نقد و بررسی بازی Monster Jam Steel Titans 2 + تریلر و نمرات

بازی Monster Jam Steel Titans 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر به بازی‌های آفرودی علاقه‌مندید، با پلازا همراه باشید تا به معرفی و نقد و بررسی بازی Monster Jam Steel Titans 2 بپردازیم.

برای معرفی بازی Monster Jam Steel Titans 2 باید بگوییم که این عنوان در نسخه جدید خود اکنون دارای کامیون‌ها و ماشین‌سنگین‌های محبوب بیشتری است که از سمت هواداران درخواست شده بود تا به بازی اضافه شوند. حالت‌های چند نفره آنلاین جدید ، 38 کامیون برای انتخاب و پنج پیست جدید از ویژگی‌های بازی ماشین های غول پیکر Monster Jam Steel Titans 2 است. رانندگان در Camp Crushmore تمرین کرده و در استادیوم‌های معتبر رقابت می‌کنند تا تبدیل به قهرمان نهایی شوند! در بخش گیم پلی و فیزیک بازی نیز بهبودهای خوبی رخ داده که کیفیت و لذت آن را چند برابر می‌کند. تاریخ انتشار بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای کامپیوتر ، کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و گوگل استادیا برابر با 11 اسفند 1399 است. در ادامه بطور دقیق‌تر به بررسی گیم پلی و نمرات بازی خواهیم پرداخت.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

گیم پلی بازی Monster Jam Steel Titans 2

اگر بازی‌های مدرن اتومبیلرانی انجام می‌دهید و به این فکر می‌کنید که «کاش فنر سیستم تعلیق بیشتر شبیه دسر ژله‌ای بلان مانژ باشد» پس بازی جدید Monster Jam Steel Titans 2 همان چیزی است که دنبالش می‌گردید. در اینجا با بازی‌ای رو به رو خواهید بود که در آن حداقل 50 درصد از وقت خود را صرف بالانس نگه داشتن و کنترل کردن اتوموبیل خواهید کرد!

دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای کامپیوتر

بازی Monster Jam Steel Titans 2 2021 ، کنترل کردن ماشین‌های غول پیکر را بسیار جدی گرفته و جزییات جالبی را در آن رعایت کرده است؛ مثلا می‌توانید با استفاده از D-Pad انتخاب کنید که محور جلو درحال فعالیت باشد یا محور عقب. حتی می‌توانید هردو محور را با هم به حرکت درآورید و این کار به راحتی هرچه تمام‌تر انجام خواهد شد.

خوشبختانه این بازی تشخیص می‌دهد که طرفداران آن تا چه حد واقع گرا هستند. به همین دلیل در بخش Open World ، پس از اینکه مدتی در اطراف مناطق روستایی آمریکا گشت و گذار کردید، این بخش واقع گرایانه جای خود را به بخش علمی-تخیلی می‌دهد و شما نیز ادامه مسیر خود را در سیاره‌ای فضایی دنبال می‌کنید! پس از آن نیز قلعه‌ای خالی از سکنه منتظر شما خواهد بود.

نحوه کنترل این ماشین‌های غول پیکر تا حدی قابل قبول است اما حس بی‌وزنی‌ای را در آن شاهد هستیم که در بازی Monster Truck Championship وجود نداشت. رانندگی کردن در این بازی نیز حس خوبی می‌دهد، مخصوصا اینکه با استفاده از جوئستیک راست می‌توانید محور عقب را کنترل کنید که همین ویژگی، این بازی را از سایر بازی‌های ریسینگ متمایز می‌سازد. حضور در مسابقات نیز جذابیت خاص خود را دارد؛ جایی که با لغزش روی گِل‌ها ، خودروی قدرتمند خود را به نفر اول مسابقات تبدیل می‌کنید. مسلما Steel Titans 2 سعی ندارد خود را به عنوان یک بازی شبیه‌ساز نشان دهد، اما گاهی اوقات شاهد این هستید که این خودروهای 5 تنی، مانند آبنبات‌های بسته‌بندی شده، روی هوا می‌چرخند!

