نقد و بررسی اپلیکیشن دیوار | امکانات خاص و لینک دانلود برنامه دیوار

اپلیکیشن دیوار
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

معامله آنلاین کالاها و خدمات و درج آگهی آن‌ها با برنامه‌هایی مانند اپلیکیشن دیوار ممکن شده است. به علاوه، امکان دانلود برنامه دیوار هم برای سیستم عامل اندروید و هم iOS وجود دارد. کاربران پس از نصب اپ دیوار می‌توانند انواع کالاهای نو و کارکرده را آگهی کنند یا به انواع آگهی‌ها و نیازمندی‌ها دسترسی پیدا کنند.

پس از نصب اپلیکیشن دیوار برای ایفون و دانلود اپلیکیشن دیوار برای اندروید می‌توانید انواع دسته‌بندی‌های آگهی‌ها و نیازمندی‌ها را مشاهده کنید. این دسته‌بندی‌ها عبارتند از املاک، وسایل نقلیه، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، خدمات، وسایل شخصی، سرگرمی و فراغت، اجتماعی، کسب و کار و استخدام و غیره. به همین منظور، اگر می‌خواهید با قابلیت‌‌های اپلیکیشن دیوار آشنا شوید و به لینک دانلود مستقیم دیوار دسترسی پیدا کنید، این مقاله از پلازا را دنبال کنید.

در ادامه می‌خوانید:

دانلود برنامه دیوار

دانلود برنامه دیوار در دو نسخه اندروید و iOS ممکن است. اما اگر می‌خواهید دانلود اپلیکیشن دیوار برای کامپیوتر را انجام دهید، خوب است بدانید که با نصب یک شبیه‌ساز مانند بلو استکس می‌توانید این کار را انجام بدهید یا می‌توانید از نسخه وب اپلیکیشن دیوار استفاده کنید. برنامه 19 مگابایتی دیوار تا به حال بیش از 21 میلیون دانلود و نصب در کافه بازار داشته است و بیش از 800 هزار کاربر امتیاز 5 به این برنامه داده‌اند.

در این قسمت، لینک دانلود آخرین نسخه دیوار ، دانلود دیوار برای اندروید 4 ، نصب اپلیکیشن دیوار برای ios و نصب اپلیکیشن دیوار برای اندروید ارائه می‌شود. به این ترتیب برای دانلود اپلیکیشن دیوار برای ios و دانلود اپلیکیشن دیوار با لینک مستقیم برای اندروید می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

نصب اپ دیوار در اندروید و iOS

برای دانلود برنامه دیوار و نصب اپ دیوار در کامپیوتر لازم است که یک شبیه‌ساز مانند بلو استکس را دانلود کنید. پس از نصب بلواستکس، فایل نصبی دیوار را دانلود کرده و در بلواستکس باز کنید. سپس فایل نصبی دیوار را از طریق بلواستکس نصب کنید. پس از نصب دیوار، آیکن آن را مشاهده خواهید کرد و با باز کردن آن می‌توانید از قابلیت‌های این اپلیکیشن در کامپیوتر خود استفاده کنید.

قابلیت های اپلیکیشن دیوار

دانلود برنامه دیوار

پس از دانلود برنامه دیوار ، در اولین صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید چند گزینه وجود دارد که عبارتند از دیوار آگهی‌ها، دسته‌ها، ثبت آگهی، چت و دیوار من. در قسمت دسته‌ها انواع گزینه‌های املاک و وسایل نقلیه تا استخدام و کاریابی را مشاهده می‌کنید.

اما در قسمت دیوار من که آیکن آن به شکل یک آدمک است، به گزینه‌های نشان‌ها و یادداشت‌ها، بازدیدهای اخیر، تنظیمات اپلیکیشن دیوار ، دیوار برای کسب‌وکارها، پشتیبانی و قوانین و اطلاعات نسخه فعلی دیوار دسترسی پیدا می‌کنید. در ادامه با دسته‌بندی‌های مختلف آگهی‌ها و نیازمندی‌های دیوار آشنا می‌شویم.

1. املاک در دیوار

پس از نصب اپ دیوار ، در زیرمجموعه گزینه املاک در این اپلیکیشن، به گزینه‌های فروش مسکونی، اجاره مسکونی، فروش اداری و تجاری، اجاره اداری و تجاری، اجاره کوتاه مدت، پروژه‌های ساخت و ساز و همه آگهی‌های دیوار دسترسی پیدا خواهید کرد. در واقع، اگر به دنبال اگهی‌های فروش و اجاره خانه و آپارتمان هستید می‌توانید از این قابلیت دیوار استفاده کنید.

2. وسایل نقلیه در دیوار

نصب اپ دیوار

در این قسمت آگهی‌های خودرو، قطعات یدکی و لوازم جانبی، موتورسیکلت و لوازم جانبی، قایق و لوازم جانبی و تمام آگهی‌های مربوط به وسایل نقلیه را مشاهده خواهید کرد. به این ترتیب، برای خرید هرگونه وسیله نقلیه و لوازم جانبی آن می‌توانید این بخش از آگهی‌ها را بررسی کنید.

3. لوازم الکترونیکی در اپ دیوار

پس از دانلود برنامه دیوار ، اگر به دنبال آگهی‌های لوازمی مانند موبایل، تبلت، رایانه، کنسول، بازی‌های ویدیویی و آنلاین، صوتی و تصویری، تلفن و به طور کلی تمام آگهی‌های لوازم الکترونیکی هستید، می‌توانید وارد این دسته‌بندی اپلیکیشن دیوار شوید.

