معرفی فیلم خاندان گوچی (House of Gucci)؛ دانلود، تریلر، بازیگران و تاریخ اکران

House of Gucci / فیلم جنایی اکشن 2021 / فیلم های جنایی برتر 2021
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

فیلم خاندان گوچی ، به انگلیسی فیلم House of Gucci ، ماجرای قتل رئیس سابق خانه مد گوچی به دست همسرش را به تصویر کشیده است. فیلم سرای گوچی با حضور لیدی گاگا و آدام درایور در دو نقش اصلی فیلم، به زودی منتشر خواهد شد. اگر از طرفداران این دو بازیگر و یا برند گوچی هستید، دراین مقاله با ما باشید تا نگاهی به تریلر و جزئیات فیلم خانه گوچی بیندازیم.

فیلم خاندان گوچی، به انگلیسی House of Gucci، نام یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر زندگینامه‌ای-جنایی است. کارگردان این فیلم ریدلی اسکات (Ridley Scott) است و فیلم را بر اساس کتابی از سارا گی فوردن (Sara Gay Forden) ساخته است. کتاب گی فوردن با نام کتاب خاندان گوچی: داستانی هیجان‌انگیز از قتل، جنون، زرق‌ و برق و طمع در سال 2001 منتشر شده است. در این اثر که داستان قتل رئیس سابق خانه مد گوچی، مائوریتزیو گوچی (Maurizio Gucci) به دست همسرش را روایت می‌کند، بازیگرانی چون لیدی گاگا (Lady Gaga)، آدام درایور (Adam Driver)، آل پاچینو (Al Pacino) و جرد لتو (Jared Leto) بازی می‌کنند. فیلمبرداری فیلم خاندان گوچی از فوریه تا می سال 2021 در ایتالیا انجام شد. در حال حاضر تاریخ عرضه فیلم House of Gucci در آمریکا 24 نوامبر 2021 (3 آذر 1400) توسط کمپانی United Artists Releasing اعلام شده است.

در این مقاله از پلازا قصد داریم تمامی دانسته‌های خود در مورد فیلم سینمایی House of Gucci را با شما به اشتراک بگذاریم. در این مقاله پس از تماشای تریلر فیلم سرای گوچی ، با داستان فیلم آشنا می‎‌شویم و سپس مروری بر بازیگران فیلم خاندان گوچی داریم. در انتها نیز مروری بر نظرات خاندان گوچی در مورد فیلم خانواده گوچی خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید

تریلر فیلم House of Gucci

پس از انتظارات فراوران بالاخزه تیزر رسمی فیلم خاندان گوچی منتشر شد. به محض انتشار فیلم، لینک‌های دانلود فیلم House of Gucci را در همین صفحه با شما به اشتراک می‌گذاریم.

در ویدئو زیر تریلر فیلم خانواده گوچی با زیرنویس فارسی را مشاهده می‌کنید.

دانلود فیلم خانه گوچی ۲۰۲۱

در ادامه می‌توانید فیلم خاندان گوچی ۲۰۲۱ را دانلود کرده و از تماشای این فیلم جذاب با بازی لیدی گاگا لذت ببرید.

داستان فیلم خانه گوچی

داستان فیلم خاندان گوچی در مورد قتل مائوریتزیو گوچی، رئیس سابق خانه مد گوچی، به دست همسر سابقش پاتریزیا ریجیانی (Patrizia Reggiani) است. مائوریتزیو و پاتریزیا در سال 1973 با هم ازدواج کردند. در سال 1985، پس از 12 سال زندگی مشترک، مائوریتزیو همسر خود را ترک کرده و با دختر جوانی ازدواج کرد. مائوریتزیو و پاتریزیا چند سال بعد از هم طلاق گرفته و مائوریتزیو در سال 1995 با نقشه همسر سابق خود به قتل رسید.

