دانلود فیلم Arkansas 2020 ؛ داستان، تریلر و نقد و بررسی

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Arkansas 2020 که به تازگی به صورت آنلاین بر روی اینترنت منتشر شد، رضایت اکثر منتقدان را جلب نکرد. در ادامه به معرفی و بررسی فیلم آرکانزاس خواهیم پرداخت.

فیلم Arkansas 2020 قرار بود در 15 می سال 2020 (26 اردیبهشت 99) به روی پرده سینماها برود، ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا و بسته شدن سینماها با سالن‌های خالی از تماشاچی مواجه شد. بنابراین کمپانی Lionsgate که توزیع و انتشار این فیلم را بر عهده داشت، تصمیم گرفت فیلم آرکانزاس را در 5 می (16 اردیبهشت) با کیفیت بلوری در اینترنت منتشر کند. فیلم آرکانزاس ۲۰۲۰ به کارگردانی و تهیه کنندگی کلارک دوک داستان جذاب و بازیگران خوبی دارد، ولی زیاد به دل منتقدان ننشست. در ادامه به طور ویژه به بررسی فیلم آرکانزاس خواهیم پرداخت و مروری بر داستان، بازیگران و تریلر آن خواهیم داشت. در انتها نیز نگاهی به نظرات منتقدان درباره فیلم آرکانزاس ۲۰۲۰ خواهیم انداخت. با پلازا همراه باشید.

فیلم Arkansas

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود فیلم Arkansas 2020 و تریلر آن


تریلر این فیلم به طور رسمی در ماه مارس 2020 منتشر شد. تریلر فیلم Arkansas شروع آرامی دارد ولی با جلو رفتن و قرار دادن اطلاعات بیشتر درباره فیلم به مخاطب هیجان بیشتری می‌دهد و مخاطبان را با داستانی مهیج و جذاب رو به رو می‌سازد. در ادامه با هم به تماشای تریلر فیلم آرکانزاس خواهیم نشست.

 


داستان فیلم Arkansas


فیلم Arkansas 2020 از کتابی به همین نام نوشته جان برندون اقتباس شده است. این کتاب که در سال 2003 منتشر شد، اولین کار نویسنده است و با استقبال خوبی مواجه شد. میانگین امتیاز کتاب Arkansas در سایت آمازون 4 از 5 است و نقدهای خوبی نیز در خصوص این کتاب وجود دارد. داستان فیلم Arkansas درباره فروشنده مواد مخدری به نام کایل ریب است که توسط فرد ناشناسی (فراگ یا همان قورباغه) استخدام می‌شود. او قرار است همراه با خرده فروش پر حرفی به نام سوئین هورن به آرکانزاس نقل مکان کند تا یک عمده فروشی در آنجا راه بیندازد.

داستان فیلم Arkansas

هنگام جا به جایی محموله خود، کامیون حمل دچار مشکل شده و آن‌ها مجبور به توقف می‌شوند. شخصی به نام رنجر (برایت) به آن‌ها پیشنهاد کمک می‌دهد، اما وقتی از سمت کایل تحت فشار قرار می‌گیرد، اعتراف می‌کند که برای قورباغه کار می‌کند و در واقع کایل و سوئین هم در استخدام وی هستند. بدین ترتیب آن‌ها در این شهر شروع به معامله می‌کنند تا وقتی که سفارشی برای تحویل به یک زن دریافت می‌کنند. وقتی آن‌ها برای تحویل محموله می‌روند، نوه آن زن برای پرداخت نکردن پول آن‌ها را شکنجه می‌کند و بعد از درگیر شدن، آن‌ها مجبور می‌شوند او را بکشند. داستان فیلم آرکانزاس ۲۰۲۰، داستانی مهیج و رمز آلود است که به خوبی به کتاب وفادار است.

