دانلود فیلم Bad Education ؛ داستان، تریلر، بازیگران و نقد و بررسی

بررسی فیلم bad education
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Bad Education که به تازگی توسط HBO منتشر شد، توانست نمرات خوبی از منتقدان دریافت کند. در ادامه تصمیم داریم به بررسی داستان و بازیگران این فیلم بپردازیم.

در اکتبر سال 2018 بود که خبرهایی مبنی بر فیلمبرداری پروژه‌ای جدید از سوی شرکت HBO Films منتشر شد. هر چند فیلمنامه فیلم Bad Education خیلی سال است که نوشته شده است، ولی برای ساخت این فیلم همواره شک و تردیدهای زیادی وجود داشت. فیلم Bad Education به کارگردانی کوری فینلی و با بازی ستاره دوست داشتنی هالیوود یعنی هیو جکمن چند روز پیش منتشر شد. عوامل ساخت این فیلم که تا چند ماه پیش رویای سینماهای مملو از جمعیت را می‌دیدند، قید اکران این فیلم را زدند. در ادامه به معرفی فیلم Bad Education می‌پردازیم و مروری بر داستان، بازیگران و نمرات منتقدان خواهیم داشت.

فیلم Bad Education . فیلم آموزش بد

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان فیلم Bad Education


این فیلم اقتباسی است از یک مقاله به نام بد سرپرست نوشته رابرت کولکر که در مجله نیویورک منتشر شده است. فیلمنامه این فیلم توسط مایک ماکوسکی نوشته شده است. داستان فیلم درباره مردی به نام فرانک است که شهرت بسیار خوبی در محل زندگی‌اش دارد. او که به زندگی پاک و رفتار دوستانه مشهور است، سرپرست یک مدرسه است و به مشکلات بین والدین و دانش‌آموزان رسیدگی می‌کند. طی اتفاقاتی یکی از دانش‌آموزان مدارکی دال بر طرح‌های اختلاس بزرگ فرانک را منتشر می‌کند. با وقوع این اتفاقات اوضاع برای فرانک بسیار پیچیده و حساس می‌شود و او باید فکری برای نجات از این وضعیت کند.

دانلود فیلم bad education 2004

داستان جذاب این فیلم و فیلمنامه خوبش بسیار به مذاق منتقدان خوش آمد و بسیاری هنر نویسندگی مایک ماکوسکی را ستودند.

 


دانلود فیلم Bad Education و تریلر آن


دانلود فیلم Bad Education با زیرنویس فارسی چسبیده

[کیفیت 1080p با حجم 1.45 گیگابایت]

[کیفیت 720p با حجم 841 مگابایت]

تریلر رسمی این فیلم در تاریخ 21 فوریه 2020 (2 اسفند 98) منتشر شد. در ابتدا ما فرانک و دستیارش را می‌بینیم که روی صندلی‌های استادیوم مدرسه نشسته‌اند و در حال صحبت هستند. سپس با جلوتر رفتن متوجه می‌شویم که فرانک در مدرسه شخص مهم و تاثیرگذاری است. سرانجام هنگامی که یک دانش‌آموز با او و دستیارش مصاحبه می‌کند، آن دو در یک بحران گرفتار می‌شوند؛ نه یک بحران معمولی، بحرانی که از آن بوی پول زیادی به مشام می‌رسد.

 


بازیگران فیلم آموزش بد


در مارس سال 2018 خبرهایی از مذاکره هیو جکمن با کارگردان این پروژه به گوش رسید تا اینکه در ژوئن همان سال خبرهای تکمیلی در خصوص سایر بازیگران این کمدی درام منتشر شد. در ادامه به معرفی بازیگران فیلم Bad Education خواهیم پرداخت:

بررسی فیلم bad education

  • هیو جکمن (Hugh Jackman) در نقش دکتر فرانسیس، فرانک. هیو جکمن از مشهورترین ستاره‌های هالیوود است. این بازیگر استرالیایی به خاطر نقش آفرینی در سریال مردان ایکس شهرت دارد. از بهترین آثار او می‌توان به پرستیژ، بزرگ‌ترین شومن، استرالیا و بینوایان اشاره کرد.
  • الیسون جنی (Allison Janney) در نقش پم، دستیار فرانک. این بازیگر جایزه اسکار و بفتا برای بازی در فیلم من تونیا هستم را دریافت کرده است. او برای بازی در سریال بال غربی بارها نامزد دریافت جایزه امی و جایزه گلدن گلوب شد. من تونیا هستم، خدمتکاران و شش روز و هفت شب از بهترین فیلم‌هایی هستند که او در آن‌ها نقش آفرینی کرده است.
همچنین بخوانید :
  • ری رمانو (Ray Romano) در نقش باب بزرگ. او کمدین و بازیگر آمریکایی است که در فیلم‌های کمدی زیادی ایفای نقش کرده است. همچنین او در سه قسمت از انیمیشن دوست داشتنی عصر یخبندان نیز حضور داشت. از بهترین کارهای او می‌توان به سه گانه Ice Age (عصر یخبندان)، Grilled (کباب شده) و Welcome to Mooseport (به موسپورت خوش آمدید) اشاره کرد.
  • الکس وولف (Alex Wolff) در نقش نیک فلیچمن. موسیقیدان، خواننده و بازیگر آمریکایی است. فیلم‌های The Cat and the Moon (گربه و ماه)، Stella’s Last Weekend (آخرین آخر هفته استلا) و Castle in the Ground ( قلعه روی زمین) از بهترین آثار او هستند.
  • آنالی اشفرد (Annaleigh Ashford)
  • پت هیلی (Pat Healy)
  • کاترین ناردوچی (Kathrine Narducci)
  • لری رومانو (Larry Romano)
  • جیمی تاترو (Jimmy Tatro)

 


نقد و بررسی فیلم Bad Education


همچنین بخوانید :

سایت راتن تومیتوز با بررسی 79 نقد نوشته شده در خصوص این فیلم 94 درصد از آن‌ها را مثبت خواند و به این فیلم امتیاز 7.55 را اعطا کرد. این سایت در جمع بندی نهایی خود ضمن ستودن هنرنمایی هیو جکمن چنین نوشت:

آموزش بد علاوه بر صحنه‌ها و موضوعاتی که خنده تماشاچیان را در می‌آورد، عواقب واقعی فسادهای مالی در دنیای واقعی را نمایان می‌سازد.

سایت متاکریتیک نیز میانگین امتیاز این فیلم را 79 از 100 اعلام کرد و آن را به طور کلی مورد پسند منتقدان دانست. این سایت همچنین میانگین نمره‌ای که تماشاچیان به این فیلم اعطا کردند را 8.1 اعلام کرد و این فیلم را از این نظر شایسته تحسین جهانی خواند. در ادامه به بررسی نمرات منتقدان درباره فیلم Bad Education خواهیم پرداخت.

نقد فیلم bad education

 

Vox / آلیسا ویلکینسون: 90

جایی که این فیلم واقعاً هدف واقعی خود را به نمایش می‌گذارد، گذشته از موضوعات و سوژه‌های بسیار خنده‌دار آن که به طرز شگفت‌آوری هیجان‌انگیز هستند، تصویر رسوایی‌ها و دردسرهای بوروکراسی کسل کننده است. همچنین این فیلم در ردیابی اثرات فشارهایی که بر مدیران و دانشکده‌ها وارد می‌شود، کاملا موثر است و همه چیز را روشن می‌کند. این فیلم نشان می‌دهد در محله‌های مرفه‌تر جامعه، مدرسه‌های خوب چیزی بیشتر از مدرسه هستند و یک مزیت به حساب می‌آیند. جایی که ممکن است در آن رسوایی‌های مالی روی دهند.

Los Angeles Times / جاستین چنج: 90

فیلم Bad Education به ما یادآوری می‌کند که چطور بازیگران بزرگ می‌توانند از پس دروغ‌های بزرگ بر بیایند. جکمن و جنی، هر دو در این فیلم بهترین اجراهای خود را به نمایش می‌گذارند. به عبارت دیگر می‌توان گفت آن‌ها در حالی که تلاش می‌کنند بیننده را فریب دهند و شما را به سمت راه اشتباه بکشانند، در همان زمان نیز حقیقت را آشکار می‌سازند و پرده‌های پوشالی را کنار می‌زنند.

دانلود فیلم bad education 2004

 

Variety / پیتر دبورگ: 90

فیلم Bad Education از کمدی موقعیت خجالت نمی‌کشد، اما به دنبال شوخی و خنده‌های ارزان و احمقانه هم نمی‌رود. ظاهر افراد می‌تواند فریب دهنده باشد. همه ما این را می‌دانیم. اما چطور جوانان با خرد شدن تصاویر قهرمان خود کنار می‌آیند و آیا این موضوع برای بزرگسالان آسانتر است؟ فیلم Bad Education یک درس بزرگ و سخت برای همه است، ولی در حقیقت نمایشگر نحوه کار جهان است.

