دانلود و بررسی فیلم Project Power 2020 ؛ تریلر، داستان و بازیگران

دانلود فیلم Project Power 2020
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم Project Power محصول سال 2020 کشور آمریکا است که به تازگی توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. در ادامه این مطلب از پلازا به معرفی و بررسی فیلم پروژه قدرت 2020 می‌پردازیم.

فیلم Project Power 2020 فیلمی اکشن و در ژانر ابر قهرمانی، به کارگردانی هنری جوست و آریل اسکالمن است. تهیه‌کنندگی این فیلم به عهده اریک نیومن و برایان آنکلس بوده و ستارگانی چون جیمی فاکس، جوزف گوردون لویت و دومینیک فیشبک در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم پروژه قدرت داستان گروهی سه نفره شامل یک افسر پلیس، یک فروشنده مواد مخدر و یک سرباز سابق ارتش را روایت می‌کند که در جستجوی دارویی هستند که باعث ایجاد قدرت‌های ماورائی در شخص مصرف‌کننده می‌شود. تاریخ اکران فیلم Project Power چهاردهم آگوست 2020 (24 مرداد 99) بود. شبکه نتفلیکس به عنوان دارنده حق امتیاز پخش این اثر، آن را به صورت آنلاین در شبکه خود منتشر کرده است.

ویدیو بالا تریلر فیلم Project Power را نمایش می‌دهد که در تاریخ 15 جولای 2020 (25 تیر 99) توسط شبکه نتفلیکس پخش شد و توجهات بسیاری را به خود جلب کرد. در ادامه به بررسی داستان فیلم Project Power و نقد آن خواهیم پرداخت. پس با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

 


دانلود فیلم Project Power 2020


در این قسمت می‌توانید با کلیک کردن روی لینک‌های قرار داده شده در کادر پایین برای دانلود فیلم پروژه قدرت با کیفیت مورد نظر خود به همراه زیرنویس فارسی چسبیده اقدام کرده و از تماشای این فیلم مهیج لذت ببرید.

دانلود فیلم Project Power 2020

[دانلود فیلم پروژه قدرت با کیفیت 480p و حجم 540 مگابایت]

 


داستان فیلم Project Power


داستان فیلم از نقطه‌ای آغاز می‌شود که یک توزیع‌کننده ناشناس مواد مخدر، قرصی جدید به نام Power را به طور رایگان در اختیار عده‌ای از فروشندگان مواد مخدر ایالت نیواورلئان قرار می‌دهد. به گفته این دلال مواد مخدر، هر شخصی با مصرف قرص Power می‌تواند به مدت 5 دقیقه دارای قدرت‌های ابرانسانی و ماورائی شود. به مرور و با گذشت زمان مشتری‌های این قرص افزایش چشمگیری پیدا کرده و درگیری‌ها برای به دست آوردن این داروی شگفت‌انگیز در نیواورلئان شدت می‌یابد.

فیلم Project Power 2020

یکی از توزیع کنندگان قرص Power به نام نیوت که به فروش این قرص‌ها مشغول است با گروهی دیگر از افراد که قصد آنان نیز به چنگ آوردن این قرص است درگیر می‌شود. در طی این درگیری این گروه، تصمیم می‌گیرند که خواهرزاده نوجوان نیوت به نام رابین را که او هم از فروشندگان مواد است، گروگان گرفته و برای آزادی او از نیوت تقاضای تحویل قرص‌ها را بکنند. اما این نقشه عملی نشده و فرانک افسر اداره پلیس محلی مانع از دزدیده شدن رابین می‌شود. در سویی دیگر مردی به نام آرت در جستجوی توزیع کنندگان این قرص است و تلاش می‌کند تا آنان را نابود و از آشوب بیشتر شهر جلوگیری کند. آرت سرباز سابق ارتش است و قصد دارد تا سردسته این باند مافیایی را یافته و نابود کند.