 


بازیگران آرکانزاس


بازیگران فیلم Arkansas 2020

بازیگران فیلم Arkansas 2020 در اکتبر 2018 و ماه‌های پس از آن اعلام شدند. در ادامه به معرفی بازیگران فیلم آرکانزاس خواهیم پرداخت:

  • لیام همسورث (Liam Hemsworth) در نقش کایل ریب. هنرپیشه استرالیایی است که کار خود را از بازی در سریال‌های استرالیایی شروع کرد. The Last Song (آخرین آواز)، مجموعه فیلم‌های The Hunger Games و Independence Day: Resurgence (روز استقلال: بازخیز) از بهترین فیلم‌های او است.
  • کلارک دوک (Clark Duke) در نقش سوئین هورن. او کارش را با بازی در سریال Hearts Afire شروع کرد و از بهترین نمایش‌های او باید از فیلم‌های Superbad (خیلی بد)، Bad Moms (مادرهای بد) و سریال The Office نام برد.
  • مایکل کی. ویلیامز (Michael K. Williams) در نقش آلموند
  • ویویکا ای فاکس. (Vivica A. Fox)
  • چندلر دوک (Chandler Duke) در نقش نیک
  • جان مالکوویچ (John Malkovich) در نقش برایت
  • وینس وان (Vince Vaughn) در نقش قورباغه
  • برد ویلیام هنکه (Brad William Henke) در نقش تیم
  • پاتریک مولدن (Patrick Muldoon) در نقش جو
  • جف چیس (Jeff Chase) در نقش توماس

 


نقد و بررسی فیلم Arkansas 2020


با انتشار این فیلم در ماه می امسال نقدهای مثبت و منفی زیادی در خصوص داستان، بازیگران و کارگردانی آن منتشر شد. سایت راتن تومیتوز با بررسی 52 نقد، تنها 47 درصد از آن‌ها را مثبت خواند و به این فیلم نمره 5.45 را اعطا کرد. این سایت در خصوص Arkansas 2020 نوشت:

فیلم Arkansas از اهمیت بسیار کمی برخوردار است؛ داستان دارای چند شخصیت نا متعادل و پراکنده است که فیلم را پر زرق و برق ساختند.

سایت متاکریتیک نیز با بررسی نقد روزنامه‌ها و منتقدان سرشناس، میانگین امتیاز این فیلم را 56 از 100 اعلام کرد و بیان کرد که نقدهای ضد و نقیض زیادی در خصوص این عنوان منتشر شد است. در ادامه با هم چندین نقد از روزنامه‌ها و  منتقدان مشهور حوزه سینما را در خصوص فیلم آرکانزاس ۲۰۲۰ مرور می‌کنیم.

 

The Austin Chronicle / ریچارد ویتاکر: 78

واقعیت این است که اکثر داستان‌های جنایی تحت سایه‌ای از سردرگمی و بی نظمی کار خود را به پیش می‌برند. این موضوع نیز درباره داستان آرکانزاس صادق است.

بررسی فیلم Arkansas

 

Uproxx / وینس مانچینی: 75

آن قسمت از داستان‌های گانگستری و مافیایی که اغلب غم انگیز به نظر می‌رسند و به شکل روایات کلاسیک ظهور و سقوط می‌کنند، در فیلم Arkansas 2020 گریزان و زودگذر است. شخصیت‌های آن برای زنده ماندن در برابر جهانی که اصلاً به آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد، می‌جنگند. این اثر پرمحتواترین فیلمی نیست که شما در دوران قرنطینه می‌توانید ببینید، اما زیبایی ساده‌ای در آن وجود دارد.

 

Los Angeles Times /  مارک اولسون: 70

آرکانزاس با نمایش‌های راحت و پرتحرک بازیگرانش همراه است. این فیلم همتراز نمایشی است از دنیایی که فعالیت‌های غیرقانونی و پیامدهای آن‌ها به سادگی بخشی از یک زندگی و روش زیستن است، ولی به اندازه یک درام جنایی یا کمدی تاریک و سیاه نیست.

داستان فیلم آرکانزاس ۲۰۲۰

 

Variety / دنیس هاروی: 70

همه چیز در این عنوان درست کار نمی‌کند، از جمله برخی از بازیگران اصلی فیلم. اما فیلم Arkansas 2020 شخصیت‌های جالب و داستانی هیجان انگیز و مخاطب پسند دارد که مردم را سرگرم و برای دیدن یک فیلم مهیج دور هم جمع می‌کند.

