خرید تیرآهن هاش از بهترین فروشنده

خرید تیرآهن هاش از بهترین فروشنده
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سال 1837 میلادی  بود که تیرآهن‌ها وارد عرصه ساخت‌وساز شدند و تحول بزرگی در این صنعت به‌وجود آوردند. یکی از انواع تیرآهن‌ها که بعدها توسط یک شرکت کشتی‌سازی به نام Bethlehem اختراع شد تیرآهن هاش بود.

اکنون این نوع تیرآهن‌ها به مهم‌ترین و پرکاربردترین پروفیل های فولادی در صنعت ساخت سازه تبدیل شده است. شباهت این تیرآهن به حرف H انگلیسی باعث شده که آن را هاش بنامند. تیرآهن های هاش را تیرآهن بال پهن نیز می نامند.

از ویژگی‌های بارز این تیرآهن یکسان بودن جان و بال آن است. این ویژگی بارز این نوع تیرآهن‌ها باعث می‌شود که مقاومت آن تا حد قابل توجهی افزایش یابد؛ مقاومت بالای این تیرآهن باعث می‌شود که کاربرد زیادی در ساختمان‌سازی و صنایع دیگری نظیر سدسازی، کشتی سازی و … داشته باشد.

کاربرد فراوان این تیرآهن سبب شده که متقاضیان فراوانی برای خرید داشته باشد. متقاضیان خرید تیرآهن هاش به دنبال بهترین فروشنده این نوع تیرآهن‌ها هستند. در ایران بهترین فروشنده تیرآهن‌های هاش سایت آهن اسپات است که متقاضیان خرید تیرآهن میتوانند به صورت آنلاین از آن خرید کنند.

فهرست عناوین مطلب:

انواع تیرآهنهای هاش

تیرآهنهای هاش از نظر وزن به دو دسته تیرآهن هاش سبک و تیرآهن هاش سنگین تقسیم می‌شوند.

تیرآهن هاش سبک

تیرآهن هاش سبک را با علامت IPBL و HEA نیز می‌شناسند.  بال این نوع تیرآهن ضخامت کمتری نسبت به بال تیرآهن هاش سنگین دارد. ضخامت کمتر بال این نوع تیرآهن باعث می‌شود که وزن آن نیز کمتر شود.  استفاده از این تیرآهن به جای تیرآهن معمولی در ساخت سازه‌ها میتواند مقاومت سازه‌ها را تا حد چشمگیری افزایش داده و از آنها سازه‌هایی مقاوم در برابر زلزله بسازد.

تیرآهن هاش سنگین

تیرآهن‌های هاش سنگین را با نام IPBV  و یا HEB نیز می‌شناسند. مقاومت بالای این تیرآهن سبب شده که از آن در  صنایع سنگین مانند پالایشگاه، پل‌سازی، سدسازی، کشتی‌سازی و ساخت سازه های بلند استفاده کنند.

در ساختمان سازی از تیرآهن‌های هاش سنگین برای ساخت خرپا  و تیر نیز استفاده میکنند. تیرآهن‌های هاش سنگین مقاومت بالایی در تحمل نیروهای عمودی به خود را نیز دارند از این‌رو از این تیرآهن‌ها در طول 100 متر نیز استفاده میکنند.

دلایل استفاده از تیرآهن های هاش به جای تیرآهن های معمولی

در ساخت سازه‌ها زمان اتمام ساخت سازه و هزینه انجام آن برای سازندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  از مهمترین دلایل استفاده از تیرآهن‌های هاش به جای تیرآهن معمولی ( https://ahanspot.com/cat/beam/ipe/ )  کاهش در هزینه و زمان انجام یک پروژه است.

تیرآهن های هاش میتوانند نسبت به نیروهای وارده از دو جهت به خود مقاومت یکسان و بالایی داشته باشند در حالی که تیرآهن‌های معمولی این توانایی را ندارند.

دلیل این مقاومت بالا در تیرآهن‌های هاش این است که این نوع تیرآهن دارای بال و جان یکسانی هستند. برای جبران نقص تیرآهن‌های معمولی هنگام ساخت سازه ورقه های فولادی به تیرآهن‌های معمولی جوش میدهند تا مقاومت تیرآهن‌ها را افزایش دهند. این موضوع باعث افزایش هزینه و زمان اتمام کار سازه در صورت استفاده از تیرآهن‌های معمولی در ساخت سازه‌ها میشود.