بخش آرکید بازی خیلی بد نیست، اما وجود یک سری از ویژگی‌ها باعث می‌شود تا جذابیت آن سریعا کاهش پیدا کند. گرفتن نمره 10 از 10 در مسابقات اصلا کار سختی نیست؛ فقط کافی‌ست پای خود را تا ته روی گاز فشار دهید، به روی یک سطح شیبدار بروید، روی هوا بچرخید و سپس فرود بیایید. شاید زیبا به نظر نیاید اما با همین حرکت، امتیاز کامل را دریافت می‌کنید. برای شرکت در مسابقه اصلا نیازی به برنامه‌ریزی قبلی نیست؛ تنها کاری که باید انجام بدهید، گاز دادن و ساختن ترکیب‌های چرخشی کاملا تصادفی روی هوا است.

بازی اتومبیلرانی Monster Jam Steel Titans 2

برخلاف بازی Monster Truck Championship که سال گذشته منتشر شد، حالت Career در بازی Steel Titans 2 بسیار سطحی است و قهرمان شدن در آن اصلا هیجان ندارد. در این مسابقات، نه مدیریت تیم وجود دارد، نه می‌توانید ماشین خود را شخصی‌سازی کنید و نه فاصله زمانی بین دو فصل را حس می‌کنید. تنها چیزی که وجود دارد، یک نوار ساده است که پس از رسیدن به نقطه پایانی، می‌فهمید که قهرمان شدید!

جذاب‌ترین بخش این بازی، قسمت World Career است که در آن ماشین‌های مختلف با جهانی کاملا آزاد رو به روی شما قرار دارد و می‌توانید به انجام کارهای متنوع در آن بپردازید. به عنوان مثال کامیون‌های Monster Mutt یک پارک عظیم فانتزی مخصوص سگ خواهند داشت که مسیر مسابقه‌ای آن پر از لانه‌های بزرگ و استخوان‌های غول پیکر است. کامیون‌های شبح‌وار نیز دارای محیطی گوتیک و الهام گرفته از هالووین هستند که پر از کدو تنبل، گورستان و کشتی غرق شده است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا حس کنیم بازی Steel Titans 2 سعی دارد تا یک پای خود را در دنیای واقعی و پای دیگر خود را در دنیایی توهم آمیز قرار دهد که برای طرفدارانش جذاب خواهد بود.

تریلر بازی Monster Jam Steel Titans 2

در این بخش می‌توانید تریلر بازی اتومبیلرانی Monster Jam Steel Titans 2 را مشاهده کرده و با محیط و گیم پلی آن بیشتر آشنا شوید.

نقد و بررسی بازی Monster Jam Steel Titans 2

در این قسمت نیز به بررسی بازی Monster Jam Steel Titans 2 و نمرات منتشر شده از آن می‌پردازیم.

بازی ماشین های غول پیکر Monster Jam Steel Titans 2

پس از رسیدن به تاریخ عرضه بازی Monster Jam Steel Titans 2 در 1 مارس 2021 ، نقدها و نمرات این بازی نیز منتشر شدند که متاسفانه آنطور که باید رضایت هواداران و منتقدین را جلب نکرد. برای بازی Monster Jam Steel Titans 2 سوئیچ 3 نقد منتشر شد که نمرات آن 72 ، 60 و 50 بودند. برای پلی استیشن 4 نیز 9 نقد منتشر شد که هیچ یک از آن‌ها مثبت نبود و متای کلی 60 را توانست برای این بازی ثبت کند. در ادامه مروری بر تعدادی از نقدهای منتشر شده خواهیم داشت. ضمن اینکه برای دانلود بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای کامپیوتر می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

سایت GamingBolt: امتیاز 70 از 100

اگر به دنبال تجربه سرگرمی، عمق و خونسردی‌ای همراه با لحظات هیجان انگیز هستید، Monster Jam: Steel Titans 2 در بهترین حالت ممکن این ویژگی‌ها را برایتان تهیه می‌کند؛ هرچند که گاهی با جاه طلبی ممکن است خود را به دردسر بیندازید.