 

همچنین بخوانید :

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 88

هیو جکمن مدت‌هاست که یکی از بازیگران بی نظیر دنیای سینماست و با اجرای خود به عنوان فرانک خودشیفته و جذاب که به خاطر تمام معاملاتش، مقصر به نظر می‌رسد، استعدادی واقعی برای الهام بخشی را دارد. جکمن کار بسیار باشکوهی را برای به تصویر کشیدن مردی که اینقدر در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف زندگی‌اش دروغ گفته است انجام می‌دهد. او مردی را به تصویر می‌کشد که دیگر به درستی حقیقت باور ندارد. فیلم Bad Education اتفاقات جدی و هولناک زندگی را به صورت شوخی و خنده بیان می‌کند.

فیلم Bad Education

 

Entertainment Weekly / لی گرین بلات: 83

کارگردان کوری فینلی (که فیلم Thoroughbreds را در سال 2017 به شکلی عالی و تاثیرگذار ساخته است) با فیلمنامه مایک ماکوسکی به شکلی خیلی زیرکانه و مسالمت آمیز تعامل می‌کند و آن را متعادلتر، جذابتر و خنده‌دارتر می‌کند.

 

IndieWire / دیوید ارلیچ: 83

هر چند ممکن است کمی ناامید کننده باشد، اما فیلم Bad Education بسیار ظریف و واقعی است و در عین حال واقعاً وحشیانه به نظر می‌رسد و اجازه می‌دهد که فینلی (کارگردان) در این شلوغی داستان در به نمایش کشیدن رفتارهای شرورانه افراط کند. او یک کارگردان جوان است که می‌تواند کل بازی شطرنج را در 20 حرکت که از قبل پیش بینی کرده است، پیش ببرد.

فیلم Bad Education

 

Washington Post / هنک استور: 80

چنین داستان‌هایی که بر اساس سوء رفتارهایی هستند که در عین خونسردی به وقوع می‌پیوندند، هرگز قدیمی نمی‌شوند. مهم نیست که چمنزارهای محله چقدر دوست داشتنی و تحسین برانگیز باشند، اما این ایده که یک مار یا دو مار در چمنزار وجود دارد، قدرت داستان‌گویی این حادثه را دچار تزلزل نمی‌کند.

 

Time / استفانی زاچارک: 80

فیلم Bad Education یک داستان از شرورهای کوچک شهر است که به جایی رسیدند که از کمک کردن به خودشان هم ناتوان هستند و جالب است که چگونه بی دغدغه خودشان را به سمت بالا سوق می‌دهند. این‌ها افرادی هستند که نمی‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم. اما به بازیگرانی که نقش‌های آن‌ها را ایفا می‌کنند به طور ضمنی اعتماد می‌کنیم؛ چراکه در دنیا بهترین هستند و بهترین نمایش‌ها را به تصویر می‌کشند.

 

CNN / برایان لووری: 70

با داشتن هیو جکمن و الیسون جنی به عنوان ترکیبی که نمی‌توان اجرای آن را از دست داد، فیلم Bad Education در اواسط داستان بسیار جذاب و دلربا به نظر می‌رسد. سپس در نیمه دوم به طور محکمی به جلو حرکت می‌کند. در حالی که از نظر لحن و مضمون از اکثر فیلم‌های HBO کوچکتر و کم قوت‌تر به نظر می‌رسد، اکتشاف کاملی از حرص و آز و فساد است؛ جایی که قهرمان داستان همه چیزش را به خاطر یک روزنامه نگار نوجوان از دست می‌دهد و این نوجوان به قهرمان تبدیل می‌شود.

نقد فیلم bad education

بازی جذاب و دیدنی هیو جکمن و الیسون جنی که مورد توجه و تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت، فیلم Bad Education را به یک اثر درجه یک تبدیل کرده است. همچنین فیلمنامه خوب و قوی این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده است، با بررسی و به چالش کشیدن فساد مالی تلاش می‌کند زشتی‌های آن را با لحن طنز بیان کند. نظر شما درباره این فیلم جذاب چیست؟ در پایین صفحه نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402