هیروهای دوتا ۲ ؛ معرفی بهترین و پرطرفدار ترین هیروهای DOTA 2

هیروهای دوتا ۲
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

می‌خواهید بدانید که بهترین و پرطرفدار ترین هیروهای دوتا 2 کدام هستند؟ اگر هنگام مشاهده لیست هیروهای دوتا ۲ سردرگم می‌شوید، در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از بهترین ترکیب هیرو های دوتا 2 برای مبتدی‌ و حرفه‌ای‌ها بپردازیم.

عوامل مختلفی باید در کنار هم قرار بگیرند تا نتیجه یک بازی رده بندی (Rank) مشخص شود. یکی از حیاتی‌ترین کارها، انتخاب صحیح هیرو است. گاهی اوقات به تنهایی نتیجه یک مسابقه بر دوش یک هیرو می‌تواند باشد. پس برای اینکه برد خود را در مسابقه تضمین کنید، باید یکی از هیروهای مچ دوتا 2 را انتخاب کنید تا با سایر اعضای تیم، ترکیب مناسبی را بسازید. هیروهای قدرتمند زیادی در دوتا ۲ وجود دارند، اما انتخاب 5 هیروی قوی هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. شما باید از قبل بدانید که چرا و در چه حالتی هیرو ها کارایی دارند. با انداختن نگاهی به عکس تمام هیرو های دوتا 2 می‌توانید تنوع بسیار زیاد قهرمانان این بازی را شاهد باشید.

این همان جایی است که ما وارد می‌شویم. ما لیستی از بهترین هیرو های دوتا 2 را برای هر موقعیت، همراه با چند گزینه جایگزین گردآوری کرده‌ایم. اینها قهرمانانی هستند که جایگاه خود بسیار قوی‌اند و در انواع مختلف سناریوها موثر واقع می‌شوند، اما توصیه می‌کنیم صرفا کار با سه یا چهار هیرو را برای نقش انتخابی خود یاد بگیرید. زیرا پیچیدگی این بازی بسیار بالاست. با پلازا همراه باشید.

بهترین هیروهای دوتا ۲ برای مبتدی ها

هیروهای دوتا ۲ معرفی شده در این لیست شامل Warlock، Bounty Hunter، Centaur Warrunner، Puck و Juggernaut هستند. برای آشنایی با هر کدام، با ما همراه شوید.

موقعیت 5 | وارلاک (Warlock)

وارلاک یکی از بهترین هیرو های دوتا 2 محسوب می‌شود و اکثر افراد حرفه‌ای از این قهرمان استقبال می‌کنند.

پرطرفدار ترین هیروهای دوتا 2

توانایی‌ها:

  • Fatal Bonds یا پیوند کُشنده (Q): چندین واحد دشمن را به هم متصل می‌کند و باعث می‌شود درصدی از Damage وارد شده به یکی از آنها به بقیه نیز منتقل شود.
  • Shadow Word یا کلمه نامرئی (W): وارلاک با زمزمه کردن این طلسم می‌تواند میزان سلامتی یار خود را افزایش داده و در صورت اعمال آن روی دشمن، میزان سلامتی او را به مرور کاهش دهد.
  • Upheaval یا آشفتگی (E): یک جریان کُند کننده قدرتمند که با افزایش Level، قوی‌تر می‌شود.
  • Chaotic Offering یا به وجود آوردن هرج و مرج (R): احضار یک گولم از اعماق زمین که دشمنان را به مدت یک ثانیه گیج (stun) می‌کند.

وارلوک به عنوان یکی از بهترین هیروهای دوتا ۲ دارای توانایی‌های استثنایی هنگام مبارزه در کنار هم‌تیمی‌های خود است. اگر برای او آیتم Aghanim’s Shard انتخاب کنید، توانایی افزایش سلامت او تا شعاع 450 واحدی بر روی تمامی افراد تاثیر می‌گذارد. همچنین افرادی که در کنار او حضور دارند، سرعت حرکت کردنشان تا 10 درصد افزایش و سرعت دشمنان تا 10 درصد کاهش می‌یابد.

