برترین ربات قرعه کشی اینستاگرام

ربات قرعه کشی اینستاگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

طی سال های اخیر اینستاگرام در میان کاربران سراسر دنیا و همچنین ایرانیان طرفداران زیادی دارد که کاربران این شبکه اجتماعی از اینستاگرام برای اهداف و امورات مختلفی استفاده می ‌کنند به ویژه افرادی هستند که از اینستاگرام جهت فروش کالا و خدمات و کسب درآمد بهره می‌ برند. برای موفقیت سریع تر در این اپلیکیشن پر طرفدار اقداماتی مانند خرید فالوور واقعی و فیک، خبرگزاری مسابقه با جوایز نقدی و غیر نقدی و … ضروری است. امروزه مسابقه اینستاگرامی بسیار باب شده و به وسیله ربات قرعه کشی اینستاگرام و نمایش آن به صورت لایو به همراه آمار مسابقه باعث جلب اعتماد کاربران خواهد شد. اگر شما هم به فکر راه‌ اندازی یک پیج در اینستاگرام با هدف فروش یا کسب درآمد از طریق تبلیغات همانند برگزاری مسابقه و ربات قرعه کشی اینستاگرام هستید؛ در این مطلب قصد داریم به تاثیر مراحل مسابقات و نحوه برنامه قرعه کشی اینستاگرام از طریق سایت و یا برنامه قرعه کشی اینستاگرام و اهمیت آن بر روی فعالیت صفحه اینستاگرام شما بپرازیم، پیشنهاد می‌ کنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید.

 

قرعه کشی اینستاگرام

این روزها اینستاگرام حرف اول را بین همه شبکه های اجتماعی در سراسر جهان می زند چرا که تمامی کسب و کارها و افراد به دنبال جذب فالوور بیشتر و درآمد بالاتر از طریق اینستاگرام هستند. یکی از روش هایی که اخیرا برای جذب فالوور استفاده می شود، برگزاری مسابقه و قرعه کشی است. روش درست و اصولی انتخاب برندگان استفاده از ابزارهایی است که بر اساس شرایط مسابقه از بین فالوور ها، لایک، کامنت، تگ، استوری و … انتخاب می کند. این ابزارها متنوع هستند و می توانند شامل برنامه قرعه کشی اینستاگرام، سایت قرعه کشی اینستاگرام، قرعه کشی اینستاگرام آنلاین و یا ربات قرعه کشی اینستاگرام باشد. برنامه های رایگان محدودیت تعداد کامنت دارند و باید به سراغ سایت های حرفه ای رفت که این محدودیت ها را به کمک تیم حرفه ای برنامه نویسان خود آن را حل کرده اند، چرا که این امکان را به کاربر خود می دهند تا اگر صد هزار کامنت هم داشته باشند در کمترین زمان بررسی شود و اسامی منتخب از میان همه شرکت کنندگان اعلام می گردد.

انجام برنامه قرعه کشی اینستاگرام

 

انجام برنامه قرعه کشی اینستاگرام

برگزاری مسابقه اینستاگرامی از جمله روش هایی است که برای بازاریابی، مارکتینگ و برندینگ در اینستاگرام برای افزایش فالوور واقعی، افزایش فروش و نرخ تعامل پیج مورد استفاده می باشد. یکی از کارهایی که بعد از برگزاری مسابقه موجب اعتماد فالوورها و دنبال کنندگان به کسب و کار اینستاگرامی می شود شیوه قرعه کشی با استفاده از ربات قرعه کشی اینستاگرام بوده و هر چقدر روش کار با ربات قرعه کشی اینستاگرام و یا سایت و برنامه قرعه کشی شفاف تر باشد اعتبار پیج بیشتر می گردد. روش های زیادی برای قرعه کشی وجود دارد اما قرعه کشی اینستاگرام آنلاین با اجرای قرعه کشی به صورت لایو، میزان اعتبار کاربران به پیج اینستاگرامی را چندین برابر می کند.

 

