راهنمای انتخاب کیف مناسب برای سفر

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای سفر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه سفر رفتن مخصوصأ در فصل تابستان، جزو مهم‌ترین و بهترین تفریحات مردم به حساب می‌آید. یکی از ضروری‌ترین کارها قبل از سفر جمع‌آوری وسایل و اشیا ضروری است. آن‌هایی که احتمالا در سفر به آن‌ها نیاز خواهیم داشت را باید در کیفی مناسب قرار دهیم. برای سفرهای کوتاه مدت، بُردن چمدان کارایی زیادی ندارد. زیرا هم جاگیر و بزرگ است و هم این‌که وزن زیادی دارد و حمل و نقل آن اذیت کننده است. بعضی اوقات، تدارک یک کیف جمع و جور تر و با ابعاد کوچک‌تر نیز، کار ما را راه می‌اندازد. چناچه لازم دانستید که برای سفر خود چمدان بخرید.

فهرست عناوین مطلب:

مواردی که هنگام خرید چمدان باید به آن‌ها توجه کنید

در هنگام انتخاب و خرید آن همواره به چند مورد توجه و دقت زیادی داشته باشید. جنس پارچه‌ی به کار رفته در آن مرغوب باشد، پارچه‌های سبک و با دوام مانند برزنت بهترین گزینه برای این نوع چمدان‌ها هستند. نکته‌ی بعد اینکه، قاب داخلی آن بهتر است از جنس فایبر گلاس باشد، چون وزن کم و در عین حال استحکام بسیار بالایی دارد. و نکته‌ی آخر اینکه پارچه و لایه‌های به کار رفته در آن کاملاً ضد آب باشند.

ضد آب بودن چمدان‌ها جزو با اهمیت‌ترین مسائل در انتخاب و خرید آنهاست. در این خصوص دنبال چمدان‌هایی باشید که جنس پارچه‌ی به کار رفته در آن به گونه‌ای باشد که آب را از خود عبور ندهد مانند جنس نانو. ولی اگر از خرید چمدان منصرف شدید و دنبال خرید کیف یا ساکی بودید که مناسب سفر شما باشد، ما در این مقاله به شما همراهان گرامی اطلاعات کاملا به روز و مفیدی را ارائه می‌دهیم، تا بتوانید آگاهی لازم را در مورد مشخصات و ویژگی‌های بهترین و مناسب‌ترین و پرکاربردترین کیفی که در مسافرت به آن احتیاج دارید کسب کنید. همچنین شما مطلع شوید که چه برندی مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین مدل‌های مختلف این کیف‌ها را تولید و به بازار عرضه می‌نماید.

مشخصات یک کیف خوب و مناسب برای سفر

بردن چمدان برای رفتن به مسافرت، همیشه ضرورت ندارد؛ خرید چمدان علاوه بر هزینه‌ی زیادی که دارد فقط باعث سنگینی و سختی بارمان می‌شود. بعضی وقت‌ها خرید یک کیف مناسب می‌تواند بهترین انتخاب برای این امر باشد؛ مخصوصأ اگر سفر ما کوتاه مدت است. اینک لازم است چند نکته‌‌ی اصلی را به شما توصیه کنیم تا آگاه باشید که بهترین کیف سفر، چه خصوصیات و امتیازاتی را باید داشته باشد. بسیاری از کیف‌های سبکی که در بازار موجود هستند به خاطر خاصیت منعطف بودن و وزن کمی که دارند، در بیشتر قفسه‌های وسایل نقلیه به راحتی جای می‌گیرند ولی چنانچه تصمیم دارید در طول سفر خود، اجناس سنگین و یا شکننده جا به جا کنید بهتر است کیف‌هایی انتخاب کرده و خریداری کنید که دارای پوشش محکم و مقاومت سخت هستند. این کیف‌ها دوام بالایی دارند و اطمینان خاطر شما را جلب می‌کنند.