تاریخ عرضه فیلم خانه گوچی

بازیگران فیلم خانه گوچی

در فیلم جنایی سرای گوچی شاهد هنرنمایی بازیگران بسیار خوبی هستیم. نقش پاتریزیا ریجیانی را لیدی گاگا بازی می‌کند که دومین حضور او به عنوان نقش اصلی پس از فیلم A Star Is Born (2018) است. برای این نقش بازیگرانی چون آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، ان هتوی (Anne Hathaway)، ماریون کوتیلارد (Marion Cotillard)، پنلوپه کروز (Penélope Cruz) و ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نظر گرفته شده بودند، ولی نقش در نهایت به لیدی گاگا رسید. برای نقش مائوریتزیو گوچی نیز در ابتدا کریستین بیل (Christian Bale) در نظر گرفته شده بود، ولی درنهایت این نقش به آدام درایور رسید. در این قسمت مروری بر بیوگرافی بازیگران اصلی فیلم سرای گوچی داریم و سپس با دیگر بازیگران و نقش آنان در فیلم نیز آشنا خواهیم شد.

لیدی گاگا در نقش پاتریزیا رجیانی

بازیگران فیلم خانه گوچی

استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا که با نام حرفه‌ای لیدی گاگا شناخته می‌شود، متولد 28 مارس 1986 (8 فروردین 1365) در نیویورک است. لیدی گاگا خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر است. استفانی 4 سال داشت که به درخواست مادرش آموزش پیانو به او آغاز شد. والدینش که استعداد او در موسیقی را دیدند او را تشویق کردند در این مسیر قدم بردارد. او خوانندگی را از نوجوانی آغاز کرد و در همان سال‌ها در چند فیلم و سریال نقش‌های کوچکی نیز به عنوان بازیگر داشت.

لیدی گاگا تاکنون 6 آلبوم موسیقی منتشر کرده که همگی آنها جزء پرفروشترین آلبوم‌های آمریکا بوده‌اند. او اولین آلبوم خود با نام The Fame را در سال 2008 و آخرین آلبوم خود را با نام Chromatica در سال 2020 روانه بازار کرد. 4 آلبوم دیگر او آلبوم Born This Way (2011)، آلبوم Artpop (2013)، آلبوم Cheek to Cheek (2014) و آلبوم Joanne (2016) هستند. وی همچنین در چند فیلم از جمله فیلم Machete Kills (2013)، فیلم Sin City: A Dame to Kill For (2014) و فیلم Gaga: Five Foot Two (2017) نیز بازی کرده است.

فیلم خاندان گوچی

لیدی گاگا یکی از پرافتخارترین هنرمندان آمریکایی است. او تاکنون 777 نامزدی و 338 برد را وارد کارنامه فعالیت‌های خود کرده است. آهنگ Till It Happens To You و فیلم A Star Is Born او را نامزد جایزه اسکار کرده‌اند و یک بار نیز برای آهنگ Shallow برنده جایزه اسکار شد. وی همچنین 17 نامزدی و 12 برد جایزه گرمی را نیز به نام خود زده است.

آدام درایور در نقش مائوریتزیو گوچی

فیلم سینمایی خانه گوچی

آدام درایور بازیگر آمریکایی متولد 19 نوامبر 1983 برابر با 28 آبان 1362 در سن‌دیه‌گو است. درایور حضور در تئاتر برادوی را با نمایش Mrs. Warren’s Profession در سال 2010 آغاز کرد. او در نمایش‌های بسیاری حضور داشته و برای نمایش Burn This در سال 2019 نامزد جایزه تونی شد. آدام با سریال Girls (2012-2017) مورد توجه قرار گرفت و نامزد جایزه امی شد. پس از آن در چند فیلم از جمله فیلم Lincoln (2012)، فیلم Inside Llewyn Davis (2013) و فیلم Silence (2016) او را دیدیم.

آدام درایور با نقش کایلو رن در سه‌گانه Star Wars (2015-2019) شناخته می‌شود. وی تاکنون دو بار برای فیلم BlacKkKlansman (2019) و فیلم Marriage Story (2020) نامزد جایزه اسکار شده است. این دو فیلم نامزدی جایزه بفتا، جایزه گلدن‌ گلوب و جایزه منتخب منتقدین را نیز برای وی به ارمغان آورده‌اند.

