بهترین گجت های هوشمند موبایل؛ کاربردی و ارزان قیمت برای گوشی ها

Apple iPhone / آیفون اپل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با استفاده از بهترین گجت های هوشمند موبایل می‌توان از قابلیت‌های اضافه زیادی بهره‌مند شد. از همین رو در این مطلب به معرفی چندین گجت برتر و ارزان قیمت برای موبایل های هوشمند می‌پردازیم.

باور اینکه گوشی‌های هوشمند از زمان عرضه تا به امروز به سرعت تبدیل به یکی از مهمترین ابزارهای زندگی ما شده‌اند اندکی مشکل است. ما تقریبا در طول تمام ساعات روز برای انجام کارهای روزانه، گوش دادن به موسیقی، استفاده از خدمات مختلف و ارتباط با دوستان و آشنایان از گوشی خودمان استفاده می‌کنیم، البته این‌ها مواردی هستند که بین اکثر کاربران مشترک است. علاوه بر این موارد می‌توان از قابلیت‌هایی دیگری مثل ردیابی خودرو، باز کردن یا قفل کردن درب خانه و زیر نظر داشتن وضعیت سلامت بدن نیز استفاده کرد.

گذشته از تمام امکانات و قابلیت‌هایی که یک گوشی هوشمند به تنهایی قادر به ارائه آن است، مجموعه دیگری از ویژگی‌ها و خدمات نیز با استفاده از گجت های گوشی های هوشمند موجود در بازار قابل دسترسی هستند. در اینجا به چند نمونه از بهترین گجت های هوشمند موبایل که با وجود قیمت اندک، تاثیر بسیار زیادی بر روی نحوه استفاده گوشی توسط کاربران دارند اشاره خواهیم کرد.

فهرست مطالب

بهترین گجت های هوشمند موبایل

تعداد گجت های گوشی در بازار بسیار زیاد است اما بیشتر آن‌ها شاید کاربرد خیلی زیادی نداشته باشند. ما در ادامه به چند نمونه از آن‌ها که می‌توانند برای استفاده طیف مختلفی از کاربران مناسب باشند را معرفی خواهیم کرد.

1. ضدعفونی کننده گوشی با نور فرابنفش

بهترین گجت های موبایل

پس از دوران شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد اهمیت بیشتری به بهداشت فردی می‌دهند چرا که در آن زمان یکی از راه‌های انتقال این ویروس از طریق تماس دست‌ها با سطوح آلوده بود. گوشی‌های هوشمند نیز یکی از کثیف‌ترین دستگاه‌هایی هستند که شما در طول روز به آن‌ها دست می‌زنید. این دستگاه قادر است با استفاده از اشعه فرابنفش، 99.9 درصد باکتری‌ها و ویروس‌های روی گوشی را از بین ببرد. این دستگاه همچنین دارای یک ورودی کابل است تا همزمان با ضدعفونی کردن گوشی بتوانید آن را شارژ کنید. به گفته سازنده، فرایند ضدعفونی کردن گوشی با این دستگاه تنها 10 دقیقه طول خواهد کشید و شما علاوه بر گوشی می‌توانید کلید، کیف پول، هدفون، عینک و دیگر اشیا کوچک را هم ضدعفونی کنید.

2. کابل inCharge 6

گجت های گوشی

این کابل که توسط شرکت سوئیسی Rolling Square طراحی شده، در حقیقت 6 کابل مختلف را در 1 کابل ترکیب کرده است. با استفاده از آن شما می‌توانید به انواع درگاه‌ها از جمله USB-A و USB-C و microUSB و حتی درگاه لایتنینگ دسترسی داشته باشید. این کابل همچنین از امکان شارژ یک گوشی با گوشی دیگر پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن دیگر لزومی ندارد برای گوشی یا دیگر دستگاه‌های خود، مدام چندین کابل مختلف همراه داشته باشید. تنها ایراد آن این است که طول خیلی کمی دارد.

همچنین بخوانید :

3. میکروسکوپ گوشی Fingertip Microscope

بهترین گجت های موبایل

گجت Fingertip Microscope یکی از کوچک‌ترین میکروسکوپ‌های دنیا است که می‌تواند با گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. اگر به میکروسکوپ و مشاهده دنیایی که با چشمان غیر مسلح قابل مشاهده نیست، علاقه دارید ولی نمی‌خواهید یک میکروسکوپ خریداری کنید، این گجت بهترین انتخاب برای شما است. با استفاده از زوم 800 برابر آن می‌توانید وارد دنیای دیگری شوید و از آنجا عکاسی کنید.

