راهنمای خرید هولدر گوشی + بهترین انواع پایه نگهدارنده موبایل

Mobile Holder / پایه نگهدارنده موبایل / هولدر موبایل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هنگام رانندگی تلفن همراهتان را کجا قرار می‌دهید؟ اگر برایتان پیش آمده که درست زمانی که به موبایلتان نیاز داشته‌اید برای استفاده از آن دچار دردسر شده‌اید هر چه زودتر باید یک پایه نگهدارنده موبایل بخرید.

بهترین کار این است که هنگام رانندگی از استفاده از تلفن همراه خودداری کنید. با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، هنگام رانندگی نباید گوشی را در دست داشته باشید. رها کردن آن در قسمتی از کنسول خودرو نیز کار عاقلانه‌ای نیست چرا که هردو این کارها هم جان شما و هم جان بقیه رانندگان و مسافران را به خطر خواهد انداخت. خوشبختانه راه حل سومی به نام استفاده از پایه نگهدارنده موبایل وجود دارد.

پایه نگهدارنده موبایل یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی موبایل است و به شما این امکان را می‌دهد تلفن خود را در نزدیکی خود نصب کنید تا بتوانید مکالمه‌های هندزفری داشته باشید، موسیقی را از طریق یک سیستم استریو بلوتوث پخش کنید، از تلفن خود به‌عنوان دستگاه GPS استفاده کنید یا اپلیکیشن‌های رایج مسیریابی را به کار بگیرید.

تنوع زیاد این هولدرها انتخاب یک مورد مناسب را دشوار می‌کند. در این مقاله سعی می‌کنیم راهنمایی برای خرید پایه نگهدارنده موبایل در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 


هولدر موبایل چیست


هولدر یا پایه نگهدارنده موبایل ابزاری است که برای ثابت کردن تلفن همراه در یک مکان مشخص به کار می‌رود. این مکان می‌تواند قسمتی از اتومبیل، موتورسیکلت، دوچرخه یا هر وسیله متحرک دیگر باشد.

 


انواع پایه نگهدارنده موبایل


انواع مختلفی از هولدرهای موبایل وجود دارد که در ادامه به معرفی و بررسی نقاط ضعف و نقاط قوت آنها می‌پردازیم.

 

پایه نگهدارنده موبایل داشبورد یا شیشه جلو اتومبیل

هولدر موبایل

فرم کلاسیک پایه نگهدارنده موبایل در اتومبیل دارای یک پایه مکش است که می‌توانید آن را به شیشه جلو اتومبیل یا داشبورد بچسبانید. آنها به‌طور معمول قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید در صورت لزوم آنها را در جهت دیگری بچرخانید. با این حال ما استفاده از آنها را در بیشتر موارد توصیه نمی‌کنیم. آنها چندین اشکال دارند که در انواع دیگر هولدر موبایل وجود ندارد.

بزرگ‌ترین مسئله این است که پایه مکش به‌ندرت برای مدت طولانی به شیشه جلو اتومبیل شما میچسبد. به همین دلیل، یک دست‌انداز یا پیچ شدید می‌تواند موجب افتادن گوشی شما شود. اگر تلفن شما بزرگ و در نتیجه سنگین باشد، جدا شدن پایه مکش خطر بیشتری را به همراه دارد و در صورتی که در منطقه‌ای با دمای بسیار پایین زندگی می‌کنید ممکن است برای چسباندن پایه مکش به مشکل بخورید.

علاوه بر این، داشبورد برخی خودروها با این نوع پایه نگهدارنده موبایل سازگار نیست. تنها در صورتی می‌توان پایه مکش را روی داشبورد متصل کرد که یک فضای مسطح برای سوار کردن آن وجود داشته باشد. داشبوردهای موج‌دار مانع چسباندن آنها در اتومبیلتان می‌شوند.

در نهایت، داشتن یک هولدر بزرگ و موبایل در وسط شیشه جلو اتومبیل، مانع دید شما می‌شود. به‌علاوه، قرار گرفتن تلفن شما در معرض نور خورشید می‌تواند آن را بیش از حد گرم کند. انواع دیگر هولدر گوشی شما را زیر داشبورد نگه می‌دارند، بنابراین با چنین مشکلی مواجه نخواهید بود.

