دانلود فیلم پیتر خرگوشه ۲: فراری (Peter Rabbit 2) ؛ تریلر، داستان و نکات جالب

فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم پیتر خرگوشه ۲: فراری (Peter Rabbit 2:The Runaway) دنباله فیلم سینمایی پیتر خرگوشه 2018 است. در این مقاله پس از دانلود انیمیشن پیتر خرگوشه 2، با داستان، بازیگران، و نکات جالب لایو اکشن پیتر خرگوشه ۲ آشنا می‌شویم.

فیلم پیتر خرگوشه 2: فراری، دنباله انیمیشن پیتر خرگوشه است که در سال 2018 اکران شد. این فیلم توسط ویل گلاک (Will Gluck) کارگردانی شده و به قلم پاتریک بورلی (Patrick Burleigh) و گلاک نوشته شده است. این انیمیشن کمدی-ماجراجویی براساس داستان‌های پیتر خرگوشه به قلم بئاتریس پاتر (Beatrix Potter) ساخته شده است. انیمیشن پیتر خرگوشه در مورد زندگی تعدادی حیوان است که به سرکردگی یک خرگوش قصد دارند در اداره یک مزرعه به صاحب مزرعه کمک کرده و با او در مزرعه زندگی کنند، اما ذات بازیگوش پیتر خرگوشه باعث ایجاد جنگ و جدال‌هایی بین این حیوان و صاحب مزرعه می‌شود که اتفاقات این فیلم‌ها را رقم می‌زند.

پاندمی کووید-19 سبب شد تاریخ اکران این انیمیشن چندین بار تغییر کند. اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که پیتر خرگوشه 2 کی اکران میشود؟ بگذارید این خبر خوش را به شما بدهیم که این انیمیشن جذاب و فوق‌العاده بالاخره در 11 ژوئن 2021 (21 خردد 1400) در آمریکا اکران شد. در کنار بازیگرانی چون رز بیرن و دامنال گلیسون، ستارگانی مانند جیمز کوردون، مارگو رابی و الیزابت دبیکی نیز به عنوان صداپیشه در فیلم سینمایی پیتر خرگوشه 2 فراری حضور دارند.

در ویدئو زیر می‌توانید “تریلر فیلم پیتر خرگوشه 2 با زیرنویس فارسی” را تماشا کنید.

در این مقاله از پلازا پس از تماشای تریلر پیتر خرگوشه 2، به سراغ دانلود این انیمیشن زیبا می‌رویم. در ادامه داستان انیمیشن Peter Rabbit 2 2021 را می‌خوانیم، با بازیگران و صداپیشگان آشنا می‌شویم، و نگاهی به نظرات منتقدین خواهیم داشت. در انتها نیز برخی نکات جالب فیلم سینمایی پیتر خرگوشه 2 فراری را می‌خوانیم. با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

دانلود انیمیشن پیتر خرگوشه 2

فلیم پیتر خرگوشه 2

برای سهولت کار شما خواننده عزیز، در اولین بخش چند لینک برای دانلود فیلم 2021 Peter Rabbit 2: The Runaway با زیرنویس چسبیده فارسی برای شما آماده کرده‌ایم.

همچنین بخوانید :

کیفیت: 1080p | حجم: 1.97 گیگابایت

کیفیت: 720p | حجم: 993 مگابایت

کیفیت: 480p | حجم: 500 مگابایت

داستان انیمیشن پیتر خرگوشه 2

در قسمت اول با پیتر خرگوشه، پسرعمویش بنجامین بانی و خواهران سه قلوی پیتر یعنی فلاپسی، موپسی و کوتون تیل، و همچنین توماس مک‌گرگور و بئاتریس آشنا شدیم. در این قسمت همچنین شاهد چالش‌های بین پیتر و توماس، و  ماجرای عاشقانه توماس و بئاتریس بودیم.

فیلم پیتر خرگوشه 2

در قسمت دوم، فیلم پیتر خرگوشه 2: فراری، توماس و بئا و خرگوش‌ها خانواده‌ای را تشکیل داده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد پیتر نمی‌تواند بر ذات بازیگوش خود غلبه کند. او با ماجراجویی در خارج از باغ ناگهان خود را در جایی می‌یابد که به بدجنسی پیتر ارزشمند محسوب می‌شود؛ اما وقتی خانواده او همه چیز را به خطر می‌اندازند تا دنبالش بگردند، زمان آن رسیده است که پیتر با خود تصمیم بگیرد که می‌خواهد چه نوع خرگوشی باشد.