4. لنز 3 بعدی Science Museum

SMARTPHONE 3D LENS / لنز سه بعدی گوشی هوشمند / گجت های گوشی های هوشمند

این لنز 3 بعدی به کاربر این امکان را می‌دهد تا با استفاده از دوربین گوشی هوشمند خود، ویدیوها را به صورت 3 بعدی ضبط کند. با توجه به اندازه کوچک این گجت می‌توان آن را به راحتی همراه با گوشی جا به جا کرد. این لنز، تصویر را با استفاده از روش استریوسکوپی به دو قسمت تقسیم می‌کند، این دو تصویر سپس در عینک‌های مخصوص 3D با یکدیگر ترکیب شده تا تصویر نهایی به شکل سه بعدی برای کاربر به نمایش گذاشته شود. این لنز از جنس پلاستیک ABS ساخته شده و سازگار با تمامی گوشی‌های هوشمند اعم از اندروید و iOS است. این محصول در حال حاضر با قیمت 6 دلار به فروش می‌رسد.

5. پد شارژ وایرلس لوکومی

Qi Wireless Charger loqomi / شارژر وایرلس لوکومی

پد شارژ وایرلس لوکومی یک گجت موبایل کارآمد برای افرادی است که می‌خواهند گوشی خود را به شکل وایرلش شارژ کنند. این پد که با قیمت 14.99 دلار وارد بازار شده است، با تمامی دستگاه‌هایی که از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند سازگار است و دارای خروجی 5 وات است همچنین از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این پد هنگامی که کار شارژ باتری گوشی به اتمام برسد به طور خودکار خاموش شده تا به باتری آسیب وارد نشود. به گفته لوکومی در ساخت این پد از چوب واقعی گیاه بامبو استفاده شده است.

6. کنترل هواپیمای کاغذی با PowerUp 4.0

بهترین گجت های موبایل

این گجت برای گوشی بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی دارد. با استفاده از آن می‌توانید یک مدار مجمع را همراه با یک موتور کوچک، به یک هواپیمای کاغذی متصل کنید و سپس با استفاده از گوشی هواپیما را کنترل کنید. می‌توانید هر هواپیما کاغذی را با این گجت به یک هواپیمای قابل کنترل از راه دور تبدیل کرده و ساعت‌ها سرگرم شوید. این گجت حتی قابلیت کنترل و پایدارسازی خودکار هواپیمای شما را هم دارد و می‌تواند حرکاتی مثل چرخش در هوا یا گردش به دور خود را هم برایتان انجام دهد.

7. فلش مموری Ultra Dual Drive M3.0 سن‌دیسک

San disk usb drive / فلش مموری سن دیسک

سن‌دیسک یکی از شرکت‌های شناخته شده در زمینه تولید حافظه‌های جانبی به حساب میاید. فلش مموری Ultra Dual Drive M3.0 یکی از محصولات متفاوت و مبتکرانه این کمپانی است. این فلش مموری دارای دو درگاه USB 3.0 و همچنین microUSB است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند آن را علاوه بر کامپیوترهای شخصی در گوشی‌های هوشمند یا تبلت نیز استفاده کنند.

8. گجت WonderCube Pro

گجت های گوشی

یکی دیگر از گجت های کاربردی و جالب همین مکعب است. شرکت سازنده این مکعب، تمامی ویژگی‌ها و ابزارهایی که برای کار با گوشی نیاز داشته باشید را در یک گجت 1 سانتی‌متر مکعبی جای داده است. در این گجت شما به یک شارژر، حافظه 128 گیگابایتی، شارژ اضطراری، استند گوشی، کابل دیتا و یک چراغ قوه دسترسی خواهید داشت. این محصول در اصل برای استفاده با گوشی‌های آیفون طراحی شده ولی کاربران اندروید نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

9. پایه نگهدارنده Spider Podium

spider-podium / پایه نگهدارنده عنکبوتی

پایه نگهدارنده عنکبوتی برفو محصولی کاملا متفاوت از سایر رقبای خود است. این پایه همانطور که از ظاهر آن پیدا است، شباهت زیادی به یک عنکبوت دارد و با استفاده از 8 بازوی بلندش کار خود را انجام می‌دهد. نکته جالب توجه این است که این پایه برخلاف سایر پایه‌های نگه دارنده تنها مختص به گوشی‌های موبایل نیست و می‌توان دستگاه‌های دیگری مانند تبلت، پخش کننده موسیقی، دوربین، کنسول‌های بازی دستی و … را نیز به آن متصل کرد. به لطف بازوهای انعطاف پذیر این پایه می‌توان آن را به هر شکل و حالت دلخواهی درآورد تا دستگاه به طول کامل در آن جای بگیرد. این پایه در حال حاضر قیمتی معادل 19 دلار دارد.