آرت قصد داشت تا با تعقیب نیوت به توزیع‌کنندگان اصلی قرص Power دست یابد، اما هنگامی که با جسد نیوت روبرو می‌شود متوجه می‌شود که نیوت نیز براثر استفاده از این قرص اوردوز کرده است. آرت چاره دیگری جز پیدا کردن رابین و مجبور کردن او به دادن آدرس توزیع کننده اصلی ندارد. در این مسیر رابین متوجه حقایقی در مورد زندگی آرت شده و تصمیم می‌گیرد تا به او کمک کند. طی اتفاقات متعددی، فرانک، افسر پلیس نیز به این تیم دونفره ملحق شده و تلاش‌ها برای نابودی این باند مخوف و عجیب آغاز می‌شود. در این مسیر آنان با مشکلات بسیاری مواجه شده و حقایق شوکه‌کننده‌ای را درمی‌یابند.

 


بازیگران فیلم Project Power


بازیگران فیلم Project Power

اکتبر سال 2017 کمپانی نتفلیکس موفق شد تا نسخه اولیه فیلمنامه‌ای به نام Power را از فیلمنامه نویس این اثر یعنی متسون تاملین خریداری کند. گفته می‌شود میان کمپانی‌های متعدد فیلمسازی، نتفلیکس بالاترین رقم پیشنهادی را برای به دست آوردن حق امتیاز این فیلمنامه پیشنهاد کرده است. در همین تاریخ اسامی آریل اسکالمن و هنری جوست به عنوان کارگردان و اریک نیومن و برایان آنکلس به عنوان تهیه‌کننده این فیلم بی‌نام، اعلام شدند.

پروسه انتخاب بازیگران این فیلم از سپتامبر تا دسامبر سال 2018 به طول انجامید. در ابتدا هنرپیشگان نقش اصلی یعنی جیمی فاکس، جوزف گوردون لویت و دومینیک فیشبک برای ایفای نقش در این پروژه انتخاب شدند و پس از آن روند انتخاب بازیگر برای سایر نقش‌ها انجام شد. فیلمبرداری این فیلم از اکتبر 2018 در نیواورلئان آغاز شد و در دسامبر همان سال نیز پایان یافت. تخمین زده می‌شود که بودجه صرف شده برای تولید فیلم پروژه قدرت 2020 رقمی حدود 85.1 میلیون دلار بوده است. در ادامه به معرفی بیشتر هنرپیشگان نقش اول فیلم Project Power خواهیم پرداخت.

 

جیمی فاکس

فیلم پروژه قدرت 2020

اریک مارلون بیشاپ با نام هنری جیمی فاکس (Jamie Foxx)، متولد سال 1967 میلادی، هنرپیشه، خواننده، کمدین و تهیه‌کننده مطرح آمریکایی است. ایفای نقش جیمی فاکس در فیلم Ray در سال 2004 سبب شد تا به شهرتی جهانی و فزاینده دست یابد. فاکس برای ایفای نقش در این فیلم برنده جوایز ارزشمندی چون اسکار، بفتا و گلدن گلوب شد. علاوه بر این، ایفای نقش فوق‌العاده او در فیلم ری سبب شد تا جایزه کانون منتقدان و جایزه انجمن بازیگران نیز در سال 2004 به او اهدا گردد.

جیمی فاکس در خانواده‌ای فقیر در شهر ترل ایالت تگزاس متولد شد. مدت کوتاهی پس از تولد، سرپرستی او به زوج دیگری به نام‌های استر ماریه و مارک تالی سپرده شد. پس از آن فاکس در این خانواده جدید پرورش یافت و در طی این سال‌ها نیز تماس اندکی هم با پدر و مادر بیولوژیکی خود داشته است. جیمی فاکس از سن 5 سالگی نوازندگی پیانو را آغاز کرد و در نوجوانی در کلیسای شهر تارل به صورت نیمه وقت به اجرای قطعات مختلف برای گروه کر کلیسا می‌پرداخت. استعداد ذاتی او در اجرای کمدی باعث شد تا او فعالیت هنری خود را از اجرای استندآپ کمدی در کلاب‌های مختلف آغاز کند و سپس وارد عرصه بازیگری شد.