 

پایه نگهدارنده موبایل CD Player

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

گرچه این پایه‌ها زمانی یک فیچر عمومی در اتومبیل‌ها بودند، با رایج‌تر شدن پخش موسیقی (streaming music) سی‌دیپلیرها حذف می‌شوند. اگر ماشین شما هنوز یک CD Player دارد احتمالا سالهاست از آن استفاده نکرده‌اید. پس چرا آن را به یک پایه نگهدارنده موبایل مجهز نکنید؟

نگهدارنده موبایل اسلات CD خود را با دستگاه پلیر ماشین شما وفق می‌د‌هد. هولدر را به سادگی داخل CD پلیر قرار داده و دستگیره را بچرخانید، شیارها در داخل پلیر محکم می‌شوند. سپس می‌توانید موبایلتان را در مکان جدید و مناسب خود قرار دهید.

این نوع پایه نگهدارنده موبایل، مشکلی با شیشه جلو اتومبیل ندارد. میدان دید شما را محدود نمی‌کند، هنگام عبور از دست‌انداز مستعد افتادن نیست و به مرور زمان لیز نمی‌خورد. تا زمانی که شما یک دستگاه پخش سی‌دی دارید که آن را استفاده نمی‌کنید، این گزینه عالی است. بسته به تنظیمات اتومبیل شما، ممکن است بخشی از سیستم مدیا مسدود شود. قبل از خرید حتما این موضوع را در نظر بگیرید.

 

پایه نگهدارنده موبایل اتومبیل دریچه هوا

نگهدارنده موبایل داشبورد

آخرین نوع هولدر رایج، به دریچه‌های موجود در اتومبیل شما متصل می‌شود. بعد از سوار کردنِ سریعِ نگهدارنده موبایل (بسته به مدل)، به سادگی گیره را در یکی از دریچه‌های اتومبیل قرار می‌دهید و هولدر در آنجا باقی می‌ماند. مانند بیشتر پایه‌های نگهدارنده موبایل می‌توانید در همان جا با فشار دادن یک دکمه، دسته‌ها را آزاد کرده و در صورت لزوم هولدر را بچرخانید.

نگهدارنده موبایل دریچه هوا (کولر) همان مزایای هولدر CD player را دارد و درصورتی‌که ماشین شما دارای دستگاه پخش CD نباشد، انتخاب خوبی برای شماست. آنها تلفن شما را از دید عموم دور نگه می‌دارند و مستعد سقوط تلفن نیستند.

با این حال، عاقلانه است که قبل از خرید یکی از این هولدرها، دریچه‌های اتومبیل خود را دوباره بررسی کنید. اگر ماشین شما قدیمی‌تر باشد، ممکن است اسلایدرهای دریچه ضعیف باشند و با یک ضربه تلفن شما را رها کنند. همچنین، اشکال خاص دریچه (بیشتر دریچه‌های دایره‌ای) با این نگهدارنده‌ها درست کار نمی‌کنند.

تنها نگرانی در مورد نگهدارنده موبایل دریچه هوا این است که تلفن شما را مستقیما در مقابل جریان هوا قرار می‌دهد. اگر در منطقه‌ای بسیار سرد زندگی می‌کنید تلفنتان به مدت طولانی در مقابل حرارت گرم می‌شود و در مقابل دریچه تا حدودی مانع جریان هوا می‌شود.

 

پایه نگهدارنده موبایل مکانیکی یا پایه نگهدارنده مغناطیسی؟

پایه نگهدارنده گوشی

ما سه نوع اصلی پایه نگهدارنده موبایل اتومبیل را پوشش دادیم اما مورد اصلی دیگری را برای هر سه آنها ذکر نکردیم: نگهدارنده موبایل مغناطیسی. این نوع هولدر به جای این‌ که گوشی شما را با گیره‌های فیزیکی نگه دارد، یک برچسب مغناطیسی دارد که به پشت تلفنتان وصل می‌کنید. وقتی موبایلتان را بر روی پایه نگهدارنده قرار می‌دهید به لطف این آهنربا به آن می‌چسبد.