بازیگران فیلم پیتر خرگوشه ۲: فراری

انیمیشن پیتر خرگوشه 2 بازیگران و صداپیشگان بنامی دارد که در این بخش با آنان آشنا می‌شویم.  ستارگان فیلم همان ستارگان فیلم پیتر خرگوشه هستند و دیوید اویلو (David Oyelowo) نیز به آن‌ها اضافه شده است. دومنال گلیسون در نقش توماس مک‌گریگور، روز بیرن در نقش بیا و دیوید اویلو در نقش پرسی مک گریگور به عنوان نقش‌های لایو اکش Peter Rabbit 2 بازی می‌کنند.

رز بیرن در نقش بئا مک‌گرگور

فیلم پیتر خرگوشه ۲: فراری

رز بیرن (Rose Byrne) بازیگر استرالیایی متولد 24 جولای 1979 (2 مرداد 1358) است. او بازیگری را از اوایل دهه 1990 با حضور در فیلم‌ها و سریال‌های استرالیایی آغاز کرد. رز با نقش کوچکی در فیلم Star Wars: Episode II – Attack on the Clones (2002) وارد هالیوود شد. از جدیدترین کارهای او می‌توانیم فیلم I Am Mother (2019)، فیلم Like a Boss (2020) و سریال Mrs. America (2020) را نام ببریم.

دامنال گلیسون در نقش توماس مک‌گریگور

انیمیشن پیتر خرگوشه 2

دامنال گلیسون (Domhnall Gleeson) نویسنده، بازیگر و کارگردان ایرلندی است. دامنال متولد شهر دوبلین در تاریخ 12 می 1983(22 اردیبهشت 1362) است. او پسر برندان گلیسون، بازیگر ایرلندی، است و در چند فیلم همراه با پدر خود بازی کرده است. او با نقش بیل ویزلی در مجموعه فیلم‌های هری پاتر نزد بینندگان شناخته شد. او را در آثاری چون فیلم َAnna Karenina (2012)، فیلم The Revenant (2015)، و سریال Run (2020) دیده‌ایم.

دیوید اویلوو در نقش نایجل باسیل-جونز

لایو اکشن پیتر خرگوشه ۲

دیوید اویلوو (David Oyelowo) بازیگر و تهیه‌کننده است. دیوید متولد 1 آوریل 1976 (12 فروردین 1355) در انگلستان است و شهروندی آمریکا و انگلستان را دارد. او با نقش مارتین لوتر کینگ جونیور در فیلم Selma (2014) شناخته شد. بازی او در فیلم Lincoln (2012)، فیلم The Butler (2013)، و فیلم A United Kingdom (2016) تحسین می‌شود.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
کارتون مینیون ها 2 (Minions 2: The Rise of Gru) ؛ تریلر، داستان ...
نسیبه عسکری26 تیر 1401 12:30
thumbnail
انیمیشن فروزن 3 (Frozen 3) ؛ اخبار، شایعات، داستان و تاریخ ...
مروارید حاجی پور19 خرداد 1400 11:44

صداگذاران فیلم هم شامل بازیگران زیر می‌شوند.

جیمز کوردن: پیتر خرگوشه

جیمز کوردن بازیگر،کمدین و یک میزبان گفتگوهای شبانه انگلیسی است که در حال حاضر برنامه (The Late Late Show with James Corden) را میزبانی می‌کند که یک گفتگوی لیت‌نایت در شبکه CBS آمریکاست.

مارگو رابی: فلاپسی خرگوشه

مارگو رابی بازیگر و تهیه کننده استرالیایی است که برای جایزه آکادمی و جایزه بفتا نامزد شده است. در سال 2017 مجله تایم او را بین 100 شخصیت تاثیرگذار دنیا قرار داد. او در بین بازیگران زن با بیشترین دستمزد قرار دارد.

الیزابت دبیکی : موپسی خرگوشه

الیزابت دبیکی بازیگر استرالیایی است که بعد از اولین فیلم بلندش، A Few Best Men در فیلم گتسبی بزرگ ظاهر شد و برای این نقش جایزه ACCTA را برای بهترین بازیگر نقش زن مکمل دریافت کرد.