 

10. کابل مغناطیسی 3 در 1 تریلوبی مگنتیک

کابل مغناطیسی 3 در 1 / Magnetic 3 in 1 MAG Cable

به گفته شرکت تریلوبی این کابل اولین کابل 3 در 1 از نوع خود در جهان به شمار می‌آید. این کابل را هم می‌توان در گوشی‌های اپل و هم گوشی‌های اندرویدی استفاده کرد و علاوه بر این دارای یک پورت OTG نیز هست. طرز کار آن به این صورت است که در قسمتی از کابل که پورت USB قرار گرفته با باز کردن این پورت می‌توان به پورت OTG دسترسی پیدا کرد. در حقیقت پورت USB مانند یک محافظ بر روی درگاه OTG قرار گرفته است با این تفاوت که در اینجا هر دو این پورت‌ها قابل استفاده هستند. در سوی دیگر کابل نیز یک طرف کابل پورت لایتنینگ برای محصولات اپل و در طرف دیگر نیز پورت microUSB برای دستگاه‌های اندرویدی قرار دارد. شرکت تریلوبی قیمت 15 دلار را برای این محصول خود تعیین کرده است.

11. حلقه هوشمند SUKEQ

Smart-Ring SUKEQ / حلقه هوشمند

حلقه‌های هوشمند بهترین جایگزین برای افرادی هستند که علاقه‌ای به پوشیدن ساعت‌ یا مچ بندهای هوشمند ندارند. این حلقه با قیمت 2 دلاری خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید گجت های ارزان است. حلقه هوشمند SUKEQ بوسیله یک چیپ NFC فعالیت می‌کند و با تمامی گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند سازگار است. کاربران با استفاده از این حلقه می‌توانند کارهایی نظیر قفل کردن یا از قفل خارج کردن گوشی و تبلت، ارسال و دریافت اطلاعاتی از قبیل فیلم، تصاویر و پیام‌های متنی به دوستان و همچنین کنترل و مدیریت نحوه فعالیت برنامه‌ها و دیگر موارد را به سادگی و با لمس این حلقه انجام دهند.

12. کیبورد تاشو بلوتوثی Sounwill؛ از بهترین گجت های هوشمند موبایل

گجت های هوشمند موبایل

اگر اهل تایپ کردن باشید می‌دانید که کیبوردهای مجازی و نرم‌افزاری گوشی‌ها و تبلت‌ها هرگز نمی‌توانند جایگزین یک کیبورد واقعی شوند. اما از آنجایی که نمی‌توانیم یک کیبورد سایز کامل را همه جا با خودمان حمل کنیم، چاره‌ای به جز استفاده از کیبوردهای گوشی نداریم.

اما کیبورد Sounwill می‌تواند این مشکل را حل کند. این کیبورد یک مینی کیبورد است که از وسط تا می‌شود و به همین خاطر به راحتی می‌توان آن را در جیب یا کیف جای داد. با استفاده از آن می‌توانید به لپ‌تاپ، گوشی یا تبلت متصل شوید و شروع به تایپ کردن کنید. کیبورد دارای باتری است و با یک بار شارژ و استفاده معمولی تا 40 ساعت به شما شارژ خواهد داد و شارژ کردنش هم حدود 3 ساعت طول می‌کشد.

13. ایستگاه شارژ 10 پورت سیگ

 ایستگاه شارژ 10 پورت/10-Port USB Charging Station

با استفاده از این ایستگاه شارژ می‌توانید 10 دستگاه مختلف را به طور همزمان شارژ کنید. این گجت با تمامی دستگاه‌هایی که بوسیله درگاه USB شارژ می‌شوند سازگار است. هرکدام از این پورت‌ها توانی برابر با 2.4 آمپر را ارائه می‌دهند و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. این ایستگاه شارژ دارای 8 جایگاه مختلف برای شارژ گوشی و تبلت است و علاوه بر این، یک پد ضد لغزش نیز در کنار این 8 جایگاه تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توان سایر دستگاه‌ها مانند هدفون‌ها و بلندگوهای بی‌سیم یا ساعت‌های هوشمند را شارژ کرد. این ایستگاه شارژ البته جزو گجت های ارزان نیست و با قیمت 79.99 دلار به فروش می‌رسد.

