معرفی و بررسی بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

بازی Werewolf: The Apocalypse
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از عناوین جدید سال 2021 در سبک اکشن نقش آفرینی، بازی Werewolf: The Apocalypse است که با نقدها و نمرات متفاوتی رو به رو شد. در این مطلب قصد داریم تا ضمن معرفی این عنوان به بررسی داستان، تریلر، گیم پلی و نمرات بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood بپردازیم.

بازی گرگینه ای Werewolf: The Apocalypse در سبک اکشن نقش آفرینی است که زیر نظر استودیو «سایناید» (Cyanide) ساخته و توسط کمپانی «نِیکان» (Nacon) منتشر شده است. این عنوان بر اساس بازی رومیزی Werewolf: The Apocalypse (که از روی صحبت کردن و ارائه دادن شواهد، باید نقش بازیکن را حدس زد) ساخته شده که ناشر آن کمپانی White Wolf Publishing بوده که خود آن، بخشی از دنیای عظیم مجموعه World of Darkness به حساب می‌آید. تاریخ انتشار بازی Werewolf: The Apocalypse برای کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 برابر با 16 بهمن 1399 است.

داستان بازی Werewolf: The Apocalypse درمورد «کاهال» (Cahal)، یک گرگینه اکو-تروریست (یا تروریست محیط زیست که به عمل خشونت‌آمیز هواخواهان محیط زیست، در مقابل یک فرد یا تخریب دارایی‌های او گویند) است که از قبیله گرگینه خود اخراج شده و علیه شرکت پنتکس (Pentex) و آلودگی محیطی‌ای که به بار آورده می‌جنگد. بازیکن با کنترل کاراکتر كاهال، در شمال غربی آمریكا قدم می‌گذارد و می‌تواند به گرگ، انسان و یا نیمه گرگ/انسان تبدیل شود تا کارهای مختلفی مانند اكتشاف محیط، مذاکره و جنگ را انجام دهد. در ادامه بطور کامل به معرفی بازی Werewolf: The Apocalypse خواهیم پرداخت. با پلازا همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

تریلر بازی Werewolf: The Apocalypse

در این بخش می‌توانید تریلر جدید بازی Werewolf: The Apocalypse را با زیرنویس فارسی از تیم پلازا مشاهده کرده و با بخش‌هایی از داستان و گیم پلی بازی اکشن Werewolf: The Apocalypse آشنا شوید.

داستان بازی Werewolf: The Apocalypse

داستان بازی Werewolf: The Apocalypse 2021 در شمال غربی آمریکا و در دنیای تخیلی World of Darkness اتفاق می‌افتد؛ جایی که موجودات ماورایی مانند خون آشام‌ها و گرگینه‌ها، به طور مخفیانه برای بدست آوردن قدرت مبارزه می‌کنند.

جهان توسط سه موجودیت اداره می‌شود: وایلد (Wyld)، نیرویی آشوب و خلاق که زندگی را خلق می‌کند و بر طبیعت نظارت دارد. ویور (Weaver) که وظیفه دارد به چیزهایی که Wyld ساخته شکل دهد و زمین را سازماندهی کند و در آخر وایرم (Wyrm) که در اصل به عنوان یک نیروی ایجاد کننده تعادل بین Wyld و Weaver وجود داشت که یک نیروی تجزیه و تجدید است، اما به دلیل قدرتمند شدن Weaver، به چیزی مانند یک سیاه‌چاله تبدیل شد که قصد داشت همه‌چیز از جمله انسان‌ها را نابود کند.

بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

تمرکز این بازی بر روی گرگینه‌ها است که در بازی با نام گرو (Garou) شناخته می‌شوند. ملت آنها از سیزده قبیله تشکیل شده که به جمیع آن «ملت گرو» (Garou Nation) می‌گویند. در حالی که خون آشام‌ها در بین جوامع بشری زندگی می‌کنند، گرگ‌ها منزوی هستند و به عنوان «سیستم ایمنی کره زمین»، برای محافظت از طبیعت تلاش می‌کنند. قبایل مختلف دیدگاه‌های متفاوتی در مورد چگونگی دستیابی به این هدف (محافظت از طبیعت) و نحوه برخورد با بشریت دارند.

