نحوه ارسال فایل با ایمیل گوشی به صورت تصویری

نحوه ارسال فایل با ایمیل گوشی به صورت تصویری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر تصمیم به ارسال فایل های مهم از طریق ایمیل دارید و روند اینکار را نمیدانید با پلازا در خصوص نحوه ارسال فایل با ایمیل گوشی، همراه باشید که در ادامه تصمیم به آموزش این مبحث خواهیم داشت.

بسیاری از افراد برای ارسال داده های مهم خود از اتصالات USB و یا برنامه هایی نظیر شیریت استفاده میکنند که اگر شخص مورد نظر از شما دور باشد عملا اینکار دشوار خواهد بود. در این زمینه نیاز به یک سایت برای آپلود فایل و ارسال لینک دانلود آن خواهید داشت که موارد این چنینی شاید در نگاه اول مفید باشند اما بدنیست بدانید اگر در حین آپلود مشکلی پیش بیاید و یا قصد ارسال داده های مهمی را داشته باشید هیچ تضمیمی در خصوص ارسال صحیح وجود نخواهد داشت. به همین دلیل قصد داریم تا نحوه فرستادن فایل با جیمیل در گوشی را به شما آموزش دهیم که به نسبت موارد مشابه در جایگاه بهتری قرار داشته است. این مورد به صورت ایمیل و یک فایل پیوست انجام خواهد گرفت.

فهرست مطالب

نحوه ارسال فایل با ایمیل گوشی

نحوه فرستادن فایل با جیمیل در گوشی آنگونه که بسیاری از کاربران فکر میکنند دشوار نبوده است. شرکت گوگل با درنظر گرفتن سرور های ابری برای سرویس ایمیل و رابط کاربری ساده توانسته بسیاری از نیازهای کاربران در طول سال های اخیر را پوشش دهد که اگر در این خصوص اطلاعاتی ندارید از آموزش زیر میتوانید بطور کامل با این مبحث آشنا شوید.

نحوه ارسال فایل از طریق ایمیل با گوشی؛ نحوه ارسال فولدر از طریق ایمیل

نحوه ارسال فایل از طریق ایمیل با گوشی

در خصوص نحوه ارسال فایل از طریق ایمیل با گوشی طبق آموزش زیر میتوانید روند اینکار را یاد بگیرید که با اتمام این مبحث به اطلاعات خوبی در این خصوص اشاره شده است که بدنیست آنها را نیز مطالعه کنید.

  • برای شروع وارد اکانت خود در ایمیل شوید اگر اکانت ندارید میتوانید یک اکانت جدید بسازید. اگر اینکار را بلد نیستید از آموزش ساخت ایمیل استفاده کنید.
  • با وارد شدن به محیط جیمیل در سمت راست بالا روی گزینه نوشتن کلیک نمایید.
  • با کلیک برروی نوشتن شاهد صفحه جدیدی خواهید بود که در کادر اول باید ایمیل شخص مربوط را وارد کنید و در بخش دوم موضوع و سومین گزینه متن و توضیحات مربوطه که میخواهید شخص مقابل آنرا بداند.
  • با وارد کردن اطلاعات این سه فیلد در پایان توضیحات بخش سوم شاهد یکسری علائم و ابزار خواهید بود که با انتخاب گزینه “پیوست کردن فایل” که به شکل سنجاق بوده میتوانید فایل مدنظر خود را برای اپلود در سرویس گوگل انتخاب کند.
  • دقت داشته باشید که ان بخش شامل محدودیت حجمی بوده که به نظر میرسد بیشتر از 2 گیگابایت نمیتوانید آپلود کنید.
  • با اتمام روند اپلود روی دکمه ارسال کلیک کنید تا ایمیل مربوط ارسال شود.

در خصوص نحوه ارسال ایمیل با گوشی ایفون و اندروید اگر با مشکل یا سوالی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید. همچنن بدنیست بدانید که در تنظیمات این سرویس میتوانید زبان آنرا روی فارسی قرار دهد تا تمام متون موجود در جیمیل برایتان به صورت فارسی به نمایش گذاشته شود. در ادامه میتوانید با اطلاعات تکمیلی مربوط به این مبحث آشنا شود.

بازیابی و دانلود فایل ها در ایمیل های دریافت شده

بازیابی و دانلود فایل ها در ایمیل های دریافت شده

اموزش ارسال ایمیل با گوشی اندروید به پایان رسید که در ادامه میتوانید اطلاعات مربوط به دانلود فایل از ایمیل را مطالعه کنید. پس از دریافت ایمیل میتوانید روی آن کلیک کنید که در انتخاب توضیحات شاهد یک فایل پیوست خواهید بود. فایلی که با کلیک برروی آن روند دانلودش آغاز میشود.