دلایل عدم استفاده کافی و خرید تیرآهن هاش در ساخت و ساز

دلایل عدم استفاده کافی از تیرآهن های هاش در ساخت و ساز

سازندگان سازه ها از مزایای فراوان استفاده از تیرآهن هاش در ساخت سازه به خوبی آگاه هستند اما دلیل عدم استفاده کافی از این تیرآهن در ساختوساز چیست؟

مهمترین دلیل عدم استفاده کافی از تیرآهن‌های هاش قیمت بسیار بالای خرید این تیرآهن برای افراد معمولی در ایران است. افرادی که در حوزه آهنآلات فعالیت می کنند به خوبی می دانند که خرید مستقیم تیرآهن از کارخانه با قیمت بسیار ارزان تری انجام می‌شود اما خرید مستقیم برای افراد معمولی از کارخانه تقریبا غیرممکن است.

زیرا در صورتی که افراد معمولی بخواهند از کارخانههای دولتی اقدام به خرید کنند باید از طریق بورس این محصولات را بخرند. بسیاری از افراد شرایط حضور در بورس و خرید از آن را ندارند.

در صورتی که افراد معمولی بخواهند از کارخانههای غیردولتی نیز اقدام به خرید کنند چالش دیگری سر راه آنها قرار دارد. کارخانههای غیردولتی تنها اقدام به فروش محصولات خود به افرادی میکنند که قادر به خرید حجم مشخصی از تولیدات آنها باشند. درواقع کارخانه های غیردولتی برای فروش محصولات خود یک سقف خریدی مشخص کردهاند که فروش، زیر آن سقف حجمی را انجام نمیدهند.

باتوجه به قیمت بالای محصولات فولادی از جمله تیرآهن خرید مستقیم از کارخانههای غیردولتی و رعایت سقف خرید آنها نیاز به سرمایه بسیار هنگفتی دارد که تامین آن برای بسیاری از افراد امکانپذیر نیست؛ بنابراین امکان خرید از کارخانههای غیردولتی نیز برای افراد معمولی امکانپذیر نیست.

عدم امکان خرید مستقیم افراد از کارخانههای فولاد با قیمت مناسب باعث میشود که افراد مجبور باشند که تیرآهنهای هاش را به جای خرید از کارخانه با قیمت مناسب از واسطهها با قیمت بسیار بالایی خرید کنند.

ما برای افرادی که قصد خرید تیرآهنهای هاش با قیمت کارخانه را دارند اما امکان خرید مستقیم از کارخانه را ندارند راهکاری داریم. این افراد میتوانند از سایت آهن اسپات بدون نیاز به هیچ شرایط خاصی اقدام به خرید تیرآهنهای هاش با قیمت کارخانه کنند.

بهترین کارخانه های تولید تیرآهن هاش 

در ایران کارخانههای متعددی وجود دارند که اقدام به تولید تیر آهنهای هاش میکنند. یکی از مهمترین کارخانههایی که تیرآهنهای هاش را با کیفیت بسیار بالا تولید میکند کارخانه ذوب آهن اصفهان است. متقاضیان خرید تیرآهنهای هاش تولیدی این کارخانه میتوانند از طریق سایت آهن اسپات اقدام به خرید این تیرآهنها با قیمتی ارزان کنند.

به جز کارخانه ذوب آهن اصفهان، کارخانه هایی که در زیر به آنها اشاره کردهایم  را میتوان به عنوان بهترین  تولیدکنندههای هاش در ایران نام برد.

  • کارخانه فولاد البرز ایرانیان
  • کارخانه جهان فولاد غرب
  • کارخانه فولاد غرب آسیا
  • کارخانه تولیدکننده تیرآهن ظفربناب ( https://ahanspot.com/cat/beam/zafart/ )

 

خرید تیرآهن هاش از آهن اسپات با قیمت کارخانه

سایت آهن اسپات به دلیل اینکه تولیدات بهترین تولیدکنندگان تیرآهنهای هاش از جمله شرکت ذوب آهن اصفهان را با بهترین و ارزانترین قیمت به کاربران خود ارائه میدهد بهترین فروشنده تیرآهنهای هاش در ایران است. این سایت معتبر و مطمئن تیرآهنهای هاش را در سایزهای مختلف و متنوع با استانداردهای متفاوت به فروش میرساند.

افراد برای خرید از سایت آهن اسپات ( ahanspot.com ) نیاز به داشتن شرایط خاص ندارند و به راحتی میتوانند این تیرآهنها را با قیمت کارخانه از سایت آهن اسپات خرید کنند. برای خرید از آهن اسپات نیاز به رعایت هیچ سقف حجمی نیست؛ بنابراین متقاضیان خرید تیرآهنهای هاش میتوانند  خرید خود را با هر حجمی که تمایل دارند از آهن اسپات انجام دهند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402