 

جوزف گوردون لویت

بازیگران فیلم Project Power

جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt)، بازیگر، ترانه‌سرا و کارآفرین آمریکایی است. فعالیت بازیگری او از دوران کودکی و با بازی در فیلم‌های A River Runs Through It و Angels in the Outfield آغاز شد و برای چند سال متوالی ادامه یافت. گوردون لویت برای ادامه تحصیل در دانشگاه کلمبیا حرفه بازیگری را برای مدت کوتاهی کنار گذاشت و دوباره از سال 2004 با اتمام دوران تحصیلش، این حرفه را از سر گرفت. در همین سال او  شرکت فیلمسازی HitRecord را بنا نهاد و برنامه مخصوص خود یعنی HitRecord on TV را اجرا کرد. برای اجرای این برنامه گوردون لویت موفق شد تا جایزه امی را در سال 2014 از آن خود کند. از جمله فیلم‌های معروفی که گوردون لویت در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به Inception، فیلم Lincoln و Endgame اشاره کرد.

 

دومینیک فیشبک

داستان فیلم Project Power

دومینیک فیشبک (Dominique Fishback) متولد سال 1991 میلادی بازیگر جوان سینمای آمریکا است. او از سن 10 سالگی به حرفه بازیگری علاقه‌مند شد و سپس در کالج Pace و در رشته تئاتر به تحصیل پرداخت. فیشبک در سال 2014 در تئاتری به نام Subverted به ایفای نقش پرداخت و در سال 2015 برای این نقش نامزد دریافت جایزه بهترین اجرای تئاتر شد. اولین نقش جدی او در زمینه فیلم و سریال مربوط به مینی سریال Show Me a Hero بود. فیشبک در این سریال نقش یک مادر جوان و مستقل را ایفا می‌کرد. از جمله دیگر آثار مهم این هنرپیشه جوان می‌توان به Night Comes On، فیلم The Hate U Give و به تازگی نیز Judas and the Black Messiah اشاره کرد.

علاوه بر بازیگران معرفی شده، سایر بازیگران فیلم Project Power عبارتند از:

  • کالسون بیکر (Colson Baker)
  • خودریگو سانتورو (Rodrigo Santoro)
  • امی لندکر (Amy Landecker)
  • الن مالدونادو (Allen Maldonado)

 


نقد و بررسی فیلم پروژه قدرت 2020


سایت معتبر نقد و بررسی فیلم سریال راتن تومیتوز، درصد رضایتمندی مخاطبان از فیلم پروژه قدرت 2020 را 62 درصد اعلام کرده و امتیاز 5.8 از 10 را به این فیلم اختصاص داده است. سایت متاکریتیک نیز با بررسی بیش از 33 نقد نگارش شده برای این فیلم، نمره 51 از 100 را به آن اعطا کرده است. امتیاز IMDb فیلم پروژه قدرت 2020 نیز عدد 6 از 10 است. در ادامه به بررسی تعدادی از نقدهای نگارش شده برای این فیلم و نمرات اعطایی منتقدان به آن می‌پردازیم.

تریلر فیلم Project Power

 

Entertainment Weekly / لی گرینبلات : 83

در این دوران قرنطینه که بازار نمایش‌های آنلاین بیش از پیش گرم شده‌اند، شاهد نمایش فیلم‌های اکشن، ماجراجویانه و مهیجی در سرویس‌های پخش آنلاین هستیم. شرکت نتفلیکس امسال با نمایش فیلم‌های اینچنینی همانند Extraction، فیلم The Old Guard و Spenser Confidential به نوعی پرچمدار صنعت سینما و سرگرمی در این دوران است. این شرکت با جذب بازیگران تراز اولی چون شارلیز ترون، کریس همسورث و مارک والبرگ مخاطبان بسیاری را به فیلم‌های خود جذب کرده است. فیلم Project Power نیز از همین دسته فیلم‌های شرکت نتفلیکس است که تمام معیارهای لازم و ذکر شده را دارد. این عنوان با داستانی مهیج و ابرانسانی و با بهره‌گیری از ستاره‌هایی چون جیمی فاکس و جوزف گوردون لویت، به خوبی می‌تواند مخاطب را پای تلویزیون خودش میخکوب کند.