در زمینه دانلود فایل با محدودیت زمانی مواجه خواهید بود زیرا سرویس جیمیل به حدی وسیع است که باید پاسخگوی نیاز کاربران بسیاری باشد. در زمینه دانلود پیش بینی میشود که لینک و پیوست های موجود تا 72 ساعت فعال باشند که اگر بعد از 72 ساعت دانلود آنها به اتمام نرسد با خطایی مواجه خواهید شد که امکان ادامه دانلود را نخواهید داشت. با دانلود مستقیم فایل ها از سرور های ابری گوگل دیگر نگرانی مبنی بر امنیت و یا آلوده بودن آن نخواهید داشت زیرا توسط سرویس امنیتی گوگل بطور کامل بررسی میشود که ایا فایل های آپلود شده آلوده به ویروس هستند یا خیر.

البته به این مورد نمیتوان زیادی دلخوش کرد زیرا امروزه بسیاری از فایل های مخرب و آلوده براساس رمزگذاری جدیدی شکل گرفته اند که از دید برنامه های امنیتی عبور میکنند. به همین دلیل پیشنهاد میشود در خصوص نحوه دانلود و ارسال فولدر از طریق ایمیل نکات امنیتی را رعایت کنید.

این سرویس گوگل در مواردی نظیر: ارسال فایل یا عکس در Gmail اندروید و یا ارسال فایل پی دی اف از طریق ایمیل با گوشی و حتی فرستادن فیلم از طریق جیمیل محدودیتی نداشته که میتوانید به نسبت نیاز خود فایل های چند گیگابایتی را برای ارسال، آپلود کنید. این ویژگی در سرویس ایمیل سبب شده تا امروزه بسیاری از کاربران برای ارسال فایل های خود برای اشخاص دیگر از این سرویس استفاده کنند که نه تنها سرعت بالایی را در هنگام دانلود و آپلود خواهند داشت بلکه ابزارهای خوب و مفیدی را در اختیار کاربران قرار داده که با استفاده از انها نیازی به ابزارهای مشابه نخواهید داشت.

ملاحظات امنیتی در ارسال فایل از طریق ایمیل

ملاحظات امنیتی در ارسال فایل از طریق ایمیل

برای نحوه فرستادن Gmail با گوشی سامسونگ و گوشی های دیگر به نکات خوبی اشاره شد که شما عزیزان میتوانید نظر خود را درباره نحوه فرستادن ایمیل یاهو با گوشی و یا آموزش ارسال فایل pdf با Gmail با گوشی بیان کنید. اما در خصوص ملاحظات امنیتی که سایت پلازا به صورت اختصاصی به آن اشاره داشته بدنیست بدانید امروزه بسیاری از افراد برای ارسال اسناد مهم و تجاری خود از این سرویس استفاده میکنند. با این وجود بسیاری از آنها در معرض خطر قرار خواهد گرفت زیرا اگر ایمیل شخص هک شده باشد به آسانی میتوان آنرا دریافت نمود.

به همین دلیل پیشنهاد میشود فایل های خود را قبل از ارسال مستقیم در حالت ZIP قرار دهید و حتما یک رمز برای آن بگذارید تا در صورت لو رفتن فایل روند دستیابی به آن مشکل ساز شود. امروزه محدودیت های موجود در اینترنت ها یکی دیگر از عواملی بوده که در خصوص خرابی ارسال فایل های حجیم میتوان به آن اشاره داشت. قطعی های کوچک در اینترنت قابل مشاهده نیستند اما ممکن است برای فایل های در حال آپلود مشکل بزرگی را بوجود آورند. اگر شما بطور مستقیم فایل های متنی و یا پی دی اف خود را برای ارسال انتخاب کنید ممکن است در روند ارسال با مشکل مواجه شوند که اگر آنها را در حالت فشرده ارسال کنید اینکار عملا به صفر درصد خواهد رسید زیرا فایل های زیپ امکان تعمیر و بازیابی را داشته  اند.

سخن پایانی

آموزش و توضیحات مربوط به نحوه ارسال فایل با ایمیل گوشی به پایان رسید که اگر احساس میکنید در این زمینه نکته یا مبحث مهمی وجود داشته که به آن اشاره نشده میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و پیشنهادات خود را برای مقاله ” نحوه فرستادن فایل با جیمیل در گوشی ” ارسال کنید. نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت و تعیین سطح کیفی مقالات تاثیرگذار بوده است که پیشنهاد میشود آنرا از ما دریغ نکنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402