در خط مبارزه، وظیفه وارلوک این است که پشت یاران خود مانده و سربازان حریف را نابود کند. اگر وارلوک در کنار هیرویی قرار گرفت که در لول 1 کار خاصی از دست او بر نمی‌آید اما لول 2 و 3 قدرتمندی دارد (مثل جاگرنات یا لایف‌استیلر)، شما در لول 1، توانایی Fatal Bonds را برای خود انتخاب کنید تا خط حمله دشمن را بشکافید. شما در این حالت زودتر از حریف به لول 2 و 3 می‌رسید.

نکاتی که گفتیم معمولا وظایفی است که باید در ذهن داشته باشید؛ اما نکته مهم این است که چه کسی به عنوان یار در کنار شما و چه کسی به عنوان دشمن رو به روی شما قرار دارد. به عنوان مثال، هیروی لژیون (Legion) می‌تواند مهارت پیوندی که اعمال کردید را کنسل کند. به خودی خود هم که جادوهای کم کننده خون هم ندارید. درواقع لحظه با شکوه شما بعداً فرا می‌رسد، هنگامی که به سطح ششم می‌رسید و مهارت نهایی خود را به دست می‌آورید.

مبارزه تیمی برای Warlock به آسانی صورت می‌گیرد. فقط کافیست با استفاده از مهارت سطح 6، یک غول سنگی را بر سر دشمنان احضار کنید. بلافاصله پس از آن نیز از مهارت فیتال باند استفاده کنید تا قبل از برخورد سنگ، دشمنان به هم پیوند بخورند. در نظر داشته باشید که قدرت گیج کننده (Stun) این سنگ از آیتم‌های ضد اِسپل و بلک کینگ بار (BKB) عبور می‌کند. پس از این کار، میزان سلامتی یاران خود را افزایش داده و مهارت Upheaval را بر روی دشمنان اجرا کنید. اگر در پایان این مبارزه، غول سنگی شما زنده ماند، به طرف برج (Tower) دشمن هجوم ببرید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین مودم های گیمینگ؛ راهنمای خرید و معرفی مودم ...
معین نسیم دوست20 مرداد 1402 08:30
thumbnail
بهترین بازی‌ های بقا (Survival) برای کامپیوتر، PS4 و Xbox One
معین نسیم دوست04 مرداد 1402 15:30

دقت داشته باشید که هیچ وقت برای شروع مبارزه، گولم خود را احضار نکنید. برعکس، سعی کنید اول منتظر حرکتی از دشمن خود باشید. مثلا اگر مقابل شما Beastmaster قرار دارد، او سعی می‌کند با نعره کشیدن، یاران خود را احضار کند. پس از احضار یارانش، بهتر است از گولم خود استفاده کنید تا یاران شما نیز فرصت کافی پیوستن به شما را داشته باشند. اگر رو به روی شما Enigma حضور دارد، به عنوان هیرو های ضد هم در دوتا 2، از این قدرت می‌توان برای کنسل کردن مهارت Black Hole استفاده کرد.

آیتم‌های پیشنهادی ما برای وارلاک، ابتدا Arcane Boots، Glimmer Cape، Aether Lens و سپس Aghanim’s Shard است. پس از این می‌توانید دنبال تهیه آیتم Aghanim’s Scepter باشید.

اگر در این جایگاه به دنبال بهترین هیروهای ساپورت دوتا 2 به عنوان جایگزین وارلاک هستید، ما به شما Grimstroke، Snapfire و Jakiro را پیشنهاد می‌کنیم.

موقعیت 4 | باونتی هانتر (Bounty Hunter)

یکی دیگر از پرطرفدار ترین هیروهای دوتا 2، بونتی هانتر است که می‌تواند برای دشمن شدیدا آزار دهنده باشد.

بهترین هیرو های دوتا 2

توانایی‌ها:

  • Shuriken Toss یا پرتاب شوریکن (Q): یک شوریکن مرگبار را به سمت دشمن پرتاب کرده و ضمن کم کردن میزان سلامتی، برای مدت کوتاهی او را گیج (Stun) می‌کند. همچین تا شعاع 1200 واحدی، شوریکن به هر دشمنی که در اطراف وجود داشته باشد برخورد می‌کند.
  • Jinada یا جینادا (W): باونتی هانتر، هدف بعدی خود را علامت گذاری کرده و ضمن اعمال Damage بیشتر روی دشمن، مقداری از طلاهای او را نیز به سرقت می‌برد.
  • Shadow Walk یا قدم زدن نامرئی (E): با این قابلیت، باونتی هانتر نامرئی شده و تا وقتی که حمله نکرده و یا از مهارتی استفاده نکرده می‌تواند مخفیانه در بین واحدها حرکت کند.
  • Track یا ردیابی (R): باونتی هانتر می‌تواند دشمن مورد نظر خود را ردیابی کرده و ضمن مشاهده حرکت او بر روی نقشه، ببیند که دقیقا چه مقدار طلا دارد.