لازم نیست نگران نزدیک بودن این آهن‌ربا به تلفن خود باشید. با وجود این که آهن‌ربا می‌تواند به درایو هارد دیسک صدمه بزند تلفن‌های مدرن دارای اجزایی نیستند که یک آهنربای کوچک به آن آسیب برساند. برای اکثر تلفن‌ها، قرار دادن برچسب مغناطیسی در نزدیکی پایین دستگاه، مانع مزاحمت برای سایر موارد (مانند دوربین و …) نمی‌شود. تنها استثنا در این مورد شارژ بی‌سیم است. بسته به شرایط تلفن شما، داشتن آهنربا در پشت می‌تواند در این امر اختلال ایجاد کند.

در حالی که هولدرهای مغناطیسی راحت هستند (با معضل محکم یا آزاد کردن گیره‌ها مواجه نیستند)، با یک مشکل نسبتا بزرگ دارند. اگر تلفن شما کیس نداشته باشد چسباندن آهنربا در پشت آن بسیار ناخوشایند است. شما می‌توانید آهنربا را درون کیس‌های نازک قرار دهید اما در مورد کیس‌های محکم ممکن است دردسرهایی وجود داشته باشد. بنابراین اگر به شارژ بی‌سیم متکی هستید و نمی‌خواهید تلفنتان کیس داشته باشد نگهدارنده‌های مغناطیسی برایتان مناسب نیستند.

 


راهنمای خرید هولدر گوشی


در مجموع، برای خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین خود باید به چند نکته دقت کنید.

پایه موبایل

  • روش نصب. روش نصب به نحوه اتصال پایه نگهدارنده موبایل به ماشین شما اشاره دارد. همان‌طور که در بخش قبل گفته شد متداول‌ترین گزینه‌ها نصب از طریق یک پایه مکش که به شیشه جلو اتومبیل یا داشبورد متصل می‌شود و یا قرار دادن پایه داخل هواکش یا اسلات CD است. با این وجود، برخی روش‌های نصب جایگزین مانند نگهدارنده لیوانی نیز وجود دارد.
  • روش اتصال تلفن. اکثر هولدرهای موبایل دارای نوعی گیره قابل تنظیم هستند که تلفن را در جای خود نگه می‌دارد یا تلفن شما را با استفاده از آهن‌ربا در جای خود ثابت می‌کنند.
  • سازگاری با تلفن همراه. همه نگهدارنده‌های موبایل با همه تلفن‌های همراه سازگار نیستند. هولدرهایی که با گیره تلفن را نگه می‌دارند دامنه مشخصی دارند بنابراین اگر تلفن همراه شما عریض‌تر یا باریک‌تر باشد، دیگر مناسب نیستند. اما مدل‌های مغناطیسی با این محدودیت مواجه نیستند.
  • ثبات. پایه نگهدارنده موبایل انتخابی شما چقدر مقاوم است؟ آیا احتمال دارد از جایی که به ماشین شما سوار شده جدا شود یا تلفن همراه شما را رها کند؟ برای جلوگیری از بروز مشکلات، هولدر گوشی قوی و پایداری را انتخاب کنید.
  • دوام. برخی از پایه‌های نگهدارنده موبایل برای خودرو نسبت به سایرین با دوام‌تر هستند. معمولا انتظار می‌رود مدل‌های گران‌قیمت‌تر از ماندگاری و ساخت بهتری برخوردار باشند اما همیشه این‌طور نیست.

 


معرفی بهترین انواع پایه نگهدارنده موبایل


پنج پایه نگهدارنده موبایل که در ادامه به شما معرفی می‌شوند بر اساس رتبه‌بندی آمازون در پایان ژانویه 2020 انتخاب شده‌اند و ممکن است تغییراتی در آن رخ دهد. پس از آن به معرفی پنج هولدر دیگر که در بازار ایران نیز وجود دارند خواهیم پرداخت.