فیلم سینمایی پیتر خرگوشه 2 فراری

دیز ریدلی: کوتونتیل خرگوشه

دیز ریدلی بازیگر انگلیسی است که بیشتر به‌خاطر نقش‌ ری (Rey) در فیلم سه گانه جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود، آخرین جدای، و خیزش اسکای واکر شناخته شده است که او را به عنوان چهره برجسته بین‌المللی معرفی کرد.

لنی جیمز: بارناباس

لنی جیمز بازیگر انگلیسی، نویسنده و نمایشنامه‌نویس است. او بخاطر نقش‌ تونی گیتز (Tony Gates) در لاین آو دیوتی (Line of Duty)، مورگان جونز (Morgan Jones) در واکینگ دد بیشتر شناخته شده است و در فیلم‌های زیادی مثل ربودن (Snatch) و بلید رانر2049 (Blade Runner 2049) بازی کرده است.

روپرت دگاس: سموئل ویسکرز

روپرت دگاس بازیگر استرالیایی/بریتانیایی است که بیشتر به‌خاطر صدایش در انیمیشن و کتاب صوتی شناخته شده است. از دهه 1980 او در فیلم و تلویزیون، تئاتر، بازی‌های ویدیویی، محصولات رادیویی و پادکست‌ها و کتاب‌‌های صوتی به عنوان تهیه کننده فعالیت دارد.

نقد لایو اکشن پیتر خرگوشه ۲

انیمیشن Peter Rabbit 2 2021

فیلم پیتر خرگوشه ۲: فراری همانند بسیاری از دیگر آثار سینمایی که قرار بود در سال 2020 اکران شوند، با تاخیر در اکران روبرو شد. برنامه‌ریزی اولیه بدین صورت بود که انیمیشن پیتر خرگوشه 2 در فوریه 2020 به روی پرده سینماها برود. اما شیوع کووید-19 همه برنامه‌ریزی‌ها را به هم ریخت. پس از چندین بار تغییر در تاریخ اکران، سرانجام فیلم سینمایی پیتر خرگوشه 2 فراری در 25 مارس 2021 (5 فروردین 1400) در استرالیا اکران شد. این انیمیشن در 17 می 2021 (27 اردیبهشت 1400) و 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) به ترتیب در بریتانیا و ایالات‌متحده‌آمریکا به روی پرده رفت.

انیمیشن Peter Rabbit 2 2021 با بودجه‌ای 45 میلیون دلاری ساخته شد و فروش آن در گیشه تاکنون به 127.3 میلیون دلار رسیده است. بینندگان از این انیمیشن نیز همانند قسمت اول آن استقبال کرده و امتیاز 6.2 از 10 را به آن داده‌اند. منتقدین در مجموع نظرات متفاوتی در این مورد دارند. وبسایت راتن تومیتوز براساس 65 نظر امتیاز 68% ، و وبسایت متاکرتیک براساس 14 نقد امتیاز 43 از 100 را به فیلم پیتر خرگوشه ۲: فراری اختصاص داده‌اند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
دانلود و معرفی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ ؛ هیولاها ...
نسترن امین زاده25 دی 1400 10:30
thumbnail
دانلود انیمیشن بچه رئیس ۲ با دوبله و زیرنویس فارسی
نسترن امین زاده13 تیر 1400 21:21
thumbnail
معرفی انیمیشن Sing 2 ؛ تاریخ اکران، داستان و صداپیشگان
الهه بیات08 تیر 1400 14:00
thumbnail
معرفی انیمیشن Spirit Untamed ؛ تریلر، داستان و صداپیشگان
الهه بیات30 خرداد 1400 14:00

در این بخش نگاهی اجمالی به نمرات و نظرات منتقدین در نقد انیمیشن پیتر خرگوشه 2 داریم.

Variety/ کورتنی هوارد: 70

این دنباله برتر و عالی هم توضیحی بر گذشته در مورد کارهای تمسخرآمیز او است و هم به عنوان یک نکته محوری برای شخصیت اصلی داستان شناخته می‌شود. لایو اکشن پیتر خرگوشه ۲ ترکیبی زیرکانه، سرگرم‌کننده و بانشاط از شوخی و شوخ‌طبعی بازتابنده با احساسات تیز و روشنفکرانه در مورد فردگرایی و تجارت است.

