فیلم اورکا با بازی ترانه علیدوستی ؛ اخبار، بازیگران و تاریخ اکران

دانلود فیلم اورکا ترانه علیدوستی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم اورکا با بازی ترانه علیدوستی با اخبار و شایعات زیادی همراه بوده است. در ادامه نگاهی ویژه به فیلم سینمایی اورکا خواهیم داشت.

فیلم اورکا پروژه جدید سحر مصیبی، کارگردان سرشناس و محبوب مستند «از صفر تا سکو» است که فیلمبرداری آن چند وقتی است به پایان رسیده است. این روزها اخبار و شایعات زیادی حول این فیلم و گروه بازیگری آن شنیده می‌شود. گروه بازیگری با تجربه و کارگردان سرشناس از جمله جذابیت‌های این عنوان هستند. هر چند با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیک دوم این ویروس، شاید حالا حالاها این فیلم را روی پرده سینماهای کشور نبینیم.

فیلم Eureka

همچنین بخوانید :

در ادامه به معرفی فیلم اورکا با بازی ترانه علیدوستی خواهیم پرداخت. همچنین نگاهی به داستان، گروه بازیگری و حواشی و شایعات مربوط به این فیلم خواهیم داشت. همراه پلازا باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


داستان فیلم اورکا


در خصوص داستان فیلم اورکا اطلاعات زیادی در دست نیست. خلاصه‌ای که از سمت عوامل ساخت این اثر منتشر شده به شرح زیر است:

«تو اورکایی دختر… چون اونقدر می‌جنگی تا به اون چیزی که می‌خوای می‌رسی».

فیلم سینمایی اورکا

آنطور که از این خلاصه یک خطی بر می‌آید، به نظر می‌رسد کارگردان دوباره سراغ داستان موفقیت و تلاش‌های زنان و دختران رفته و قرار است در این فیلم شاهد سختکوشی و دویدن‌های کسانی باشیم که به دلیل مشکلات موجود در جامعه و حقوق نابرابر میان زنان و مردان، مجبور هستند برای رسیدن به اهداف و خواسته‌هایشان بیش از پیش تلاش کنند. سحر مصیبی این بار نیز قرار است با روایت کردن شکست‌ها و موفقیت‌هایی که زنان بدست می‌آورند، دست به تولید فیلمی انگیزشی بزند.

 


بازیگران فیلم اورکا


با اعلام ساخت فیلم جدید سحر مصیبی، بسیاری منتظر شنیدن گروه بازیگری بودند. با اعلام برخی از بازیگران احتمالی، بازار شایعات داغ شد تا اینکه در سال 98 گروه بازیگری به طور رسمی اعلام شد و فیلمبرداری فیلم اورکا کلید خورد. در ادامه به معرفی بازیگران فیلم اورکا خواهیم پرداخت.

 

ترانه علیدوستی

بازیگران فیلم اورکا . ترانه علیدوستی

شاید پیوستن علیدوستی، بازیگر محبوب و سرشناس سینمای ایران به گروه بازیگری فیلم اورکا بسیاری را شوکه کرد. ترانه علیدوستی پس از بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی که شهرت بین‌المللی برای او و هم بازی‌هایش به ارمغان آورد، به مدت چهار سال از بازی در فیلم‌های سینمایی دوری کرد و فیلم اورکا اولین حضور او در سینما در طی 4 سال گذشته است.

علیدوستی که برای دوستداران سینما نیازی به معرفی ندارد، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال‌های دبیرستان و با بازی در فیلم من ترانه 15 سال دارم، آغاز کرد. او با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی جای پای خود را در سینمای ایران تثبیت کرد و هم اکنون به عنوان یکی از برترین بازیگران زن ایران شناخته می‌شود. برای خواندن بیوگرافی کامل ترانه علیدوستی می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

 

مهتاب کرامتی

بازیگران فیلم اورکا . مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی، بازیگر محبوب سینمای ایران دارای کارشناسی میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او در دوره‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرد و با بازی در مردان آنجلس پا به دنیای تلویزیون گذاشت. کرامتی در سال 73 با بازی در فیلم مردی از جنس بلور وارد صنعت سینمای کشور شد و به سرعت رشد کرد. از بهترین کارهای وی در سینما می‌توان از فیلم‌های بیست، آلزایمر و مزار شریف نام برد.

 

مسعود کرامتی

بازیگران فیلم اورکا

مسعود کرامتی تهیه کننده، کارگردان و بازیگر ایرانی است که در مرداد 1335 متولد شد. او فعالیت خود در سینما و تلویزیون را با عروسک گردانی در فیلم شهر موش‌ها آغاز کرد. او در سال 67 در فیلم مهمان ناخوانده بازی کرد و رسما وارد دنیای بازیگری شد. مسعود کرامتی در سال 71 موسسه سینمایی کارنامک را تاسیس کرد. او در طول سال‌های فعالیتش به فیلمنامه نویسی، عروسک گردانی، کارگردانی، صداپیشگی و بازیگری پرداخته است و جوایز و افتخارات زیادی در کارنامه هنری خود دارد.

 

مهتاب نصیرپور

بازیگران فیلم اورکا . مهتاب نصیر پور

مهتاب نصیرپور بازیگر 54 ساله سینما و تلویزیون ایران است که از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده است. او در سال 1384 به خاطر بازی در فیلم به نام پدر برنده سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل زن شد و در سال 1386 برای دومین بار موفق به دریافت همین جایزه شد. فیلم‌های به نام پدر، فرزند خاک و معمای یک قتل از بهترین نقش آفرینی‌های وی در طول سال‌های فعالیتش هستند.

 


حواشی و شایعات مربوط به فیلم اورکا


با اعلام ساخت فیلم اورکا شایعات زیادی حول این فیلم به وجود آمد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • از داغ‌ترین شایعات، خبر بازگشت ترانه علیدوستی به سینمای ایران بود. همانطور که گفته شد، علیدوستی پس از بازی در فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی که برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد، به مدت 4 سال در هیچ پروژه سینمایی حاضر نشد.

تاریخ اکران فیلم اورکا

  • همچنین حضور مهتاب کرامتی و همکاری وی با علیدوستی از دیگر بحث‌های جذاب بازار داغ شایعات بود. بسیاری منتظر همکاری این دو هنرپیشه خوب سینمای ایران بودند و برخی هم حضور دو بازیگر بزرگ را برای یک فیلم مضر قلمداد کردند.
  • این اثر اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند برای سحر مصیبی است. او پس از ساخت مستند از صفر تا سکو که از روی زندگی پر فراز و نشیب خواهران منصوری ساخته شده بود، بسیار به چشم آمد و اکنون برای سینما دوستان شخصیت شناخته شده‌ای است. همکاری بازیگران سرشناس با وی در حالی که اولین کارگردانی فیلم بلند خود را تجربه می‌کند، از نکات جذاب و جالب مربوط به این عنوان است.

تریلر فیلم اورکا

در نهایت باید گفت فیلم اورکا به کارگردانی سحر مصیبی باید فیلم جذابی باشد. با توجه به سابقه کارگردان و حضور بازیگران باتجربه خیلی‌ها انتظار یک فیلم درجه یک را دارند. این اثر که هم اکنون مراحل تدوین و پس از تولید را سپری می‌کند، قرار است در ماه‌های آینده به مرحله نمایش برسد. نظر شما درباره فیلم جدید ترانه علیدوستی و همکاری وی با سحر مصیبی چیست؟ در پایین همین صفحه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402