جرد لتو در نقش پائولو گوچی

بازیگران فیلم خانه گوچی

جرد لتو بازیگر و موسیقیدان آمریکایی است. جرد متولد 26 دسامبر 1971 برابر با 5 دی 1350 در ایالت لوئیزیانا است. او بازیگری را از اوایل دهه 1990 آغاز کرد و با سریال My So-Called Life (1994) شناخته شد. لتو بازیگری را با نقش‌ مکمل در فیلم‌ها ادامه داد و در دو فیلم Urban Legend (1998) و فیلم Requiem for a Dream (2000) نقش اصلی را برعهده داشت که تحسین منتقدین را نیز برانگیخت.

لتو یکی از بازیگران پیرو متد بازیگری است. او معمولا طی دوره فیلمبرداری در نقش خود باقی می‌ماند و این کار تاکنون سلامتی او را نیز به خطر انداخته است. وی همچنین در مورد گزینش نقش‌ها نیز بسیار بااحتیاط عمل می‌کند. او با بازی در فیلم Dallas Buyers Club (2013) افتخارات بسیاری از جمله برد جایزه اسکار، جایزه منتخب منتقدین و جایزه گلدن‌ گلوب را نصیب خود کرد. از دیگر فیلم‌های او می‌توانیم فیلم Mr. Nobody (2009)، فیلم Blade Runner 2049 (2017) و فیلم The Little Things (2021) را نام ببریم. وی همچنین خواننده اصلی گروه موسیقی 30 Second to Mars است و تاکنون با این گروه 5 آلبوم منتشر کرده است.

آل  پاچینو در نقش آلدو گوچی

تریلر فیلم خانه گوچی

آل پاچینو با نام کامل آلفردو جیمز پاچینو از بازیگران و فیلمسازان برجسته آمریکایی است. آل پاچینو در 25 آوریل 1940 برابر با 5 اردیبهشت 1319 در نیویورک چشم به جهان گشود. از آغاز فعالیت وی به عنوان بازیگر بیش از نیم قرن می‌گذرد و در این مدت آل پاچینو افتخارات بسیاری را نصیب خویش کرده است. او اولین بار در سال 1973 برای فیلم The Godfather نامزد جایزه اسکار شد. پس از آن 9 بار دیگر نیز نامزد این جایزه شد و از این میان یک بار، برای فیلم Scent of a Woman (1993)، برنده جایزه اسکار شد.

آل پاچینو اولین بار با نقش مایکل کورلئونه در مجموعه فیلم‌های پدرخوانده به شهرت رسید. وی پس از آن، این درخشش و هنرنمایی را در فیلم‌های بسیاری از جمله فیلم The Devil’s Advocate (1997)، فیلم Insomnia (2002) و فیلم The Irishman (2019) نیز تکرار کرد. او اولین تجربه فیلمسازی خود را با فیلم Looking for Richard در سال 1996 به دست آورد. آل پاچینو در کارنامه بلند بالای افتخارات خود 4 نامزدی و 1 برد جایزه بفتا، 1 نامزدی و 2 برد جایزه امی و 15 نامزدی و 5 برد جایزه گلدن‌ گلوب را نیز دارد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین فیلم های آل پاچینو ؛ از پدرخوانده تا بی خوابی
فاطمه ایزدپناه22 مرداد 1402 20:30
thumbnail
بهترین فیلم های موسیقی محور | معرفی 30 فیلم موسیقی
سارا زارع03 تیر 1402 22:30
thumbnail
بهترین خوانندگان زن خارجی دنیا ؛ از جنیفر لوپز تا بیلی ...
بیتا هدایت پور24 دی 1401 17:30
thumbnail
پولدارترین خوانندگان زن و مرد دنیا ؛ از کانیه وست تا ...
شهریار نادرمحمد11 خرداد 1401 18:30

از دیگر بازیگران فیلم خانواده گوچی می‌توانیم افراد زیر را نام ببریم:

  • جرمی آیرونز (Jeremy Irons) در نقش رودولفو گوچی
  • جک هیوستون (Jack Huston) در نقش دومنیکو دسول
  • ریو کارنی (Reeve Carney) در نقش تام فورد
  • سلما هایک (Salma Hayke) در نقش جوزفینا پینا آئوریما
  • کامیله کاتین (Camille Cottin) در نقش پائولا فرانچی
  • مادالینا دیانا گنه‌آ (Madalina Diana Ghenea) در نقش سوفیا لورن
  • مهدی نبو (Mehdi Nebbou) در نقش سید
  • میلود مراد بنامارا (Miloud Mourad Benamara) در نقش عمر