در معرفی هیروهای دوتا ۲ به Bounty Hunter می‌رسیم که یک هیروی کم‌نظیر برای حرکت کردن در کل نقشه و ایجاد مزاحمت برای بقیه است! مانند وارلاک، آیتم Aghanim’s Shard باونتی هانتر را تبدیل به یک انتخاب عالی می‌کند. این آیتم باعث می‌شود تا بونتی هانتر در حالت Shadow Walk، تا 35 درصد آسیب پذیری خود را کاهش دهد، و هنگامی که اولین حمله خود را در حالت نامرئی انجام می‌دهد، دشمن خود را Stun کند. این بدان معناست که به راحتی می‌توانید بدون لو دادن موقعیت خود در نقشه حرکت کنید. اگر هم دشمن شما را دید و خواست که به شما حمله کند، به سرعت از کار خود پشیمان خواهد شد!

در خط نبرد فقط یک وظیفه دارید: با جینادا به دشمن حمله کرده و از پیش‌روی بی‌مورد و افتادن در تله دشمن جلوگیری کنید. با این کار می‌توانید کابوس بدی برای حریف خود باشید. بعضی وقت‌ها هم می‌توانید کارهای بیشتری برای آزار و اذیت دشمن انجام دهید، اما این قضیه بستگی به هیروی مقابل و وضعیت شما در خط دارد.

بطور معمول در ابتدای بازی، شما Boot و مهارت جینادا را انتخاب می‌کنید و اگر اهل چالش باشید، می‌توانید اولین موج دشمن را از طریق جنگل به زیر برج هدایت کنید. بر حسب موقعیت، گاهی اوقات ارزش آن را دارد که کار خود را با Shadow Walk شروع کرده اولین Bounty حریف را با استفاده از این مهارت در ابتدای بازی به سرقت ببرید.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بررسی بازی RiMS Racing | نماینده جدید ژانر موتورسیکلت سواری
محمد امین سرافراز22 شهریور 1400 14:00
thumbnail
بررسی بازی F1 2021 | جدیدترین نسخه فرمول یک به همراه اصلاحات ...
محمد امین سرافراز17 شهریور 1400 14:00

حواستان به دیدبان‌های دشمن باشد که در اطراف نقشه کار گذاشته می‌شود. اشکالی ندارد اگر از پشت خط به دشمن حمله کنید. آیتم‌های پیشنهادی ما نیز Tranquil یا Phase Boots و Solar Crest است. آیتم Urn of Shadows به تنهایی قدرت زیادی دارد، اما همین آیتم را می‌توانید جلوتر به Spirit Vessel ارتقا دهید. آیتم Drums of Endurance نیز انتخاب عاقلانه‌ای است.

برای معرفی هیرو های دوتا 2 در موقعیت 4، Dark Willow بخاطر مبارزه تیمی فوق العاده‌اش، سپس Tiny و Tusk را می‌توانیم پیشنهاد کنیم.

موقعیت 3 | سنتار وارونر (Centaur Warrunner)

یکی دیگر از بهترین هیرو های دوتا 2، سنتار (قنطورس) وارونر است که نیمی از او انسان، و نیم دیگرش را بدن اسب تشکیل داده.

پرطرفدار ترین هیروهای دوتا 2

توانایی‌ها:

  • Hoof Stomp یا هوف استامپ (Q): با کوبیدن به زمین، واحدهای دشمن را گیج کرده و میزان سلامتیشان را کاهش می‌دهد.
  • Double Edge یا ضربه دو لبه (W): سنتار ضربه‌ای را در محدوده اطراف خود وارد می‌کند که کمی به خود و بیشتر به اطرافیان آسیب می‌زند. بر اساس قدرت شما، میزان آسیب ضربه متفاوت خواهد بود.
  • Retaliate یا تلافی جویانه (E): سنتار با تمامی حمله‌ها مقابله کرده و Damage را به شخص حمله کننده برمی‌گرداند.
  • Stampede یا لگد کوب (R): سنتار با فعال کردن این حالت، فریاد کشیده و با حداکثر سرعت به صف دشمن هجوم می‌برد.

