روش گرفتن شماره مجازی برای واتساپ

روش گرفتن شماره مجازی برای واتساپ
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

برای ساخت اکانت در واتساپ راه های مختلفی وجود دارند متداول ترین روش وارد کردن شماره تلفن همراه و کد کشور محل اقامت است. اما یکی دیگر از روش های عالی و نسبتا جدید گرفتن شماره مجازی برای واتساپ می باشد.ساخت اکانت بدون وارد کردن شماره تلفن حقیقی و شخصی خود برای بسیاری از افراد اولویت است. دلیل هر چه که باشد به یک شماره مجازی برای راه اندازی اکانت در واتساپ نیاز دارند.

به همین دلیل آموزش و یا معرفی روش گرفتن شماره مجازی برای واتساپ برای آنان لازم می شود. در ادامه بحث به چگونگی دریافت شماره مجازی برای پیام رسان واتساپ خواهیم پرداخت.

فهرست عناوین مطلب:

نحوه دریافت شماره مجازی واتساپ

شماره مجازی واتساپ فاقد هویت فیزیکی بوده و از طریق اپلیکیشن ها و یا سایت های مختلف می توان آن را ساخت و یا دریافت کرد. استفاده از شماره مجازی امکان ساخت چندین اکانت در پیام رسان هایی چون واتساپ و تلگرام را فراهم می کند. بدون اینکه نیاز به وارد کردن شماره موبایل حقیقی باشد.

در واقع هر امکاناتی که یک شماره واقعی و شخصی برای کاربر فراهم می کند در شماره مجازی واتساپ نیز وجود دارند. دریافت و ارسال پیام، تماس و یا هر اطلاعاتی از طریق شماره مجازی ممکن می باشند در صورتی که هیچ هویت فیزیکی ندارد. دریافت این شماره معمولا به صورت رایگان است.

همچنین لازم به یادآوری است که استفاده از شماره مجازی فقط از طریق اپلیکیشن ها و نرم افزار ها امکان پذیر است که برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل شد. این شماره ها تاریخ مصرف دارند و برای تمدید و یا ثبت بلند مدت شماره مجازی بایستی هزینه کرد.

کاربرد استفاده از شماره مجازی برای واتساپ

گرفتن شماره مجازی برای واتساپ دلایل زیادی دارد. به همین جهت کاربرد این شماره برای پیام رسان هایی مختلف از جمله واتساپ متنوع می باشند. کاربرد تجاری مهم ترین دلیل برای خرید شماره مجازی واتساپ است. فروش های بین المللی، ارائه مشاوره های بین المللی، بازاریابی و … از موارد مهم زیرمجموعه کاربرد تجاری می باشند.

کاربرد شخصی نیز دلیل دیگر استفاده از این شماره می باشد. ارتباط با دوستان و خانواده در کشور های مختلف و خارج از ایران، مهاجرت به کشور خارجی، حفظ حریم خصوصی و امنیت و … نیز از کاربری های شخصی شماره مجازی واتساپ می باشند.

روش های گرفتن شماره مجازی برای واتساپ

روش گرفتن شماره مجازی برای واتساپ به دو صورت رایگان و غیر رایگان صورت می گیرد. البته در صورت استفاده از روش های پولی هم نیازی به پرداخت هزینه زیادی نیست. به طور مثال داشتن سیستم VOIP در تجارت افراد این امکان را فراهم می کند شماره مجازی را فعال کنند و ماهیانه هزینه کمی تقریبا چیزی حدود 5 تا 10 دلار پرداخت نمایند.

همچنین 808 نیز یکی از سیستم های ارتباطی مربوط به سیستم تجاری VOIP می باشد که بر پایه فضای ابری استوار است. تماس سه جانبه، ارسال تماس تلفنی پیام های صوتی آنلاین از خدمات این سیستم می باشند. کاربر این برنامه از 12 دلار در ماه هزینه ها شروع می شود.

Google voice یکی از روش های گرفتن شماره مجازی برای واتساپ استفاده از Google voice می باشد. این سرویس می تواند تماس و پیام های متنی شما را ارسال و دریافت کند. کاربری این برنامه بسیار ساده می باشد. البته استفاده از این برنامه برای شهروندان ساکن در ایالات متحده رایگان می باشد. استفاده از این برنامه در کشور های دیگر نیاز به پرداخت هزینه هایی دارد.

یکی دیگر از برنامه های فضای ابری Mighty Fall برای گرفتن شماره مجازی برای واتساپ و سایر پیام رسان ها می باشد. پیام کوتاه، تماس تلفنی و پیام صوتی همچنین ضبط صدا از امکانات این سیستم در ارائه شماره مجازی می باشند.