 

TheWrap / استیو پوند: 68

در حالی که تماشای فیلم آرکانزاس و ندیدن ادای دین آن به برادران کوئن کار سختی است، اما کلارک دوک، کارگردان این اثر، صدا و سبک مخصوص به خودش را در بیهودگی‌هایی بی روح و ساختگی پیدا کرده است.

تریلر فیلم Arkansas

 

The A.V. Club / نوئل مورایی: 67

با اینکه آرکانزاس به عنوان اولین فیلم یک کارگردان امیدوارکننده و اغلب بسیار سرگرم کننده است، اما دوک این ترکیبات وام گرفته شده را که بسیار عالی هستند، در یک داستان اورجینال و کاملاً تحقق یافته و با شخصیت خاص خود ترکیب نمی‌کند.

 

همچنین بخوانید :

Observer / الیور جونز: 63

به طور کلی این بازیگران فیلم هستند که به داستان آن زندگی و عمق می‌بخشند و آن را فراتر از ذات سطحی‌اش می‌برند. از نمونه‌های این ذات سطحی می‌توانیم به طراحی لباس زننده فیلم اشاره کنیم که گویا فرض را بر این گذاشته که مردمی که اهل جنوب هستند شبیه به دلقک‌ها لباس می‌پوشند. به طور خاص، همسورث حقیقت را نشان می‌دهد و دلشوره‌ای را به تصویر می‌کشد از شخصی که مجبور شده است نگاهی بیندازد به چگونگی کارکرد جهان و عمیقا آرزو می‌کند که این بینش را نداشته باشد.

داستان فیلم آرکانزاس ۲۰۲۰

 

The Playlist / آشر لوبرتو: 42

آرکانزاس در زمان‌های زیادی از نمایش، عقب مانده است. با وجود عملکردهای کارتونی و سطحی، لحن آن به طرز چشمگیری کم جلوه و کم شکوه است.

 

ScreenRant / سندی اسکافر: 40

آرکانزاس در تلاش است تا یک ریتم درونی خوب پیدا کند؛ در نتیجه یک فیلم جنایی عقب افتاده است که با وجود برخی از نقاط روشن، از اجراهایی سطحی رنج می‌برد.

بررسی فیلم آرکانزاس

 

The New York Times / دویکا گریش: 40

این فیلم عملکرد غیرمعمولی در یک ژانر آشنا دارد؛ اما با این حال با مسیر مبهم و نامساعدی که انتخاب کرده، موفق نبوده است.

 

The Hollywood Reporter / جان دفور: 40

با وجود برخی لحظات امیدوارکننده، این پروژه هرگز کاملاً نمی‌تواند اوج بگیرد و این به خاطر اجراهای ناسازگار بازیگران فیلم است که آن را عجیب کرده‌اند.

 

San Francisco Chronicle / جی. آلن جانسون: 25

با وجود هنرنمایی‌هایی فردی در بعضی از سکانس‌ها که گاها خوب عمل می‌کنند، اکثر فیلم آرکانزاس که درواقع ایالت زادگاه خود کارگردان هم محسوب می‌شود، سطحی و بدون عمق است.

بازیگران فیلم Arkansas 2020

فیلم Arkansas 2020 یک فیلم مهیج با بازیگران خوب است. این عنوان هر چند نقدهای پراکنده زیادی دریافت کرده است، اما طبق نظرسنجی‌های گوگل این فیلم 77 درصد از کاربران را راضی کرده است. آرکانزاس شاید قابل مقایسه با فیلم‌های دیوید فینچر و تارانتینو نباشد، ولی قطعا یک فیلم سرگرم کننده و جذاب برای روزهای قرنطینه است که می‌تواند شما را سرگرم کند. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ در قسمت نظرات و در پایین این صفحه به ما بگویید که آیا این فیلم را دیده‌اید یا قصد دیدنش را دارید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402