به عنوان مثال Glass Walkers‌ها فکر می‌کنند که بشریت می‌تواند با استفاده از فناوری از مشکلات زیست محیطی خارج شود. «خشم‌های سیاه» (Black Furies) برای فمینیسم، حقوق زنان و برابری جنسیتی مبارزه می‌کنند. Bne Gnawers به طبقه اجتماعی اهمیت می‌دهد و برای افراد مظلومی که زیر فشار اقتصادی قرار دارند می‌جنگد. «تالون‌های سرخ» (Red Talons) نیز دوست دارند علیه بشریت جنگ راه بیندازند تا ببینند چه کسی زنده خواهد ماند. به دلیل دیدگاه‌های مختلف آنها، درگیری‌های زیادی بین قبایل وجود دارد.

در این بازی، کاهال عضو قبیله خانوادگی فیانا از گرگ‌های ایرلندی است که با گروه اکو-تروریستی Lambda Mankind نیز همکاری دارد. این گروه درحال مبارزه علیه یک شرکت نفتی به نام «اندرون» (Endron) است که رئیس آن یعنی ریچارد وادکینز (Richard Wadkins) به موجودیت Wyrm خدمت می‌کند تا تعادل گایا (Gaia) را بهم بزند. کاهال طی یک ماموریتی همراه با برادر زن خود یعنی رودکو (Rodko)، آوا (Ava) و همسرش لودمیلا (Ludmilla) به تاسیسات شرکت نفتی Endron نفوذ می‌کنند. در جریان حمله، لودمیلا توسط یکی از افراد گارد امنیتی وادکینز کشته می‌شود. کاهال نیز تصادفا یکی از افراد هم‌قبلیه‌ای خود را می‌کشد و باعث کور شدن Rodko می‌شود. کاهال به دلیل شرمساری از عملی که انجام داده، قبیله را ترک می‌کند. داستان اصلی، 5 سال پس از این ماجرا آغاز می‌شود.

گیم پلی بازی Werewolf: The Apocalypse

از جذاب‌ترین بخش‌های این بازی که جزو نقاط قوت (و یا تنها نقطه قوت!) به حساب می‌آید، می‌توان به گیم پلی اشاره کرد.

تاریخ انتشار بازی Werewolf: The Apocalypse

بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood یک بازی نقش آفرینی اکشن سوم شخص و تک نفره است که در آن بازیکن نقش یک گرگینه اکو-تروریست را بازی می‌کند. محیط بازی در شمال غربی آمریکا است و بازیکن نیز می‌تواند به اکتشاف در نقاط مختلف این نقشه بپردازد. در این مناطق، ماموریت‌هایی برای گیمر وجود دارد که ممکن است تأثیراتی در دنیای بازی داشته باشد، مثلا می‌تواند ماموریت‌های جانبی را برای‌تان آزاد کند. بازیکنان همچنین به محیطی به نام Penumbra می‌روند، مکانی بین جهان فیزیکی و دنیای ارواح، جایی که می‌توانند از روح بزرگ آبشار، ماموریت‌های جانبی یا چالش‌های متنوع دریافت کنند که پاداش‌هایی را برای تکمیل آنها مانند باز کردن میانبرها بین مناطق به بازیکن می‌دهد.

کاراکتر اصلی بازی، دارای قابلیت تغییر شکل دادن است و می‌تواند به حالت‌های انسان، گرگ و نیمه‌گرگ/انسان تغییر فرم دهد. هر فرم مکانیک گیم پلی خاص خود را دارد. مثلا فرم گرگ برای اکتشاف، ردیابی، جاسوسی و مخفی کاری و همچنین عبور از معابر باریک استفاده می‌شود. شکل انسانی برای تعاملات مانند استفاده از ماشین آلات و مکالمه با مردم استفاده می‌شود. از فرم گرگینه نیز برای جنگ استفاده می‌شود.

وقتی به شکل انسانی هستید، شخصیت‌های دیگر نمی‌دانند که شخصیت بازیکن واقعاً گرگینه است؛ بنابراین این ویژگی به بازیکن اجازه می‌دهد هویت خود را مخفی کند. بازیکن از طریق یک درخت مهارت، ویژگی‌های گرگینه را ارتقا می‌دهد و گیمرها می‌توانند از بین الگوهای مختلفی که به نقاط ضعف و قوت متصل هستند، یکی را انتخاب کنند. گیمر همچنین به انواع مختلف قدرت‌های ماورالطبیعه که از طبیعت گرفته شده‌اند نیز دسترسی دارد.