کیف سفر شما باید شاخص و دارای شناسه باشد

معمولا در سفرها امکان دارد، کیف شما در میان کیف‌های دیگر مسافران، اشتباه دیده شود و شما را دچار مشکل کند. پس دقت کافی بفرمایید کیفی بخرید که یافتن آن در بین کیف‌های ساده‌ی دیگران به سهولت انجام پذیرد. مثلا سعی کنید کیفی بخرید که خصوصیات منحصر به فرد و ویژه‌ای داشته باشد که باعث تفاوت شاخص آن با دیگر کیف‌ها باشد. لازم به ذکر است که بدانید این مشکل نصب برچسب و یا آویزان کردن جا کلیدی برطرف نمی‌شود؛ زیرا این امکان وجود دارد که در حین جا به جایی، از جایگاهش جدا شود و دوباره برای شما مشکل ایجاد کند.

کیف سفر شما به اندازه‌ی لازم جادار و بزرگ و با ظرفیت باشد

تقریبأ سعی کنید میزان ظرفیت داخلی کیف سفرتان به اندازه‌ای باشد که قادر باشید تمامی لوازم و وسایل مهم و واجب سفر را در داخل آن قرار دهید و احتیاجی به کیف اضافه و ساک و چمدان دیگر نداشته باشید. البته قطعأ این ظرفیت بستگی به طول مدت سفر و حجم لوازم و وسایل مورد نیاز شما دارد و با توجه به این مسائل، حجم کیف انتخابی شما، می‌تواند بزرگ و یا متوسط باشد.

دقت کنید کیف باید کم وزن و سبک و راحت باشد

با اینکه لوازم و وسایل بسیاری را قرار است در کیف سفر خود بگذارید؛ ولیکن توجه به وزن کیفتان هم باید برای شما حائز اهمیت باشد. حجم کیف مسافرت شما باید تا جایی وزن داشته باشد که وزن اضافی بار آن در هنگام حمل و نقل بر دوش شما سنگینی نکند؛ بنابراین در هنگام خرید ، از انتخاب کیفی که از مواد حجیم و یا لایه‌های متعدد تهیه شده است، فاصله بگیرید و کیفی برای مسافرت خود انتخاب کنید که راحت و کم وزن و سبک باشد.

توجه کنید حمل و نقل کیف شما، آسان باشد

یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین مشخصات یک کیف خوب و ایده آل برای سفر، این است که آن کیف دارای بند محکم و یا دستگیره‌ی مناسب و با دوام باشد تا قادر باشید به آسانی آن را جا به جا کنید و دست و شانه‌‌های شما را اذیت نکند. دقت کنید کیفی را انتخاب کنید که مرغوبیت کافی و دوام لازم را داشته باشد تا در هنگام سفر، کیف شما احیانأ دچار پارگی و صدمه نشود. یادتان باشد کیفی که فاقد زیپ است نیز انتخاب ایده آلی برای نگهداری لوازم و وسایل سفر شما نیست و تقریبأ می‌توان گفت که هرگز به این قبیل از کیف‌ها، اطمینان نکنید و از انتخاب و خرید آن‌ها اجتناب کنید.
ضمنأ اکثر ساک‌های مسافرتی در دو نوع بدون چرخ و چرخ دار تولید می‌شوند که با توجه به حجم وسایلی که قرار است با خودتان به سفر ببرید، می‌توانید مورد مناسبی را انتخاب و خریداری کنید. ولی معمولا ساک‌های مسافرتی چرخ دار در مقابل نوع دستی آن‌ها به آسانی قابل حمل و نقل می‌باشند. لازم است بدانید که ساک‌های چرخ دار هم در دو نوع تولید می‌شوند: چهار چرخ و دو چرخ؛ که جا به جا کردن مدل چهار چرخ آن بسیار آسان‌تر از مدل دو چرخ آن می‌باشد.

راهنمای انتخاب کیف مناسب برای سفر

کیف سفر، باید چندین جای کوچک و جیب و زیپ داشته باشد

شما حتما در حین سفر، به خصوص مسافرت‌های طولانی مدت به یک سری لوازم و چیزهای کوچک هم احتیاج پیدا خواهید کرد. با اینکه این وسایل کوچک هستند، اما ضروری است تا آن‌ها را به سفر ببرید. مانند: گذرنامه، بلیت مسافرت، کارت ملی، تلفن همراه، شناسنامه، داروهای واجب و….. که تمام اینها را می‌توان در کیفی با ابعاد کوچک‌تر و جمع و جورتر قرار داد.

