راهنمای خرید بهترین هدیه روز معلم

خرید اینترنتی هدیه روز معلم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

روز معلم نزدیک است و خیلی‌ها با وجود تعطیل بودن مدارس و دانشگاه‌ها تمایل دارند ایده‌ای برای پاسداشت این روز داشته باشند. ما در ادامه تعدادی هدیه روز معلم را با هر شرایطی که دارید معرفی کرده‌ایم.

قدردانی یکی از صفات پسندیده است که حس هیجان، غرور و لذت را در افراد ایجاد خواهد کرد. معمولا افرادی که اهل قدردانی هستند، در زندگی راضی‌تر بوده و این کار احساس شادی را در آن‌ها تقویت می‌کند. از افرادی که معمولا در ذهن بسیاری از ما شایسته قدردانی‌اند، می‌توان به معلم‌ها و افرادی اشاره کرد که اندیشه یا علمی را به ما می‌آموزند. هرچند کار ارزشمندشان با هدایای مادی یا معنوی مختلف قابل جبران نیست، اما سپاس و تشکر از این قشر نیز باعث احساس خوبی در شاگردان و کارآموزان خواهد شد. اگر شما هم می‌خواهید از معلم خود با خرید هدیه‌ای قدردانی کنید، در ادامه با موضوع راهنمای خرید بهترین هدیه روز معلم همراه ما باشید.

teachers/ کادو روز معلم مردانه

همچنین بخوانید :

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


راهنمای خرید بهترین هدیه روز معلم


پیش از معرفی محصولاتی برای انتخاب بهترین هدیه روز معلم باید اشاره کنیم که برای این دست از افراد هیچ چیزی با ارزش‌تر از تلاش و تمرین برای رسیدن به آینده‌ای روشن و افزودن به دانسته‌های پیشین نیست. اما با این حال بسیاری از افراد و دانش آموزان برای اینکه به معلم‌ها نشان دهند به یادشان بوده و قدر آموخته‌هایشان را می‌دانند، تمایل به خرید هدیه‌ای برای روز معلم و تشکر از زحمات معلم خود دارند. در فهرستی که ما معرفی می‌کنیم دستتان باز است و می‌توانید بهترین هدیه روز معلم را چه از نظر مادی و چه معنوی بنا بر سلیقه خود انتخاب کنید.

 

کتاب همیشه هدیه خوبی است

books/ کادو روز معلم

معلم‌ها معمولا اهل آموختن هستند و همیشه یک جلد کتاب می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند. اما اینکه چه کتابی بخرید، سوال مهمی است. می‌توانید با توجه به شاخه‌ای که معلمتان درس می‌دهد، کتابی مناسب را انتخاب کنید یا اینکه کتاب‌های عمومی‌تر را برگزینید. در این راستا خواندن مقاله کتاب‌هایی که پیش از مرگتان باید بخوانید را به شما پیشنهاد می‌دهیم. همچنین فهرست کتاب‌های پرفروش جهان هم به شما کمک خواهد کرد.

 

یک نامه تشکر بی نظیر است

letter-to-teacher/ کادو روز معلم زن/ کادو روز معلم مردانه

حالا که در اوضاع بحرانی کرونا به سر می‌بریم و دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل است، فکر خوبی خواهد بود تا در کنار آموزش مجازی، قدردانی مجازی هم از معلمان داشته باشید. می‌توانیم این کار را از طریق ایمیل یا پیام رسان‌ها انجام دهیم و نامه‌ای برای معلم خود بنویسیم و برایش ارسال کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که نامه‌ای با دست خط خودتان بنویسید، از آن عکس زیبایی بگیرید و بفرستید. البته تا می‌توانید از متن‌های آماده اجتناب کنید؛ چون این روزها آن‌ها به اندازه کافی از این متن‌ها دریافت می‌کنند.