مراحل برگزاری مسابقه و برنامه قرعه کشی اینستاگرام

  • برگزاری مسابقه در اینستاگرام: مشخص کردن مراحل کامل مسابقه از صفر تا 100 و طراحی مسابقه اینستاگرامی به صورت اصولی انجام شود.
  • مشخص کردن و تعیین هدف از برگزاری مسابقه اینستاگرامی: قبل از هر اقدامی مشخص کنید که از مسابقه اینستاگرامی چه هدفی دارید؟ آیا هدف شما برند سازی برای محصولتان است؟ یا تعامل بیشتر با کاربران، یا معرفی خدمات جدید و افزایش فروش و یا افزایش فالوور اینستاگرام؛ چرا که تعیین هدف در نحوه انتخاب قوانین و اجرای مسابقه دارای تاثیرگذاری ویژه می باشد.
  • طراحی ایده و مدل مسابقه :عنوان مسابقه، شرایط شرکت در مسابقه و جوایز باید مشخص شوند و تمامی موارد بهتر است جذاب و کاربر پسند باشد.
  • تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقه: قبل از اجرای مسابقه اینستاگرامی، بهترین کار آماده سازی شرایط و جذاب کردن مسابقه است. برای این که بیشترین بازخورد را از مسابقه اینستاگرامی خود داشته باشید، تلاش کنید تا قبل از برگزاری مسابقه برای آن تبلیغات و معرفی داشته باشید.

به طور کلی هر یک از این مراحل می تواند در مسابقه اجرا گردد:

  • مشخص کردن نوع مسابقه اینستاگرامی
  • لایک کرئن پست مسابقه
  • فالو کردن پیج
  • تگ یا منشن دوستان
  • استوری کردن پست مسابقه

حتی موارد ذکر شده می تواند تمامی موارد و یا ترکیبی از چند حالت فالو کردن، لایک کردن، چند نفر را تگ کردن و … نیز می تواند انجام شود. در واقع بستگی به هدفی که دارید یکی از روش ها را انتخاب نمایید مثلا اگر قصد فروش یا معرفی خدمات دارید منشن یا تگ را انتخاب کنید و اگر هدف شما افزایش فالوور می باشد فالو کردن پیج را انتخاب کنید.

ربات و برنامه قرعه کشی اینستاگرام

 

ربات و برنامه قرعه کشی اینستاگرام

همان مانطور که بالاتر نیز ذکر و عنوان شد مهم ترین بخش مسابقه اینستاگرامی شیوه قرعه کشی و جلب اعتماد فالورها می باشد که اگر روش مناسبی انتخاب نشود تمام تلاش و هزینه ها بیهوده بوده و موجب سلب اعتبار و اعتماد کابران نسبت به پیچ خواهد شد.

 

مزیت های استفاده از ربات قرعه کشی اینستاگرام آنلاین

از مزیت های استفاده از سایت قرعه کشی اینستاگرام و یا برنامه قرعه کشی اینستاگرام و ربات قرعه کشی اینستاگرام همچنین علاوه بر جذب فالوور، دریافت اعتماد بیشتر از جانب فالوور های حال حاضر پیج و یا حتی افرادی که در آینده می پیوندند، می باشد.هر میزان که نحوه برگزاری این مسابقه ها اصولی، حساب شده و شفاف باشد، میزان اعتماد فالوورها نیز بالاتر خواهد بود. از دیگر مزایای استفاده از ربات قرعه کشی اینستاگرام و یا برنامه قرعه کشی اینستاگرام این است که می تواند بیشترین وضوح اطلاعاتی را داشته باشد اما باید این خدمات از مجموعه معتبری همانند تیم بییب دریافت شود تا کاربر بابت اتصال به موقع به سرور، وجود تحریم ها و فیلتر های مختلف و مهم ترین آن وجود امکان پرداخت امن اطمینان یابد.

 

کلام آخر

وب سایت‌ های معتبر زیادی با این منظور فعالیت می ‌کنند از جمله سایت معتبر بییب که انواع خدمات مربوط به ربات قرعه کشی اینستاگرام آنلاین و … را در سایت قرعه کشی اینستاگرام و یا ربات قرعه کشی اینستاگرام ارائه می ‌نماید.این خدمات شامل پشتیبانی و مشاوره نیز می باشد بدون ان که نیاز باشد برای دریافت خدمات رمز عبور و یا پسورد خود را مطرح کنید. نکته مهم بعد از طی این مراحل این است که فالوورهای شما اعتماد مضاعف به پیج تان پیدا کرده و همچنین این فالوورها به مشتری دائمی شما تبدیل می شوند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
سمانه
.
28 فروردین 1400، 08:33
پاسخ
0
0
مرسی از مطلب خوبتون . برای قرعه کشی بین افراد لایو پیشنهادی ندارید ؟ من با ربات قرعه کشی بیب کارکردم خیلی خوب بود ولی برای لایو نداشتن البته همه رو تست کردم بقیه هم نداشتن میخواستم اگه شما موردی میدونید معرفی کنید . با تشکر
avatar
اوجاسافت
.
30 شهریور 1400، 12:45
پاسخ
0
0
@سمانه
برای انجام قرعه کشی بین افراد شرکت کننده در لایو و برگزاری مسابقه اینستاگرامی با قوانین ترکیبی می تونید از سایت قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت استفاده کنید.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402