کیف بزرگ‌تر همیشه در دسترس نیست

اما با این وجود امکان دارد در کیف بزرگ‌تر سفر شما، به اندازه‌ی لازم، فضای خالی برای این وسایل نباشد.از همه مهم‌تر در مواقع نیاز به آن‌ها، پیدا کردن مدارک در حجم انبوهی از آن همه وسیله، کمی مشکل‌ساز و وقت گیر است. با توجه به موارد ذکر شده، باید در هنگام خرید کیف سفر، کیفی را انتخاب کنید که دارای چندین زیپ اضافه و جای کوچک باشد. تا نیاز شما را در این زمینه رفع کند و به این شکل می‌توانید به راحتی به تمام وسایل و لوازم مورد نیاز سفر، به راحتی و در زمان کوتاه دسترسی پیدا کنید.

تنوع و کیفیت بی‌نظیر انواع کیف سفری با تولیدات برند ما

طبق مطالبی که خدمت شما ارائه شد، در اینجا می‌خواهیم به شما پیشنهاد دهیم که با خرید از کدام برند، می‌توانید به تمام خواسته‌های خود در مورد تنوع و رنگ‌بندی و کیفیت ممتاز کیف سفر، دست یابید. همراهمان باشید تا در زمینه‌ی معرفی این برند اطلاعات دقیقی کسب نمایید.
برند دیوید جونز یکی از مطرح‌ترین برندها در سراسر جهان است. این برند با تنوع زیاد و به روزترین مدل‌های کیف و اجناس دیگر در تولید محصولات با کیفیت و مطابق روز فعالیت گسترده‌ای دارد.برند فرانسوی دیوید جونز موفق شده است که از سال ۲۰۰۸ در ایران با تولید محصولات باکیفیت، محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان بدست آورد.

کیف‌های ما

تقریبا اکثر کیف‌های تولیدی از چرم مصنوعی تهیه شده‌اند که کیفیتی ممتاز دارند. نوع دوخت برند دیوید جونز به گونه‌ای است که شما از انتخاب و خرید تولیدات آن، کاملا مطمئن خواهید بود.محصولات برند دیوید جونز می‌تواند انتخاب مناسب و کاملی در زمینه‌ی خرید ساک دستی و مسافرتی دیوید جونز، انواع چمدان، خرید کوله پشتی ، کیف رو دوشی و همه نوع کیف سفری باشد. در دیوید جونز شما خریداران محترم با اطمینان خاطر می‌توانید از این کیف‌‌ها برای سفرهای خود و یا موارد دیگر استفاده کنید. تمامی این کیف‌ها در رنگ‌ها و ابعاد مختلف و نوع زنانه و مردانه و تمامی رده‌های سنی تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند. با خیال راحت می‌توانید محصولات این برند محبوب را از طریق سایت‌های معتبر و یا نمایندگی‌های اصلی آن در سطح کشور خریداری بفرمایید. پس پیش از سفر به شما مخاطبان عزیز پیشنهاد می‌دهیم حتما از اجناس با دوام و مرغوب از  سایت نمایندگی رسمی دیوید جونز دیدن فرمایید.

جمع بندی و نگاهی گذرا به مطالب بیان شده

همه‌ی ما پیش از رفتن به سفر، برای جمع آوری وسایل و لوازم مورد نیاز خود، احتیاج به یک کیف مناسب و مقبول هستیم. کیف شما باید متناسب با حجم لوازم و وسایل شما و طول مدت سفر شما انتخاب و خریداری شود. اگر در طول سال زیاد سفر می‌کنید، بهترین راه این است که به جای یک چمدان ساده، یک چمدان یا کیف مسافرتی مرغوب بخرید.با اینکه قبول داریم که این نوع چمدان‌ها قیمت زیادی دارند، اما در عوض تا سال‌های سال می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. این کیف باید دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی باشد که تقریبا شامل این موارد است:

کیف شما شاخص و دارای شناسه باشد، به اندازه‌ی لازم، جادار و بزرگ باشد، کم وزن و سبک و راحت باشد، حمل و نقل و جابه جایی آن آسان باشد، چندین جیب کوچک و زیپ داشته باشد.
امیدواریم در انتخاب صحیح جهت خرید کیف سفر، به شما اطلاعات مفیدی را ارائه کرده باشیم و سفر خوشی را تجربه کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402