 

ماژیک یا خودکارهای رنگی

gift-for-teacher/ خرید هدیه روز معلم

معمولا معلم‌ها برای انجام کارهای خود از خودکارهای متنوع استفاده می‌کنند. در صورتی که می‌بینید معلمتان اهل استفاده از خودکارهای رنگی است، حتما برای قدردانی و انتخاب بهترین هدیه برای روز معلم گزینه بسیار خوبی خواهد بود. اصلا به این فکر نکنید که ارزان باشند یا ناچیز است؛ مهم احساسی است که معلمتان بعد از دریافت آن هدیه می‌گیرد.

 

گل

flower-for-teacher/ بهترین هدیه روز معلم زن/ زیباترین هدیه روز معلم

بعضی از معلم‌ها عاشق گل و گیاه هستند. خرید یک گلدان گل زیبا مسلما بهترین هدیه برای این دسته از افراد است. اما از این‌ها گذشته همه افراد با یک دسته گل هم خوشحال می‌شوند. بنابراین دست به کار شوید. می‌توانید در این روزها یک گلدان یا دسته گل برای معلم خود بفرستید.

 

کاردستی

gift-cart/ هدیه روز معلم برای خانم

یکی دیگر از هدایایی که معلم‌هایتان مخصوصا معلم‌های هنر را خوشحال خواهد کرد، هدیه‌ای ساخته شده از دستان خودتان است. باور کنید چنین هدیه‌ای بسیار برای معلمتان دلنشین و با ارزش خواهد بود. مهم نیست در چه چیزی هنرمند هستید، اما اگر در ساخت کار دستی خاصی تبحر دارید، دست به کار شوید. حتی می‌توانید یک کارت پستال برایش تهیه کنید.

 

پاوربانک

معمولا معلم‌هایی که سرشان شلوغ است و مدام بین مراکز آموزشی مختلف در حال حرکت هستند، وقت کمی برای شارژ ابزارهای الکترونیک خود پیدا می‌کنند. حالا اگر آن‌ها یک پاوربانک داشته باشند، نیازشان به منبع برق شهری کم خواهد شد و با این حساب خیالشان از اینکه گوشی تلفن همراهشان برای مدت بیشتری در روز روشن خواهد بود، جمع تر است. پیشنهاد ما به شما پاوربانک زیر از برند هویت است. در صورتی که می‌خواهید با سایر پاوربانک‌های فروشگاه اینترنتی پلازا برای خرید اینترنتی هدیه روز معلم نیز آشنا شوید به اینجا مراجعه کنید. مدل‌هایی با قیمت‌های متنوع انتظارتان را می‌کشند تا از سوی شما انتخاب شوند.

پاوربانک هویت مدل HV-PB016X ظرفیت 16000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک هویت مدل HV-PB016X ظرفیت 16000 میلی آمپر ساعتHavit HV-PB016X 16000mAH Power Bank

وزن308 گرم
شدت جریان خروجی1.0 آمپر,2.1 آمپر
قابلیت شارژ سریعدارد

 

کیف کمری

سوای از اینکه هدیه‌ای ارزش خرید را دارد یا خیر یا مثلا معلمی هدایای معنوی را بیشتر دوست دارد، باید اشاره کنیم معلم‌ها معمولا دوست دارند هدیه‌ای کاربردی دریافت کنند. اگر قرار است برای معلم خود مخصوصا معلم آقا هدیه‌ای تهیه کنید، یکی از پیشنهادات ما کیف کمری است که می‌توانید مشخصات کیف کمری هوکو مدل Sports Multifunction Movement Pockets را جهت انتخاب بهترین هدیه روز معلم، مخصوصا معلم‌های مرد مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای خرید انواع لوازم جانبی موبایل مانند قاب و کیف به این صفحه مراجعه کنید.

کیف کمری هوکو مدل Sports Multifunction Movement Pockets

کیف کمری هوکو مدل Sports Multifunction Movement PocketsHoco Sports Multifunction Movement Pockets Waist Bag

 

اسپیکر قابل حمل

یکی دیگر از لوازم مفید برای معلم‌ها مخصوصا معلم‌های زبان اسپیکر قابل حمل است که می‌تواند به عنوان بهترین هدیه روز معلم نیز معرفی شود. درواقع معلم‌های زبان همیشه باید ویس‌های کتاب و سایر فایل‌های صوتی را برای دانش‌آموزان در کلاس پخش کنند و گاهی که کلاسی به این ویژگی مجهز نیست و یا از سیستم صوتی ضعیفی بهره می‌برد، همیشه یک اسپیکر که همراه معلم زبان است مفید خواهد بود. اسپیکر بلوتوث RB-M6 از برند ریمکس می‌تواند گزینه خوبی باشد.

