معرفی بازی انقراض نکسومون ؛ گیم پلی، تریلر و دانلود بازی Nexomon Extinction

بازی Nexomon Extinction
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پوکومون را می‌توان جزو آن دسته از فرنچایزهای پرطرفدار و معروف تاریخ دنیای گیم دانست. در دوره‌های مختلف بازی‌سازان متعددی سعی در توسعه بازی مشابه با پوکمون داشتند و تقریبا همه آن‌ها در رسیدن به این امر ناموفق بودند. بازی انقراض نکسومون (بازی Nexomon Extinction) اما، یکی از معدود بازی‌هایی است که می‌تواند جایگزین شایسته‌ای برای پوکمون باشد.

بازی Nexomon Extinction در سال 2020 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه شد. چنین بازی‌هایی معمولا روی کنسول‌های نینتندو طرفداران بیشتری دارند و به‌همین دلیل در آن زمان هم بیش از این‌که دانلود بازی Nexomon Extinction برای PC یا کنسول‌های مایکروسافت و سونی توصیه شود، به کاربران نینتندو سوییچ پیشنهاد می‌شد. در نگاه اول، بازی انقراض نکسومون تفاوت چندانی با پوکمون نداشت؛ حقیقت هم همین بود. در واقع بهترین نگاه به این بازی، دقیقا «جایگزین مناسب برای پوکمون» بود. البته در این‌که Nexomon Extinction به‌طور مستقل بازی باکیفیتی است هم نباید شک کرد.  اگر با این بازی آشنایی ندارید، تا پایان این مطلب با ما باشید.

فهرست مطالب

معرفی بازی انقراض نکسومون

این عنوان در واقع دنباله یک بازی تحت عنوان Nexomon است که در سال 2017 به‌بازار عرضه شد. این بازی ابتدا برای اندروید و آی او اس منتشر و بعدا برای رایانه‌های شخصی هم عرضه شد. اگرچه نمرات این عنوان عالی بودند، ولی خب Nexomon در نهایت بازی چندان معروفی نشد. البته این بازی با نمرات خوبی به‌کار خود پایان داد و حتی علاوه‌بر پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 هم قرار گرفته است. برای آشنایی با دیگر بخش های مهم بازی انقراض نکسومون باما همراه باشید.

و اما درباره Nexomon Extinction باید بیشتر صحبت کنیم. این بازی که دو سال پیش عرضه شد توانست نظرات مثبت زیادی را به‌خود جلب کرده و بازیکنان زیادی را برای چندین ساعت، پشت پلتفرم خود میخکوب کند.

تریلر بازی Nexomon Extinction

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا تریلر زمان عرضه بازی نکسومون: انقراض برای پلی استیشن 4 را مشاهده کنید.

داستان بازی Nexomon Extinction

بازی شما را در نقش یک یتیم قرار می‌دهد که به‌تازگی به سن مربی نکسومون رسیده است و قصد گرفتن و اهلی کردن 300 نوع مختلف از نکسومون‌ها را دارد. خبر بد این است که تایرنت نکسومون افسانه‌ای یک‌بار دیگر برگشته است و قصد دارد تا بر دنیا فرمانروایی کند. در این مسیر هم هر انسان یا نکسومونی را که در مقابل خود ببیند، از بین می‌برد.

انجمن مربی‌های نکسومون به‌کمک شما نیاز دارند. شما باید مطمئن شوید که تایرانت بار دیگر فاتح دنیا نمی‌شود. یکی از مواردی که در نقدهای بازی به آن اشاره می‌شود، داستان منحصربه‌فرد و البته، قوی بازی است. شما خیلی زود در داستان بازی انقراض نکسومون غرق خواهید شد. از دست دادن هر مکالمه می‌تواند مساوی با از دست دادن یک چیز مهم باشد و به‌همین خاطر شما خود را موظف به‌دنبال کردن داستان و اتفاقات بازی خواهید کرد.

