دانلود 10 بازی راگبی اندروید و iOS

بازی راگبی اندروید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در این مقاله قصد داریم تا 10 بازی راگبی اندروید و iOS را برایتان معرفی کرده و ویژگی‌ها و نکات مثبت و منفی هر یک را بیان کنیم. لینک دانلود بازی‌ها نیز برایتان قرار داده می‌شود.

راگبی بازی است که در اوایل قرن نوزدهم در انگلستان شکل گرفته است. این بازی نیاز به درگیری فیزیکی بین دو تیم 15 نفره دارد و مبتنی بر یک اصل ساده در بازی است و آن دویدن با توپ در دست و تلاش برای انجام یک گل محسوب می‌شود. اگر شما فردی هستید که عاشق بازی راگبی هستید، ولی خشونت بازی و فعالیت بدنی با آن شدت را دوست ندارید، فهرستی از بهترین بازی‌های راگبی اندروید و iOS در سال 2020 را برای شما معرفی می‌کنیم که با گرافیک‌های شبیه‌سازی شده و جذاب و کنترل آسان بازی، تجربه‌ای سه‌بعدی و واقعی را به شما ارائه می‌دهند. برای آشنایی با 10 بازی راگبی اندروید و iOS با پلازا همراه شوید.

بازی راگبی

فهرست مطالب


10 بازی راگبی اندروید و iOS


راگبی یکی از دوست داشتنی ترین بازی و سبک های موجود در دنیای کنونی بوده که بدنیست بدانید این سبک با برخورداری از مزیت های بسیار توانسته میزبان گزینه های بسیار خوبی باشد که در این راستا تصمیم داریم شمارا با ده بازی برتر شبیه راگبی آشنا کنیم. ناگفته نماند که امکان دریافت بازی های نامبرده نیز وجود داشته است.

بازی Rugby Nations 16

بازی راگبی

Rugby Nations 16 بهترین بازی راگبی اندروید و iOS 2020 است که در گوگل پلی و اپ استور موجود است. اگر می‌خواهید تجربه یک بازی راگبی عالی و هیجان‌انگیز را داشته باشید، این بازی کاملا مناسب برای شروع است. این بازی راگبی اندروید دارای امتیاز 4.3 است و بیش از 1 میلیون بار نیز دانلود شده است. توسعه‌دهنده این بازی نیز جزء افراد حرفه‌ای در زمینه صنعت بازی است. بازی ملل راگبی 16 دارای کنترل‌های لمسی جدیدی است که تجربه فوق‌العاده‌ای در بازی را به شما می‌دهد. این عنوان از فناوری فونیکس استفاده کرده که سبب بهبود گیم‌پلی، گرافیک و ایجاد تصاویر جذاب شده است. کنترل‌های لمسی جدید به شما امکان می‌دهد هر حرکت را با سهولت انجام دهید. این بازی به‌طور کامل تجربه و هیجان بازی راگبی واقعی در مسابقات بین‌المللی مانند جام جهانی را برایتان ایجاد می‌کند.

دانلود بازی Rugby Nations 16 برای اندروید و iOS

 

بازی راگبی Rugby League 17

بازی راگبی اندروید

Rugby League 17 یک بازی راگبی اندروید و iOS است که در فهرست بهترین‌های این ژانر بازی قرار دارد. اگر به چالش بیشتری در بازی راگبی نیاز دارید، پس بازی لیگ راگبی 17 قطعاً برای شما مناسب است. این بازی تنها 238 مگابایت است و با امتیاز 4.1 بیش از 500 هزار بار دانلود شده است. این بازی راگبی اندورید و iOS امکان انتخاب تیم و مسابقه در مقابل بزرگترین تیم‌های راگبی را به شما می‌دهد. این عنوان دارای گرافیک جالب و واقعی است که باعث می‌شود گیم‌پلی آن کاملاً جذاب شود. بازی همچنین دارای حالت‌های بازی چندگانه و بازی‌های زنده و همزمان است و گزینه‌های جدیدی از لیگ انگلیس و استرالیا دارد. علاوه براین شما می‌توانید کنترل لمسی یا دکمه را انتخاب کنید و بازی را تحت کنترل خود نگه دارید.