 

پایه نگهدارنده موبایل مغناطیسی Penom

هولدر موبایل رومیزی

نکته ارزشمند در مورد هولدر مغناطیسی پنوم ( Penom Magnetic Phone Car Mount) قابل اطمینان بودن و آسان بودن استفاده از آن است. برخی از نگهدارنده‌های تلفن‌های همراه این احساس را به شما القا می‌کنند که باید دارای یک مدرک مهندسی درجه یک باشید تا فقط بتوانید آن را در جای خود نصب کنید و یا این که ایمن نیستند یا تلفن شما را رها می‌کنند. به هر حال، این هولدر Penom را می‌توانید به راحتی در دریچه هواکش اتومبیل خود محکم ببندید. همچنین لازم است که یک صفحه فلزی نازک را به گوشی یا کیس آن بچسبانید تا جذب آهن‌ربا شود، اما این صفحه فلزی با یک لایه محافظ ارائه می‌شود تا بعدا بتوانید بدون آسیب رساندن به گوشی، آن را جدا کنید.

این نگهدارنده موبایل در واقع دارای چهار آهن‌رباست که به آن اجازه می‌دهد وزنی بیش از شش پوند را نگه دارد، یعنی بیش از اندازه قدرتمند است تا تلفن شما را به سرعت جذب کند و نگه دارد و در صورت برخورد با دست‌انداز، مطمئنا گوشی شما نمی‌افتد. همچنین این هولدر به دلیل مغناطیسی بودنش کاملا فراگیر است و می‌تواند تلفن‌هایی با هر اندازه را نگه دارد. چرخش پیچ 360 درجه‌ای آن به شما امکان می‌دهد تا بهترین زاویه را برای قرار دادن گوشی خود پیدا کنید. قیمت 14 دلاری این پایه نگهدارنده موبایل از بسیاری موارد دیگر بیشتر است، اما هنوز هم بسیار منطقی است.

ویژگی‌های کلیدی نگهدارنده موبایل مغناطیسی Penom:

  • شامل دو صفحه مغناطیسی و لایه‌های محافظ است؛
  • سازگاری عمومی؛ حتی برای تبلت‌های کوچک نیز مناسب است؛
  • موقعیت نصب آن زاویه دید شما را محدود نمی‌کند.

 

هولدر گوشی Bosynoy

پایه نگهدارنده موبایل خودرو

نگهدارنده موبایل Bosynoy برای اتومبیل ( Bosynoy Cell Phone Holder for Car)، با اکثر گزینه‌های دیگر کمی تفاوت دارد، اما اجازه ندهید این موضوع شما را منصرف کند. این دستگاه با استفاده از یک پد چسبنده روی پایه، به داشبورد شما متصل می‌شود و در صورتی که بخواهید هولدر را به اتومبیل دیگری انتقال دهید، قابل شستشو و استفاده مجدد است. طراحی این پایه نگهدارنده موبایل به حالت تاشو است و زمانی که استفاده نمی‌شود تا نزدیکی سطح تا می‌شود بنابراین وارد حریم زاویه دیدتان نمی‌شود.

این نگهدارنده تلفن همراه فقط در راستای افقی قرار می‌گیرد که ممکن است برای استفاده همه‌منظوره ایده‌آل نباشد، اما هنگام به‌کارگیری تلفن به‌عنوان یک وسیله مسیریابی ماهواره‌ای عالی است.

اگرچه این نگهدارنده کاملا عمومی نیست اما می‌تواند هر تلفن همراه بین 3 تا 6.8 اینچ را نگه دارد که تقریبا همه تلفن‌های هوشمند موجود در بازار را شامل می‌شود. با این حال، اگر تلفن شما دارای یک کیس خاص ضخیم و ناصاف باشد، ممکن است متوجه شوید که برای Bosynoy مناسب نیست، بنابراین برای استفاده از نگهدارنده، باید آن را از کیس خارج کنید. نسخه مشکی این نگهدارنده موبایل 13 دلار قیمت دارد اما برخی رنگ‌های دیگر هزینه بیشتری دارند.