از دیگر هیروهای دوتا ۲، قنطورس وارونر (Centaur Warrunner) یک پسر بزرگ است که می‌تواند غیرقابل کشتن شود. او می‌خواهد در خط اصلی بازی کند (پس خبری از جانگل کردن نیست) و پرخاشگر باشد، دشمنان روی خط را تحت فشار قرار داده و آنها را مجبور کند به حملات شما پاسخ دهند. شما بازی را با استفاده از مهارت Stampede  خود تسهیل کرده و تیم خود را تشویق می‌کنید تا همراه با شما بازی کند.

ابتدا مهارت Hoof Stomp خود را آزاد کرده و سپس مهارت Retaliate را تا 2 لول ارتقا دهید. در لول چهارم، مهارت Double Edge را آزاد کنید. هنگامی که مهارت Stampede را بدست می‌آورید، از آن برای فرار از شرایط سخت استفاده کنید. مثلا اگر تخم فونیکس را دیدید که ممکن است دوباره زنده شود، با استفاده از مهارت Stampede از آنجا دور شوید. بعضی وقت‌ها هم می‌شود از این قابلیت برای نزدیک کردن فاصله بین دشمنان استفاده کرد.

اگر همه‌چیز مطابق میلتان پیش رفت، ابتدا آیتم Vanguard را بخرید. سپس بین دقایق 7 تا 12 بازی آیتم Hood of Defiance. پس از آن پول خود را برای خرید آیتم Blink Dagger ذخیره کنید. داشتن این آیتم در اواسط بازی ضروری خواهد بود. اما اگر شرایط آنطور که می‌خواستید پیش نرفت و نتوانستید روند رو به رشد مالی داشته باشید، آیتم Blink Dagger را قبل از Hood of Defiance بخرید. پس از بلینک دَگِر، برای هم‌تیمی‌های خود آیتم‌هایی مانند Crimson Guard یا Pipe of Insight خریداری کنید. حتما آیتم Aghanim’s Shard را هم بخرید زیرا قدرت Double Edge را به مدت 15 ثانیه، 15 درصد افزایش می‌دهد. همچنین سرعت دشمنان هم تا 25 درصد کاهش می‌یابد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
نقد بازی Resident Evil Village | مسیر باشکوه شیطان مقیم
معین نسیم دوست31 تیر 1400 14:00
thumbnail
معرفی بازی Age of Empires 4 ؛ پایان 16 سال انتظار!
معین نسیم دوست12 تیر 1400 20:00

از هیرو های جایگزین برای سنتار می‌توان به Dragon Knight و Razor اشاره کرد. Razor به راحتی روی خط حمله چیره می‌شود و از بهترین هیرو های دوتا 2 است، اما قدرت مبارزه تیمی خاصی ندارد. پس زمانی او را انتخاب کنید که شخص دیگری در موقعیت 4 بتواند این ضعف را جبران کند؛ مثل Nyx. هیروی Dragon Knight نیز مبارز خوبی است؛ Stun بسیار خوبی دارد ولی ضعف اصلی آن، پایین بودن Damage است.

موقعیت 2 | پاک (Puck)

یکی از پرطرفدار ترین هیروهای دوتا 2 که بر خلاف ظاهر بامزه‌اش، قدرت تخریب بالایی دارد!

بهترین هیرو های دوتا 2

توانایی‌ها:

  • Illusory Orb یا گوی توهم (Q): پاک با این قابلیت، یک گوی جادویی را پرتاب کرده که در یک مسیر مستقیم حرکت و به دشمنانی که در مسیرش قرار دارند آسیب می‌زند. در هر نقطه، پاک می‌تواند با استفاده از مهارت Ethereal Jaunt، خود را به جایی که گوی قرار دارد تله‌پورت کند.
  • Waning Rift یا خراش بیمارگونه (W): با این مهارت، Puck می‌تواند به محلی که دشمن قرار دارد تله‌پورت کرده و با پخش کردن گرد و غبار، باعث کم شدن میزان سلامتی و Silence کردن دشمنان اطراف شود.
  • Phase Shift یا تغییر فاز (E): پاک به طور خلاصه به بُعد دیگری می‌رود که در آن از آسیب مصون است.
  • Ethereal Jaunt یا گردش روحانی (D): همان قابلیتی است که در Illusory Orb توضیح دادیم. Puck به Illusory Orb تله‌پورت می‌شود.
  • Dream Coil یا سیم رویایی (R): این مهارت یک سیم جادویی را به وجود می‌آورد که قهرمانان دشمن را به یکدیگر در یک شعاع محدود متصل می‌کند که به مدت 6 ثانیه بی‌حرکت (Stun) می‌مانند. اگر قهرمانان دشمن سعی کنند با حرکت کردن، سیم را کش بیاورند، میزان آسیب افزایش یافته و دوباره Stun می‌شوند.

برای کار با Puck، یکی از قوی‌ترین هیروهای دوتا ۲، فقط کافی است یک بطری مانا از همان ابتدا خریداری کرده و حواستان باشد تا به موقع از Illusory Orb استفاده کنید. نحوه چینش پاک نیز راحت است؛ ابتدا یک لول Phase Shift را آزاد کنید، سپس Illusory Orb و پس از آن Waning Rift را به حداکثر برسانید. به محض اینکه قدرت سطح ششم خود را آزاد کردید، به راحتی می‌توانید نتیجه مبارزه را تغییر دهید.

Witchblade یکی از آیتم‌های کاملا مناسب برای شما خواهد بود. در کنار این، آیتم Boots of Travel برای حرکت در نقشه مفید است. آیتم Blink Dagger را شدیدا پیشنهاد می‌کنیم. برای افزایش قدرت حمله نیز آیتم Dagon مناسب شماست. اگر حریف شما BKB دارد، شما نیز به دنبال خرید آیتم Aghanim’s Scepter باشید. اگر هیروهای ضد در دوتا 2 آیتم Orchid داشتند، شما به آیتم Eul’s Scepter نیازمند خواهید شد.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
thumbnail
بهترین بازی های PS2 تمام دوران ها | کاوش بهترین های پلی ...
محمد امین سرافراز19 تیر 1402 08:30
thumbnail
بهترین بازی های PS1 که بازسازی شده اند | بازسازی خاطرات ...
سید هادی هادیان20 اردیبهشت 1400 20:00

تا اواسط بازی، همراه هم‌تیمی‌های خود بازی کرده و با Dream Coil، هیروهای دشمن را به تله بیندازید. با جادوهای خود می‌توانید فشار زیادی به خط حمله وارد کنید. در اواخر بازی نیز آیتم Aghanim’s Shard به کارتان می‌آید؛ دقت کنید که این آیتم تا اواسط بازی در الویت نیست.

به عنوان جایگزین Puck، می‌توانیم به چند اسم هیروهای دوتا 2 مانند Beastmaster اشاره کنیم. هرچند که کار کردن با این قهرمان به زمان‌بندی‌های بسیار دقیق نیاز دارد. Dawnbreaker نیز جایگزین خوبی به عنوان یکی دیگر از هیروهای قدرتمند دوتا ۲ محسوب می‌شود.

موقعیت 1 | جاگرنات (Juggernaut)

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدار ترین هیروهای دوتا 2، جاگرنات است که اگر کار کردن با او را یاد بگیرید، کمتر کسی می‌تواند جلوی شما مقاومت کند.

پرطرفدار ترین هیروهای دوتا 2

توانایی‌ها:

  • Blade Fury یا خشم تیغه (Q): این قابلیت باعث ایجاد طوفانی شدید از قدرتی مخرب در اطراف Juggernaut می‌شود، او را از جادو مصون داشته و به دشمنان نزدیک آسیب می‌رساند.
  • Healing Ward یا نگهبان شفادهنده (W): جاگرنات با استفاده از این مهارت، میزان سلامتی اطرافیان خود را افزایش می‌دهد.
  • Blade Dance یا رقص تیغه (E): با افزایش این مهارت، درصد احتمال وارد کردن ضربه کشنده و مرگبار با Damage بیشتر به دشمن افزایش می‌یابد.
  • Omnislash یا برش مقتدر (R): با استفاده از این مهارت، جاگرنات با سرعت بسیار بالا به دشمن حمله کرده و Damage زیادی را به او و دشمنان اطرافش وارد می‌کند. طی این مدت، جاگرنات آسیب ناپذیر است.