دانلود بازی Rugby League 17 برای اندروید و iOS

بازی Rugby League 18

بازی راگبی گوشی

Rugby league 18 یک بازی راگبی اندروید و iOS دیگر در فهرست بهترین‌ها است. این بازی از هر نظر نسبت به نسخه قبلی بسیار بهبود یافته و همچنین از ویژگی تصاویر سه‌بعدی خیره کننده، انیمیشن روان و بدون باگ برخوردار است. قابلیت کنترل با اثر انگشت نیز در بازی وجود دارد که به شما کمک می‌کند مهارت‌های راگبی خود را نشان داده و برای این کار می‌توانید از دکمه‌های مجازی روی صفحه استفاده کنید تا بازیکنان خود را کنترل کنید؛ برای مثال می‌توانید از ژست‌های مختلف برای حمله به سمت مدافع استفاده کنید. این بازی راگبی اندروید و iOS بیش از 160 تیم در سطح باشگاهی و بین‌المللی دارد و مسابقات هیجان‌انگیزی را با چالش‌ها و گزینه‌های بازی زنده برایتان ایجاد می‌کند.

دانلود بازی Rugby league 18 برای اندروید و iOS

بازی Rugby Nations 18

بازی راگبی آیفون

با استفاده از بازی Rugby Nations 18 شما می‌توانید حس واقعی انجام راگبی را داشته باشید. این بازی راگبی اندروید و iOS نسبت به نسخه قبلی خود بسیار بهبود یافته و در واقع می‌توان گفت بهترین نسخه از ملل راگبی است. ملل راگبی 18 دارای تیم‌های بیشتری نسبت به نسخه قبلی است و دارای کنترل کامل هدایت بازیکنان با استفاده از کنترل‌های روی صفحه لمسی است. ویژگی‌های این بازی واقعا شگفت‌انگیز هستند و مانند مسابقات بین‌المللی برتر همانند جام جهانی، شش ملت، چهار ملت، جام اقیانوس آرام، جام آمریکا و… در اینجا می‌توانید به دیگران بپیوندید، در بازی‌های گروهی شرکت کرده، امتیاز کسب کنید و تیم خود را به پیروزی برسانید. این بازی همچنین دارای بیش از 450 تیم در سطح باشگاهی و بین‌المللی، 8 حالت بازی هیجان‌انگیز و انیمیشن‌های جذاب است.

دانلود بازی Rugby Nations 18 برای iOS

بازی راگبی Rugby Manager

دانلود بازی راگبی اندروید

اگر شما جزء افرادی هستید که دوست دارید استراتژی‌های مختلفی را برای پیروزی تیم خود انجام دهید، بازی Rugby Manager را امتحان کنید. این بازی توسط Sweet Nitro SL ساخته شده و بیش از پانصد هزار بار دانلود شده است. در اینجا می‌توانید تیم راگبی خود را بسازید، بازیکنان خود را آموزش دهید، بهترین استراتژی را ایجاد کنید و پیروز شوید. شما همچنین می‌توانید در اینجا با دوستان یا سایر بازیکنان مناطق مختلف بازی کنید. ویژگی‌های مدیر راگبی شامل مسابقات هیجان‌انگیز، مسابقات قهرمانی، جام‌ها، آموزش‌های فردی، آموزش استراتژیک فردی و مسابقات زنده شگفت‌انگیز است.