گیم پلی بازی انقراض نکسومون

بازی انقراض نکسومون یک بازی دو بعدی، ماجرایی و یک هیولاگیری کلاسیک است. افرادی که قبلا هرکدام از نسخه‌های پوکمون را تجربه کرده باشند، خیلی راحت می‌توانند انقراض نکسومون را یاد بگیرند. در ابتدا و قبل از این‌که ماجراجویی خود را آغاز کنید، باید نکسومون خود را انتخاب کنید. در دنیایی که آن‌را با زاویه تاپ داون خواهید دید، گشت‌وگذار یک اصل بسیار مهم است. در طول چرخیدن در دنیای بازی با کاراکترهای جدیدی رو‌به‌رو می‌شوید و گاهی اوقات یک‌سری پیشنهاد از جانب این شخصیت‌ها هم دریافت می‌کنید.

بازی نکسومون: انقراض برای پلی استیشن 4

تعامل شما با NPCهای دنیای بازی می‌تواند نهایتا سبب ایجاد یک دوئل چالش‌برانگیز شود. بعضی از این ان پی سی‌ها هم به‌شما پیشنهاد انجام یک‌سری فعالیت/ماموریت جانبی را می‌دهند. مثل هر نقش‌آفرینی دیگری، این‌جا هم با انتخاب دیالوگ خود می‌توانید تعامل پویاتری را با دنیای بازی داشته باشید. یک‌سری فروشگاه در دنیای بازی دیده می‌شوند. طبیعتا با خریدن آیتم‌های کاربردی از این فروشگاه‌ها، کار شما برای ادامه بازی و گرفتن نکسومون‌های بیشتر آسان‌تر خواهد شد.همچنین، می‌توانید با منابعی که در اختیار دارید، آیتم‌های جدید بسازید.

مبارزات بازی حالت Turn Based دارند؛ بدین معنی که بازی به ازای هر حمله شما، به حریف اجازه حمله می‌دهد. چیزی مشابه با مثل بازی Empire of Sin که در سال گذشته عرضه شد. شما در بازی انقراض نکسومون باید سعی کنید تا با حملاتی که به دشمن وارد می‌کنید، نوار سلامتی وی را خالی کنید. هر نکسومون ماکزیمم 4 حرکت دارد و بسته به نوار استقامت، می‌تواند چندین دفعه از این حملات استفاده کند. استراتژی در بازی انقراض نکسومون از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه هر المان می‌تواند نقص‌ها و نقاط قوت خاص خودش را داشته باشد. این موضوع را در بازی‌های Turn Based دیگر هم دیده‌ایم.

هدف نهایی شما در بازی انقراض نکسومون جمع کردن 381 نکسومون است و کم‌کم همین موضوع بازی را تبدیل به یک عنوان اعتیادآور می‌کند. برای این‌که بتوانید یک نکسومون را راحت‌تر جذب کنید، کارهای مختلفی را باید انجام دهید. ضربه وارد کردن به آن‌ها، به‌نوعی که نهایتا شکست بخورند یکی از همین کارهاست.

دانلود بازی Nexomon Extinction برای PC

استفاده از ایده‌های دیگری مثل غذا دادن و یا کار کردن روی یک‌سری تله خاص برای تایپ‌های مختلف نکسومون هم جزو انتخاب‌های شما محسوب خواهند شد. به‌طور کلی 9 مدل نکسومون مختلف در دنیای بازی دیده می‌شوند و شخصیت اصلی بازی هم، یکی از همین 9 مدل خواهد بود. نکته‌ای که یک تفاوت بین بازی انقراض نکسومون و پوکمون ایجاد می‌کند، این است که شما می‌توانید یک تایپ نکسومون متفاوت از تایپ خودتان را هم بگیرید. مثلا اگر شما Electric را انتخاب می‌کنید، این اجازه را دارید تا یک Ghost را هم رام کنید.

سیستم مبارزات بازی Nexomon Extinction تفاوت خاصی با پوکمون ندارد. شما می‌توانید 6 نکسومون را با‌ خود همراه کنید. هر نکسومون المان‌ها و حرکات خاص خودش را دارد و همین موضوع هم باعث تمایز بین نکسومون‌ها می‌شود. در این بازی خبری از امتیاز قدرت نیست و به‌جای آن، یک سیستم استقامت تعریف شده است. طبیعتا حرکاتی که قوی‌تر هستند استقامت بیشتری را هم از نکسومون می‌کاهند. به‌همین خاطر در مورد استفاده از حرکات باید مراقب باشید و سعی کنید با برنامه در مبارزات شرکت کنید.