اسپیکر بلوتوث ریمکس مدل RB-M6

اسپیکر بلوتوث ریمکس مدل RB-M6Remax RB-M6 Bluetooth Speaker

وزن400 گرم
نوع اتصالبا سیم,بی سیم
اتصال دهندهبلوتوث 4.1,جک 3.5 میلی متری,NFC

 

هندزفری

دیگر وسیله کاربردی که می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان بهترین هدیه روز معلم باشد، هندزفری است. در فروشگاه پلازا می‌تواند انواع هندزفری و هدفون‌های با سیم یا بلوتوثی را مشاهده کنید و از بین آن‌ها گزینه‌ای را متناسب با روحیات معلم خود و بودجه‌ای که دارید، برگزینید. ما به شما هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303 را پیشنهاد می‌دهیم که در تصویر پایین می‌توانید مشخصاتش را مشاهده کنید. همچنین برای خرید هدفون و هدست از فروشگاه پلازا می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303

هندزفری بلوتوث تسکو مدل TH 5303TSCO TH 5303 Bluetooth Handsfree

نوع اتصالبی سیم
رابطبلوتوث
برد مفید10 متر

 

مچ بند هوشمند

اگر معلم شما ورزشکار است و در عین حال اهل تکنولوژی، پیشنهاد ما به شما خرید یک مچ بند یا ساعت هوشمند است که می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای انتخاب بهترین هدیه روز معلم باشد. احتمالا محصول گران قیمتی برایتان خواهد بود. برای این کار می‌توانید با سایر همکلاسی‌های خود مشورت کنید؛ شاید آن‌ها هم تمایل داشتند با شما شراکت کنند. پیشنهاد ما به شما نیز خرید مچ بند اورجینال شیائومی است که در پایین می‌توانید مشخصاتش را مشاهده کنید.

مچ بند اورجینال هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 Global

مچ بند اورجینال هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 GlobalXiaomi Mi Band 4 Global Original Smart Band

نوع صفحه نمایشAMOLED
ظرفیت باتری135 میلی آمپر ساعت

هدست واقعیت مجازی

انتخاب دیگری که به عنوان هدیه روز معلم برای یک معلم دوستدار تکنولوژی می‌توانید داشته باشید، هدست واقعیت مجازی است. در فروشگاه پلازا مدل اقتصادی از این نوع هدست‌ها موجود است که برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از پلازا می‌توانید روی تصویر زیر کلیک کنید. این هدست واقعیت مجازی یکی از محصولات کمپانی بزرگ شاینکن است که در ساخت این کالاهای دیجیتال تبحر دارد.

 


سخن پایانی


teachers/ کادو روز معلم مردانه

همان‌طور که در مقاله هم اشاره کردیم، ارزش هدیه به احساسی است که در هدیه دهنده و دریافت کننده هدیه ایجاد می‌شود. پس مهم نیست هدیه‌ای که تهیه می‌کنیم خیلی گران‌قیمت باشد؛ مخصوصا برای معلم‌ها که چیزهای معنوی را بیشتر دوست دارند. با این حساب اگر قرار است به عنوان هدیه روز معلم چیزی را خریداری کنید، حتما توجه داشته باشید که معلم شما تا چه اندازه به آن نیاز خواهد داشت و چقدر برایش کاربردی است. در این راستا از خریدن اجسام شکستنی و شیشه‌ای گران قیمت اجتناب کنید و سعی کنید کالاهای مفیدتر را برگزینید. نظر شما در این باره چیست و شما چه هدیه‌ای را پیشنهاد می‌دهید. خوشحال خواهیم شد نظرات خود را در پایین همین مطلب با ما و سایر خوانندگان مجله در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402