ویژگی‌های اصلی پایه نگهدارنده موبایل Bosynoy:

  • بسیار پایدار است؛
  • به تلفن شما صدمه‌ای وارد نمی‌کند و برای گیر کردن تلفنتان در آن، به هیچ چیزی احتیاج ندارد؛
  • می‌تواند بیشتر دستگاه‌های GPS و همچنین تلفن‌های همراه را در خود جای دهد.

 

نگهدارنده موبایل Arteck

پایه نگهدارنده موبایل برای عکاسی

اگر بودجه کافی ندارید یا به‌ندرت از هولدر تلفن همراه استفاده می‌کنید و بنابراین نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، نگهدارنده تلفن همراه عمومی آرتک (Arteck Universal Mobile Phone Car Holder) یک انتخاب عالی است و با قیمتی کمتر از 6 دلار، یکی از ارزان‌ترین هولدرهای گوشی موجود در بازار است. این بدان معنا نیست که عملکرد ضعیفی دارد. البته امکان دارد این هولدر برخی از ویژگی‌های مدل‌های بالاتر را نداشته باشد، اما کار خودش را تمام و کمال انجام می‌دهد. نگهدارنده Arteck از طریق یک پایه مکنده به داشبورد یا شیشه جلوی اتومبیل می‌چسبد. سپس تلفن خود را در گیره‌ای قرار می‌دهید که با اکثر قریب ‌به‌اتفاق تلفن‌های هوشمند متناسب است.

گیره روی یک گوی چرخنده قرار دارد که به شما امکان می‌دهد تلفن خود را 360 درجه بچرخانید و همچنین آن را به عقب و جلو کج کنید بنابراین تلفن شما به‌راحتی در زاویه مورد نیازتان تنظیم می‌شود.

ویژگی‌های اصلی هولدر گوشی Arteck:

  • وسایل دارای 2.16 تا 3.54 اینچ عرض را در خود نگه می‌دارد؛
  • ژل چسبناک روی پایه مکنده، آن را با اطمینان ثابت می‌کند؛
  • قابل شستشو و نصب در یک وسیله نقلیه دیگر است.

 

نگهدارنده تلفن همراه مغناطیسی WizGear

پایه نگهدارنده موبایل ماشین

اگرچه همه از چسباندن صفحه مغناطیسی به گوشیشان خوششان نمی‌آید، اما نگهدارنده‌های موبایل مغناطیسی برای اتومبیل مفید هستند و استفاده از آنها ساده است. برترین نگهدارنده مغناطیسی منتخب ما ویزگر ( WizGear Universal Magnetic Car Mount Holder) است. در همان نگاه اول می‌توان گفت این نگهدارنده تلفن همراه بسیار بادوام است و مانند برخی از مدل‌های ارزان‌قیمت، با استفاده همیشگی خراب نمی‌شود. بدنه این نگهدارنده شامل شش آهن‌رباست بنابراین مهم نیست که جاده‌ای که در آن سفر می‌کنید چقدر پر پیچ و خم باشد؛ جای تلفن شما امن است.

از آنجایی که این هولدر در دریچه هواکش اتومبیل ثابت می‌شود نصب آن و جابه‌جایی‌اش از یک اتومبیل به اتومبیل دیگر بسیار ساده است و با مشکل شستشو و چسباندن مجدد پدهای چسبنده یا پایه‌های مکش مواجه نمی‌شوید. علاوه بر این، از آنجایی که پایه نگهدارنده WizGear روی داشبورد یا شیشه جلو قرار نمی‌گیرد، مانعی برای دید شما در جاده نخواهد بود. چرخاندن و تغییر زاویه آن نیز آسان است، بنابراین می‌توانید از تلفن خود در هر موقعیتی که مناسب شما باشد استفاده کنید. قیمت 15 دلار برای کیفیتی که دریافت می‌کنید معقول است.

ویژگی‌های اصلی نگهدارنده تلفن همراه مغناطیسی WizGea:

  • شامل سه صفحه فلزی و پوشش محافظ است؛
  • با هر تلفن همراهی متناسب است؛
  • بسیار محکم نصب و ثابت می‌شود.