نقدها و نمرات بازی انقراض نکسومون

در متاکرایتیک امتیازات بازی Nexomon Extinction چندان بالا نیستند. متای حدودی این بازی در این وبسایت عددی بین 70 الی 75 روی همه پلتفرم‌هاست. با‌این‌وجود نمی‌توان منکر اعتیادآور بودن این بازی شد. در ادامه سری به‌یک‌سری از نقدهای معتبر منتشر شده از این بازی می‌زنیم.

سایت God is a Geek: نمره 8 از 10

بازی انقراض نکسومون یک هیولا جمع‌آوری جالب و سرگرم‌کننده است. با یک نویسندگی عالی، این بازی تفاوت خود را با دیگر بازی‌های هم‌سبک خودش رقم می‌زند.

سایت PushSquare: نمره 5 از 10

بازی Nexomon Extinction می‌تواند به‌شکل تعجب‌آوری خشن باشد. آیتم‌های درمانی گران هستند و پول شما معمولا کم است. وقتی این موضوع را با دشمنانی که همگام با شما ارتقا پیدا می‌کنند را ترکیب کنید و یک گشت‌و‌گذار ساده می‌تواند به‌یک امر طاقت‌فرسا تبدیل شود، چراکه شما برای دریافت درمان رایگان باید دوباره به‌شهر برگردید. گاهی اوقات حس می‌کنید که بازی اصلا تعادل ندارد. البته با دریافت یک یا دو آپدیت درست‌وحسابی، انقراض نکسومون می‌تواند تبدیل یک تجربه هیجان‌انگیزتر شود. این بازی هرگز نمی‌تواند به‌جذابیت پوکمون باشد، ولی یک گزینه جایگزین مناسب است.

بازی انقراض نکسومون

سایت GameSpew: نمره 8 از 10

شاید بازی انقراض نکسومون همیشه زیر سایه پوکمون باشد، ولی این بازی آن‌قدر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد دارد تا به‌راحتی روی دو پای خود بایستد. دنیای زیبا، داستان گیرا و طنز و همچنین قیمت بسیار پایین بازی، خرید این بازی را مثل یک دزدی جلوه می‌دهد. وقتی که کار خود را با نواحی کانتو و گالار تمام کردید، ممکن است که دنیای انقراض نکسومون را دوست‌داشتنی بدانید.

سایت TheBoxHub: نمره 9 از 10

بازی Nexomon Extinction یک جایگزین عالی برای پوکمون روی کنسول Xbox One است. با‌وجود این‌که این بازی از میراث پوکمون نیست، المان‌های زیادی دارد که آن‌را تبدیل به یک بازی خوب می‌کنند. مخصوصا جلوه‌های بصری.

دانلود بازی Nexomon Extinction برای کامپیوتر

بدنیست بدانید که بازی انقراض نکسومون از زمان عرضه اش از سوی گروه های کرکر بدون قفل امنیتی منتشر شد که برای دریافت بازی کافیست یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید تا بتوانید به لینک های دانلود بازی انقراض نکسومون دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

مشخصا می‌توان به بازی انقراض نکسومون به‌عنوان بهترین جایگزین موجود در بازار برای پوکمون نگاه کرد. دلایل زیادی وجود دارد که از بازی Exomon Extinction لذت ببرید، بااین‌حال نباید فراموش کرد که این عنوان مناسب سلیقه هر گیمری نیست. انقراض نکسومون در سبک خودش یک بازی اعتیادآور و جذاب است، ولی الزاما نمی‌تواند هر گیمری را به‌خود جذب کند. بازی انقراض نکسومون با گیم پلی عالی و سبک و سیاق خوبش میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد که پیشنهاد میشود نظر خود را نسبت به این بازی بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402