مقایسه ربات‌های اینستاگرام ایرانی

مقایسه ربات‌های اینستاگرام ایرانی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

کافیست تا وارد یک جمع شوید، حتما می‌بینید که حرفی از اینستاگرام به میان می‌آید؛ از چک کردن پروفایل و پست‌های یکی گرفته تا نشان دادن پست‌های فان به یکدیگر، اوقات خوشی را برای افراد حاضر در جمع رقم می‌زند. احتمالا شما هم از این موضوع آگاه شده باشید که اینستاگرام اهمیت زیادی در دنیای امروزی دارد و تاثیر زیادی در زندگی مردم گذاشته است. فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز باعث شد تا اینستاگرام بین ایرانی‌ها محبوبیت زیادی پیدا کند و ایرانی‌ها به جای استفاده از شبکه‌های اجتماعی دیگر فقط از اینستاگرام استفاده کنند.

این موضوع که افراد زیادی در ایران در اینستاگرام فعالیت می‌کنند باعث شده است تا اینستاگرام به یک فرصت کسب درآمد عالی تبدیل شود. به همین دلیل بعضی از افراد تصمیم گرفتند تا به جای فعالیت عادی در اینستاگرام، فعالیت تجاری را شروع کنند. نکته‌ای که تاثیر مستقیمی در درآمد شما از اینستاگرام دارد، تعداد فالوورهای شما است. بنابرین برای اینکه بتوانید درآمد خود را زیاد کنید، باید ابتدا تعداد فالوورهای خودتان را افزایش دهید. راحت‌ترین روش افزایش فالوور در اینستاگرام، استفاده از ربات اینستاگرام است ؛ که پیج‌های زیادی از این روش استفاده می‌کنند. اما سوال اصلی این است که بهترین ربات اینستاگرام کدام است؟ برای پاسخ به این سوال، با مقاله مقایسه بهترین ربات های اینستاگرام ایرانی، با ما همراه باشید.

فهرست عناوین مطلب:

ربات اینستاگرام چیست؟

بهتر است قبل از اینکه سراغ مقایسه ربات‌های اینستاگرام ایرانی برویم، کامل با ربات اینستاگرام و کاربرد آن آشنا شویم. به راحتی می‌توانیم بگوییم که ربات اینستاگرام یکی از ابزارهای مهم در زمینه مارکتینگ و به خصوص اینستاگرام مارکتینگ است. از زمانی که ربات‌های اینستاگرامی مثل اینبو وارد بازار شدند عملا به یک یار کمکی برای مدیران پیج تبدیل شدند و به نوعی یک ادمین ربات به حساب می‌آیند.

بهترین ربات اینستاگرام ایرانی

ربات‌های اینستاگرام زیادی در بازار وجود دارد و اگر شما کلمه ربات اینستاگرام را سرچ کنید لیست زیادی از ربات‌ها را مشاهده می‌کنید. البته از نظر گوگل ربات اینستاگرام اینبو بهترین ربات این لیست است و اگر یک سرچ ساده در گوگل کنید این موضوع را متوجه خواهید شد. بیشتر ربات‌های دیگر به درد نمی‌خورند و صرفا قابلیت‌های غیر کاربردی دارند. در ادامه مقاله ربات‌هایی را خدمت شما معرفی می‌کنیم که برایتان کاربردی باشد. در ضمن ما در مقاله‌ای جداگانه بهترین ربات اینستاگرام را خدمت شما معرفی کردیم، برای خواندن آن مقاله روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین ربات اینستاگرام کدام است؟

اولین ربات؛ ربات اینستاگرام اینبو

اینبو برای این ایجاد شده است تا به شما کمک کند تا پیج خود را به حرفه‌ای ترین شکل ممکن مدیریت کنید. اگر می‌خواهید معنی واقعی مدیریت پیج را درک کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ربات اینبو را امتحان کنید. ربات اینبو یک مزیت بزرگی که دارد این است که ربات با آی پی شما کارهای مدیریت پیج را انجام می‌دهد و به این دلیل اینستاگرام فکر می‌کند که شما دارید آن کارها را انجام می‌دهید و شک نمی‌کند که شما ربات هستید یا خیر ولی در هنگام استفاده از بقیه ربات‌ها امکان دارد اینستاگرام فکر کند که شما ربات هستید و به همین دلیل پیج شما را ببندد که تمام زحمات شما را به باد می‌دهد.