 

پایه نگهدارنده موبایل Baseus

نگهدارنده موبایل ماشین

اگر فکر می‌کنید نگهدارنده‌های دریچه هواکش گزینه‌های ساده‌ای هستند، این هولدر گوشی ( Baseus Air Vent Compatible Car Phone Mount) باعث می‌شود تجدید نظر کنید. با 22 دلار قیمت، این گران‌ترین نگهدارنده تلفن همراه بین پنج گزینه برتر ماست اما بسیار خوب طراحی شده و ارزش ولخرجی را دارد. دسته ژل سیلیکا باعث می‌شود هولدر با اطمینان بیشتری به دریچه هواکش ماشین شما بچسبد. درعین‌حال نگهدارنده Baseus امکان چرخش کامل 360 را فراهم می‌کند. آنچه این مدل را از رقبای خود متمایز می‌کند، طراحی براکتی است که گوشی را در جای خود نگه می‌دارد. هنگامی که تلفن وارونه است، حسگر جاذبه براکت بیشتر تنگ می‌شود بنابراین گوشی نمی‌افتد.

نگهدارنده موبایل Baseus همگانی نیست اما می‌تواند طیف گسترده‌ای از تلفن‌های همراه را نگه دارد. اگر عرض گوشی شما بین 4.7 تا 6.5 اینچ باشد باید در این هولدر جا شود. به‌طور کلی بسیار بادوام است و به احتمال زیاد سال‌ها برای شما کار می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی پایه نگهدارنده موبایل Baseus:

  • به‌راحتی و با یک تماس، تلفن شما را رها می‌کند؛
  • نصب و استفاده از آن آسان است؛
  • هنگام رانندگی دید شما را مسدود نمی‌کند.

 

هولدر موبایل داشبورد هویت مدل HV-H711

هولدر موبایل

شرکت هویت شرکتی نام آشنا در حوزه تولید لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر به شمار می‌آید که قبلا در مورد آن صحبت کرده‌ایم. پایه نگهدارنده HV-H711 یکی دیگر از محصولات با کیفیت هویت است. این پایه علاوه بر خودرو بر روی سطوح مختلف مانند میز و دیوار نیز قابل استفاده است. این نگهدارنده بوسیله نیروی مغناطیسی آهنربا قادر است تلفن همراه نگه دارد. گوشی‌های با صفحه نمایش 1 تا 7 اینچ در این پایه نگهدارنده قابل استفاده هستند. علاوه بر این سری آن نیز قابل تنظیم در چندین جهت مختلف است و می‌تواند گوشی را در جهت افقی یا عمودی نگه دارد.

 

پایه نگهدارنده موبایل یوگرین LP117

بهترین هولدر موبایل برای ماشین

پایه نگهدارنده LP117 یوگرین با تمامی گوشی‌هایی که از صفحه نمایش 3.5 تا 5.7 اینچ بهره می‌برند سازگار است. علاوه بر این وزن گوشی نیز نباید بیش از 200 گرم باشد. این پایه قابلیت تنظیم به صورت 360 درجه را دارد و از همین رو می‌توانید گوشی را در هر زاویه‌ای که بخواهید قرار دهید. این محصول با استفاده از آهنرباهای نئودیمیم 52 که قدرتمندترین سری از این نوع آهنرباها به حساب می‌آیند، گوشی را حفظ می‌کند. نکته مهم در مورد این پایه، اندازه کوچک آن است که سبب می‌شود هنگام استفاده در خودرو فضای زیادی را اشغال نکند. همچنین سطح این نگهدارنده با استفاده از ژل سیلیکا پوشش داده شده تا از وارد آمدن هر نوع آسیبی مانند خط و خش به گوشی کاربر جلوگیری به عمل آید. استفاده از این ژل همچنین سبب شده سطح داشبورد خودرو یا دریچه‌های هوا نیز از آسیب مصون باشند.