 

New York Post/ جانی اولکسینکی : 75

می‌توان گفت فیلم پروژه قدرت یک فیلم ابرقهرمانی است که بدون اقتباس از کتاب‌های کمیک ساخته شده است. پیشتر شاهد اقتباس فیلم‌های سوپر قهرمانی کمپانی‌های مارول و دی‌سی از کتاب‌های کمیک بوده‌ایم. حال با توجه به اینکه فیلمنامه این فیلم به طور مستقل و بدون اقتباس از کمیک‌های پیشین نگارش شده است، می‌توان گفت که شاهد بروز پدیده‌ای جدید در فیلم‌هایی با تم ابرقهرمانی هستیم. به نظر می‌رسد که عصر نوینی در صنعت سینما پدید آمده است و فیلمسازان دریافته‌اند که برای ساخت چنین فیلم‌هایی نیازی به اقتباس از کتاب‌های کمیک نیست. در نگارش فیلمنامه، متسون تاملین به تمام جزئیات علمی و تخیلی داستان توجه کرده است و این امر باعث برانگیختن بیشتر کنجکاوی‌ها در طول داستان می‌شود و از این بابت می‌توان این فیلمنامه را هوشمندانه نامید.

تاریخ اکران فیلم Project Power

 

The Globe and Mail /برد ویلر : 50

یکی از مهمترین نقاط ضعف این فیلم صحنه‌پردازی ضعیف آن است. بیشتر سکانس‌های اکشن فیلم Project Power در شب فیلمبرداری شده است. این امر باعث شده است که بسیاری از جاذبه‌های شهر رنگی و نورانی نیواورلئان برای مخاطب نمایش داده نشود. بنابراین لزوم انتخاب شهر نیواورلئان و صرف هزینه گزاف برای ایجاد لوکیشن‌های فیلمبرداری در شهری که به هیچ یک از جاذبه‌های آن پرداخته نشده است در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

The New York Times/ مانولا درگیس : 40

ژانرهای مختلف سینما مخاطبان خاص خود را دارد و این مخاطبان انتظارات خاصی از ژانر مورد علاقه خود دارند. برخی از فیلم‌ها انتظارات معمول از یک ژانر را دگرگون کرده و بیننده را به چالش می‌کشند. برخی دیگر ترجیح می‌دهند که همان پایانی را در اختیار مخاطب خود قرار دهند که انتظار دارد. در فیلم‌های ابر قهرمانی نیز تماشاگران انتظار یک پایان خوب را دارند؛ پایانی که در آن قهرمانان خوب پیروز شده و شخصیت‌های شرور شکست خورده و نابود شوند. فیلم Project Power از جمله فیلم‌هایی است که از این قاعده پیروی کرده و در پی برآورده کردن انتظارات تماشاگران از طریق ایجاد یک پایان‌بندی قابل پیش‌بینی و کلیشه‌ای است.

پروژه قدرت 2020

 

Slant Magazine / درک اسمیث : 25

فیلم پروژه قدرت را می‌توان ترکیبی از ایده‌ها و داستان‌های شخصی گوناگون دانست. داستان این فیلم میان اهداف شخصیت‌ها بلاتکلیف است. هریک از شخصیت‌های اصلی این فیلم یک هدف و رویای شخصی دارد که باعث پیچیدگی کلاف داستان شده است. اجزای داستان فیلم پروژه قدرت به خوبی با یکدیگر جفت و جور نشده‌اند و ناهماهنگی میان آن‌ها موج می‌زند. در این میان، نقش قدرت‌های ماورایی و ابرقهرمانی نیز به این کلاف سردرگم اضافه می‌شود. در زمینه سبکی نیز این بلاتکلیفی به وضوح دیده می‌شود. نمی‌توان به قطعیت اظهار کرد که با داستانی ابرقهرمانی و تخیلی مواجه هستیم یا ترکیبی از روایات شخصی!

در این مطلب از پلازا به معرفی و بررسی فیلم Project Power و داستان آن پرداختیم. آیا تاکنون موفق به تماشای فیلم پروژه قدرت 2020 شده‌اید؟ نظر شما درباره این فیلم چیست؟ نظرات خود را در مورد این اثر در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402