5 راز موفقیت با کنکور آسان است

5 راز موفقیت با کنکور آسان است
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

راز موفقیت کنکور آسان است دغدغه بسیاری از والدین و دانش آموزان است؛ اما با استفاده از یادگیری تکنیک کنکور آسان است این مشکل به راحتی قابل حل است.

فهرست عناوین مطلب:

5راز موفقیت با کنکور آسان است

یکی از دغدغه های مهم دانش آموزان پایه دهم، یازدهم، دوازدهم و سایر افراد کنکوری پیدا کردن منابع و راهکارهای مناسب برای قبولی با رتبه خوب در بهترین دانشگاه ها است. امروزه سایت ها و موسسات زیادی به منظور کشف راز موفقیت در کنکور سراسری وجود دارد؛ اما آیا شرکت در این کلاس ها کافیست و ما را به نتیجه مطلوب می رساند؟ یا به طور کلی چه عواملی سبب موفق شدن کنکور سراسری می شود؟ برخی این قضیه را به هوش و برخی دیگر به پشتکار دانش آموز ربط می دهند. اما به راستی راز موفق شدن در کنکور چیست؟ داشتن هوش بالا؟ پشتکار بالا؟ یا شرکت در کلاس های مختلف؟

با کنکور آسان است همراه باشید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود.

هوش یا تلاش راز موفقیت کنکور آسان است

یکی از جملات به طبع نا امید کننده ای که بسیاری از والدین و گاهاً معلمان از آن استفاده می کنند این است که لازمه موفقیت در کنکور و امتحانات داشتن هوش بالا است. این جمله سبب می شود که افراد با هوش متوسط و پایین نا امید شده و دست از تلاش برای موفقیتشان بردارند. به عنوان مثال حداقل یکبار هم که شده جملاتی نظیر “فلانی چون باهوش است حتماً در کنکور موفق می شود” و یا “فلانی بدون درس خواندن نمرات خوبی دارد” به گوشتان خورده است.

اما واقعیت این است که با تعریف از باهوش بودن یک فرد عملاً کارایی و عملکرد او را کاهش می دهیم. دلیل آن این است که فردی که باهوش تلقی می شود، دلیل موفقیت خودش را هوش بالا می داند. بنابراین با هربار شکست خوردن و یا عدم موفقیت در کنکور و امتحانات اعتماد به نفسش کاهش می یابد. اما فردی که موفقیت خودش را ناشی از تلاش زیاد بداند با هر بار موفق شدن بیش تر تلاش می کند. او می داند که با هر بار شکست خوردن باید تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت افزایش دهد.

انتشارات گیلنا

در نتیجه این نظریه که افراد باهوش موفق تر هستند غلط بوده و رد می شود. زیرا هوش بالا زمانی به کمک می کند که فرد انگیزه، تلاش و پشتکار لازم را داشته باشد. بنابراین اگر جزء آن دسته از افراد هستید که موفقیت را در هوش بالا می دانید همین حالا این باور غلط را کنار گذاشته و به تلاشتان اضافه کنید.

شما می توانید با کمک مشاورین و اساتید انتشارات گیلنا در مسیر درست قرار گرفته و به موفقیت برسید. به این نکته توجه کنید که اساتید، معلمان و منابع خود را از انتشارات و موسسات تایید شده مانند گیلنا و کنکور آسان است، انتخاب کنید.

خود باوری، راز موفقیت کنکور آسان است

دومین راز موفقیت کنکور آسان است خود باوری است. به عنوان مثال یک دانش آموز حتی اگر بهترین شرایط را در خانه داشته باشد و در بهترین مدرسه نیز ثبت نام کند، تا زمان که به خود باوری نرسیده باشد به موفقیت نمی رسد. بنابراین شما به عنوان یک دانش آموز لازم است که نسبت به توانایی های خود به خود باوری برسید. با خودباوری در هر زمان و مکانی که هستید می توانید بهترین استفاده را از امکانات خود کنید.

خود باوری و موفقیت در کنکور

تاثیر برنامه ریزی در موفقیت

برنامه ریزی درست پایه هر کاری است. این موضوع در درس خواندن و کنکور نیز بسیار ضروری و حائز اهمیت است. دانش آموزی را می توان موفق دانست که از ابتدای سال تحصیلی برای موفق شدن خود با کمک اساتید و مشاوران برتر برنامه ریزی درستی را انجام دهد. امروزه سایت ها و موسسات موفقی در این حوزه هستند که خدمات مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی را به شما ارائه می کنند.

استاد حسین احمدی و مهندس امیر مسعودی از اساتید برجسته ای هستند که علاوه بر کنکور در هر پایه دیگری که باشید به شما کمک می کنند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. شما پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف خود می توانید برنامه ریزی تحصیلی خود را توسط کارشناسان کنکور آسان است انجام دهید.

مفهومی خواندن کنکور سراسری

دیگر راز موفقیت در کنکور که اهمیت بسیار زیادی دارد، مفهومی و عمیق خواندن دروس است. برای موفق شدن در کنکور حتی از بخش پاورقی ها نیز نباشد گذشت و به اصطلاح لازم است که کتاب درسی را شخم بزنید. تنها خواندن و حفظ کردن کتاب ها کافی نیست. از آنجا که کنکور هر ساله بیشتر به سمت مفهومی شدن می رود لازم است که مطالب را به صورت مفهومی بخوانید و کاملاً متوجه شوید. همچنین باید بین سرعت و دقت خود تعادل برقرار کنید. به این صورت که زمان باقی مانده تا کنکور را در نظر بگیرید و طبق آن سعی کنید سرعت خود را افزایش دهید. در اینجا شروع زودتر مطالعه برای کنکور اهمیت خود را نشان می دهد.

البته اگر شما از پایه های پایین تر شروع به خواندن کنکور و تست زنی نکرده اید نیز جای نگرانی نیست. این به معنی عدم موفقیت در کنکور نیست. اگر مشاور تحصیلی شما و منابعی که استفاده می کنید مناسب باشد، حتی در مدت زمان کم می توانید به موفقیت برسید. روش خواندن به سبک انتشارات گیلنا و استاد حسین احمدی به شما کمک می کند که گامی بزرگ در رسیدن به اهدافتان بردارید.

نظم، راز موفقیت کنکور آسان است

شاید این نکته از دید خیلی افراد مهم نباشد. اما واقعیت این است که هر نوع آشفتگی در رفتار، عملکرد و غیره سبب عدم موفقیت در کنکور می شود. بنابراین سعی کنید که در دورانی که برای کنکور مطالعه می کنید آرامش ذهنی را برای خود فراهم کنید.

سخن آخر

در این مقاله به راز موفقیت کنکور آسان است پرداختیم. راه های زیادی برای موفقیت در کنکور وجود دارد. ما در اینجا تنها 5 مورد از مهم ترین راهکارها را که سبب موفقیت بیش تر شما می شود بیان کردیم. با استفاده از نکات گفته شده در این مقاله و انتخاب اساتید، موسسات و منابع استاندارد نظیر انتشارات گیلنا در کنار تلاش زیاد می توانید به موفقیت و قبول شدن در بهترین دانشگاه ها برسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402