واکنش خاندان گوچی به فیلم خانه گوچی

در ژانویه سال 2021 پاتریزیا ریجیانی طی مصاحبه‌ای با مجله ایتالیایی Novella 2000 حضور لیدی گاگا در این نقش را تائید کرد. او با اشاره به این نکته که لیدی گاگا «به اندازه زیادی» شبیه او است، وی را یک نابغه خواند. با این حال در مارس همان سال، حدود 2 ماه بعد، ریجیانی در مصاحبه‌ای دیگر از اینکه لیدی گاگا هیچ تماسی با وی نداشته و با او ملاقات نکرده است ابراز ناراحتی کرد. او گفت:

این مسئله در مورد پول نیست. حتی یک سنت از این فیلم به جیب من نمی‌رود. بلکه موضوع احترام و احساس خوب است.

چند روز بعد اعلام شد که تهیه‌کنندگان در راستای «عدم تمایل به تایید یا حمایت از جنایت ریجیانی» از گاگا خواسته‌اند به ملاقات وی نرود. اما لیدی گاگا تمامی فیلم‌ها و مستندات پاتریزیا را تماشا کرده و کتاب‌های مربوط به زندگی او را خوانده است.

فیلم خانه گوچی

پاتریشیا گوچی، دختر عموی مائوریتزیو گوچی و از اعضای کمپانی گوچی است. وی در مصاحبه‌ای با آسوشیتد پرس به نمایندگی از خاندان گوچی، فیلم سرای گوچی را مایه ناامیدی خواند. وی بیان داشت که عوامل فیلم با دزدیدن نام گوچی تلاش دارند فیلمی بسازند که سبب افزایش درآمد در هالیوود شود. وی همچنین افزود:

خانواده ما هویت و حریم خصوصی دارد. ما می‌توانیم در مورد هرچیزی صحبت کنیم، اما خط قرمزهایی در این مورد هست که باید رعایت شود.

پاتریزیا ریجیانی سه نگرانی اصلی خانواده را ارتباط اندک ریدلی اسکات با خانواده، ادعای عدم صحت کتابی که فیلم براساس آن ساخته شده و انتخاب بازیگران مطرح برای بازی در نقش افرادی که ارتباطی با قتل نداشته‌اند عنوان کرد. وی همچنین گفت خانواده گوچی پس از تماشای کامل فیلم در مورد اقدامات بعدی خود تصمیم خواهند گرفت.

سوالات متداول

فیلم خاندان گوچی چه زمانی اکران می شود؟

فیلم خانواده گوچی ، فیلم House of Gucci ، در 24 نوامبر 2021 (3 آذر 1400) اکران خواهد شد.

کلام آخر

از اینکه در این مقاله با بررسی فیلم خانه گوچی با ما همراه بودید، سپاسگزاریم. در این مطلب نگاهی به داستان فیلم داشتیم و با بازیگران فیلم سرای گوچی آشنا شدیم. تریلر فیلم را دیدیم و نظر خاندان گوچی در مورد فیلم خانواده گوچی را دانستیم.  در صورت تغییر تاریخ اکران فیلم خانه گوچی نیز از طریق همین صفحه شما را در جریان تاریخ جدید قرار خواهیم داد. پس از اکران فیلم نیز می‌توانید برای دانلود فیلم خانواده گوچی در این صفحه اقدام کنید.

فیلم خانه گوچی

پیش‌بینی شما در مورد فیلم خانه گوچی چیست؟ به نظر شما این فیلم می‌تواند رضایت خاندان گوچی را جلب کند؟ رضایت بینندگان و منقدین را چطور؟ ‌فکر می‌کنید این نقش‌آفرینی لیدی گاگا می‌تواند او را برای دومین بار نامزد جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش‌ اول کند؟ لطفا نظرات خود را از طریق بخش نظرات در پایین صفحه با ما نیز در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402