گیم پلی بازی Werewolf: The Apocalypse شامل مدیریت خشم شخصیت بازیکن نیز است. عصبانیت گرگینه هنگام آگاه شدن از مشکلاتی که انسان ایجاد کرده مانند آلودگی، حرص و طمع، بیشتر خواهد شد. اگر بازیکن اجازه دهد عصبانیت گرگینه سرریز شود، گرگینه وارد حالت آشفتگی و دیوانگی شده و به یک جانور خشن و هیولا‌مانند تبدیل می‌شود. گرگینه وقتی در حالت دیوانگی است قدرت بیشتری دارد، اما تجزیه و تحلیل اطلاعاتی مانند دشمن بودن یا بی‌گناه بودن یک شخصیت برایش دشوارتر می‌شود که این قضیه باعث جلب توجه دشمنان خواهد شد. پس از ورود به حالت دیوانگی، تنها راه خروج از آن کشتن همه افراد حاضر است؛ حال می‌خواهند دوست باشند یا دشمن!

سیستم مورد نیاز بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

در این بخش نیز به ارائه سیستم مورد نیاز بازی Werewolf: The Apocalypse برای کامپیوتر می‌پردازیم. برای دانلود بازی Werewolf The Apocalypse Earthblood می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

بازی گرگینه ای Werewolf: The Apocalypse

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Werewolf: The Apocalypse برای PC

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت
  • پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i5-3470 یا AMD FX-8370
  • رم: 4 گیگابایت
  • پردازنده کارت گرافیک: کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 650 یا AMD Radeon HD 7790
  • دایرکت ایکس 11
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 10 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای دریافت بهترین عملکرد از بازی

  • سیستم عامل (OS): ویندوز 10 ورژن 64 بیت
  • پردازنده سیستم عامل (CPU): پردازنده Intel Core i7-8700 یا AMD Ryzen 5 3600X
  • رم: 8 گیگابایت
  • پردازنده کارت گرافیک: کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 780, 3 GB یا AMD Radeon R9 290, 4 GB
  • دایرکت ایکس 11
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب: 10 گیگابایت

نقد و بررسی بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood

در این قسمت به بررسی پرحاشیه‌ترین بخش این عنوان یعنی نمرات بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood می‌پردازیم.

بازی Werewolf: The Apocalypse برای کامپیوتر

همانطور که در بخش داستانی و گیم پلی بازی خواندید، به نظر با عنوانی جذاب رو به رو هستیم، اما متاسفانه خروجی بازی اینچنین نیست و همین قضیه باعث ناامیدی گیمرها و منتقدین شده است. بیشترین نقدهای این بازی برای کامپیوتر و کنسول پلی استیشن 5 نوشته شده که به ترتیب از 29 و 31 نقد، امتیاز متای 57 و 53 را برای خود ثبت کرده است. در ادامه به بررسی تعدادی از این نقدها خواهیم پرداخت.

Playstation Official Magazine UK: امتیاز 80 از 100

اگر بتوانید بودجه پایینی که برای ساخت این بازی در نظر گرفته شده را مدنظر قرار دهید، می‌بینید که با یک داستان معمولی و شلخته رو به رو نیستیم. این بازی یک ماجراجویی بسیار خوب است و ارزش امتحان کردن را دارد.

Hooked Gamers: امتیاز 80 از 100

Werewolf: The Apocalypse – Earthblood ممکن است بازی‌ای نباشد که مورد استقبال گسترده مردم قرار بگیرد، اما برای طرفداران فرنچایز World of Darkness بسیار خوب است که بالاخره به جنبه خشن و وحشی این مجموعه نیز توجه شده است. اگر بتوانید ریشه‌های بازی Werewolf: The Apocalypse را در Earthblood پیدا کنید، همه چیز برایتان بهتر و جذاب‌تر می‌شود. احساس قدیمی‌ای که سبک «بزن برو جلو» در این بازی توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده، یک بار دیگر ثابت می‌کند که برخی چیزها از مد نمی‌افتند.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
معرفی بهترین بازی های پانتومیم برای گوشی + لینک دانلود
تیم پلازا02 آبان 1402 09:30
thumbnail
بهترین بازی های مسابقه ای (Racing) برای کامپیوتر | 29 بازی ...
محمد امین سرافراز18 مهر 1402 13:30

PlayStation Universe: امتیاز 70 از 100

این بازی اولین لذت گناه‌آلود (Guilty pleasure) سال است! با اینکه این بازی گیم پلی مخفی کاری عجیب، کیفیت بصری ضعیف و محیط سرد و بی‌روحی دارد، اما می‌توانید بارقه‌های جدیدی از نوآوری و خلاقیت را در آن شاهد باشید که با مبارزه‌های رضایت‌بخش گرگینه، تقویت می‌شود.