 

هولدر موبایل تسکو THL 1202

نگهدارنده موبایل داشبورد

تسکو یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم جانبی محصولات دیجیتال به حساب می‌آید. پایه نگهدارنده THL 1202 این شرکت ایرانی نیز جزو محصولات با کیفیت و قابل اتکا آن به شمار می‌آید. در ساخت این پایه از پلاستیک ABS استفاده شده که دوام و ماندگار بالایی دارد. این پایه قابل استفاده بر روی داشبورد و شیشه خودرو است. علاوه بر این بر روی سایر سطوح نیز می‌توان از آن استفاده کرد. سری نگهدارنده آن با استفاده از آهنربا گوشی را نگه می‌دارد و همچنین از قابلیت تنظیم 360 درجه نیز برخوردار است.

 

پایه نگهدارنده موبایل تسکو مدل THL 1202

پایه نگهدارنده موبایل تسکو مدل THL 1202Tsco THL 1202 Phone Holder

مناسب برایگوشی های موبایل با هر اندازه

 

هولدر موبایل هوکو P6

پایه نگهدارنده گوشی

P6 هوکو ترکیبی از آلیاژ آلومنیوم، سیلیکون و پلاستیک ABS است. گیره آن قابل تنظیم در 360 درجه مختلف بوده و در ساخت آن از پلاستیک ضد لغزش استفاده شده تا قادر باشد گوشی را هنگام تکان‌های خودرو نگه دارد. این گیره تا 85 میلی‌متر قابل تنظیم است و می‌تواند گوشی‌هایی با صفحه نمایش 4 تا 6 اینچ را نگه دارد. این پایه از یک بازوی تاشو نیز استفاده می‌کند که با کمک آن می‌توان گوشی را در حالت‌های مختلفی نگه داشت. این پایه قابل استفاده بر روی سطوح مختلف اعم از داشبورد خودرو یا میز و همچنین شیشه است.

پایه نگهدارنده موبایل هوکو مدل P6

پایه نگهدارنده موبایل هوکو مدل P6Hoco P6 Phone Holder

قابلیت شارژندارد
مناسب برایموبایل هایی با اندازه 4 تا 6 اینچ

 

هولدر موبایل هوکو CA18

پایه موبایل

پایه نگهدارنده هوکو مدل CA18 یکی از محبوب‌ترین محصولات از نوع خود به شمار می‌آید. این پایه نسبت به سایر رقبا از طراحی کاملا متفاوتی بهره می‌برد و به لطف همین موضوع کاربردهای دیگری به جز نگه داشتن گوشی و تبلت را نیز دارا است. با استفاده از این محصول می‌توان بطری آب، کیف یا دیگر وسایل را به آن آویزان کرد؛ البته هوکو اعلام کرده حداکثر وزنی که این پایه قادر به تحمل آن است، 10 کیلوگرم خواهد بود. اما CA18 از پس انجام وظیفه اصلی خود نیز به خوبی بر می‌آید. این پایه، گوشی را با استفاده از نیروی مغناطیس نگه می‌دارد. هوکو در ساخت این محصول از آلیاژ آلومینیوم، سیلیکون و همچنین پلاستیک ABS استفاده کرده است. البته ذکر این نکته ضروری است که با توجه به طراحی این پایه، نمی‌توان آن را روی داشبورد یا شیشه جلویی خودرو نصب کرد و کاربرد آن بیشتر برای مسافرین صندلی عقب است.

پایه نگهدارنده موبایل هوکو مدل CA18

پایه نگهدارنده موبایل هوکو مدل CA18Hoco CA18 Phone Holder

قابلیت شارژندارد
ريموت عکاسیندارد
مناسب برایتمام گوشی و تبلت ها

بسیاری از رانندگان می‌توانند از مزایای پایه نگهدارنده موبایل بهره‌مند شوند. اما تنوع این محصولات ایجاب می‌کند از یک راهنما برای انتخاب هولدر گوشی مناسب استفاده شود. در این مقاله تلاش شده است این راهنما در اختیار شما قرار بگیرد. از شما می‌خواهیم تجربیاتتان در مورد استفاده ار نگهدارنده‌های موبایل را در قسمت کامنت با ما در میان بگذارید. لطفا به صفحه عمده فروشی ما نیز سر بزنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402