دانلود بازی Rugby Manager برای اندروید و iOS

بازی Rugby: Hard Runner

بازی راگبی برای اندروید

بازی Rugby: Hard Runner بررسی می‌کند که چقدر سخت و قدرتمند می‌توانید بدوید. این بازی راگبی اندروید توسط Tangram 3D ساخته شده است. در اینجا هدف این است که برای دستیابی به گل تلاش کنید و تمام تلاش خود را برای پیروزی در بازی بدون از دست دادن توپ بدست آورید. شما باید بدوید، توپ را پاس دهید و در زمان مناسب گل بزنید. سطح ابتدایی بازی به شما اجازه می‌دهد تا شما بازی را کنترل و استراتژی‌های مختلفی بسازید. به تدریج سرعت بازی در سطوح بالاتر شدت می‌یابد. غالباً وقتی می‌خواهید گل بزنید، با حریف یا مانع روبرو خواهید شد. بنابراین تمرکز کنید و واکنش‌های خود را تقویت کنید.

دانلود بازی Rugby: Hard Runner برای اندروید و iOS

بازی راگبی Ultimate Rugby

بهترین بازی راگبی برای اندروید

بازی Ultimate rugby در ادامه بازی Ultimate Rugby Limited ساخته شده است که در اینجا می‌توانید با هم در ارتباط باشید و تمامی بازیکنان، همه باشگاه‌ها و هر امتیازی در بازی را به صورت زنده در لیگ حرفه‌ای راگبی دنبال کنید. شما می‌توانید تمام اخبار راگبی خود را نیز از اینجا دریافت کنید. نکته جالب این بازی راگبی اندروید و iOS این است که می‌توانید با تیم و بازیکنان مورد علاقه خود در یک مکان زندگی کنید. همچنین می‌توانید به صورت زنده با دیگر بازیکنان از سراسر جهان صحبت کنید.

دانلود بازی Ultimate rugby برای اندروید و iOS

بازی Best Angry Rugby

بهترین بازی راگبی برای اندروید

این بازی راگبی اندروید را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید. گفتنی است که سبک این بازی به صورت بازی‌های آرکید است. اگر آماده آزمایش و مهارت‌های ذهنی و تکنیکی خود در بیش از 200 سطح بازی راگبی هستید، این عنوان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر می‌خواهید در بازی Best Angry Rugby در صدر جدول لیگ قرار بگیرید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که توپ را به طرز ماهرانه‌ای به گل تبدیل کنید.

بازی Rugby Hero 2020

بازی راگبی

از دیگر بازی‌های فهرست پلازا، بازی راگبی اندروید Rugby Hero 2020 است. این بازی دارای ویژگی‌های ساده و به سبک بازی آرکید است. همچنین موسیقی و جلوه‌های صوتی بازی فوق‌العاده شگفت‌انگیز هستند تا تجربه بازی شما را به بهترین شکل ممکن ارتقاء دهند. تیم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با مهارت‌های راگبی خود برنده مسابقات شده تا بتوانید صدر لیگ جهانی را از آن خود کنید.

دانلود بازی Rugby Hero 2020 برای اندروید

بازی راگبی RugbyPass

بازی راگبی

این بازی راگبی اندروید و iOS، دارای تمام کنترل‌های لمسی جدید است و تجربه جدید و شگفت‌انگیزی را در بازی به شما می‌دهد. بازی RugbyPass همچنین از فناوری فونیکس بهره برده است که باعث بهبود نمایش‌های بازی شده و گرافیک و تصاویر جذاب را ارائه می‌دهد. کنترل‌های لمسی جدید در این بازی به شما امکان می‌دهد هر حرکت و تکنیک را به سهولت انجام دهید. این عنوان درواقع کاملاً تجربه و هیجان راگبی واقعی را برایتان ایجاد می‌کند. این بازی راگبی با اینکه در رتبه آخر قرار گرفته ولی بازهم گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است که در ادامه به لینک دانلود آن دسترسی خواهید داشت.

دانلود بازی RugbyPass برای اندروید و iOS

سخن پایانی

در این مقاله بهترین‌های بازی راگبی اندروید و iOS را معرفی کردیم و می‌توانید به صورت رایگان آن‌ها را دانلود کرده و بازی کنید. یکی از بازی‌های بالا را دانلود کرده و  از گرافیک‌ها و کنترل‌های ساده و راحت آن‌ها لذت ببرید. همچنین خوشحال می‌شویم تا نظرات و پیشنهادات خود را با تیم پلازا در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402