلفن‌های اندرویدی است. با این وجود این گوشی در ایالات متحده به فروش نمی‌رسد و میدان در اختیار سایر رقبای آن است. وجود گوشی‌های هم‌رده توانمند، کار Nova 5T در جلب توجه خریداران را مشکل کرده است اما همچنان یکی از گوشی‌های پرفروش حال حاضر است.

با همه این‌ها و اطلاعات بیان شده، می‌توان گفت که nova 5t به عنوان یک گوشی میان‌رده از کارایی خوبی نیز برخوردار است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا تاکنون تجربه استفاده از محصولات هواوی را داشته‌اید؟ پیش‌بینی شما در مورد آینده این گوشی چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402