4. دسته‌بندی مربوط به خانه در دیوار

در قسمت مربوط به خانه دیوار، وسایل و تزئینات خانه مانند آثار هنری و تزئینی، لوازم روشنایی، میز و صندلی، فرش و تخت و میز و تمام آگهی‌های مربوط به وسایل و تزئینات خانه را مشاهده خواهید کرد. همچنین به سایر وسایل مانند وسایل آشپزخانه، ابزارها، وسایل ساختمان و محیط خانه و غیره دسترسی پیدا می‌کنید.

5. دسته‌بندی خدمات

دانلود برنامه دیوار

در این قسمت از اپلیکیشن دیوار ، انواع خدمات موتور و ماشین، پذیرایی و مراسم‌ها، خدمات یارانه‌ای و موبایل، مالی، حسابداری و بیمه، حمل و نقل، پیشه و مهارت، آرایشگری و زیبایی، سرگرمی، خدمات نظافت، باغبانی و درختکاری و خدمات آموزشی ارائه می‌شود. به این ترتیب، پس از نصب اپ دیوار اگر به دنبال هر نوع خدماتی از گروه‌های خدماتی بالا باشید می‌توانید وارد این گزینه شوید.

6. آگهی‌های وسایل شخصی

در اپلیکیشن دیوار یک دسته‌بندی برای درج آگهی‌های وسایل شخصی نظیر کیف، کفش و لباس، تزیینی، آرایشی، بهداشتی و درمانی، کفش و لباس بچه، وسایل بچه و اسباب بازی و لوازم التحریر و غیره در نظر گرفته شده است. با ورود به این دسته‌بندی می‌توانید به انواع آگهی‌های موارد گفته شده دسترسی پیدا کنید.

7. سرگرمی و فراغت

در این قسمت امکان مشاهده آگهی‌‌های انواع بلیط کنسرت، تئاتر و سینما، کارت هدیه و تخفیف، اماکن و مسابقات ورزشی، اتوبوس، مترو و قطار، تور و چارتر، کتاب و مجله، دوچرخه، اسکیت و اسکوتر، کلکسیون و سرگرمی، آلات موسیقی و ورزش و تناسب اندام و غیره وجود دارد.

8. آگهی‌های اجتماعی

پس از دانلود اپ دیوار ، در این اپلیکیشن علاوه بر موارد گفته شده می‌توانید به انواع آگهی‌های اجتماعی مانند رویدادهای گردهمایی و همایش و ورزش، امور داوطلبانه تحقیقاتی و گم شده ها دسترسی پیدا کنید.

9. کسب و کارها

در دسته‌بندی کسب و کارهای دیوار، انواع تجیزات و ماشین‌آلات برای فروشگاه و مغازه، آرایشگاه و سالن زیبایی، دفتر کار، صنعتی، کافی شاپ و رستوران و پزشکی و غیره آگهی می‌شوند. به این ترتیب، برای اطلاع از چنین معاملاتی می‌توانید وارد دسته‌بندی کسب‌وکارهای اپلیکیشن دیوار شوید.

10. استخدام و کاریابی

در دسته‌بندی استخدام و کاریابی ، کاربران به انواع آگهی‌های مشاغل مربوط به بخش اداری و مدیریت، سرایداری و نظافت، معماری، عمران و ساختمانی، خدمات فروشگاه و رستوران، رایانه و فناوری اطلاعات، مالی و حسابداری و حقوقی، بازاریابی و فروش، صنعتی و فنی و مهندسی، آموزشی، حمل و نقل، درمانی و بهداشتی و هنری و رسانه دسترسی پیدا می‌کنند.

ثبت آگهی در اپلیکیشن دیوار

ثبت آگهی در اپلیکیشن دیوار

پس از دانلود برنامه دیوار ، برای ثبت آگهی در این اپلیکیشن می‌توانید آیکن + را که کنار آن کلمه «ثبت آگهی» نوشته شده است، انتخاب کنید. این گزینه در نوار پایین اپلیکیشن دیوار قرار دارد. با انتخاب گزینه ثبت آگهی وارد صفحه جدیدی می‌شوید.

در این قسمت، دسته‌بندی آگهی را انتخاب می‌کنید و با گذاشتن عکس آگهی، نوشتن عنوان آگهی و سایر توضیحات می‌توانید آن را منتشر کنید. در این قسمت همچنین گزینه‌ای به نام راهنمای ثبت آگهی وجود دارد. در این گزینه، راهنمای عکس آگهی، عنوان آگهی و توضیحات آگهی شرح داده شده است.

سوالات متداول

1. چطور ثبت آگهی رایگان در دیوار انجام بدهیم؟

با ورود به گزینه ثبت آگهی در نوار پایین اپلیکیشن دیوار و وارد کردن اطلاعات آگهی خود می‌توانید آن را منتشر کنید.

2. چطور اپلیکیشن دیوار در کامپیوتر را نصب کنم؟

برای نصب اپ دیوار در کامیپوتر ، می‌توانید برنامه شبیه‌ساز بلواستکس را دانلود کنید یا اینکه می‌توانید از نسخه وب اپلیکیشن دیوار استفاده کنید.

3. چطور برنامه دیوار برای آیفون را دانلود کنیم؟

علاوه بر نصب اپلیکیشن دیوار برای اندروید می‌توانید نسخه iOS آن را از سیب اپ دانلود و نصب کنید.

جمع بندی

به طور کلی اپلیکیشن دیوار ، برنامه‌ای برای درج آگهی خرید و فروش کالاها و خدمات و همچنین دسترسی به این آگهی‌ها برای انجام معاملات است. در این مقاله علاوه بر شرح قابلیت‌های این اپ، لینک دانلود برنامه دیوار در دو نسخه iOS و اندروید ارائه شد. با این حال، اگر سوال یا نظری در مورد این برنامه دارید، می‌توانید در پایین صفحه در قسمت دیدگاه‌های پلازا بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402