جاگرنات درواقع یکی از پرطرفدار ترین هیروهای دوتا 2 به شمار می‌رود که کار کردن با او آسان و لذت‌بخش است. مهم نیست بازی در چه وضعیتی قرار دارد؛ جاگرنات یک انتخاب مطمئن است و می‌دانید که کار خود را به لطف بالانس مناسبی که دارد به خوبی انجام خواهد داد.

همیشه مهارت Blade Fury را همان ابتدا آزاد کنید. پس از آن توصیه می‌کنیم که یک سطح Blade Dance را ارتقا داده و دفعه سوم هم به سراغ Blade Fury بروید. در سطح 4 نیز مهارت Healing Ward را آزاد کنید. حواستان باشد تا در شرایط امن از Healing Ward استفاده کنید تا همه بتوانند به وسیله آن درمان شوند.

از مهارت سطح ششم خود زیاد استفاده کنید. این یکی از قوی‌ترین مهارت‌های شما در بازی است. بین دقایق 10 تا 20، در نقشه حواستان باشد تا ببینید چه لحظاتی می‌توانید از این قابلیت بر روی هیروهای دشمن بهترین استفاده را ببرید. پس از آن در جنگل مشغول «فارم» شوید. اصطلاح «فارم یا جانگل» به زمانی گفته می‌شود که به جنگل رفته و هیولاهایی که در آنجا قرار دارند را می‌کشید تا XP و طلای خود را سریع‌تر افزایش دهید. از دقیقه 25 به بعد همراه هم‌تیمی‌های خود باشید تا نفرات اصلی تیم حریف را شکست دهید. از قابلیت Blade Fury برای ورود به درگیری‌های پرتنش و یا حتی فرار از مهلکه استفاده کنید.

برای آیتم‌های پیشنهادی، اگر همه‌چیز به خوبی پیش رفت، آیتم Battle Fury را خریداری کنید. این آیتم به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر «فارم» کنید. اما اگر نیاز است تا در درگیری‌ها حضور داشته باشید، آیتم Maelstrom را بخرید. پس از آن، Sange & Yasha یا Manta Style و سپس Aghanim’s Scepter را خریداری کنید. اکثر بازیکنان حرفه‌ای حدود دقیقه 30 این آیتم را خریداری می‌کنند.

هرچند که از نظر قدرت و راحتی کار، هیروهای کمی در مقام مقایسه با جاگرنات قرار می‌گیرند، اما به عنوان چند گزینه جایگزین برای او می‌توان به Huskar، Morphling و Bloodseeker اشاره کرد. مخصوصا Bloodseeker که از پرطرفدار ترین هیروهای دوتا 2 به حساب می‌آید.

در ویدیوی زیر می‌توانید با «بهترین هیروهای DotA2» آشنا شوید.

سخن پایانی

بطور کلی در این مطلب سعی کردیم بهترین هیروهای دوتا ۲ را معرفی کرده و در این میان به آموزش هیروهای دوتا 2 نیز پرداخته باشیم. از آنجایی که بیش از 120 هیرو در بازی وجود دارد، طبیعتا نمی‌توان بر تمام هیرو های دوتا 2 مسلط شد. در این بین نیز بعضی از آن‌ها جزو پرطرفدار ترین هیروهای دوتا 2 هستند و بعضی نیز به دلیل سخت بودن کار با هیرو، کمتر شناخته‌شده‌اند. همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره کردیم، بهتر است تمرکز خود را روی سه یا چهار هیرو از بین بهترین هیرو های دوتا 2 معرفی شده در این مطلب بگذارید تا پس از تسلط نسبی بر آن‌ها و پی بردن به نقاط ضعف و قوت، به سراغ هیروهای سخت‌تر مانند Invoker بروید. بهترین روش برای حرفه‌ای شدن در هیرو های جدید دوتا 2، مشاهده ویدئوی بازیکنان حرفه‌ای است.

بهترین هیرو های دوتا 2

محبوب‌ترین قهرمان شما از بین هیروهای دوتا ۲ کدام‌یک هستند؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در بخش کامنت‌ها در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
کوروش خسروی
.
19 بهمن 1400، 12:05
پاسخ
2
1
ممنون میشود در مورد اسنایپر هم بگید؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402