Empire/ ایان فریر: 60

انیمیشن Peter Rabbit 2 2021 در مقایسه با انیمیشن The Mitchells Vs The Machines کمی ضعیف و عمومی است، اما حضور رز بیرن و دامنال گلیسون یک ترکیب برنده است. کارگردان نیز به اندازه کافی شوخ‌طبعی و زیرکی به داستان اضافه می‌کند که تماشای این دنباله تا به انتها توجیه‌پذیر باشد.

تریلر پیتر خرگوشه 2

RogerEbert.com/ کریستی لمیر: 50

فیلم سینمایی پیتر خرگوشه 2 فراری با شوخی کردن و افراط در همان غرایزی که اصرار دارد مشکل‌ساز هستند، در واقع هم خدا را می‌خواهد هم خرما را. اما شاید این امر شما را آزار ندهد. شاید شما فقط از که می‌توانید همراه فرزندانتان بار دیگر به سالن سینما بروید، خوشحال هستید. در این صورت، این انیمیشن به اندازه کافی برای شما خوب است.

Los Angeles Times/ مایکل اردونا: 40

انیمیشن Peter Rabbit 2 2021 با وجود روابط اندکی خطرناک بین انسان و حیوان، از زیبایی حیوانات ساخته شده توسط گرافیک کامپیوتری جان می‌گیرد. خوشبختانه، ما هیچگاه از تماشای خرگوش‌هایی با صورت‌های کوچک وجدی سیر نخواهیم شد. پیشرفت و رشد بخش فناوری سینما واقعا قابل توجه است.

The New York Times/ بن کنیگزبرگ: 30

برای هر فردی که شکایت دارد لایو اکشن پیتر خرگوشه ۲ به نگاه وسواسی و عجیب بئاتریس پاتر خیانت کرده، و بیش از اینکه به مساله غارت سبزیجات آقای مک‌گرگور بپردازد به روی حمله خود به کاتالوگ‌های موسیقی تمرکز کرده، یک بار دیگر می‌گویم این دنباله به کارگردانی ویل گلاک است و پیشاپیش تمامی این اعتراضات را به جان خریده است.

نکات جالب درباره فیلم پیتر خرگوشه ۲: فراری

در این قسمت قصد داریم به چند نکته جالب درباره لایو اکشن پیتر خرگوشه ۲ بپردازیم.

  • شخصیت بارناباس در این فیلم مثل شخصیت Felix D’eer در فیلم اول، در هیچ کدام از داستان‌های بئاتریکس پاتر وجود ندارد.

انیمیشن پیتر خرگوشه 2

  • انیمیشن Peter Rabbit 2 2021 سومین همکاری جیمز کوردن با انیمیشن سونی پس از فیلم‌های The Emoji Movie و پیتر خرگوشه است.
  • در این فیلم در یک صحنه، پیتر بر روی سیمان مرطوب در خیابان که در حال سفت شدن است قدم می‌زند و ناگهان در سیمانی که حالا خشک شده است گیر می‌کند. یک صحنه مشابه در انیمیشن زوتوپیا (2016) با جودی هابز (Judy Hopps) که او هم خرگوش بود، اتفاق افتاده بود.
  • فیلم سینمایی پیتر خرگوشه 2 فراری ششمین فیلم فرنچایز انیمیشن سونی پس از اسمورف‌ها (2011) ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (2009) هتل ترانسیلوانیا (2012) مورمور (2015) و فیلم پرندگان خشمگین (2016) است.

سخن پایانی

همان‌طور که در این مقاله گفته شد، داستان پیتر خرگوشه 2 مثل قسمت 1 این فیلم پیرامون ماجراجویی‌های خرگوش‌ها و خانواده مک گریگور و داستان‌های آن می‌چرخد که در محوریت تمام این اتفاقات پیتر خرگوشه حضور دارد. در ماه می سال 2021 ویل گلاک اعلام کرد که نوشتن فیلمنامه قسمت سوم انیمیشن پیتر خرگوشه به پایان رسیده است.

اکنون که با فیلم پیتر خرگوشه ۲: فراری آشنا شدیم و برای دانلود آن اقدام کردیم، نظر شما در مورد این انیمیشن هیجان‌انگیز چیست؟ آیا قسمت اول آن را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما کدام قسمت تماشایی‌تر و قوی‌تر بود؟ به نظر شما قسمت سوم چه داستانی خواهد داشت؟ برای ثبت نظرات خود از بخش ارسال دیدگاه در پایین همین صفحه استفاده کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402