سایت های خارجی برای دریافت شماره مجازی رایگان

سایت های خارجی برای دریافت شماره مجازی رایگان
سایت های خارجی برای دریافت شماره مجازی رایگان

روش رایگان گرفتن شماره مجازی برای واتساپ ورود به سایت های خارجی است. این سایت ها اقدام به ارائه شماره های مجازی رایگان کرده اند.

Sms_receive.net

Hs3x.com

www.receiveasms.com/receivesmsonline.net

استفاده از اپلیکیشن

گرفتن شماره مجازی برای واتساپ به معنی ساخت این شماره در اپلیکیشن و یا سایت های معتبر است. کسانی که به داشتن شماره مجازی برای ساخت اکانت واتساپ نیاز دارند می توانند هر یک از این روش های ذکر شده استفاده کنند.

هر یک از اپلیکیشن های نام برده نیز برای ساخت شماره مجازی یکی از کشور های دنیا طراحی شده است.

اپلیکیشن های معروف ساخت شماره مجازی برای واتساپ Free Conference و Globaltel و Textme می باشند. در ادامه با نحوه ساخت شماره مجازی با استفاده از این اپلیکیشن ها را بازگو خواهیم کرد.

اپلیکیشن Global Tel و Text Me

گرفتن شماره مجازی برای واتساپ با پیش شماره انگلستان با استفاده از اپلیکیشن Global Tel و Text Me امکان پذیر است. ساخت شماره مجازی با استفاده از این روش رایگان می باشد. برای انجام این کار به نصب این برنامه نیاز است.

از طریق گوگل پلی اپلیکیشن Text Me بر روی تلفن همراه نصب می شود. شماره مجازی را ساخته و با کد 44 بر روی Approve کلیک شود. سپس کد دریافتی در اپلیکیشن را در قسمت مربوطه وارد کرده و در نهایت پروفایل کاربر بایستی تکمیل شود.

در قسمت اطلاعات به یک ایمیل نیاز است که بهتر است از ایمیل واقعی استفاده شود. پس از آن وارد حساب کاربری برنامه شده و شماره مختص به کاربر نمایش داده می شود. شماره باید با پیش شماره 0381 در ساخت اکانت واتساپ استفاده شود.

اپلیکیشن Free Conference

خرید از سایت های معتبر
خرید از سایت های معتبر

گرفتن شماره مجازی برای واتساپ با پیش شماره آمریکا از طریق اپلیکیشن Free Conference نیز یکی از راه های دریافت شماره مجازی می باشد. ساخت اکانت در این اپلیکیشن به نسبت ساده تر می باشد. وارد کردن ایمیل و رمز عبور الزامی است. پس از دریافت شماره بایستی با پیش شماره 001 آن را در واتساپ خود وارد کنید. کد تایید از طریق واتساپ برای کاربر ارسال می شود.

خرید از سایت های معتبر

گرفتن شماره مجازی برای واتساپ در هر یک از روش های فوق ممکن است با مشکل مواجه شود. البته تمامی برنامه ها و اپلیکیشن و سایت های معرفی شده دارای اعتبار جهانی هستند. اما یکی از راه دیگر که کاربر را برای داشتن شماره مجازی واتساپ کمک می کند خرید از سایت های معتبر است.

سایت های بسیار ایرانی و خارجی اقدام به فروش شماره های مجازی کرده اند که به نظر برای داشتن شماره ای بدون ریپورت راه حل خوبی به نظر می رسد. خیلی ساده با سرچ در اینترنت لیستی از سایت های فروش شماره مجازی برای شما نمایش داده می شوند.

جمع بندی

شماره مجازی واتساپ به دلیل استفاده زیاد از این اپلیکیشن بسیار مورد نظر افراد می باشد. هر شماره ای که برای پیام رسان واتساپ استفاده می شود غیر قابل استفاده در سایر پیام رسان ها و اپلیکیشن ها می باشد.

برای داشتن شماره مجازی تلگرام یا هر پیام رسان دیگر بایستی اقدام به ساخت و دریافت شماره مجازی جدید کرد.

شماره مجازی ساخته شده مختص به شما می باشد که ایمنی و سرعت آن بسیار زیاد است. هزینه های مورد نیاز برای داشتن شماره مجازی بسیار کمتر از هزینه های شماره تلفن های فیزیکی است. همچنین با داشتن این شماره مجازی می توانید همزمان چند اکانت واتساپ شخصی و تجاری بر روی یک گوشی داشته باشید.

بنابراین امکاناتی که شماره مجازی برای کاربر فراهم می کند عالی بوده و ارتباطات را جهانی تر و قوی تر خواهد کرد.

منبع: https://number4.ir

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402