اینبو قابلیت حذف فالوور فیک دارد که یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های ربات برای افزایش هدفمند فالوور است. از دیگر قابلیت‌های اینبو می‌توان به فالو و آنفالو خودکار ربات، کامنت خودکار و هدفمند، جذب فالوور هدفمند(یک موضوع محتوایی خاص)، پست زمانبندی شده و قیمت مناسب اشاره کرد. قابلیت‌های رایگانی هم در داخل اپلیکیشن اینبو قرار داده شده تا برای کاربران تازه وارد نیز کمکی باشد، مانند دیلیت دایرکت به صورت دو طرفه و یا دانلود پست و استوری و عکس پروفایل که قابلیت‌های کاربردی برای کاربرانی که قصد استفاده تجاری ندارد است. البته ربات اینبو بیشتر از 20 قابلیت گوناگون دارد که اگر ربات را تهیه کنید با این قابلیت‌ها آشنایی بیشتری پیدا خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این موضوع به سایت اینبو مراجعه کنید.

دومین ربات؛ اینستا ساز

بعد از ربات اینبو بقیه ربات‌ها در سطح بسیار پایینتری قرار می‌گیرند چون همگی به تقلید از ربات اینبو ساخته شده‌اند و اولین ربات اینستاگرام بازار که در سال 1395 وارد فضای وب شد ربات اینستاگرام اینبو بود. بنابرین سطح بقیه ربات‌های اینستاگرام ایرانی بسیار پایینتر از ربات اینبو است. با توجه به این توضیحات بعد از ربات اینبو، اینستا ساز در این لیست قرار می‌گیرد. این سرویس نیز بعضی از سرویس‌های اینبو را دارد ولی بیشتر قابلیت‌های کاربردی اینبو مثل حذف فالوور فیک را ندارد.

عیب دیگر اینستا ساز این است که شما نمی‌توانید مانند ربات اینبو، اینستا ساز را بر روی گوشی خود به صورت اپلیکیشن نصب کنید و فقط از طریق وب در دسترس می‌باشد. این موضوع باعث می‌شود تا شما نتوانید به راحتی از این ربات اینستاگرام استفاده کنید و کار شما سخت‌تر خواهد شد.

سومین ربات؛ های فالوور

آخرین ربات اینستاگرامی که قرار است خدمت شما معرفی کنیم، های فالوور است که بعد از اینستا ساز ربات اینستاگرام ایرانی است که در رتبه سوم بهترین ربات‌های اینستاگرام ایرانی قرار می‌گیرد. این ربات نیز تازه وارد بازار ربات‌های اینستاگرامی به حساب می‌آید و هنوز سطح این ربات به دلیل تازه وارد بودن به اینبو نمی‌رسد و اگر بخوایم این ربات را با اینبو مقایسه کنیم باید بگوییم که های فالوور باگ‌های زیادی دارد و امکانات کمی دارد و صرفا قابلیت‌هایی دارد که به درد اکانت‌های عادی می‌خورد نه اکانت‌هایی که به قصد کسب درآمد ایجاد شده‌اند.

از معایب ربات های فالوور می‌توان به نداشتن قابلیت حذف فالوور فیک اشاره کرد (حذف فالوور فیک قابلیت اختصاصی ربات اینبو است). عیب دیگر های فالوور نسبت به بهترین ربات اینستاگرام یعنی اینبو این است که شما نمی‌توانید فالوور هدفمند برای پیج خودتان جذب کنید. ربات اینبو این قابلیت را دارد که از طریق هشتگ و یا لوکیشن کاربران برای شما فالوور جذب کند اما های فالوور این قابلیت را ندارد.

سخن آخر

در این مقاله از وبسایت پلازا با یکدیگر ربات‌های اینستاگرام ایرانی را بررسی کردیم. امیدواریم شما نیز با ربات‌های اینستاگرام ایرانی به خوبی آشنا شوید. نظر شما درباره این مقاله چه بود؟ نظر خودتان را از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. در ضمن تا یادم نرفته اگر سوالی درباره ربات اینستاگرام داشتید یا از بخش نظرات بپرسید یا از طریق وبسایت خود اینبو از مشاوران این سایت بپرسید. ممنون که تا اینجای مقاله همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران2 دیدگاه
avatar
الویس پریسلی
.
28 شهریور 1401، 11:15
پاسخ
0
0
ربات اینستاگرام برای حذف کردن فالوورهای زامبی خوبه. من که استفاده کردم و نتیجه گرفتم. هر چی برنامه هست که میگه روزی 1000 تا فالوور میگیری همش دروغه
avatar
مهسا
.
26 تیر 1401، 13:37
پاسخ
0
0
عالیه اینبو.
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402