سایت GameSpew: امتیاز 70 از 100

این بازی مطمئناً برای همه مناسب نیست، اما کسانی که مشتاق رانندگی با هیولاهای چهار چرخ در محیط‌های باز و چرخاندن آنها در اطراف استادیوم‌ها هستند، با بازی Steel Titans 2 راضی خواهند شد. نمی‌توان گفت که این بازی در همه زمینه‌ها عالی عمل کرده، اما یکی از بهترین تلاش‌ها برای ایجاد لذت رانندگی با کامیون‌های هیولایی از طریق دنیای بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. انواع مختلفی از رویدادها و فعالیت‌ها در بازی در حال ارائه است و در کنار آن، این بازی ماشین‌های غول پیکری را در اختیارتان قرار می‌دهد که جای دیگری نمی‌توانید لذت رانندگی با آن‌ها را تجربه کنید. انجام این بازی به هیچ وجه ضروری نیست، اما اگر دنبال یک بازی مسابقه‌ای باشید که کمی متفاوت است، می‌توانید خرید بازی Monster Jam Steel Titans 2 را در الویت قرار دهید.

سایت BaziCenter: امتیاز 65 از 100

بازی Monster Jam Steel Titans 2 برای PC بازی‌ای است که حول محور کامیون‌ها ساخته شده. بازی‌ای که عظمت و شکوه کامیون‌های هیولایی را درک می‌کند. این غول پیکرها ماشین‌های قدرتمندی هستند که می‌توانند 1500 اسب بخار قدرت داشته باشند. شما فقط کنترلشان را بر عهده می‌گیرید و با آن‌ها جولان میدهید. سازندگان اگر در بخش گرافیک فنی و بصری تلاش بیشتری به خرج می‌دادند و خروجی چشم‌نوازتر و زیباتری خلق می‌کردند، این بازی می‌توانست جایگاه بالاتری برای خود در نظر بگیرد. با تمامی این نکات مثبت و منفی که گفته شد، اگر از طرفداران کامیون‌های بی‌شاخ و دم و غول پیکر هستید و مکانیزم‌های یک بازی ماشینی بر اساس قوانین فیزیک را دوست دارید از این عنوان به راحتی نمیتوان چشم پوشی کرد و می‌توانید ساعت های خوشی با آن رقم بزنید؛ البته اگر با موارد منفی بازی بتوانید کنار بیایید.

ویدئو های مرتبط
thumbnail
بهترین بازی‌های مسابقه ای (Racing) برای کامپیوتر | 14 بازی ...
00:06:3018 مهر 1402، 13:30
thumbnail
تریلر بازی Mortal Shell- Enhanced Edition (زیرنویس فارسی)
00:01:2507 فروردین 1400، 20:00

سایت Daily Star: امتیاز 60 از 100

کاری که تیم سازنده برای بازی انجام داده، یک تلاش قابل ستایش است، تلاشی که طرفداران کامیون‌های هیولایی به تنهایی از آن بهترین بهره را می‌برند. اما اگر شما گیمری هستید که به دنبال تجربه یک بازی اتومبیلرانی و مسابقه‌ای با رتبه عالی است، بازی‌های بهتری برای‌تان وجود دارد.

سایت IGN: امتیاز 50 از 100

Rainbow Studios در طی سالهای گذشته مسئولیت ساخت چند بازی درجه یک و بزرگ را بر عهده داشته است، اما Steel Titans 2 یکی از آنها نیست. این بازی مسابقه‌ای به اندازه کافی خوب است و دنیایی که برای آن خلق شده دارای یک ایده زیباست، اما ارائه کلی ضعیف و بخش Career بدون هیجان آن، یکی از جذاب‌ترین نمایش‌های اتومبیلرانی را به یک تجربه بسیار کسل کننده تبدیل می‌کند.

سخن پایانی

بطور کلی در این مقاله سعی کردیم تا به معرفی و بررسی بازی Steel Titans 2 بپردازیم تا با خواندن آن بتوانید با نقاط ضعف و قوت این عنوان آشنا شوید. در این بازی بیش از 38 ماشین بزرگ در بازی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به Higher Education، Sparkle Smash و Grave Digger اشاره کرد. 5 محیط جدید به بازی اضافه شده که می‌توانید ضمن گشت و گذار در آن، به کشف کردن رازهای مخفی شده نیز مشغول شوید. همچنین می‌توانید مانند حرفه‌ای‌ها با انجام حرکات نماشی مختلف مانند Bicycles، Stoppies، Moonwalks، Walk Its، Cyclones، Pogos، Power Outs و Back-Flips در 12 استادیوم ورزشی رقابت و عنوان قهرمانی را تصاحب کنید.

نظر شما در مورد بازی Monster Jam Steel Titans 2 چیست؟ آیا این بازی توانسته رضایت شما را جلب کند؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402