روز دختر را با هدیه ای خاص ماندگار کنید!

روز دختر را با هدیه ای خاص ماندگار کنید!
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از روزهای خاص در تقویم ایرانی، روز دختر است که به مناسبت تولد حضرت معصومه (س)، روز ملی دختر نامگذاری شده است. این تاریخ مصادف با اول ذی القعده است و بسیاری از افراد به همین مناسب این روز را جشن گرفته و به دختران هدیه می‌دهند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی چند مورد کادو روز دختر بپردازیم و شما را با جذاب‌ترین انواع هدیه برای دختران آشنا کنیم. اگر شما هم به عنوان یک پدر یا مدیر یک مجموعه به دنبال خرید هدیه برای دختران هستید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

فهرست عناوین مطلب:

روز دختر را با هدیه ای خاص ماندگار کنید!

نکات مهم در زمان خرید کادو روز دختر

اولین نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که برای خرید کادو و هدیه برای دختران، حتما به یک مناسبت خاص مانند روز دختر نیاز ندارید. خریدن کادو برای دختران بدون دلیل، یکی از بهترین روش‌ها برای ابراز علاقه به آن‌هاست؛ با این وجود، شاید تهیه‌ی کادو روز دختر ، میزان علاقه را برای او چند برابر کند.

شما می‌توانید به صورت حضوری و غیرحضوری برای خرید کادو روز دختر اقدام کرده و هدیه‌ی مدنظر خود را تهیه کنید. با توجه به وجود فروشگاه‌های اینترنتی بسیار در زمینه‌ی خرید هدیه برای دختران و امکان درگاه پرداخت امن اینترنتی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند. خرید اینترنتی کادو روز دختر به شما این امکان را می‌دهد تا انواع وسایل مورد استفاده‌ی دختران را جلوی چشم خود داشته باشید و بدون اتلاف وقت و رفت و آمد، کالای مدنظر خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که با توجه به افزایش حجم سفارشات فروشگاه‌های اینترنتی در مناسبت‌های خاص مثل روز دختر، بهتر است از چند هفته قبل برای سفارش و خرید کالای مورد نظر خود اقدام کنید تا آن را در زمانی دیر‌تر از موعد مقرر دریافت نکنید و حتی در صورت بروز مشکلی برای کالا، امکان مرجوع یا تعویض کردن آن را داشته باشید.

بهترین کادو روز دختر

مسلما شما برای خرید کادو یا هدیه برای دختران، گزینه‌های زیادی پیش رو دارید؛ ولی ما در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین و خاص‌ترین هدیه‌هایی که شما می‌توانید برای دختران تهیه کنید را به شما معرفی کنیم. اینکه شما بتوانید یک هدیه‌ی خاص که کمتر کسی آن را در منزلش دارد، تهیه کنید مطمئنا ارزش شما را نزد آن دختر بیشتر و بالاتر خواهد کرد. در همین راستا ما در مرکز دانش بنیان آسمان رسا تلاش کرده‌ایم تا بهترین کادو روز دختر را برای دختران تهیه کنیم. در ادامه‌ی این مطلب چند مورد از بهترین هدیه‌های روز دختر را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین هدیه روز دختر

بالبینگ

بالبینگ‌ها نوعی چراغ خواب هستند که از منبع LED SMD نور خود را تأمین می‌کنند. فرق بالبینگ با سایر چراغ‌های خواب این است که نور مستقیم در این چراغ‌ها پس از برخورد با طرح حک شده بر روی یک طلق نشکن به صورت نور نمایان می‌شود و مانند دیگر چراغ‌ها نور به صورت مستقیم از منبع نور به چشم ما نمی‌رسد. این نورپردازی جلوه‌ی خاصی به منزل شما می‌بخشد.

به یاد داشته باشید که طرح حک شده بر روی طلق می‌تواند تصویر هر چیزی باشد. شما حتی می‌توانید عکس پرتره مانند عکس همسر، دوست، پدر، مادر و یا حتی شخصیت محبوب خود را برای این طرح سفارش دهید و هدیه‌ای به یاد ماندنی به عزیزان خود اهدا کنید. آسمان رسا 4 نوع بالبینگ شامل بالبینگ رومیزی، بالبینگ با طرح آماده، بالبینگ دیواری و رز بالبینگ را به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد. برای تهیه‌ی کادو روز دختر کافیست شما طرح یا تصویر مدنظر خود را برای ما ارسال کرده و نوع بالبینگ را از 4 نوع بالا انتخاب کنید و طی فاصله‌ی زمانی چند روز، آن را درب منزل دریافت کنید.

حک روی چوب

تابلوی حک روی چوب یکی دیگر از هدیه‌های ارزشمند و جذاب برای روز دختر است. حکاکی با لیزر روی چوب می‌تواند تابلو‌های بسیار زیبایی را به وجود آورد که ظرافت بالایی داشته و امکان حکاکی لیزری طرح‌های بسیار پیچیده و ظریف مانند چهره‌ی عزیزان شما روی آن وجود دارد. این فرآیند معمولا سریع و آسان انجام می‌شود؛ اما نیاز به دقت و ظرافت زیادی دارد.

هنرمندان آسمان رسا تلاش می‌کنند تا با نهایت دقت و ظرافت طرح مدنظر شما اعم از تصویر چهره را بر روی چوب به کمک لیزر حکاکی کنند. یکی از مزایای این کار این است که این نوع حکاکی هیچ گونه خورده چوبی ایجاد نمی‌کند و محصول نهایی در نهایت ظرافت و تمیزی به دست شما می‌رسد.

محصولات چرمی

محصولات چرمی نیز یکی از هدیه‌هایی هستند که مورد علاقه‌ی بسیاری از دختران می‌باشد. محصولات ساخته شده از چرم مثل کیف پول، جاکلیدی، ست چرمی و… جزو هدیه‌هایی هستند که شما می‌توانید آن را به دختران، پسران و حتی زوج‌ها هدیه دهید و از این طریق یاد خود را در ذهن آن‌ها برای همیشه ثبت کنید؛ چرا که محصولات چرمی معمولا عمر بالایی برای استفاده دارند.

ما محصولات چرمی مانند کیف پول زنانه یا جاکلیدی را به عنوان کادو روز دختر به شما معرفی می‌کنیم؛ چرا که مزایای بی‌شماری دارند. این محصولات ضد آب و ضد آتش هستند و مقاومت بالایی دارند و به راحتی خراب نمی‌شوند. چرم از دسته محصولاتی است که تاریخ انقضا ندارد و همیشه ترند است. از طرفی دیگر محصولات چرمی انعطاف پذیری بالایی دارند و با استفاده از روغن مخصوص چرم این انعطاف پذیری را تا مدت‌ها حفظ می‌کنند. شما می‌توانید انواع محصولات چرمی را با بهترین کیفیت از آسمان رسا تهیه کنید.

از کجا کادو روز دختر را تهیه کنیم؟

اگر شما هم قصد خرید یک هدیه‌ی زیبا به عنوان کادو روز دختر را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به سایت آسمان رسا مراجعه کنید. آسمان رسا با افتخار بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی کادویی در ایران و اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی بالبینگ در خاورمیانه می باشد. آسمان رسا همواره تلاش کرده تا محصولاتش را با خلاقیت و کیفیت و متناسب با نیاز مشتریان تهیه کند و در این مسیر موفق به تولید محصولاتی خاص با ویژگی هایی بی نظیر و منحصر بفرد شده است. ما با در دست داشتن تیمی مجرب و متخصص با بروز ترین تجهیزات لازم، محصولات درخواستی را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رسانیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402