14. دست بند و کابل شارژ Wave

Wave Charging Cable / دست بند کابل شارژ

کابل شارژ Wave از محصولات شرکت Infinity Links است که با قیمت 40 دلار به فروش می‌رسد. این کابل شارژ بیشتر از همه مناسب کسانی است که اکثر اوقات، کابل گوشی خود را در خانه یا محل کار جا می‌گذارند. این کابل از لحاظ ظاهری با تمامی کابل‌های هم‌نوع خودش متفاوت است و از همین رو می‌‎توان از آن به عنوان یک دست بند هم استفاده کرد. جنس آن از چرم بافته شده است و با بستن آن به دست هم در نقش یک دست بند زینتی ظاهر می‌شود و هم کابل گوشی یا تبلت. این کابل در 3 نوع microUSB ،USB-C و لایتنینگ عرضه می‌شود.

 

15. ذره بین گوشی هوشمند؛ گجت های موبایل کاربردی

Smartphone Magnifier / ذره بین گوشی هوشمند

ذره بین گوشی هوشمند (Smartphone Magnifier) با قیمت 26 دلاری خود، یکی از جالب‌ترین گجت ها برای گوشی های هوشمند است. این محصول دارای محفظه‌ای جداشونده است که شباهت زیادی با فیلم‌های VHS قدیمی دارد با این تفاوت که این محفظه، تو خالی بوده و محل قرارگیری گوشی کاربر است. با قراردادن گوشی داخل این محفظه و وارد کردن آن داخل این ذره بین، تصویری که بر روی صفحه نمایش گوشی است بر روی نمایشگر 8 اینچی این گجت بین 2 تا 3 برابر بزرگتر شده و برای کاربر پخش می‌شود. این گجت بیشتر از همه برای کاربرانی که با گوشی خود به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی می‌پردازند مناسب است. علاوه بر این به دلیل سایز قابل حمل آن نیز می‌توان آن را به راحتی جابه جا کرد.

16. برچسب TimesKey NFC

timeskey nfc tags / برچسب NFC

برچسب NFC شرکت TimesKey برچسب‌هایی از جنس سیلیکون هستند که درون آن‌ها یک چیپ NFC قرارداده شده که می‌تواند با چیپ NFC درون گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کند. در این گجت گوشی 5 برچسب NFC قرار دارد که می‌توانید برای هرکدام از آن‌ها وظایف به خصوصی تعیین کنید. مثلا می‌توانید یکی از آن‌ها را در اطاق خواب قرار دهید تا به محض قراردادن گوشی بر روی آن، حالت پرواز گوشی فعال شود؛ یا یکی از آن‌ها را روی داشبورد خودرو قراردهید تا گوشی به طور خودکار به سیستم مولتی مدیا خودرو متصل شود. ارسال پیام کوتاه، برقراری تماس تلفنی، پخش موسیقی، روشن کردن آلارم گوشی و … از دیگر وظایفی هستند که می‌توان به این برچسب‌ها محول کرد. این بسته با قیمت 12.99 دلار به فروش می‌رسد.

17. آندوسکوپ بی‌سیم Depstech؛ از بهترین گجت های موبایل

گجت گوشی

با استفاده از این آندوسکوپ بی‌سیم و اتصال آن به گوشی می‌توانید از قطعات داخلی دستگاه‌ها و وسایل مختلف عکاسی کنید. بدون این که نیازی به این باشد که آن‌ها را از هم باز کنید. این گجت امکان عکاسی و ضبط ویدیو با رزولوشن 2592 در 1944 پیکسل را دارای است و از 6 چراغ LED با امکان تنظیم شدت روشنایی برخوردار است. کابل آن نیز یک کابل مستحکم آهنی است و به این راحتی‌ها آسیب نمی‌بیند. این گجت همچنین از یک باتری 2200 میلی‌آمپری و گواهی IP67 نیز برخوردار است.

سخن پایانی

در این مطلب با چند نمونه از جالب‌ترین و بهترین گجت های هوشمند موبایل آشنا شدیم. هرکدام از این گجت‌ها می‌توانند برای استفاده کاربران مختلف مناسب باشند و امکانات اضافه مختلفی را در اختیارشان قرار دهند. البته که گجت‌های بیشتری هم وجود دارند که می‌توانند جالب توجه باشند. نظر شما در مورد این گجت‌ها چیست؟ از دید شما کدام یک از آن‌ها کاربرد بیشتری دارد؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
سمانه
.
16 تیر 1400، 00:29
پاسخ
0
0
عجب مطلبی بود واقعا. دم نویسنده گرم. واقعا واقعا کاربردی بود.
avatar
Smartphone Gadgets
.
29 شهریور 1398، 10:59
پاسخ
1
1
Very nice
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402