Twinfinite: امتیاز 60 از 100

بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood با ضرب‌آهنگ و ریتم درستی آغاز می‌شود؛ درگیر کردن بازیکنان با اکشنی که تصور می‌کنم برای طرفداران گرگینه‌ها هیجان انگیز خواهد بود. هرچند به سرعت باد آن می‌خوابد و هیجان زیادی که وجود دارد با خستگی بیش از حد در این بین از بین می‌رود. در نهایت، بعید است علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی تاکتیکال آخرالزمانی از آنچه که می‌توان به آن تجربه یک بازی ویدیویی کم عمق گفت، احساس سیری کنند. به همین دلیل، توصیه کردن این بازی به افرادی که شدیدا علاقه‌مند به این سبک هستند، برای من دشوار است.

Push Square: امتیاز 50 از 100

با تجربه کردن این بازی می‌توانید سریع بفهمید که استودیوی سایناید ایده‌های خوبی برای بازی Earthblood دارد، اما مایه شرمساری است که ببینید این پتانسیل به چه شکل به هدر می‌رود. تکه و پاره کردن دشمنان بطور غیرقابل انکاری راضی کننده است و مکانیک‌های مخفی کاری Earthblood احساس رضایت می‌دهند، اما با داشتن کیفیت بصری ضعیف، بخش داستانی کوتاه و داستان ناامید کننده، نمی‌توانید این نقص‌ها را نادیده بگیرید. استودیو Cyanide سعی کرده داستانی عاشقانه و وفادار به گرگینه‌ها را ارائه کند، بنابراین طرفداران بازی‌های رومیزی که با این عنوان آشنایی قبلی دارند احتمالاً از آن لذت خواهند برد، اما سایر افراد بهتر است پیش از خرید بازی Werewolf: The Apocalypse درمورد آن حسابی تحقیق کنند.

Jeuxvideo.com: امتیاز 35 از 100

یک بازی اکشن نقش آفرینی در دنیای پانک گوتیک-فانتزی که با به میان آوردن گرگینه‌ها، سعی دارد موضوعات عصر معاصر مانند محیط زیست را ارائه کند؛ اما بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood در هر چیزی که سعی در ارائه آن داشته، شکست خورده است. هم از نظر فنی و هم لذت بازی، بازی استودیو Cyanide بسیار ناامید کننده است. ماجراجویی تکراری، گیم پلی بازی بدون روح، داستانی که به ساده‌ترین شکل ممکن فرم گرفته و اجرایی که تاریخ انقضای آن سر رسیده است، همگی از نقاط ضعف این بازی به حساب می‌آیند. فقط موسیقی متن و درگیری بین لیکانتروپ‌ها این بازی را از غرق شدن کامل نجات می‌دهد.

سخن پایانی

بطور کلی در این مطلب سعی کردیم تا ضمن معرفی بازی جدید Werewolf: The Apocalypse، به بررسی داستان، گیم پلی، سیستم مورد نیاز، نمرات و نمایش تریلر جدید Werewolf: The Apocalypse بپردازیم. همانطور که در نقد و بررسی‌ها مطالعه کردید، این بازی از نظر فنی نتوانسته انتظارات منتقدین را برآورده کند، اما همچنان در خود عناصری دارد که می‌توان بخاطر آن‌ها از ضعف‌های بازی تا حدی چشم‌پوشی کرد و از آن لذت برد که کاملا به سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد. تاریخ عرضه بازی Werewolf: The Apocalypse برابر با 16 بهمن 1399 است که برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است.

نظر شما درمورد بازی Werewolf: The Apocalypse – Earthblood چیست؟ آیا از تجربه این عنوان راضی هستید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402